Jump to content
Sign in to follow this  
cdorob

Cielo Executive Euro 3

Recommended Posts

Si nu numai in Cielo ci si in Leganta am avut acelasi sentiment ca nu vad destul...

 

Nu vreau sa supar pe nimeni, si nici sa pun paie pe foc, dar Cielo lumineaza chiar mai prost decat DSN... Lucru observat privind strada, noaptea, de la balcon (deh, locu' de fumat! :lol: )

Probabil din cauza dispersorului... desenul e cam cel mai "vechi" din gama.

Share this post


Link to post

Nici eu nu vreau sa deranjez pe nimeni :-D dar toate masinile daewoo dispun de ..,(ooops nu imi vine termenul in minte) dispozitive de mascare a becurilor in faruri si proiectoare pentru a stopa fenomenul de sclipire a becului in ochii celorlalti participanti la trafic.La Dacia nici modelele fabricate in 2004 nu dispun de asa ceva.Se pot da jos aceste dispozitive daca cineva doreste lumina mai multa :shock:

Share this post


Link to post
... dar toate masinile daewoo dispun de ..,(ooops nu imi vine termenul in minte) dispozitive de mascare a becurilor  in faruri si proiectoare pentru a stopa fenomenul de sclipire a becului in ochii celorlalti participanti la trafic...

E vorba de ciupercutzele alea care vin peste bec? In cazul asta, te inseli nitel. Matize-le, cel putin astea facute mai recent (inclusiv al meu, adica de prin 2002) nu au!

Share this post


Link to post

din cate stiu eu, nici o masina facuta in acest moment in romania nu are acele capacele. am inteles ca un set costa 200k

Share this post


Link to post

Nu va contrazic in legatura cu ce se fabrica acum dar eu am un vecin cu un tico euro2 din 2001 sau 2002 nu mai retin exact care are asa ceva.

Share this post


Link to post

M-ar fi tentat si pe mine sa-mi pun asa ceva, dar am doua impedimente: nu prea se gasesc (cei drept nu am cautat foarte tare) SI al doilea: inseamna ca trebuie sa umblu la faruri, si cum nu am curajul sa ma incred in maimutele de la service ca vor regla din nou corect farurile. Poate am eu un fix, dar la ora actuala daca duci o masina la service, pentru orice, aproape sigur o iei mergand mai prost decat la inceput.

Share this post


Link to post

...dragi "con-forumisti" , toate automobilele Daewoo lumineaza foarte bine , problema e ca am imbatrinit noi si nu mai vedem la fel de bine ca acu' citiva ani . (mai ales ca stam atita pe forum cu ochii'n monitor :lol: :lol: )

Deci se recomanda : inlocuirea corneii si a cristalinului cu cele de plastic galben deschis pentru vedere de noapte ... 8) :lol:

Share this post


Link to post
Au aceeasi putere cu cele originale sau sunt mai "tari" ?

 

Puterea este aceeasi (55W) dar lumineaza mult mai bine...+ ca lumina este putin de tot albastruie... defapt.. nu mai bate spre o lumina galbena... este foarte buna atat pe ceata, cat si pe un carosabil umed... de ce ai farurile curate... :lol: Problema ar fi ca se mai trezeste cateunul sa iti bage niste faze lungi in ochi... cand tu ai reglate farurile conform greutatii din masina...

Share this post


Link to post

Salutari,

 

Apropo pentru cei care spun ca diferenta de calitate intre Cielo '95 '96 se datoreaza si diferentei de pret (am tot auzit in ultimul timp) hai sa facem niste calcule.

 

in 96 un Cielo full option era cam 11.000 $ x 30.000 = 330 mil

in 2004 un cielo full option e cam 8500 Eur x 40.000 = 340 mil

 

preturile sunt relative deci ma scuzati daca nu sunt foarte exacte. Concluzia e, ca problemele de calitate au aparut din cauza "romanismului"

 

Ma uit in paralel si pe forumuri dacia, si imi dau seama ca mai toti posesorii Daewoo (inafara de mine) se pot considera norocosi:

 

la dacia: planetare distruse, directie blocata la masini relativ noi

la daewoo: beculete prin bord si lumina mai slaba in faruri la masini de 7-8 ani.

