Jump to content
 

Sign in to follow this  
Geo_ZGA

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

Recommended Posts

14 hours ago, shell42b said:

Poti sa faci o estiamare unde ai ajust cu costurile? Masina+piese+manopera? Nu imi trebuie fix, doar soso.

Nu stiu exact, nu am mai tinut cont... estimez pe la 4000 euro, cu tot cu anvelope, diverse piese, tinichigerie etc. O parte sunt consumabile, altele sunt mofturi de-ale mele...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ieri mi-am facut de lucru cu Lucica, am montat pe fata un set de difuzoare Focal. Tinand cont ca au inlocuit niste Pioneer de vreo 35w si 13-14 ani vechime (au fost pe spate, pe Cielo), sunetul este incomparabil... acum am si volum, si claritate. Pe spate au ramas niste Hertz-uri, tot de la Lucica luate acum 2-3 ani.

131892512_3554232584612417_1068075671959977700_n.jpg

131936190_3554232447945764_48939164625124019_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Am inlocuit clapeta de acceleratie cu cea veche, cu magnetul spart si lipit pe bucati, pt ca cea pusa ultima data tinea ralantiul aiurea (uneori la 400, uneori la 1200) iar consumul crescuse exagerat (~13% pe A2). Acum a scazut cu 2-3%.
Am schimbat (mare parte) din antigel, am golit doar de la furtunul de jos al radiatorului. Mi s-a parut ca e cam murdar antigelul si parca nici nu mai baga caldura asa cum stiam eu. Am pus Hepu cu apa distilata, diferenta la caldura e notabila.
Din pacate, au mai aparut 2 probleme... cea principala, cand fac plinul curge rezervorul fix pe mijloc. Drept urmare trebuie dat jos si vazut ce e acolo, pt ca prin cele 2 capace de vizitare nu se observa nimic. A 2a problema a aparut la service-ul unde am dus-o zilele trecute, desteptul care a ridicat-o pe elevator a strambat pragul... pt ca a pus piciorul elevatorului fix pe capatul pragului. Nu e asa grav, dar nici bine nu e. Drept urmare nu mai am ce cauta la ei... se va face tot la service-ul unde am tot dus-o pana acum.
2 alte probleme care trebuie rezolvate urgent: inlocuit capete planetare fata (bat, din ce in ce mai rau) si pusa garnitura la baia de ulei a cutiei de viteze (e pus mastic si cam pierde ulei, asa am luat-o...). Garnitura e comandata deja, sa vedem ce capete de planetara aleg.
Ar mai trebui sa schimb si uleiul (nu are f multi km, dar parca nu-mi place cum arata), dar nu am avut timp de ea.

134239632_3588432084525800_5117234381213407882_o.jpg

134919518_3587084414660567_7915264060107610082_o.jpg

135091998_3587336364635372_1851101513274547320_n.jpg

135361109_3587336297968712_522172288566187457_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Cateva vesti din service... planetarele sunt cu probleme pe partea de la cutie, am luat 2 sh (dar bune, sper). Tot sh va fi si rezervorul, posibil sa gasesc unul din plastic, nici nu stiam ca exista

151148660_724160234914686_1282783688266505983_n.jpg

Share this post


Link to post

Planetarele erau cu buba la cutie... drept urmare am comandat 2 sh, tinand cont de preturi si de faptul ca e mai simplu asa. Din nefericire una are joc, trebuie inlocuita cu alta buna.

Am comandat si un rezervor (tot sh, nou nu gasesc si oricum cred ca ar fi avut un pret astronomic), il astept ca pe painea calda.

Acum 10 min au demontat capacul baii de la cv, pt inlocuire garnitura si ulei. A curs... ceva incert. Eu am zis namol de techirghiol

154837286_478490683310732_8631286749658529112_n.jpg

154795599_245375867204553_1841031372753159278_n.jpg

153992481_1616237095430591_4363640792700365770_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Foarte tare! Citatul din manualul de service de la Cielo cu "uleiul de cutie nu se inlocuieste, doar se completeaza" a fost implementat si de Mitsubishi? 🙂

Share this post


Link to post

Nu, e mentionat intervalul de schimb, parca vreo 60.000km. Ca nu l-au respectat altii inainte... e partea a 2a.

Share this post


Link to post

Eu nu vad nimic in neregula cu uleiul ala, curge, asta-i a bine.

  • Haha 2

Share this post


Link to post

Chiar si uleiul la cutia de viteze manuala ar trebui schimbata din 60.000 in 60.000km pentru o intretinere preventiva sau vine Techighiorlul peste tine.

Share this post


Link to post

Asta e rezolvat, cutia rezolvata, a aparut o problema la ABS... posibil ca una din planetarele inlocuite sa aiba probleme la roata dintata, ca era cu urme de ciocan pe ea. Maine se uita mai bine.

