Jump to content
 

ches

Membru
  • Content Count

    1727
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    67

About ches

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica/ Spark
  • An
    2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.
    LMT si AVA

Recent Profile Visitors

5223 profile views
  1. Cel mai bun ulei e 5W30 de la VW, am vazut pe youtube . Glumesc, de fapt in testul respectiv a iesit cel mai prost cu alternative mult mai bune la preturi muuult mai mici.
  2. ches

    Baby Chevy

    Ce scula de diagnoza folosesti la micul Spark?
  3. @Akon OK, scuze, eu am inteles altceva din mesajul tau. La Injectoare infundate se lasa cu fum negru, DPF infundat (apar regenerari f dese), masina nu trage etc. Diagnoza la Epica se poate face doar cu scan 100 daca vrei sa vezi bujii incandescente si timpii de deschidere. Eu acum 4 ani am dat 150 lei pentru o astfel de diagnoza la Radacini Vitan. De aceea l-am trimis pe colegul de forum sa verifice bujiile incandescente cu multimetru, costul este zero lei daca are multimetru sau 40 lei daca nu are, i-am zis si unde sa se duca. Iar 10 grade e suficient de mic pt ca orice diesel sa activeze bujiile incandescente cel putin pt pornire. Am avut Epica si stiu exact ce si cum. Oricum chestia asta o face orice diesel modern. @Lavryc Iubesc foarte mult oamenii care vin si cer sfaturi pe forum, apoi pun sub semnul intrebarii sfatul primit pentru ca au de munca si in cele din urma ajung sa decarteze la mecanic mii de lei. Pentru ca mecanicul, oricat de bun sau de rau ar fi, are dreptate, le e jena sa il contrazica. Vezi colegul cu Captiva care si-a schimbat turbina la indemnul mecanicilor si de fapt trebuia sa schimbe valva PCV... Plus ca, stim cu totii ca nu exista covid-19 sau daca exista, atunci este generat de antenele 5G sau de o conspiratie internationala care vrea ca populatia sa stea in casa si sa ii imbogateasca pe fabricantii de masti si de vaccinuri. Care vaccinuri fac rau pentru ca au mercur, alte metale grele si mai putin grele, bineinteles care acestea din urma sunt activate de undele electromagnetice de la retelele de telefonie, mai ales de cele 5G. In concluzie singurul lucru care ne poate scapa de covidul care nu exista este sa purtam o tichie din folie de aluminiu ascunsa sub un fes sau o sapca ca sa nu se prinda securistii care ne urmaresc. Bafta!
  4. 10 grade este o temperatura scazuta. Bujiile incandescente sunt sau nu pornite de ECU in functie de temperatura lichidului de racire (cel putin asta scrie in manual la Epica, vezi pagina 2-18) si functioneaza o perioada de pana la cateva minute in timpul iernii. Deci, avand in vedere ca este o verificare simpla, care te costa 30-40lei cat este un multimetru basic pe strada Maica Domnului (daca nu ai unul deja), nu vad de ce nu ai face testul. Uite un tutorial de verificare, la Epica bujiie incandescente sunt in spatele motorului, ceva mai greu accesibile. Sau, poti merge direct pe varianta propusa de Akon in care dai 1500-2000 lei pe reconditionarea injectoarelor. Mai e si varianta in care te duci la service si vezi ce iti zic si cei de acolo, doar ca te va costa cel putin dublu fata de un multimetru. Depinde numai de tine...
  5. @Captiva Poti sa renunti la mecanicii aia, turbina ta era probabil in regula. Orice mecanic cu capul pe umeri verifica de unde vine uleiul, nu il pune pe proprietar la cheltuieli mari. O turbina se verifica relativ usor miscand de ax si inspecand carcasa de zgarieturi de la pale, totul cu turbina pe masina. Si sunt semne cand turbina merge prost - masina nu trage sau nu trage la turatii mici/mari daca geometria variabila e blocata. Apropo, mai ai turbina veche sau ai lasat-o mecanicului? Si, la fel cum am raspuns in cealalta discutie, e normal sa scoata ceva gaze, nu segmenta nimic atat timp cat masina merge bine. Inlocuieste-i valva PCV (doar ganitura aia daca nu se potriveste carcasa pe prinderi), pune-i oil catch can care nu trebuie sa coste mai mult de 200-250 lei, vezi posturile mele de mai sus + 100 lei furtunele (eu am fol furtun de aer pt Logan, dar trebuie sa verifici cu catch can-ul la tine), coturile si colierele. @naghis Cat ulei a strans catch can-ul tau pana acum?
  6. Daca doar dimineata sau in general cu motorul rece si temperaturi mai scazute porneste greu, atunci poti sa verifici bujiile incandescente. Exista zeci de tutoriale pt verificat bujiile incandescente, in 2 cuvinte trebuie sa le masori rezistenta cu un multimetru.
  7. Si a mea (2.2 litri, 184cp) scoate gaze cu ulei pe la busonul de umplere cu ulei daca il deschid in timp ce merge motorul, dar nu papa deloc, cel putin nu sesizabil pe joja. La Epica (acelasi motor ca al vostru) nu era atat de rau. Oil catch can-ul a facut minuni la mine la Epica era plin de ulei de la o revizie la alta. Ulei care ar fi ajuns altfel in turbina, intercooler, clapeta acceleratie etc. @Gabriel 29Daca se aprinde becul inseamna ca ai probleme cu presiunea la ulei sau cu senzorul de presiune in sine. Trebuie sa mergi la cineva care stie sa faca o diagnoza ca lumea ca sa verifice codul de eroare, precum si presiunea raportata de senzor. Acum, in functie de priceperea aluia, isi va da seama de unde vine problema. Spui ca ai schimbat pompa de ulei, ti-au sters codurile de eroare dupa? Au verificat presiunea inainte de schimbarea pompei si dupa? Da mai multe detalii despre ce au facut la masina, altfel nu am cum sa te indrum. In Galati nu stiu pe nimeni, in Bucuresti as putea sa iti recomand, dar partea cu diagnoza cred ca poti sa o faci in Galati.
  8. nu stiu, cauta pe site-urile de anunturi, e plin de Captive, vezi si tu cine iti vinde doar piesa aia, poate o fi vreuna cu carcasa de la oglinda sparta si cu piesa aia intreaga.
  9. ches

