Jump to content

cdorob

Membru
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

About cdorob

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/09/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.energybyte.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    sa consume combustibil lichid
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Cielo Exe 2004

Recent Profile Visitors

1579 profile views
  1. Salut, Am ajuns si eu cu Cielito la 50k si imi face urat: 1. Cand urc borduri 2. In mers pe piatra cubica - se aude si se simte si in pedalier In volan nu se simte nici un joc, si am pus mana pe bielete si am vazut ca au joc sus/jos de la partea dinspre caseta. Acum nu mai inteleg sigur, e normal sa poti misca bieletele cu mana sus/jos? Jocul se intampla exact unde a incercuit ovi_jer in postul 2.
  2. E un topic vechi, dar mie la Autonet mi-au inlocuit claxoanele cu unele care nu merg - adica le-au luat pe alea care mergeau. Au uitat sa puna firele la proiectoare. Iar vopsitul a fost facut numai pe acolo pe unde se vede, (de exemplu au ignorat buza aripii din spate)
  3. Salut, M-a lasat si pe mine placa de contacte electrice de la butuc (mai exact s-a topit) Nu mai stiu exact care sunt componentele care se pot schimba, numai placa cu papucii electrici sau toata partea de plastic care iese din butuc? Multumesc,
  4. Neatza, N-am mai scris de mult...Se da urmatoarea problema: martorul centurii ramane aprins (sau intermitent) cu centura pusa. Am miscat pe acolo si nu pare sa fie de la sistemul de prindere al centurii (cel cu butonul care ii da drumul) ci de undeva de la podea (adica se manifesta la miscarea bratului de prindere in podea). Este vreo mufa ceva pe acolo? Ca sa nu desfac masina de pomana. Mersi.
  5. Pai sa va dau si eu raportul, Cielo Euro 3 - a mers numai pe OMV de la inceput, acum are 40k km. Motorul suna bine si iarna si vara, consum nu are si uleiul se pastreaza relativ curat (schimb pe la 8-9 mii in general)
  6. Salut, Masina mea (care inca nu are 2 ani) a capatat dupa aceasta iarna puncte de rugina. Pe capota, pe aripi, pe usi. Si cel mai nasol, unde e busonul de gaz. Pot sa va fac si poze, masina nu a fost lovita, si nu e de la pietricele. Va urez o saptamana placuta Cristian
  7. Baieti, In partea superioara a motorului este o mufa (priza) unde intra tot cablajul electric al motorului. Din experienta mea cu Euro 3 GPL au fost facute urmatoarele: 1. Curatat mufa cu spray antioxidant 2. Anulat mufa cu totu si lipit cu letconu (deh, suntem in RO) 3. Schimbat cablajul cu totul. Toate facute la service autorizat daewoo. Nu faceti asta acasa, ca nu are rost, e pe gratis la service.
  8. cdorob

    Casele De Asigurari..

    Salut, Pe mine m-a busit unul care avea RCA la Astra...Am trimis-o pe prietena mea cu devizul si am luat masina in aceeasi zi (au data cceptul de plata in 30 de minute). Reparatiile le-am facut la service-ul recomandat de ei ca sa se faca decontul rapid. Cristian
  9. Pai cum s-a mai zis, in marche-arriere intra usor, numai ca in 30% din cazuri nu e de fapt intrata in viteza ci doar pare, 1 si 2 agata din cand in cand. In rest, sunt multumit, la banii astia nu aveam nici o sansa sa iau ceva similar nou.
  10. UH, acum sa va spun si eu ce parere am despre Logan (am unul in familie si merg cand cu Cielito cand cu Loganul in ordinea in care sunt parcate in curte) 1. Consum afara mers linistit 5,7 minim, 6.2 maxim 2. Consum oras (pe acelasi traseu pe care Cielito imi ia 13-14) maxim 9 3. Faruri bune (lumina ceva mai alba decat la Cielito) 4. Frane - eficiente daca se schimba cauciucurile 5. Stabilitate: net superioara fata de Cielo 6. Spatiu interior generos 7. Se incalzeste mai repede si mai bine decat Cielo in interior Puncte slabe: 1. Vopsea si tablarie varza 2. Stropitorile de parbriz nu sunt legate de temporizator 3. Instalatie sunet slaba 4. Cutie de viteze haotica 5. Puturoasa 6. Bord inestetic
  11. Mai era varianta cu focul sub masina Asa cum am spus, eu am facut pe riscul meu chestiile astea, nu le recomand in nici un fel
  12. Si eu merg constant pe linia de tramvai si n-am taiat niciodata un cauciuc pana cum in peste 250 k . De data asta a fost un capac de canal iesit in afara si cu o margine taioasa...Acum am pus cauciucurile vechi inapoi desi nu sunt intr-o forma perfecta si stau cu urechile ciulite sa nu mai fi patit si altceva masina.
  13. Eh..8 sau 10 ani nu mai stiu exact. Am transferat Casco de pe o masina pe alta. In fine, asta mi-a spus agentul de la Casco si meseria lui e sa nu plateasca firma lui nimic. Oricum, si la Casco ideea e ca trebuie declarat la politie, mers la Casco la constatare si alte balarii. Anvelopa era un Firestone - de iarna, nu mai stie exact modelul, dar sper sa mai gasesc pana in 2.5 milioane + manopera schimbare, bezina si timp ~ 3 milioane.
  14. La mine a pornit in toate zilele cu ger, primele 2 secunde ziceai ca se rupe masina, iar cand am ridicat piciorul de pe ambreiaj s-a miscat masina jumate de metru in fata Nu am facut nimic special la masina, ba chiar merg cu multi consumatori ca sa se "incalzeasca" mai repede.
 

×
×
  • Create New...