Jump to content
Sign in to follow this  
cdorob

Cielo Executive Euro 3

Recommended Posts

La Multi Ani! Fie ca in acest an sa avem o fabrica GM la Craiova. Eu as fi tare incintat sa am de unde alege peste 3 ani cind o sa-mi schimb masina.

 

Am revenit, deoarece am observat ca problema lui cdorob nu este singulara. pe linca cielo-blue, mai cunosc doi oameni care au cam aceleasi probleme. se pare ca intr-adevar doar cele cu GPL fac problemele astea. Nu e bine pentru fabrica, ca acum inainte de preluare sa aiba asemenea necazuri

 

OFF-TOPIC: domnule hitman, imi pare rau daca v-am ofensat, imi cer scuze si fata de ceilalti colegi forumisti. Mi-am luat avertizarea de rigoare, o meritam, dar nu meritam sa fiu tratat in felul acela de catre voi, cei care aveti Daewoo. Cei ce ma cunosc stiu ca nu sunt o persoana rea, irascibila. Va aduc aminte ca eu nu am vrut sa compar in cadrul acestui topic o masina cu alta, am vrut doar sa accentuez faptul ca la fabrica din craiova sunt probleme... dar nu, voi ati inceput sa dati in mine, cum imi permit eu, un "Golanar" sa vorbesc despre asa ceva.

Cit despre daciaclub, am avut si acolo un avertismnet, recunosc fuse vina mea, dar acolo sunt oameni cu capul pe umeri care nu citesc in diagonala si nu inteleg doar ce vor ei... acolo sunt moderatori care nici macar nu au dacie... haideti sa ne intelegem. s-a discutat despre daewoo cielo aici, asa sa ramina.

Share this post


Link to post
Daewoo Craiova nu mai este ce a fost. :-?

 

este EXACT ceea ce am vrut sa spun de multe ori pe acest topic, si nu m-a luat nimeni in serios. :(

Share this post


Link to post
fuel trim too lean- amestec sarac?

 

Într-adevăr, lean înseamnă sărac, termen folosit pentru a denumi amestecul carburant-aer... deci, din moment ce şi celelalte maşini sunt tot modelele GPL, este clar ceva în neregulă la instalaţia asta.

Share this post


Link to post

cielo-blue

1.Completeaza te rog locatia.

2.La ce service ai fost cu ea?

3.La care din senzorii de oxigen in arata eroarea?

Share this post


Link to post
Va aduc aminte ca eu nu am vrut sa compar in cadrul acestui topic o masina cu alta, am vrut doar sa accentuez faptul ca la fabrica din craiova sunt probleme... dar nu, voi ati inceput sa dati in mine, cum imi permit eu, un "Golanar" sa vorbesc despre asa ceva.

 

 

Scuza-ma ca intervin...in primul rand nu sunt 100% woo convins.Daca eram nu imi mai faceam probleme s-o schimb cat de curand pe un VW sau altceva.Dar asta e alta discutie.Pur si simplu sunt convins de faptul ca e o masina buna.Tin sa-ti reamintesc ca si Pitestiul are probleme.Daca la Daewoo se aprind becurile in bord; Dacia in schimb era prezentata aseara pe Antena rasturnata din cauza unei fuzete rupte...si asta nu e un defect minor de fabricatie...Totusi erau doua femei care zaceau in spital din cauza unei masini cu 800 km.la bord.

Ideea e ca la orice masina sunt probleme unele mai mari altele mai minore.Insa la Dacia nu-i vorba de erori cio de faptul ca masina aia ori e ansamblata cu poxipol

ori cu Picatura pt.ca alta explicatie nu exista..

Share this post


Link to post
cielo-blue

1.Completeaza te rog locatia.

2.La ce service ai fost cu ea?

3.La care din senzorii de oxigen in arata eroarea?

 

1. Sunt din Ploiesti.

2. Am fost la Service Automar Ploiesti.

3. Nu m-am priceput sa intreb la care din senzori arata eroarea. Mecanicul a stat mult pe linga tester si era nemultumit ca nu ieseau niste curbe. A taiat si niste capete de furtun de la filtrul de aer dar degeaba.