 

Hm, ce ziceti?

Share this post


Link to post
la dacia: planetare distruse, directie blocata la masini relativ noi

la daewoo: beculete prin bord si lumina mai slaba in faruri la masini de 7-8 ani.

 

Hm, ce ziceti?

Pai ce sa zicem?!? D-aia exista forumul asta, pt ca ne-am dat seama la timp de cele ce ai scris tu mai sus!

Bafta! :-D

Share this post


Link to post
Salutari,

 

Apropo pentru cei care spun ca diferenta de calitate intre Cielo '95 '96 se datoreaza si diferentei de pret (am tot auzit in ultimul timp) hai sa facem niste calcule.

 

in 96 un Cielo full option era cam 11.000 $ x 30.000 = 330 mil

in 2004 un cielo full option e cam 8500 Eur x 40.000 = 340 mil

 

preturile sunt relative deci ma scuzati daca nu sunt foarte exacte.  

 

Corect, eu am luat in 96 cu 11.000 $. Greseala in postul tau e ca dolarul a fost in medie 3 082,60 in 1996. Eu am prins cu 2700 lei. Deci un Cielo atunci era in jurul a 33 mil.

 

Nu stiu cum sunt acum Cielourile, dar ala si-a facut fiecare leutz dat pe el.

Share this post


Link to post

Salut adi76,

 

Eu am facut calculele in cursurile de azi.

 

Cristian

Share this post


Link to post

...cam asta e cursul mediu USD si Euro in ultimii ani:

USD EURO

1990 21,56 N.A.

1991 76,47 87,81

1992 307,95 400,00

1993 760,01 884,60

1994 1 655,09 1 967,14

1995 2 033,28 2 629,51

1996 3 082,60 3 862,90

1997 7 167,94 8 090,92

1998 8 875,55 9 989,25

1999 15 332,93 16 295,57

2000 21 692,74 19 955,75

2001 29 060,86 26 026,89

2002 33 055,46 31 255,25

2003 33 200,07 37 555,87

Share this post


Link to post

povestea mea: 1. matiz cumparat in octombrie 1999, facut 35.000 Km in 4 ani, nu a vazut service, e drept masina fusese expusa la TIB, 2. cielo de firma productie 1998, luat la 80.000, lasat la vatra 120.000, n-a vazut service, 3. cielo de firma, productie 1999, luat la 120.000, actualmente 202.000, mers 2 ani cu el, o singura problema - injector infundat, 4. nubira II SX noua, cumparata de la radacini, 3 interventii in service in prima luna "curge cutia de viteze" in mers, la turatie mare... desfacut si pe maica-sa, etansari refacute, mastice cat cuprinde, trei interventii... cand sa-mi dea cutia de tot jos, un mecanic "cu scaun la cap": baieti controlati "capacel" plastic suprapresiune partea superioara... concluzie: lenutza de pe linie uitat pus capacel... mers acasa linistit.

asta e masina cu care si acum, la un an dupa, ma chinui sa-i elimin tremuratul pe puntea spate. bineinteles ca prima data mi-au spus ca sa stau linistit: tremuratul se datoreaza uleiului din cutie aruncat pe disc... nici vorba, inca trei interventii cu teste... schimbat saboti, butuci... las-o sa se aseze (adica sa iasa din garantie).

concluzia finala. am amortizat-o un an accelerat. s-o mai amortizeze si altu'. si dobitoc sa fie ala care-si mai ia daewoo (decat cielo vechi la 4.000 si cu care, la cati bani bagi in el, mergi vreo 30 de ani pana ajungi la pretul unei nubire noi). ar mai fi o varianta: dat judecata daewoo romania pentru timpul pierdut... reparatii scrise in carte, chitante pastrate, ca la radacini uleiul de cutie de viteza nu intra pe garantie, asa au "auzit" domnii ca "e reglementarili legali".

 

Ovidiuc? parerea ta?

 

Hai Crsitian, probabil ca esti tu mai ghinionist.Chiar asa rau a scazut calitatea?

Share this post


Link to post

Ce pot sa zic?Se pare ca pe tot ce pun romanii mana se duce ulii de suflet.

