Jump to content
 

Akon

Membru
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About Akon

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Interests
    Cars
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Hyundai / ex BMW/ex Mazda/ ex Chevrolet
  • Model
    I20 / 520 /6 1.8i/Lacetti 1.6
  • An
    2021/ 2012/2007/2004

Recent Profile Visitors

1595 profile views
  1. In filmuletul postat de tine taie fix muchia ce atinge parbrizul, ii taie marginea uzata si zic ei ca apoi sterge mai bine, poate ca sterge dar o perioada foarte scurta. Citisem la un moment dat pe un forum despre chestia asta. Vad ca e reglabila jucaria, ii dai Cota 1. cota 2 gen...ca la motoare La cat costa niste lamele chiar nu mi-as bate capul cu chestia asta.
  2. @adrian_r5 nu, aia e o tampenie. Exact ce zice @Viktor, cu o carpa umeda. Chiar daca de ani de zile imi spal masinile singur( si bine) pe lamela stergatorului ramane mizerie.
  3. Atât timp cât mașina merge OK, te poți plânge de un bec aprins după 14 ani? Alții schimbă motoare la mașini de 2-3 ani vechime.
  4. Am impartasit experientele personale, concluziile le trage fiecare. Totusi cred ca longevitatea este strans legata de design parbriz si starea bratelor precum si de ingrijirea lamelelor, mai trebuie si ele curatate din cand in cand.
  5. Pe seria 5 am pus Valeo Aero de vreo 3 ani si inca stergeau super ok. Pe Lacetti sunt montate Bosch clasic de vreo 7 ani si inca sterg binisor. La Octavia tin minte ca le schimbam de 2 ori pe an, insa puneam numai bombe Aero de supermarket.
  6. Akon

    Naluca

    Mi se pare super bun consumul. Si eu folosesc I20-ul sotiei intrucat mi-am vandut masina si tot asa ma bucur de consumul mic, insa nu ating valori de genul acesta. Sunt undeva la ~5% in exterior cu 1.2/84hp dar nu o menajez deloc
  7. Akon

    Naluca

    Sincer bara fata nu pare aliniata deloc bine, nici pe stanga, nici pe dreapta, poate mai regleaza cate ceva.
  8. Akon

    Octavia Nera

    Vezi ca baietii astia cu service-uri de obicei trec inlocuire dar de fapt ori repara ori pun piese din dezmembrari. Pana acum n-am intalnit nici macar unu 100% corect. La usa de exemplu trebuie sa faca transplat de chedere si absolut tot pe fata de usa noua, aripa spate trebuie taiata, suduri etc Sper sa nu fie si cazul tau!
  9. Akon

    Naluca

    Am bagat-o in service, doar pretensionarile de la centuri sunt activate, airbag și structural e ok. Ca bonus am primit la schimb pe perioada reparației, sora săraca a Nălucii, Insignia '11 cdti 160 combi
  10. Akon

    Naluca

    Nu s-au blocat centurile...eu cred totusi ca s-a ars calculatorul de airbag. N-am mai fost curios sa pun testerul pe ea. Dupa mai multe informari am inteles ca dauna totala nu te prea avantajeaza, cel putin in cazul meu. Ei scot ''epava'' la licitatie si iti dau tie diferenta pana la suma la care este evaluata masina daca vrei sa o pastrezi, in cazul meu 8000e( o evaluare nerealista pt ca nu exista nici macar o masina la pretul asta cu volan stanga pe olx). Deci daca la lictiatie apare unul ce ofera 6k, eu ca sa pastrez masina trebuie sa ma multumesc cu 2k sau sa-i iau toti 8k si ramane masina la ei. Cu piese SH as putea-o repara cu max 2500e( este plin de F10 la dezmembrari, as gasi chiar piese la culoare) dar nu prea vreau sa-mi bat capul. O duc la un service si o repara ei, nu mai stau sa imi bat capul cu ea. Oricum e bataie de cap cu astea si numai 'serpi' peste tot.
  11. Akon

    Naluca

    Am avut parte si eu ieri de un incident de genul din pacate. O sa fie facuta pe RCA-ul vinovatului. Sper totusi sa o dea dauna totala cu toate ca nu au sarit airbag uri, doar ceva pe la centuri ca mi-a aparut eroare. Cred ca o sa dau cazul la o firma intermediara de 'recuperatori' , nu prea am pofta de complicatii. Tu ai rezolvat cu ea?
  12. La mine din ce mi am dat seama, apa vine pe la montantul stanga spate si iasa pe la prag, unde este o gaurica mica. Mai cercetez, daca descoper ceva o sa anunt.
  13. Interesant consum! Ma tot uitam la un E350 Plug In dar inca nu-mi dau seama daca renteaza sau nu, tinand cont ca pretul la SH este cu 5-10k mai mare decat la una diesel si mai ales ca merg mai mult afara si intr un ritm nu prea economicos Mai este si problema cu fiabilitatea nemteasca vs cea japoneaza, mi teama ca daca se defecteaza ceva la sistemul hibrid trebuie sa o arunc apoi. Avem la birou vreo 6 statii de incarcare si deci teoretic as incarca gratis. Stii ceva lucruri bune despre Outlander PHEV?
  14. In mod normal, din fabrica nu prea exista piele fara incalzire , am vazut fara doar la masini produse pt italia sau spania, deci cu climat cald. In opinia mea ai facut o greseala, iarna pielea este ca tabla. Eu ma car de ceva ani pe scaun de piele naturala si de obicei iarna imi pun o pernuta pe scaun sa nu iau direct tot frigul la ''popou'' chiar daca am incalzire. O alta chestie ciudata sunt cutele aparute destul de prematur. O ingrijesti in vreun fel?
  15. S-a incercat deja schema asta dar nimic sesizabil. Repet, cantitatea de apa nu este mare, nu a ajuns pe mocheta masinii. Am postat in speranta ca cineva s-a mai lovit de problema inaintea mea.
 

×
×
  • Create New...