Jump to content
Sign in to follow this  
cdorob

Cielo Executive Euro 3

Recommended Posts

Pai in targ a luat de la samsari 6 500 E :(   :(  (Pe Cielo Exe euro III din august 2004)

 

Dar s-a inteles cu vanzatorul... (care aduce seconduri din Germania) si a facut schimb si a mai dat o suma  pe care nu o stiu.

 

Zicea ca se cerea 9 000 E pe Ford-ul respectiv...

 

Eu n-am o parere prea buna despre Ford in general ... dar poate ma insel...

 

Salut. Exact asta o sa fac si eu. Culmea e ca eu tot Ford vreau :-D , dar eu o sa incerc sa mi-l aduc eu :lol:

Share this post


Link to post
:o fftopic:  

... , desi poate tineam un pic mai mult la pretul de vanzare al Cielo-ului ... , poate ca as fi procedat la fel ( evident , nu sunt ... )

 

S-a grabit foarte tare , vineri a gasit Focusul si mai era un client la el. Nu stiu daca era numa asa sa-l vanda sau era adevarat. Asa ca sambata si duminica a fost in targ si luni a facut schimbul.

 

Amicul meu e super multumit de masina. E faina, are ABS, ESP si alte dracii ! In plus motorul trage de rupe si consuma foarte putin si motorina!

Share this post


Link to post

Tinind cont ca Exe nou se invarte la 8500E(la oferta am impresia),consider ca a luat f.putin pe el.

Share this post


Link to post

Mai exact 8 880 Euro ... si sigur ca a pierdut foarte mult.

 

Eu am avut pe al meu 7 200 Euro dar nu l-am dat ca nu stiu cu ce sa-l inlocuiesc!

 

Si mie sincer imi place Titi Cielo :-D :-D :-D

Share this post


Link to post

7200 din 2002?Pai eu l-as da cu 290 mil.lei pe al meu din iunie 2004 fiindca ma asteapta un Passat o nebunie in Germania.Si mai e si bun la pret pe deasupra.Vezi daca stii pe cineva care vrea Cielo.

Share this post


Link to post

Dupa cele spuse de espero16 in celalalt post cu consumul mie mi se cam clarifica situatia executive.

Cielo cel nou are ECM OBD2 care are niste norme de poluare foarte reduse iar cu gazul romanesc nu cred ca va functiona bine.Acum 2 ani eu am luat itp-ul cu brio fara reglaje ,emisia de co2 la GPL find mai mica decit la benzina.Acum o luna cand am facut itp abea am reusit sa trec de co2 la gaz fiind prea mare.Noroc ca am facut itp-ul la un service care monta instalatii si omul care imi facea itp-ul la chemat pe mesterul de la GPL sa imi regleze instalatia.Dupa ce am terminat testul omul a trebuit sa mi-o dea iar la loc pt ca nu puteam sa plec de pe loc cu asemenea reglaje.

Concluzie: De astavara calitatea GPl a scazut mult de tot si alt lucru pe care l-am mai constatat este mirosul greu de gaz care iese la evacuare.

Datorita emisiei mare de co2 sonda lambda dicteaza un amestec sarac care defapt nu e functionabil si de aici incep sa apara rateurile,intreruperile,etc.

Share this post


Link to post

Eu niciodata nu o sa pun instalatie pe gaz la o masina , penru ca niciodata nu o sa obtii aceleasi performante de la masina respectiva ; o masina bine reglata , fara probleme la motor , nu ar trebui sa polueze prea mult ... deci numai pentru a-i scadea consumul, pentru a iesi mai ieftin cu combustibilul etc ... este un compromis pe care nu-l voi face . A nu se simti nimeni jignit ... asta-i parerea mea .

Exemplu : un prieten si-a luat BMW 525 cu instalatie GPL montata ; asta pentru ca pe benzina consuma mult ... pai , daca vrei BMW , de la inceput trebe sa te obisnuiesti cu aceasta idee a consumului ... Eu chestia asta nu o inteleg ...