Share this post


Link to post

mai baieti, cu ce v-a suparat daciaclub asa de tare?? cu ce drept le spuneti daciilor "tigai?" asta e marfa rominaeasca, nu va mai laudati cu alea de acum 6 , 7 ani, ca alea erau facute sub supravegherea coreeanului...

 

dacia acum e facuta sub supravegherea frantuzului, care e un dobitoc. deci pe ala sa-l criticati si batjocoriti. eu unul ma declar multumit de logan, dupa 5000 km si nu m-am dat jos din carutza sa ma urc in logan... am avut in mina masini nu jucarie.

 

asa cum ii spuneam si lui iso, care este noul meu amic, si care ataca dur dacia si pe posesorii ei, am desfacut la mine la garaj impreuna cu soran cielo din 95-96 si cielo facute de curind 2002-2003... nu se compara in nici un fel. parca alea mai vechi ar mai tine o vesnicie pe linga astea noi, care dupa un an arata ca niste rable... asta-i rominul

 

sa stiti ca eu va respect pe voi si nu am avut niciodata intentia de a jigni pe cineva de pe aici, nici nu am comentat buburuzele si barcile voastre (asa va place voua sa le alintati)... deci ma simt jignit... eu sper intr-o colaborare fructuoasa intre cele doua cluburi, mai fructuoasa decit pina acum. nimeni nu s-a nascut invatat, deci trebuie sa ne invatam singuri...

 

asadar, scuze de off topic, v-as ruga si pe voi sa ramineti la subiect.

 

on topic: sincer imi pare rau de ce vad aici, spre deosebire de altii care se bucura cind vad ca Golanul are probleme... astept cu interes legalizarea Asociatiei.

 

multa bafta si il rog pe cdorob sa ne tina la curent cu problemele sale.

Share this post


Link to post
... am desfacut la mine la garaj impreuna cu soran cielo din 95-96 si cielo facute de curind 2002-2003... nu se compara in nici un fel. parca alea mai vechi ar mai tine o vesnicie pe linga astea noi, care dupa un an arata ca niste rable... asta-i rominul

 

Exagerezi , piesele principale sunt aceleasi , dar au aparut si mici "romanizari" dar finisajele lasa de dorit!

 

Si nu-i numai romanu' de vina. Politica e sa scada pretul , iar pretul poate fi scazut prin economii care le simti mai tarziu !

Share this post


Link to post

tocmai asta vroiam sa zic si eu... finisajele si montajul... la partea mecanica nnu am acces ca nici nu ma pricep prea bine, daca fac ceva fac la masina mea...

 

si daca vrei s-o luam pe aia dreapta, Dacia a depasit Craiova la calitatea finisajelor. de ce ? pt ca un vecin de-al meu are Maty full options cumparat in acelasi timp cu Loganu meu si deja la el scartaie bordu, zdrangane fetele interioare de usi si alte nenorociri (pompa de apa, cureaua de distributie etc.)

 

omul sta in Bucuresti, e viu, poa sa va confirme...

 

acuma la Dacia sunt alte probleme de rezolvat cum ar fi spre exemplu mahmureala lu' nea Gica dupa o noapte petrecuta in familie cu mult vin, caltabos, carnati, toba...cel care monteaza casete de directie luate din cosu de rebuturi, ca nu mai vede bine :shock: :shock:

Share this post


Link to post

Si poti sa mai pui si reteaua de dealeri de kkt care te lasa sa pleci cu prezoanele stranse la mana sau cu rotile umflate la 3,5 atm. Nu ma deranjeaza asa tare niste scartaieli sau plastice nefinisate la Daewoo fata de roti sarite, casete de directii blocate sau zile pierdute prin service in cazul Dacia...

Share this post


Link to post

sa-ti amintesc draga wolfman ce patesc unii pe aici cu service-urile?

sa ne fie clar, nu sustin cauza Dacia, nici Daewoo, sustin cauza clientului care stringe din c..r o gramada de timp ca sa-si ia masina si care primeste in schimb o carutza...

pina sa citesc topicul asta aveam oarece incredere in Daewoo Craiova, chiar imi parea rau ca nu au fost preluati si or sa dispara. Se pare ca-si merita soarta. Masinile lor sunt bune, fara indoiala, dar asa cum s-a mai spus, dorinta de profit i-a facut sa scada calitatea...

