Jump to content

rpopescu

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About rpopescu

  • Rank
    Forumist

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. la mine n-au trecut si masina a ajuns la 20.000. de noua a avut trepidatia asta. am schimbat tot ce se putea schimba... discuri, placute, tamburi, jante, cauciucuri... fara rezultat. am facut si test de ovalitate si a dat ok. concluzia la care am ajuns: e un defect mai complicat, un viciu ascuns, care tine de comportarea dinamica a caroseriei la momentul franarii, in mod cert nefiind vorba de o simpla ovalitate a unor piese...
  2. cel mai probabil "amortizoare spate", zic meseriasii... eu am sx, cu saboti pe spate. masina prea grea... amortizare subdimensionate. si la cielo de la firma, desi nu s-a carat vreodata ceva greu in portbagaj si in viata lui (5 ani) a mers de 10 ori cu persoane in spate... e cazut, cand te uiti din lateral zici ca e dacia 1300. Nay-Nay... N-am calitatea de consumator. Poate actiune in despagubiri pentru daune materiale/morale cauzate de un viciu ascuns... foarte discutabil... care-s daunele in concret si cu ce probez. Ca am cumparat doi litri de ulei de viteza (capacel cutie uitat - citeste mai sus) pentru care am documente fiscale cum ca le-am cumparat in loc sa fie acoperite de garantie si ca am pierdut trei-patru zile in service ca sa constate/sa zica ca n-au ce-i face... Problema e de "disconfort", cumperi o masina noua si... ai luat caruta. Sa nu ma inteleaga lumea gresit: masina e in general o masina buna, reusita, dar cand vine vorba de detalii si de service te mananca sfintii. Inca nu ma incordez, mai am garantie... Sper inca s-o amortizeze altul sau sa-si dovedeasca profesionalismul cei de la Daewoo si sa ma sune la usa cu un buchet de flori. Or, mai stii, poate ma invrednicesc sa redactez o cerere de chemare in judecata pentru aia doi litri de ulei = 400.000 lei cu un onorariu avocatial de vreo 50.000.000...
  3. povestea mea: 1. matiz cumparat in octombrie 1999, facut 35.000 Km in 4 ani, nu a vazut service, e drept masina fusese expusa la TIB, 2. cielo de firma productie 1998, luat la 80.000, lasat la vatra 120.000, n-a vazut service, 3. cielo de firma, productie 1999, luat la 120.000, actualmente 202.000, mers 2 ani cu el, o singura problema - injector infundat, 4. nubira II SX noua, cumparata de la radacini, 3 interventii in service in prima luna "curge cutia de viteze" in mers, la turatie mare... desfacut si pe maica-sa, etansari refacute, mastice cat cuprinde, trei interventii... cand sa-mi dea cutia de tot jos, un mecanic "cu scaun la cap": baieti controlati "capacel" plastic suprapresiune partea superioara... concluzie: lenutza de pe linie uitat pus capacel... mers acasa linistit. asta e masina cu care si acum, la un an dupa, ma chinui sa-i elimin tremuratul pe puntea spate. bineinteles ca prima data mi-au spus ca sa stau linistit: tremuratul se datoreaza uleiului din cutie aruncat pe disc... nici vorba, inca trei interventii cu teste... schimbat saboti, butuci... las-o sa se aseze (adica sa iasa din garantie). concluzia finala. am amortizat-o un an accelerat. s-o mai amortizeze si altu'. si dobitoc sa fie ala care-si mai ia daewoo (decat cielo vechi la 4.000 si cu care, la cati bani bagi in el, mergi vreo 30 de ani pana ajungi la pretul unei nubire noi). ar mai fi o varianta: dat judecata daewoo romania pentru timpul pierdut... reparatii scrise in carte, chitante pastrate, ca la radacini uleiul de cutie de viteza nu intra pe garantie, asa au "auzit" domnii ca "e reglementarili legali". Ovidiuc? parerea ta?
  4. revin cu amanunte: 1. masina a fost cumparata de noua. 2. nu are legatura cu jentile... echilibrare, e ceva mult mai dubios. la ultima incercare din cele trei pe care le-am avut la radacini, s-au verificat rotile, jentile, ba chiar am pus-o si pe rampa de revizie sa vedem cum franeaza... rezultatul impecabil fata - spate, ba chiar si frana de mana "dadea" egal. intr-una din interventii mi-au schimbat si butucii sau asa ceva (scuze pentru amatorismul tehnic) si tot n-a dat rezultate. 3. nimeni nu a vehiculat pana acum bucsa puntii, o singura data o persoana "avizata" mi-a sugerat "amortizoare". 4. inca un amanunt: simptomul este mai evident la franare in curba, dar tot numai la 50-70 Km/ora, in rest ok... va multumesc pentru raspunsuri.
  5. subscriu. cielo de firma din 1999, 202.000 Km. caraie de te da afara din masina numai intre 120 si 140. Pe la 120 incepe sa caraia sporaic si sa balaseze neregulat, la 140 sare brusc la 200 si sta acolo... problema e mecanica, in ceas, dupa cum se manifesta... cu mecanica la ceasul de bord (vitezometrul) am eu probleme... si anume: cand este frig acul la vitezometru tremura usor pana pe la vreo 40 km/h, dupa care incepe sa caraie puternic ceva chiar in interiorul ceasului si acul sare brusc pe la 80 km/h, apoi, cu cat merg mai repede caraie mai tare si acul urca pana pe la 120 km/h cand de fapt am 60 kim/h, apoi la franare se intampla exact invers, adica scade acul aiurea pana cand ajunge la 40 km/h si isi revine, se opreste si caraitul, foarte deranjant la urechi de altfel. Dupa ca merg cativa km cu masina si incepe sa fie cald in interior incet, incet isi revine de nu mai face deloc figuri. Cum isi revine? pai incet, incet incepe sa caraie la o viteza mai mare, de ex la 60, la 70, la 80 si apoi dispare direct proportional cu caldura din interior. Vreau sa spun ca nu a mai facut asa de iarna trecuta... ce dreacu sa aiba? problema este ca jurnalierul functioneaza corect, km se inregistreaza bine zic eu, de aceea ma gandeam ca nu e de la cablu... voi ce ziceti? a mai patit cineva asa? si tocmai am avut ocazia sa cumpar un bord de espero si nu l-am luat...
  6. problema tehnica la nubira II: dupa primii 500 Km rulati a aparut un tremur usor/mediu pe puntea spate la franare. simptomul este asemanator cu ce se intampla pe fata cand ai discurile decalibrate si se manifesta numai in franare intre 70 si 40 Km la ora. masina e echilibrata bine, nu "trage" sau "tremura" nici la 150 Km si nici nu tremura cand franezi la viteze mari sau mici, numai in jurul a 60 Km. este o problema de "geometrie", asezare pe spate... nu are legatura cu ABS-ul/senzorii de ABS, intervine si cand tragi frana de mana usor/normal si treptat atunci cand masina ruleaza cu 50-60 Km/ora. am mers de trei ori la radacini, schimb tamburi, saboti, totul nou... proba... si mai rau tremura. concluzia... piesele vechi la loc si mai asteptam sa ia Km, poate "se asaza". acum are 12.000, defectul persista, nu s-a accentuat dar nici nu a disparut. solutia? va multumesc.
 

×
×
  • Create New...