Jump to content
 

DragosB

Membru
  • Content Count

    210
  • Joined

  • Last visited

About DragosB

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://dragos.has.it

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Interests
    hmm ... just the usuals : munte, masini, sporturi ....
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1,8
  • An
    1997
  1. Pe langa cele spuse referitoare la subiect , ambreiajul conteaza enorm de mult . Daca ambreiajul este uzat , nu mai ai performante la masina , asta este clar . Eu am patzit-o cu vechiul meu Nissan (motor de 1600 cmc), cand la o liniutza cu o Dacie 1300 am fost facut de rusine ... ... drept pt care am ajuns in service , i-am pus disc de ambreiaj nou si mi-am luat revansa ... ... Conteaza foarte mult , mai mult decat poate suntem "tentatzi" sa credem !
  2. Hello tuturor ! N-am mai scris de mult ... fftopic: Am facut un drum in Bucuresti weekend-ul asta si mi-a facut ceva problemutze Esperache-ul ... seamana cu problema acestui topic ... adica mi s-a aprins indicatorul de checking motor ; dar daca ma jucam la faza mare se stingea , reaparea dupa cateva minute ...etc ... ce-ar putea fi ( adica dadea senzatia ca daca are ceva consumatori suplimentari se "razgandea" si nu mai aparea cecking-ul ) ? Maine ( adica astazi , tinand cont de ora ) am sa merg in service , da' mi s-a parut oarecum ciudat ! Ca un raspuns la problema topicului , ar trebui sa mergi intr-un service de incredere , sa-ti masoare baietzii curentul la intrare & iesire baterie . Poate problema nu tine de baterie , ci este de la alternator . Dupa parerea mea nu exista termen de "varsta" la o baterie ... exceptand bateriile autohtone .
  3. Perfect de acord cu aztec ; si daca as sti care-i jiglerul ala , eu nu m-as baga pt ca mai mult ca sigur nu-l mai reglezi cum trebe si atunci service-ul te mananca ; nu o costa mult asta la service , da' ceva timp tot te costa ; pt inceput , solutia de curatat este solutia ideala . Totusi , spui ca acum s-a rezolvat , deci este foarte probabil sa fi fost doar ceva mizerie ... Cat despre consumul ridicat , asta-i cu schepsis . Probabil ca pana la urma tot la un service ar trebui rezolvat . Eu asa as face . A trecut vremea cand ridicam capota si surubaream pe-acolo ; la Dacie nu exista sa mearga mult mai prost daca chiar nu faceam ca la carte ; la astea insa , un mic reglaj prost facut si nu mai merge nimic cum trebe ...
  4. Monroe , intr-adevar , nu sunt chiar atat de bune ... de aceea au si un pret relativ mic ... exista si amortizoare bune , pe ulei . Problema cu cele pe gaz este ca-s foarte dure si deci , la drumurile noastre , iti cam zdruncina rinichii . O alta solutie , de compromis sa-i spunem, sunt cele jumate gaz , jumate ulei . Totusi , ca sfat pt cei care nu au patit-o inca , astfel de piese este bine sa le montezi intr-un service , chiar daca mai dai bani si pe manopera . Totusi , decat sa pierzi garantia ... hmmm . Plus ca , ca la orice piesa pe care o cumperi din Romania , este foarte posibil sa nimeresti un lot "prost" , indiferent de cat de "de marca" este piesa respectiva . Asta este pararea mea ...
  5. In general , pe zi , fac in jur de 25-28 Km . De acasa si pana la firma sunt in jur de 6-7 km , cu semafoare , trafic nasol , viteze destul de mici ( rareori reusesc un 40-50 km/h ) . Deci , dimineatza si la pranz ( cand ma duc acasa sa mananc ) este durere , in ceea ce priveste traficul . Seara in schimb , este foarte lejer si atunci reusesc o viteza constanta , intre semafoare , de 60-70km/h . Recunosc ca , in conditiile astea , nu abordez un stil sportiv de condus , caci nu am cum si nici de ce . Daca chiar as face asta , nu as castiga mai mult de maxim 10' la un drum ( avand in vedere distanta destul de scurta dintre casa-firma ) . Evident , si asta contribuie la consumul scazut . Pe de alta parte , alimentez numai cu benzina buna ( pt Brasov, s-a mai disctutat asta , este vorba de Shell VPower ) . Imediat dupa cumpararea Esperache-ului , am dus-o in service si i-am schimbat printre altele filtrul de benzina , i-am curatzat injectoarele , i-au facut toate reglajele ca la carte ( nu ca ar fi avut probleme , da' i-am "rugat" eu sa verifice tot ) . Si asta , evident , contribuie la acest consum . Da' ce vreau eu sa spun este ca , daca mie mi-ar consuma atat de mult , m-as duce imediat in service si as schimba/efectua toate cele scrise mai sus , fara sa mai stau pe ganduri . :blink: Si acum , sa nu fiu rau : la banii dati pe ea , la confortul pe care ti-l ofera , performantele (care nu sunt deloc rele) , cred ca si un consum mai mare nu m-ar deranja ...
  6. Eu cand citesc aceste topicuri ma ingrozesc pur si simplu ; cifrele vehiculate aici mi se par cel putin enorme ... mie imi consuma cam 11% in oras ... acum , de cand a venit frigul nu i-am mai calculat consumul , dar o sa o fac . Ori sunt eu un norocos , ori nu stiu ce sa mai zic ...sincer ! Este stiut ca Woo-urile sunt gurmande comparativ cu performantele pe care le ofera , da' totusi ... :blink:
  7. DragosB

    Sarbatori Fericite!