    Baby Chevy

    Nu e scump, eu am dat 100 lei doar pt schimb electromotor si tot cam atat pt schimbat tacheti. Dar na, daca socotesti cat a costat masina pare mult A schimbat simeringul care e spre una din planetare sau era simeringul dinspre ambreiaj, accesibil doar dupa ce dadea jos cutia de pe motor? Presupun totusi ca e cum zice Dj_Dark, altfel merita sa schimbi si ambreiajul.
  10. ches

    Baby Chevy

    Nu e in Chevrolet TIS 2011? Unde ai si Aveo... poti sa il folosesti si pe ala de Matiz intr-o mica masura. Ai facut alegerea buna, macar asta nu are probleme cu rugina, iar pretul este de vis Sa o stapanesti sanatos! Edit: Vezi ce e cu tacanitul, eventual du-o la un mecanic sa ii regleze jocul la tacheti, buburuza_vesela stiu ca facea reglajul la Matizuri.
  11. La Matiz erau muult mai rau ca alea tale si am tras de ele 3 ani dupa ce le-am refacut. Inainte sa o vand incepuse sa infloreasca rugina din nou, da aia a fost, am dat-o asa. DAr, cum ziceam era muuult mai rau ca la tin, efectiv erau gauri. La tine, avand in vedere ca e doar dedesubt, daca vei curata temeinic si vei urma pasii clasici de protectie (inhibitor, grund, vopsea, lac), atunci nu cred ca vei mai avea probleme. Nu strica ca dupa inhibitor si sa aplici si mastic/sealant cum a avut din fabrica sau chiar mai din abundenta ca sa nu stea apa pe muchia aia. SI ar fi bine sa o faci la toate usile, dupa cum vezi ala vechi se desprinde usor, deci nu mai face priza pe usa... Spor!
  12. E bine ca umbli si te ocupi de usi, mi se ridica parul pe spate cand vad pozele si imi aduc aminte de cat m-am luptat cu rugina la Matiz .
  13. ches

    Octavia Nera

    Daca e de la mufe, atunci desfa-le si strange-le pinii, sau si mai bine, fa rost de mufe (mai mult ca sigur se gasesc) si schimba-le. Altfel de la vibratii, diferente de temperatura etc, problema va aparea in timp. Poti sa iei fir cu fir langa mufa si sa vezi cand incepe sa faca urat ca sa iti dai seama daca e de la mufe sau problema e altundeva pe cablaj (spre exp intr-o zona de ramificatie). Bafta!
  14. Incearca la dezmembrari, nu cred ca se gaseste separat piesa alba, ci doar cu motorase.
  15. Am dat si placutele de frana. Am facut curat si am mai gasit niste piese pastrate, pot pune poze la cerere cu piesele: - suportul de pahare de pe consola centrala cu tot cu capac, modelul argintiu, in stare foarte buna - ornamentul argintiu de pe bord, in partea stanga a volanului, are o ureche rupta, dar nu este zgariat sau patat, sta bine in locasul lui si cu o singura clema - ornamentul din jurul unitatii audio si al unitatii AC, stare buna, are indentatii mici pe laterale de la berbecii de la dezmembrari - scrumiera + priza bricheta + butonul TCS, stare buna, fara zgarieturi, dar cu 2 urechi din cele patru rupte, l-am scos iarna si plasticul era casant Pretul pentru toate ornamentele/ plasticele mai sus este de 100 lei. Restul pe care le mai am au ramas la pretul vechi: - Set garnituri evacuare + piulite noi, originale GM: garnitura intre galerie evacuare si saxofon, garnitura intre saxofon si DPF + 3 piulite pt prindere saxofon pe galerie evacuare - 40 lei - Bucsa bascula superioara spate, SH, originala GM 95225560, partea interioara (spre fata masinii), merge pe partea stanga/ dreapta - 100 lei. - Ambreiaj compresor AC Epica, din ce am vazut se potriveste si la Cielo, original Daewoo, luat de la Radacini pe cand credeam ca am o problema cu el - 20 lei - Termostat Espero (asa mi s-a spus cel putin), cred ca merge si pe Cielo, eu l-am luat intr-un pachet cu mai multe chestii, nou - 10 lei - Pistonas etrier fata Epica original, SH, e usor corodat in zona de garnitura antipraf, nu are urme de coroziune in zona de lucru, poate fi folosit far nici o problema - 10 lei Pentru cel care ma scapa de toate piesele ofer un discount substantial, sa zicem 200 lei toate piesele (plastice + mecanice)
 

×
×
  • Create New...