Jump to content
 

ches

Membru
  • Content Count

    1909
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    85

About ches

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Captiva/ Spark
  • An
    2014/ 2011
  • Nr. Inmatr.
    LMT si AVA

Recent Profile Visitors

6585 profile views
  1. Vezi ce coduri de eroare ai, orice senzor de la ECU poate sa iti aprinda martorul de check engine. Ai citat un post din 2012 de-al lui Mircea, unde cel care postase initial a scris ca la service a vazut ca eroarea era de la DPF, de aici si raspunsul lui.
  2. In general Sparkurile cu cutie automata s-au vandut in SUA. Poti incerca sa gasesti una pe ebay, dar costul este foarte mare la transport...
  3. Trebuie sa verifici care sunt semnalele de la vechiul casetofon si sa fii sigur ca sunt puse corect si la cel nou. Verifica si siguranta din bord daca spui ca ai inversat mufele, poate s-a ars.
  4. ches

    Epica 2.0 Vcdi

    Sa iti mai iei un set de rezerva in cazul in care iti place sa te bagi prin zapezi mai mari . Eu am reusit sa sparg o aparatoare intr-un maldar de zapada la 2 ani dupa ce le montasem. Am dat comanda de altele, dar am stat o luna dupa ele...
  5. Poti incerca si la pieseautoradacini si la autoeco.ro, vezi cine iti aduce piesa mai repede si mai ieftin.
  6. Pai fara sa stiu cum se cheama piesa, cum as putea cauta un cod...
  7. Nu am manualul la indemana, daca te uiti la schema electrica poate te prinzi ce ai mai putea testa. Sau mergi la un electrician cu schema sa caute el problema. Cel mai probabil ventilatorul este comandat prin releu de ECM, calculatorul care se ocupa si de injectie. Acum, felul in care ia decizia sa il porneasca poate depinde de mai multi senzori, deci posibil ca unul dintre el sa fie defect sau deconectat. Sau poate fi chiar partea din ECM care da comanda. Investigatia este complicata si presupune sa citesti din manualul de service toate capitolele care tin de ventilatoarele din fata, aer conditionat etc.
  8. Salut, verifica cablajul pana la cutia de sigurante si sigurantele si releele. La relee poti folosi unul similar, spre exp aparent poti folosi R3 in loc de R1 sau R2. Poti verifica cablajul si miscand de fir in zona mufelor sau in zonele unde se uneste cablajul secundar cu un cablaj principal. Bafta!
  9. ches

    Epica 2.0 Vcdi

    Borcanul (carcasa filtrului) era spart, sau curgea doar pe sus? Eu am avut probleme cu filtrul de motorina Mahle care cica era pt Epica, era mai inalt cu 1-2mm. Am trecut pe Ufi (si Sofima sunt tot Ufi, divizia de piese mai ieftine) si de atunci nu am mai avut probleme. Totodata am inteles de pe forumurile de Opel ca daca borcanul e crapat putin, atunci se poate lipi cu poxipol pe exterior si va tine, e presiune mica, de numai cativa bari. Si legat de mirosul de motorina, am scris pe topicul meu si am vazut ca au patit-o mai multi - se crapa furtunul de retur de la pompa de inalta presiune si incepe sa curga pe alternator. Se rezolva cu un cuter, se taie 1 cm de furtun, locul unde crapa este unde e buza stutului pe care se prinde, imediat dupa colier. Daca incepe sa miroasa din senin si nu stii de unde sa te uiti si acolo .
  10. Din ce tin minte e acelasi carburator ca la Tico cu soc automat. La geamuri nu ma pricep, dar ma gandesc ca e diferit fata de Tico...
  11. ches

    Spark-Ul Albastrui

    Salutare, vineri a venit randul Sparkului la revizie, la aproximativ 5500km si 12 luni + 3 zile de la revizia anterioara. Masina a ajuns la 63000 km si venerabila varsta de 10 ani impliniti . Revizia am facut-o impreuna cu fi-miu (el a schimbat filtrul de polen) la tara si nu am avut nevoie decat de 2 dale de beton pe care se urc rotile din fata, o cheie de 17, o cheie de filtru de ulei cu banda metalica si aproximativ 30 minute. Am mers pe uleiul cumparat acum 2 ani, la oferta (89 lei/ 5 litri), Mobil Super 3000 5W30, filtru de ulei Mahle OC996 si filtru de polen Hertz+Buss J1340913. Am luat si filtru de aer NIPPARTS N1320914, dar cel de pe masina era atat de curat incat am judecat ca e mai bine sa il schimb la anul. Cele 2 filtre montate au fost 43 lei, deci costul total al reviziei a fost 132 lei. Cu precizarea ca filtrul de polen e mai slab calitativ (nu e cu carbon activ si mi se pare mai subtire), deci cel mai probabil il voi schimba primavara viitoare si ca mi-a ramas 1 litru de ulei sigilat pentru anul viitor. Cu 2 saptamani inainte, pe 30 iulie i-am facut si ITP-ul la o statie la care nu am mai fost pana acum, l-a trecut cu brio, inclusiv la partea de emisii. Ma asteptam sa fie probleme din cauza racordului flexibil care dupa cum scriam mai sus are niste sarme desprise, dar se pare ca inca tine. Daca stiti vreo metoda prin care sa pot prinde sarmele racordului la loc va rog sa nu o tineti doar pentru voi . Am niste banda d-aia de pus pe esapament. O fi buna de pus peste sarmele alea sau o stric degeaba?
  12. Salutare, pe 31 iulie am ajuns la 120000 km. De atunci si pana azi am mai facut inca aproximativ 500km, drumuri la tara si scurtul concediu de la munte (Busteni). Masina s-a comportat exemplar, imi place foarte mult functia de hill hold combinata cu plecare directa cu 4x4 cand e in rampa. Si toate astea le face singura, direct din senzorul de inclinatie, nu trebuie sa apas nimic in plus, doar sa apas tare pe frana. Drumuri bune si fara incidente tuturor!
  13. ches

    Epica 2.0 Vcdi

    Parca toate astea cu masa dubla au autoreglaj, nu?
  14. Pune intrebarea mai bine in zona de probleme tehnice, acolo poate se uita mai multi proprietari ori fosti proprietari...
  15. Sa o stapanesti sanatos, e o masina foarte frumoasa, am facut un city break cu vechiul model cu motorizarea de 1.6 diesel si mi s-a parut o masina comoda, dar prea micuta pt nevoile mele. Ca si spatiu interior si mie mi s-a parut similara cu Tiguanul vechi cu portbagajul ceva mai mic, dar cel nou mi se pare mult mai spatios in interior.
 

×
×
  • Create New...