 

Cit despre Dacia, eu zic ca mai sunt si gogonate pe acolo. Am ridicat 6 LOganuri pina acum, de la dealeri diferiti, si nici unul nu a avut mai mult de 2,5 in roti... Nu am semnat de primire pina nu au urcat masinile pe rampa sa-mi arate ca au strins surubele... este si obligatia noastra sa-i batem la cap, ca altfel nu se fac oameni de treaba, ca-s romini, devotamentul nu este calitatea cu care s-au nascut

Share this post


Link to post

toate service-urile de la noi sunt la fel. am vecini de seama mea care sunt mecanici sefi in Porsche. Soran poate sa confirma ca-i cunoaste. Ai fi surprins draga wolfman sa stii cum e si la ei... dar asta e, nu-i trage nimeni de urechi ca ei se numesc porsche si importa pina si bentley...

 

deci nu incercati sa spuneti ca serviceurile dacia sunt mai proaste ca ale lu daewoo ca ma calcati pe bombeu... va dau exemple cu zecile... e vorba aici de scoala romaneasca

inca ceva: cei ce lucrteaza acum in Porsche au facut profesionala in acelasi loc in care a facut si mecanicul lu tata... iar tata are o "tigaie" din '88 care are 360 000 km. era cineva care zicea ca n-a vazut dacie cu 400 000 km... o sa vada in curind. si se plimba dastea prin oras in veselie-vezi taximetrele

Share this post


Link to post
Dacia a depasit Craiova la calitatea finisajelor. de ce ? pt ca un vecin de-al meu are Maty full options cumparat in acelasi timp cu Loganu meu si deja la el scartaie bordu, zdrangane fetele interioare de usi si alte nenorociri (pompa de apa, cureaua de distributie etc.)

 

 

Sa stii ca in privinta scartaielilor si a altor mici lucruri deranjante ai dreptate.Dar cam atat.

^ :) ^

Share this post


Link to post

Cred ca saga traita de "unii de pe aici" este exceptia pe cand la Dacia este cam invers, service-urile bune le numeri pe degete... Pai cum crezi ca se va descurca nea caisa cu testerul in mana cand va trebui sa interpreteze diverse coduri de eroare? O sa zica "Lasa domne', merge si asa!"... Cel putin in Bacau, cativa colegi ai mei cu Loganuri ai luat flit de nu s-au vazut cand s-au prezentat la service cu probleme de gen "palpaie martorul de airbag", etc. Si pe mine ma doare cand vad cum strang unii din buci sa plateasca 5-7 ani rate si cand aud de costuri de 49 euri la un pivot le pica fata... Lasa sa n-aiba Cielo computer de bord, ABS sau airbag dar sa nu ma cocoseze cu piesele sau sa ma faca dependent de service...

Share this post


Link to post

sa stii ca nea caisa chiar se descurca cu testeru' ca acolo nu sunt pusi din astia fara scoala... oamenii au fost trimisi la specializari, dar dupa cum spuneam s-au nascut romani si asa vor muri...

 

hai ca am dat-o in diverse. faza e ca la Dacia se vad niste imbunatatiri, in schimb, spre disperarea noastra a tuturor, Daewoo a decazut...

Share this post


Link to post
Cred ca saga traita de "unii de pe aici" este exceptia pe cand la Dacia este cam invers, service-urile bune le numeri pe degete... Pai cum crezi ca se va descurca nea caisa cu testerul in mana cand va trebui sa interpreteze diverse coduri de eroare? O sa zica "Lasa domne', merge si asa!"...  Cel putin in Bacau, cativa colegi ai mei cu Loganuri ai luat flit de nu s-au vazut cand s-au prezentat la service cu probleme de gen "palpaie martorul de airbag", etc. Si pe mine ma doare cand vad cum strang unii din buci sa plateasca 5-7 ani rate si cand aud de costuri de 49 euri la un pivot le pica fata... Lasa sa n-aiba Cielo computer de bord, ABS sau airbag dar sa nu ma cocoseze cu piesele sau sa ma faca dependent de service...

 

Stai linistit ca Cielo are computer.Altfel n-ar merge pus pe tester..

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...