Share this post


Link to post

felicitari, expero , m-ai facut sa rid... da asa e , sunt probleme grave. la ambele fabrici. adu-ti aminte ca eu am bagat cei doi producatori in aceeasi oala.

 

ideea mea e ca noi am putea face ceva cu ajutorul cluburilor astora... nu doar sa stam in fata tastaturii si sa ne batjocorim unii pe altii.

 

OFF TOPIC (din nou): ce se aude cu asociatia? Flex?

Share this post


Link to post
1. Sunt din Ploiesti.

2. Am fost la Service Automar Ploiesti.

3. Nu m-am priceput sa intreb la care din senzori arata eroarea. Mecanicul a stat mult pe linga tester si era nemultumit ca nu ieseau niste curbe. A taiat si niste capete de furtun de la filtrul de aer dar degeaba.

 

Salutari,

 

La mine problema cu ledul s-a rezolvat prin:

- decuplarea bornei de la baterie

- fumat 2 tigari 10 minute cu borna decuplata

- pus borna inapoi si resetat ECM

- resetat modulele de gaz

- reglat gaz

- mers numai pe benzina circa 100 de km

 

Becul nu s-a mai aprins. Deci, in colcuzie este obligatorie resetarea memoriei prin decuplarea unei borne si apoi resetarea calculatorului.

Share this post


Link to post

Mi se pare mie sau cele cu Euro 2 si 16 V (motor DOHC) nu faceau figurile astea, chiar daca erau pe gaz ?

 

Tehnologia asta noua...

Share this post


Link to post

tata a avut un gle din 2000 si l-a tinut pana in 2002. a facut cu el 60 000 km si in perioada asta singurul lucru care a cazut a fost vasul de expansiune. de ce ? pentru ca era romanesc :aloooecineva: . era un mare contribuabil, -de era obisnuit cu latin efe din politehnica - asa ca se intelegea f bine cu mecanicii. i-au povestit ca unei femei i-au schimbat 3 vase de expansiune pana au nimerit unu sa nu crape. asa ca a cotizat si a pus unu de pe stoc coreean. l-a dat in 2002 ca avea nevoie de bani si oricum avea masina la firma (tico) iar in 2004 a vrut sa-si ia alta. s-a dus la renault, la daewoo, la fiat si la suzuki(la indemnu meu). tipii de la daewoo l-au luat cu huoooo!!!!, cand au auzit ca vrea cu gpl, ca cica au avut si au au probleme serioase cu ele si ca astea noi au multe subansamble facute in ro (cica si ecu?) si ca nu se merita. vorbe spuse de dealer daewoo :-?

pana la urma si-a luat un suzuki la 8000 euro 1.3 16v vvti tractiune integrala, airbaguri fata, abs, ebd, eps, 10.5 0-100kmh 93 hp. parerea mea e cva cielo e depasit la ora actuala ca pret si conceptie. e f adevarat ca la data cand a aparut era o bijuterie, eram foarte mandru de el, dar totusi asta a fost acu 10 ani.

 

:o fftopic: ca sa nu va mai certati: cielo nu este comparabil si nici nu se poate compara cu solenza, pentru ca se refera la categorii diferite de consumatori, dar solenza - matiz este o disputa pierduta din start de matiz: acelasi consum, slz are v max mai mare, demaraj net superior, spatiu mai mare, confort interior NET superior, stabilitate, etc. am prieteni cu ambele masini si stiu cum merg. matizul unui prieten are 160 000km si slz are 60 000km matizu are motoru facut la 130 000km, ce pisic, la km astia duc si daciile daca le tii pe total semisintetic + binecunoscuta problema a amortizoarelor si etrierilor + amandoua chele au aprox acelasi pret.

