Viktor Posted January 14 (edited) Schimba-ti singur distributia. Sint aici informatii cit cuprinde pe aceasta tema, te ajutam si noi. No ? Curaj gaina ca mi'ne te tai ! Acuma, sa nu intrebi de ce e nevoie de 10 electricieni sa schimbe un bec ... Edited January 14 by Viktor 1 Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted January 14 (edited) Acum 5 ore, Viktor a spus: Schimba-ti singur distributia. La varianta asta m-am gandit 100%, DAR: 1. mi-e frica (nah, nu sunt la nivelul Dj-ului, Mircea etc), 2. nu cred ca reusesc sa desfac/strang piulita de la vilbrochen, 3. ma chinui in fata blocului, in pozitii ciudate, 4. poate mai sunt necesare si alte operatiuni (cum ar fi inlocuit simeringuri etc) s.a.m.d. Nu exclud varianta, dar nici nu promit. As incerca la "reprezentanta" unde-mi duc Mazda, dar cu conditia sa stau langa masina. Edited January 14 by vrazvanc Quote Share this post Link to post
adrian_r5 Posted January 14 Revizie Matiz La Domiciliu - Preturi De Criza Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted January 14 (edited) @adrian_r5 Stiiuu, mercii! Mi-a nenorocit masina. El mi-a rupt surubul in chiulasa si mi-a mai cerut si bani si nici n-a mai dat vreun semn sa-si repare greseala. Sa n-aud! Mai bine ii dau foc gigantului. Nu stiu cum sa fac sa nu mai vina nimeni la el. N-are unde lucra, n-are lumina, n-are nimic etc. Edited January 14 by vrazvanc Quote Share this post Link to post
Viktor Posted January 14 7 hours ago, vrazvanc said: La varianta asta m-am gandit 100%, DAR: 1. mi-e frica (nah, nu sunt la nivelul Dj-ului, Mircea etc), 2. nu cred ca reusesc sa desfac/strang piulita de la vilbrochen, 3. ma chinui in fata blocului, in pozitii ciudate, 4. poate mai sunt necesare si alte operatiuni (cum ar fi inlocuit simeringuri etc) s.a.m.d. Nu exclud varianta, dar nici nu promit. Bocsánat ! Mi az hogy : nem tudom, nem tudok, ha ? NEM AKAROD !!! Crezi ca Dj'u, Mircea ori alti mecanicosi de pe aici s-au nascut cu cheie dinamometrica in mina ? Maxim mingaiau bujia, da' nici vorba de cunostinte in ale mecanicii ! Toate au un inceput, asadar, pune mina si repara-ti caleasca cu mina ta ca avem nevoie de concurenta ! Drept bonus, munca te face nobil ! N-are la ce sa-ti fie teama, de nereusita nici atit, e firesc pentru ca cu totii am avut, avem si avea nereusite. DAR, nu ne descurajam si continuam : mai facem o data, inca o data, si inca o data ...pina reusim ! Acces la informatii e din belsug, unde nu stim sau nu pricepem intrebam, pas cu pas avansam si mecanicos ne laudam ! No ? Mit mondasz ? Daca si fii-mea doreste a deveni mecanicoasa (printre altele) sa-si repare tragaciu cu minuta ei, motiv caruia ii predau ore de mecanica ... Nu stiu, nu pot nu incape in discutie ! Sa VREI doar , ca celelalte se rezolva ! Moama, da' ce aspru graira-i ! Uh. Quote Share this post Link to post
adrian_r5 Posted January 14 1 hour ago, vrazvanc said: Sa n-aud! Nu stiam povestea N-am nicio tangenta cu persoana in discutie ... doar mi-am amintit de topicul respectiv. Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted January 15 (edited) @Viktor Va multumesc mult pentru incurajari! Conteaza pentru mine. Chiar nu stiu ce fac, dar vad eu pana in aprilie (atunci face cinci ani). Succes fetei in ce-si doreste! @adrian_r5 Ti-am multumit sincer, pentru faptul ca ti-ai facut timp sa citesti postarea mea si ca mi-ai oferit o varianta OK, dar de care nu mai am eu nevoie. Stiam ca n-ai de unde sa cunosti povestea. Omul chiar e pe segment, dar mi s-a parut ca are anumite lipsuri si nu mai vreau vreodata sa am de-a face. Edited January 15 by vrazvanc Quote Share this post Link to post