156138538_1072632696567842_8441865211164114532_n.jpg

Share this post


Link to post

Nu te plictisesti deloc...mereu ai cate ceva de facut...😉

Share this post


Link to post

Din pacate... da. Si defectele astea urate imi dau peste cap planurile de modificari, zic de cand am luat-o ca pun un troliu pe ea.

  • Sad 1

Share this post


Link to post

E cam stirba planetara, 4 dinti lipsa pe inelul abs... drept urmare masina sta inca trasa pe dreapta, in asteptarea unui cap nou de planetara. Deja treaba cu sh-ul ma enerveaza, din 2 planetare "bune" si 2 vechi ale mele au iesit 1,5 planetare bune. Pacat de timpul pierdut si de munca mecanicului.

157371603_2809071836007852_5713882759958477179_n.jpg

Share this post


Link to post

Inel din ala nu gasesti ca reper nou ?

Share this post


Link to post

Nu apare nicaieri ca reper separat, initial am zis ca incercam sa-l mute pe cel de pe planetara mea veche... dar nu au reusit sa-l scoata si nu au mai insistat. Oricum se pare ca sh-ul are o mica bataie la viraj maxim, asa ca rezolv 2 probleme dintr-o lovitura (de vreo 400 lei).

Share this post


Link to post

Inelele ABS de pe planetare is piese inlocuibile, Geo. Is usor presate da' trebuie sa iasa la cald de la rece nu vrea.

Share this post


Link to post

Or fi, dar daca nu se gasesc? Nici eu, nici prietenul de la service, nu am gasit inel separat... si nici in manual nu apare

Share this post


Link to post

Masoara-l pe cel vechi (latime si diametru interior), vezi cati dinti are si eu cred ca ai sanse sa il gasesti

Share this post


Link to post

43 de dinti are originalul, ce se gaseste pe ebay are 50 de dinti. Oricum am comandat deja capul nou... si nu cred ca o sa mai merg pe piese sh la transmisie, m-am luat dupa altii care se jurau ca e cel mai bine cu original sh...

Share this post


Link to post

Adica ceva de genul asta  sau asta ? Inca o chestie: dupa parerea mea nu trebuie sa fie fix 43 ... daca ai +-1, chiar 2, nu o sa fie nicio drama. Poate ca gresesc putin cu logica, dar mi se pare mai bine sa ai in minus decat in plus. 

In principiu, de acord cu tine legat de optiunea catre piese noi, in special in cazul pieselor care se uzeaza. Totusi, in privinta inelului ala, am zis ca poate mai reduci din costuri ...

 

Share this post


Link to post

Nu stiu daca e logic ce spui... pt ca pe partea dreapta vor fi 43, pe stanga ar fi 50 (ipotetic vorbind), nu stiu daca calculatorul de abs mai citeste corect rotatiile. Adica macar sa fie la fel pe ambele parti, atunci da, poate ar fi mers si cu mai multi dinti. Nu am prea multa experienta pe partea asta de abs, asa ca nu prea stiu detaliile de functionare.

Ceva de genul, sa zicem, dar astea nu se potrivesc.

As fi putut sa incerc mutarea inelului de pe planetara mea veche, dar daca si capul avea putina uzura... m-am strofocat de niste bani si aia e. Abia azi au trimis comanda.

Share this post


Link to post

Nu, evident ca ai dreptate, trebuie schimbate amandoua !

Share this post


Link to post

Capul de planetara nu s-a potrivit, diametrul interior e mai mic cu vreo 4mm... ma gandesc ca poate e pt 1.8, or fi diferite. Intr-un final au rezolvat cumva, nu stiu cum, baietii de la strungarie.

Vineri am luat-o acasa, pe asfalt nu pare sa mai faca probleme dar ramane de vazut in offroad. Acum e randul meu sa ma ocup de ea putin (naiba stie cand oi avea timp si chef), am de inlocuit microfiltrele din pompa de inalte, bieletele pe spate (de 2 ani stau cu ele pe balcon) si sa verific franele, ca-mi pare usor infranata... ori doar mi se pare, ca am venit de pe epica care trage altfel.

Share this post


Link to post

Dupa ceva km parcursi, trag concluzia ca masina nu e infranata... doar diferenta de putere/cum trage si consumul nesimtit :))

Azi am dat jos vechea camera (Bluelens, o voi monta pe Epica zilele astea) si am pus un 70mai, stil oglinda. Camera pt spate nu am pus-o pt ca nu imi ajunge cablul in singurul loc unde as putea sa o montez, sub stopul central de frana. Va trebui sa-l tai pe al ei si sa-l prelungesc (tiganie, dar altfel nu am cum). Pe Epica nu am montat-o pt ca are oglinda electrocromata si era pacat sa o acopar...

Ca tot am umblat pe spate, am dat jos si proiectorul de marsalier, e pe moarte si nu face decat sa clipeasca enervant, il voi inlocui si pe asta.

173378639_544527279880466_2731338693987440543_n.jpg

Edited by Geo_ZGA
  • Like 2

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...