Share this post


Link to post

Referitor la disputa Matiz - Solenta cred ca iarasi nu se incadreaza... fiind clase diferite (sau mi se pare mie :^o ). Ok cu spatiul sunt de acord, fiind si diferenta de clasa, dar cu ce te incalzeste viteza maxima mai mare? Eu am venit pe Buc Pitesti cu aprox 135 - 140 pe bord si faceam topa-topa din groapa in damb. Nu stiu cat de mult poti beneficia in RO de viteze de 150 sa zicem ca ar merita viteza maxima mai mare, cu mers cat de cat legal. Cu demarajul... hmm sa zicem (mi-am luat flash-uri de la TIR in oras), dar e valabil doar cand ai AC-ul, in rest consider ca se infinge acceptabil. Da ce i-a facut prietenul ala al tau de la 130k i-a facut motorul? ca doar de la condus obisnuit nu cred ca reusea.

Iar la stabilitate sincer eu sunt de parere ca Matiz+stabilitate = povesti vanatoresti. Eu mai ma duc din cand in cand la Galati pe DN2 pana la Buzau si nu am avut probleme cu stabilitatea cand trece TIR-ul fie pe acelasi sens fie pe contrasens. Ok, ca se simte ca a trecut ceva mare, da, dar daca nu esti tanc sau mai stiu eu, Porsche 911, se simte, si in Dacie se simte cand trece un ditamai TIR-ul (sunt curios cum se simte in Logan). Sa nu uitam Olcitul... care se inclina in curbe de ziceai ca mama, mama acum il vezi in decor (dar era by design).

 

Just my 2 €cents.

Share this post


Link to post

...eu vorbeam de slz vs mtz in general te folosesti scuza cu diferenta de clasa cand scoti consum mai mic decat adversarul (vezi tico-slz > :) ) dar matizul nu are nici o sansa in fata solenzei. dovada ca o sa iasa din fabricatie pentru a nu strica renumele uzinelor dacia :P daca vrei, diferenta dintre logan si slz e aceeasi ca dif dintre mtz si tico: au vrut o masina mai spatioasa, confortabila, mai sofisticata si au stricat ce facusera inainte: o masina simpla , economica, performanta cu costuri de intretinere reduse.

Share this post


Link to post

dsign! vezi semnatura mea! chill, man...

Share this post


Link to post
Mi se pare mie sau cele cu Euro 2 si 16 V (motor DOHC) nu faceau figurile astea, chiar daca erau pe gaz ?

 

Tehnologia asta noua...

 

... eu unu nu am probleme <:-P , merge bine pe GPL ...

 

 

 

:o fftopic:

 

... cum va las singuri acasa cum incepeti sa faceti nebunii , sa va bateti , etc [-X :(

Share this post


Link to post
si eu sunt sigur de asta, cel putin eu sunt calm si in fata calculatorului... inca o data: cei ce ma cunosc ...

 

In fine, ca sa revenim. In mod clar nu o sa mai tin masina decat pana se face cald afara (nu merge bine cand e cald, cand e frig e destul de ok). Acum intrebare: ce sa fac sa vand Cexe-ul meu cu probleme:

- as lua cam 6000 de Euroi pe el? (deci pierd aproape 3.000)

- sa iau un Cielo Standard pe benzina?

- matiz?

- SH de afara

- sau Solenza?

 

1. In orice caz, se pare ca mi s-au infundat injectoarele mai nou, ca merge ca o caruta pe benzina (asta in cazul in care porneste)...

2. daca o forjez un pic si apoi opresc motorul, nu e cu chip sa mai porneasca inainte de vreo 3 chei...(desi inainte sa o opresc o trec pe benzina, ca la carte)

3. Mi-a aparut un troncanit pe spate care il am doar la dropi mai mari sau ceva...

 

Salutari

Share this post


Link to post
Acum intrebare: ce sa fac sa vand Cexe-ul meu cu probleme:

- as lua cam 6000 de Euroi pe el? (deci pierd aproape 3.000)

- sa iau un Cielo Standard pe benzina?

- matiz?

- SH de afara

- sau Solenza?

 

 

vinde-oooooo!!!!!!!