Si nu ma refer numa' la BMW , a fost doar un exemplu . Cand mi-am luat Espero stiam exact la ce sa ma astept ; daca m-ar fi deranjat consumul , cheltuielile de intretinere etc , nu l-as fi luat ... m-as fi orientat spre altceva ...

Share this post


Link to post
Eu niciodata nu o sa pun instalatie pe gaz la o masina , pentru ca pe benzina consuma mult ... pai , daca vrei BMW , de la inceput trebe sa te obisnuiesti cu aceasta idee a consumului ... Eu chestia asta nu o inteleg ...

Perfect de acord.

Share this post


Link to post
Eu niciodata nu o sa pun instalatie pe gaz la o masina , penru ca niciodata nu o sa obtii aceleasi performante de la masina respectiva  ; o masina bine reglata , fara probleme la motor , nu ar trebui sa polueze prea mult ... deci numai pentru a-i scadea consumul, pentru a iesi mai ieftin cu combustibilul etc ... este un compromis pe care nu-l voi face . A nu se simti nimeni jignit ... asta-i parerea mea .  

Exemplu : un prieten si-a luat BMW 525 cu instalatie GPL montata ; asta pentru ca pe benzina consuma mult ... pai , daca vrei BMW , de la inceput trebe sa te obisnuiesti cu aceasta idee a consumului ... Eu chestia asta nu o inteleg ...

Si nu ma refer numa' la BMW , a fost doar un exemplu . Cand mi-am luat Espero stiam exact la ce sa ma astept ; daca m-ar fi deranjat consumul , cheltuielile de intretinere etc , nu l-as fi luat ... m-as fi orientat spre altceva ...

 

Fratele meu intelege ca nu pui gpl pe o masina sport sau pe un passat sau A4.GPL merge pe masini de oameni saraci( Dacia,Daewoo,etc) si este un compromis.Eu cand am auzit legendele despre Espero ( 14-15 in oras) si era prea tarziu pt.ca dadusem avansul am luat hotararea sa-i pun gpl.Nu-mi pare rau pt.ca oricum nu faceam cine stie ce sport cu ea- Cat mi-a scazut puterea??Cu 5 CP cel mult, pt.ca oricum fac o Solenza fluierand.

Deasemenea am facut Brasovul cu consum 7.4 la 120-130 (era noapte) adica 4.3 echivalent pe benzina...Arata-mi si mie Matizul care la viteza aia consuma atat :wink:

Pe viitor( apropiat) o sa-mi iau o masina careia n-am sa-i mai pun gpl si o sa-mi consume benzina de o sa ma rupa dar macar stiu la ce sa ma astept.

In concluzie Espero pe gpl a fost un compromis intre costuri mici si confort sporit.Si ia-o asa: am avut bani destui ca sa schimb absolut tot ce mi-a tracut prin creier la ea

Share this post


Link to post
7200 din 2002?Pai eu l-as da cu 290 mil.lei pe al meu din iunie 2004 fiindca ma asteapta un Passat o nebunie in Germania.Si mai e si bun la pret pe deasupra.Vezi daca stii pe cineva care vrea Cielo.

 

Pai nu stiu acum ca daca stiam il ajutam pe prietenul meu :-D .

 

Dar eu nu-l inteleg pe el si nici pe tine, de ce ati mai cumparat Cielo daca nu asta va doreati?

Eu cand l-am cumparat stiam despre Cielo ca :

* e fiabil

* are costuri de intretinere relativ mici

* e o masina de familie fara performante deosebite.

* e o masina fara pretentii

* isi pierde valoarea foarte mult la revanzare deci daca o cumperi e bine sa o pastrezi cativa ani daca nu vrei sa pierzi 100 000 000 lei sa zicem :(

(Cand am cumparat-o eu SH-urile Cielo erau mult mai ieftine ca acum)

 

 

 

Ce nu stiam:

*consumul real (in special cel urban)

*ca-i ingheata usile iarna :( (am patit-o si azi)

*cauciucurile Montana pe Cielo sunt jale.