    "LA MULTI ANI !" , un an nou mai bun ca asta ( din toate punctele de vedere ) , sa dea Domnu' sa discutam la anu' numa' in Cafenea , Diverse etc ... fara discutii de genu' : Am o problema ... etc !
  8. Asta cu "apa fierbinte" este super ... stiu pe cineva care si-a crapat un parbriz astfel , la un Ford Escort sport ... avea geamurile inghetate , si ce si-a zis el : nu torn apa fierbinte chiar pe parbriz , ca se crapa ; pun deasupra , pe habitaclu , si pana la parbriz se raceste ; insa a avut o surpriza neplacuta - parbrizil a crapat de sus pana jos ! Inghetatul yalelor se intampla la toate masinile care nu stau in garaj ... anul trecut l-am vazut pe unu' cu un Mertzan cum plangea langa masina ... Cat despre glicerina si chedere , mie cel putin , dupa ce am dat cu glicerina pe chedere, usile nu s-au mai lipit sau de dezlipeau foarte usor , fara sa fie nevoie sa fortez ...
  9. Bun , treaba cu evitatul deschiderii geamurilor la maxim este sa zicem un tip&trick util . Da' sa folosim cat mai putin geamurile electrice ... hmmm , avand in vedere ca alta posibilitate nu avem ... asta nu este o solutie . Mergand pe rationamentul asta , ar trebui sa folosim masinile cat mai putin ( adica , daca chiar nu te grabesti , ia troleul mai bine ), ca sa evitam uzura lor etc ... Glumeam , desigur .
  10. Un prieten de-al meu a avut probleme asemanatoare ( dora ca la el mirosea urat nu numai la pornire , ci tot timpul ... ) la un BMW ; ce-a fost exact nu se stie , caci el si-a dus masina in service , iar aia au schimbat multe ... adica i-au rezolvat mult mai multe probleme atunci , deci nu as putea sa-ti zic exact in cazul lui ce a fost ... Totusi , trebe insistat in alt service , s-au incearca sa schimbi benzina ; baga si tu din alta parte ... si vezi daca se repeta fenomenul ...
  11. Dependenta , bat-o vina !!!!!! Dupa ce am stat pe tusa cat a durat schimbarea ... era normal sa ne luam portia de forum astazi ... B)
  12. Ok , da' mie tocmai asta imi placea : le sortam in functie de ore si-mi setam in Opera sa faca refresh la interval de 1' sau 2' . In felul asta , cand aveam putin timp sau simteam nevoia unei pauze , aveam cele mai noi mesaje ( conform filtrului setat de mine ) , fara sa fac nici cel mai mic efort . Era o chestie utila , asta fara sa se inteleaga ca sunt carcotas si ca amendez acest minus noului soft ... Asa cum am spus , imi place foarte mult acest nou forum ...
  13. Personal , cel mai mult imi place skib-ul default ... plus ca daca schimb skin-ul , nu se mai vede banner-ul "DaewooClub" ... :blink: Singurul lucru care-mi lipseste ( sau poate ca stie si asta , da' nu am descoperit eu inca ... adev. este ca nu am cautat prea mult ) este optiuna aceea de sortare/vizualizare a posturilor in functie de timp ( posturile scrise in urma cu 45', 1h , cu 6h etc ) . Era o functie pe care o utilizam destul de des ... :mellow:
  14. De obicei , stropii de benzina ( ca zici ca miroase a benzina ) aruncati pe toba , inseamna probleme injector/injectoare . Ca prima faza , eu m-as duce la un service si as face o curatare ca la carte ; daca insa nu ai timp , te feresti de service sau pur si simplu nu ai banii necesari da' totusi vrei sa te lamuresti care-i problema , baga in rezervor solutie de curatat injectoare ... problema ar trebui sa se rezolve sau macar sa se amelioreze ( daca este de la injectoare ) . Injectoarele se strica foarte greu ... deci problema unui injector bulit as exclude-o momentan . Ca sfat totusi , fuga la un service si fa-le o curatare ca la carte . O sa-ti scada si consumul , chiar daca-i iarna ...
  15. Se pare ca intratu' iarna ca hotu in propria masina este o chestie general valabila ... Si eu am patit-o cu Esperache "iarna"asta ... E o chestie tare simpatica la Esperache : ba nu se deschide usa soferului dar se deschid restul , ba nu se deschide usa fata dreapta dar se deschid restul ... oricum partea buna este ca intotdeauna se deschid cele din spate , asa ca nu-mi fac probleme . Si asta in conditiile in care am bagat solutie antiinghet , am tot timpul in buzunar un spray pt dezghetat yalele ... Asta este ; Oricum , sper sa nu patesc ca anu' trecut cu Nissan-ul , cand nu m-am putut folosi 3 zile de masina , pt ca pur si simplu nu am putut-o deschide ; am avut noroc ca intr-o s-a incalzit suficient afara ca sa o deschid , moment in care , am dat toate fetele de la usi jos , am sters bine toate angrenajele si le-am uns ... Si nu am mai avut probleme majore tot restul iernii ...
 

×
×
  • Create New...