 

si pe urma ai doua optiuni:

 

- daca ai bani : i-ati suzuki- 9000 euro full options aproape 100 hp

 

- daca nu ai i-ati solenza (evident cheala:4500e+aer si geamuri ionizate:500e )cat mai gasesti, e o masina extrem de corecta ca raport calitate pret. iti mai raman 1000 de e sa-i folosesti pe ce vrei: geamuri, jenti,etc)

Share this post


Link to post

Oare nu ar fi mai usor sa cauti al service?

Ai prea putini kilometrii sa se fi dus injectoarele.Cred ca ale tale merg bine merci pe alta masina acum sau cine stie ce ti-au mai schimbat aia de pe ea .Vanzarea masinii cred ca ar fi cea mai neinspirata treaba.

Share this post


Link to post

Pai la ce service sa ma mai duc ca am fost si la fabrica la Craiova si le-am spus ca imi porneste greu...ca de obicei de pomana.

Share this post


Link to post

Pana la urma intrerupatorul benzina-gpl ti-a fost schimbat?

Sant sigur ca e un amanunt mic care te freaca si pe tine si masina pe care ei nu ai dau importanta.Daca ai vreoadata drum pe la valcea anunta-ma sa arunc si eu un ochi la ea.

Share this post


Link to post

apropo de vilcea, am unpretenar cu maty care e super incintat de serviciile din vilcea... spalatorii, serviceuri, vopsitorii...

el isi face totul la vilcea. ar trebui sa te duci cu incredere, se pare ca oamenii sunt mai seriosi acolo.

Share this post


Link to post

Off-topic

Cel mai bun service daewoo de la valcea a falimentat acum un an dar din cauze colaterale.Acolo se folosea ulei,vaselina,antigel si absolut ce trebuia pentru o masina numai marca Castrol.In valcea la un moment dat erau peste 1000 de taxiuri tico si majoritatea faceau reviziile acolo iar multe din ele au ajuns la 5-600.000 km fara probleme majore sau poate chiar mai mult.

Share this post


Link to post

confirm, in fata blocului la mine, tico luat de la companie taxi din vilcea, 480 000 km, far aprobleme majore, dar trebuie segmentat... are si el un sfirsit... totusi, a fost intretinut in vilcea.

Share this post


Link to post

Domnilor, incercati sa nu degenerati discutia, va rog frumos! nu ne sta bine sa ne balacarim dejaba!

 

cdorob, daca chiar vrei s-o vinzi eu zic s-o mariti cit timp merge bine, nu cind se nasparleste, ca n-o mai ia nimeni; pina la vinzare, cred ca o operatie combinata la Daewoo Craiova, ANPC (neaparat!), amenintari cu presa si un avocat ar trebui sa deblocheze situatia. Nu mi-o lua in nume de rau, dar mi se pare ca ai fost cam moale cu nesimtitii (sau nepriceputii) si de aceea n-ai obtinut rezultate.

Am senzatia ca ai toate cartile in mina pentru a obtine foarte mult, din mai multe motive: defectul a provocat imobilizarea masinii pe o perioada foarte mare (e o chestie in lege pentru cit la suta din perioada de garantie in care masina e imobilizata se acorde schimbarea produsului) si mai mult defectul nu a fost remediat dupa multe vizite in service (iar legea spune de schimbarea produsului daca un defect nu poate fi remediat dupa mai mult de 3 interventii pe aceeasi problema).

 

PS: Tico-RS, din respect pentru cklaus, care e un om extraordinar, te rog sa iti schimbi avatarul ... si atentie la limbaj ...

Share this post


Link to post

Incearca si la Poliserv sau daca si acolo ai pb incearca la FAREDO , care acum de curand s-a mutat in Bariera Bucuresti!Vezi ca la Faredo e un Nea Gica mai in varsta mare mester la motoare de Cielo!

Bafta

Share this post


Link to post

troncanitul pe spate se rezolva: amortizoare noi, schimbate pe garantie.

 

vericule dar cum te rabda pe tine sa mergi cu masina aia, in halul ala? vorba co-forumistilor, cine stie, poate ca parte din motorul tau merge bine-mersi pe alta masina acum...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...