 

 

Acum consumul e aproximativ la fel si la Fabia , Clio , Logan ... deci asta e.

 

Si nu o sa pun nici eu gaz pentru ca vreau liniste in familie...

Oricum banii se duc pe alte prostii daca nu se duc pe benzina.

Share this post


Link to post
7200 din 2002?Pai eu l-as da cu 290 mil.lei pe al meu din iunie 2004 fiindca ma asteapta un Passat o nebunie in Germania.Si mai e si bun la pret pe deasupra.Vezi daca stii pe cineva care vrea Cielo.

 

Pai nu stiu acum ca daca stiam il ajutam pe prietenul meu :-D .

 

Dar eu nu-l inteleg pe el si nici pe tine, de ce ati mai cumparat Cielo daca nu asta va doreati?

 

Nu ma intelege gresit.In afara de bord care mai scartaie cand il apuca toanele chiar nu am ce sa-i reprosez.(cu atat mai putin consumul care este cam acelasi pe care-l aveam cu Dacia)

Insa mi s-a ivit o ocazie pe care mi-ar parea rau sa o ratez.Bineanteles ca daca nu iau minim 290 nici nu ma gandesc sa-l dau.Numai eu stiu cati bani am bagat in el.

Share this post


Link to post

@expero 16V : Nu te contrazic si nu combat pe nimeni care are gpl montat , pe ce masina vrea el ... Eu vorbeam din punctul meu de vedere . Stiam exact ( in cea mai mare masura de pe acest forum :-D ) la ce consum sa ma astept de la Espero ; eu unul nu o sa pun gpl pe Espero decat daca atunci cand o sa o vand mi-ar creste pretul de vanzare ( sunt foarte multi cumparatori sh-uri care cauta masini cu gpl pe ele ) .

Totusi , anumite cifre de consum din acest topic mi se par enorme , chair si pt Espero / Cielo , care intr-adevar , consuma mult prea mult pt performantele pe care le ofera ... dar , consumuri atat de mari au totusi niste cauze posibile : filtru benzina murdar , injectoare murdare etc . Daca Espero-ul meu ar consuma 16-17% in oras , as merge direct in service sa-i curat toate cele ...

Share this post


Link to post

In romania omul vede Gpl-ul ca pe o alternativa a saracului si pe deasupra mai si arata cu degetul.

In italia la Agip-urile sau Shell-urile cu GPl stateam la coada cu A8,BMW 525 si multe altele deci nu-i nici o rusine si nici o prostie si mai ales nici periculos cum spun altii.Oamenii care si-au luat asemenea masini puternice dar cu GPl sau au montat ulterior aceasta instalatie au vrut sa dispuna de confortul,siguranta sau dotarile acestora dar cu costuri pe km minime.Pe acesti oameni nu ia interesat cand au luat masina cu GPL sau au montat ulterior ca nu mai scot 5 s/100 km ci faptul ca merg 2 zile la servici cu banii pt una.

 

Off -topic :Eu apreciez uzina de la craiova ca nu a renuntat la fabricarea cielo si a reusit sa ai monteze un ECM OBD2 cu sistem dual de carburant pe care multe firme mult ravnite de multi dintre noi nu si-l pemit datorita costurilor foarte mari.Daewoo a luat in calcul la cielo ca find o masina pentru tot romanul care vrea sa mearga zilnic la servici cu ea si ieftin pe deasupra.Pe romanul de rand nu prea il intereseaza cat ai consuma instantaneu,daca are sau nu abs sau daca are airbag pe el il intereseaza sa bage cat mai putin si mai ieftin in rezervor,piesele ieftine si reviziile la fel.

Share this post


Link to post

Ai si tu dreptate , in felul tau :-D ...

Totusi , eu imi mentin parerea . GPL nu-mi pun nu pentru ca mi-e rusine de ce ar spune unu sau altul , nici pentru ca spun unii ca ar fi periculos ... pur si simplu nu-l agreez . Pe langa asta , mi-am luat masina cu portbagaj mare ca sa ma bucur din plin de spatiul oferit ... Sunt eu mai capos, asta este ... :twisted:

Share this post


Link to post

Tu si cu nevasta-mea ! :-D

 

P.S. am uitat o nemultumire... Daewoo nu sunt masini de noapte, adica nu ma simt in siguranta sa le alerg noaptea, poate din cauza farurilor.

sau poate am imbatranit eu...