Viktor Posted January 15 19 hours ago, vrazvanc said: Decizia iti apartine ! Iar eu ma simt OBLIGAT sa ti-o respect pentru ca astfel e corect. Tre sa recunoastem ca in a da sfaturi ne pricepem de minune, e in ADN-ul uman, ce mai ... Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted January 15 Un sfat foarte bun. Repet, si eu iau in considerare si ma gandesc de mult daca s-o fac sau nu. Va anunt eu cum procedez. Multumesc! Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted January 24 Hmmm, luandu-mi o diagnoza "Delphi" (caci Mazda imi face figuri cu DPF-ul), m-am jucat si am constatat ca am, in Pending, eroarea P0341 Camshaft Position Sensor “A” Circuit Range/Performance (Bank 1 or Single Sensor). Probabil de aici explicatia: de ce porneste greu, cateodata, la cald... Cred ca-mi voi comanda un nou senzor, sa-l inlocuiesc. Inclin spre Delphi, ca producator. 1 Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted February 1 (edited) Am luat senzor Delphi. Sa vedem cand am timp sa-l montez. Pe frigul asta, oricum nu as fi avut dispozitie. Intre timp, mi-am amintit, ca la un drum lung, prin septembrie, mi-a facut ceva figuri. Pe langa ca tragea dubios de greu, cand lasam acceleratia si-o calcam mai "intepat", se simtea un soc, se comporta ca si cand i-as fi dat "COX". Asta trebuie sa fie explicatia, senzorul ala. Mai comandasem (dar am anulat) un fagure din plastic, o plasa tuning, sa o pun jos, la bara fata, pentru a proteja condensorul A/C-ului de pietre, gaze etc. Dar m-am uitat mai cu atentie si nu pare ca as reusi; spatiul intre bara si conducta condensorului e mica, plasa fiind groasa, de 4 mm. Din aluminiu nu vreau, voiam ceva gros, flexibil, care sa revina la forma initiala. Edited February 1 by vrazvanc Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted February 2 (edited) Un pic de teorie, in lipsa senzorului de axa, motorul nu stie pozitia motorului exacta ci doar aproximativa, doar din arbore stie de exemplu ca pistoanele 1 si 4 sunt sus, dar nu stie care din ele e pe compresie si are nevoie de scanteie si care a terminat evacuarea si incepe ciclul de admisie. Rezultatul, injectia treceiese din modul secvential ci se comporta ca una monopunct (injectoarele pulverizeaza toate in acelasi timp) la fel si aprinderea 2 cu 2 (1 cu 4 si 2 cu 3 respectiv). La matizul tau oricum e "wasted spark" deci nu afecteaza, nu are delcou nu? Si, cel mai important, nemaiavand "rezolutie"buna in pozitia motorului, intarzie avansul aprinderii la o valoare de siguranta la care motorul sigur nu detoneaza, de aici pierderea de putere defapt Alte manifestari nu ar trebui sa apara deci celelalte probleme daca sunt, sunt din apta parte, de exemplu la matiz un punct de "failure"cunoscut este senzorul MAP (defapt linia de vacuum care vine la el). Edited February 2 by Dj_Dark 1 1 Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted February 2 (edited) Acum 2 ore, Dj_Dark a spus: nu are delcou nu? Nu are. Acum 2 ore, Dj_Dark a spus: "failure"cunoscut este senzorul MAP Nu are eroare pe el. O sa ma uit si la el (sa-l curat). De cand am cumparat masina, a dat in nas, numai in treapta III. N-a mai facut asa de ani de zile, probabil dupa ce n-am mai alimentat de la Petrom. Acum 2 ore, Dj_Dark a spus: celelalte probleme daca sunt, sunt din apta parte, Din ce-am citit, despre eroare pe care o are, poate da simptomele astea. Oricum, masina merge/mergea bine si asa. Doar ca vreau sa inlocuiesc senzorul de pozitie ax preventiv, poate totusi merge mai bine ca pana acum si scap si de restul fitelor. Multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa-mi scrii! Edited February 2 by vrazvanc Quote Share this post Link to post
adrian_r5 Posted Friday at 07:26 AM 19 hours ago, Dj_Dark said: La matizul tau oricum e "wasted spark" deci nu afecteaza, nu are delcou nu? Avind in vedere faptu' ca are 3 cilindri si 3 bobine ... nu vad de ce ar fi "wasted spark" ... MatizIgnitionE3.pdf 1 1 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted Friday at 09:18 AM Corect, mi-a scapat aspectul asta din vedere, are 3 bobine. Prea mult 4 cilindri strica . Se poate ignora o parte din explicatia de mai sus, nu este valabila la 3 cilindri, ramane aia cu avansul intarziat doar. 2 Quote Share this post Link to post