:(

 

Si nu numai in Cielo ci si in Leganta am avut acelasi sentiment ca nu vad destul...

 

 

Acum voi ati facut vreun upgrade la faruri ?

Share this post


Link to post

In ceea ce priveste farurile si lumina pe noapte... incearca niste becuri Philips Super Vision...H4 parca trebuie... Joia trecuta la intalnire s-a vazut diferenta.

Share this post


Link to post
P.S. am uitat o nemultumire... Daewoo nu sunt masini de noapte, adica nu ma simt in siguranta sa le alerg noaptea, poate din cauza farurilor.

sau poate am imbatranit eu...

 

Aceeasi problema o am si eu.Farurile lumineaza muuult mai prost decat la Dacia pe care am avut-o.Am reclamat la garantie dar au zis ca nu au ce le face fiindca sunt bine reglate.

Share this post


Link to post

Fara a dori sa incep o polemica, dar daca unele masini sau Dacii lumineaza de zici ca au inchiriat farul Midia, nu inseamna ca celelalte sunt proaste. Noaptea eu sunt satisfacut de faza lunga, la faza scurta as mai umbla putintel, dar daca nu poti trece pe faza lunga inseamna ca e trafic, si daca e trafic nu poti alerga destul de tare.

Share this post


Link to post

Pai la faza scurta ma refeream si eu fratele meu.Doar nu crezi ca vrei sa dau amenzi la nesfarsit.

Probabil la Matiz e alta treaba.Probabil.

Share this post


Link to post

Salve !

Si mie mi se pare ca farurile de la Matiz lumineaza mult mai bnie decat cele de la Cielo .

Am de amandoua si asta e parerea mea care este!

Share this post


Link to post

7Salut.

 

Eu cand am venit pe Exe, m-am dat jos de pe Megane. Pot sa va spun ca un Cielo nou lumineaza mai bine decat un Megane de 3 ani.

 

Pentru Cielo GL si GLE (adica care sunt mai vechi) chestia e diferita. In timp, blocurile optice isi pierd proprietatile. Geamurile devin mai fumurii, oglinzile se matuiesc, etc, etc.

 

De exemplu am in familie un Nissan Terrano '94 care are niste lumini groaznice, merg pe orbecaite mai ales ca faurile sunt plasate mai sus. Ca termen de comparatie, acest Nissan '94 lumineaza asemanator cu o Dacie din '97, desi cand era nou lumina fantastic.

Share this post


Link to post

cdorob interesant punct de vedere dar lamureste-ma si pe mine cu ceva: blocurile optice isi pierd din proprietati =>>> ce vrea asta sa insemne? te referi la faptul ca se duce farul sau becul cu halogen sau ce? daca asta era problema...sa stii ca se pot si schimba :lol: Geamuri mai fumuri?? Heh am avut o dacie din 1981 si cand am dat-o acum 5 luni de zile geamurile si oglinzile si farurile se vedeau sticla daca intelegi ce vreau sa spun asa ca nu poti sa zici ca o masina mai noua de 95 ar putea pati asa ceva.

Si daca chiar asa o fi in cazul tau pune frate xenoane

Share this post


Link to post

Cred ca vrea sa zica, cum a si zis de fapt, ca sticla farului se opacizeaza, si se mai matuieste de la intemperii, sters cu carpa, etc. Cred ca problema cea mai mare este ca nu se vede cand te uiti la far (adica nu prea constientizezi ca trebuie schimbat), dar intensitatea luminoasa se diminueaza.

Share this post


Link to post

deja nu vreau sa ma mai contrazic dar daca o dacie din '81 are farurile perfecte atunci sa nu-mi spui ca la o masina din 95 in coace se duc farurile.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...