Jump to content
 

ches

Membru
  • Content Count

    1917
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    89

About ches

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Captiva/ Spark
  • An
    2014/ 2011
  • Nr. Inmatr.
    LMT si AVA

Recent Profile Visitors

6718 profile views
  1. ches

    aveo 1.4 2012

    Nasol moment, dar bine ca s-a rezolvat. Eu pentru a evita probleme de cost cu platforma in caz de ceva, Doamne fereste, dau 200 lei/an la unii care vin si te iau de oriunde, inclusiv din afara tarii si in limita a 200km parca iti duc masina la service-ul unde vrei tu daca esti in tara.
  2. ches

    Spark-Ul Albastrui

    Update la jurnalul de bord: In weekend, la aprox 65000km si 6 ani de la ultimul schimb i-am schimbat si antigelul. Am luat antigel tip G12 facut de Romtec gata preparat pt -35C (asta am gasit in magazin) si dupa 2 clatiri cu apa distilata au intrat aprox 4 litri din capacitatea masinii de 4.7 litri. Ca procedura am urmat exact ceea ce scrie in manualul de service, o scriu si aici pt ceilalti si pt mine . 1. Am demontat tubulatura de la admisia de aer de deasupra radiatorului ca sa am mai mult loc. Am scos furtunul de jos de la radiator cu motorul rece si am lasat sa se scutga antigelul intr-un lighean. 2. Am pus furtunul la loc, fara a prinde clema si am completat cu apa distilata in vasul de expasiune pana a ajuns la max. 3. Am portnit motorul si am dat o tura cu masina pana s-a deschis termostatul (am verificat ca furtunul de retur in radiator e cald) 4. Am oprit motorul si am golit instalatia din nou, de data asta cu termostatul inca deschis. Am fost foarte atent ca sa nu ma oparesc - am folosit o tija cu care am scos cu grija furtunul de la radiator. NU recomand sa faceti asta, eu am facut-o ca sa nu clatesc cu prea multa apa distilata instalatia. Riscul de oparire este mare!!! 5. Am repetat pasii 2-4 si deja la a doua clatire apa a iesit perfect curata. 6. Am pus furtunul la loc si am facut plinul cu antigel. Dupa ce s-a racit motorul am pus si clema la loc si am remontat admisia de aer. 7. Am dat o tura cu masina si am completat cu antigel pana la mijloc intre indicatorii min si max.
  3. Foarte frumoasa masina, vad ca are kitul de fabrica cu praguri si buze pentru barile fata-spate. Daca o lasi mai jos cred ca va fi suficient ca sa aibe un look mai agresiv. Vad ca acum este branduita cu Dodge , probabil prinde mai bine la "public".
  4. Urmatorul rand il schimb eu . Acum mi-a fost frica pt ca masina are aproape 9 ani si 3 bujii erau originale...
  5. Ramasesem dator Captivei cu niste bujii incandescente de iarna trecuta, cele de pe cilindrii 1 si 2 au murit la aprox 2 ani dupa moartea celei de pe cilidrul 1. Am fost la service pe Morarilor pt schimbare, m-am uitat pe niste filmulete pe youtube si se schimba relativ usor, dar mi-a fost frica sa nu le rup. Am mers pe bujii originale, cod 25181860, le-am schimbat pe toate 4, inclusiv cea schimbata acum 2 ani ca sa fiu linistit o vreme. Cost: 150 lei/ bujie + 160 lei manopera + 30 lei la mecanic, in total 790 lei. O suma maricica, insa sper ca cele noi sa tina cel putin cat astea vechi. Intre timp masina a facut si un numar foarte interesant de km: 123456, asa ca m-am gandit sa il imortalizez . In final cateva poze cu bujiile vechi - cum au iesit din motor si apoi o poza dupa ce le-am curatat. Aparent una din cele 2 decedate si-a revenit dupa ce am testat-o pe sursa de alimentare. Bineinteles ca nu o consider de incredere, dar o voi mai putea folosi la proiectele mele de electronica.
  6. Masina s-a vandut, topicul se poate inchide! Multumesc de gazduire
  7. Vezi sa nu ii dai si masinii, spune-le sa ii toarne o doza de vaccin in rezervor, sa fie imuna pana ajungi sa o iei
  8. Masina este a unui amic, pretul de vanzare este 2200 E negociabil. Cunosc masina si am mers cu ea, este foarte bine intretinuta mecanic si interior, la exterior sunt mici probleme estetice (zgarieturi, atingeri in parcare etc). A cumparat-o anul trecut pentru ca era incepator, apoi a bagat bani in ea ca sa o tina, apoi s-a hotarat ca vrea masina noua SUV cu cutie automata. Vechea poveste . Mai jos sunt detaliile din anuntul lui, il puteti contacta la telefon 0770 931 474, Daniel. Pentru intrebari sau oferte va rog sa il contactati direct pe el. Marca: Citroën Model: C4 Versiune: 1.6 HDI 16V Anul: 2006 Km: 127 286 km Combustibil: Diesel Putere: 109 CP Capacitate cilindrica: 1560 cm3 Transmisie: Fata Cutie de viteze: Manuala Norma de poluare: Euro 3 Consum Urban: 6 l/100km Data primei inmatriculari: 28/11/2006 Inmatriculat: Da Fara accident in istoric: Da Stare: Second hand VIN: VF7LC9HYB74548107 Masina este achizitionata in Romania, din reprezentanta, in 2006; noi am cumparat-o in martie 2020 cunoscand proprietarul/masina si istoricul ei. Masina a fost intretinuta cu simt de raspundere, numai in service-ul reprezentantei. O avem de la aproximativ 114000 de km, acum avand 127000, timp in care am schimbat toate filtrele, uleiul, placutele de frana si am inlocuit complet ambreiajul pentru ca incepuse sa bata voltanta (putem dovedi cu factura). Masina functioneaza perfect si consuma foarte putin, 5-6 litri in afara si 6-7 in oras, motivul vanzarii fiind ca tocmai am achizitionat una noua. Baterie noua din 2020. Dotari: - Geamuri fata electrice - Comenzi volan - Oglinzi retrovizoare ajustabile electric - Aer conditionat automat doua zone - Jante aliaj cu anvelope de vara in stare foarte buna (Pirelli si Michelin)+ jante tabla cu anvelope de iarna Debica folosite 1 sezon - Pilot automat - Airbag-uri frontale si laterale fata - Controlul stabilitatii (ESP) - Camera parcare spate + Camera de bord DVR cu prindere pe oglinda - Proiectoare ceata - Torpedou refrigerat - Cotiera cu spatiu de depozitare - Bancheta din spate rabatabila 40/60 - Organizator pliabil pentru portbagaj - Kit roata de rezerva de dimensiuni normale cu cric, cheie de roti si cauciuc michelin nefolosit - ITP valabil pana in februarie 2022 - Kit legislativ complet cumparat in 2020 in termen de valabilitate pana in 2025 Mici defecte estetice datorate varstei, merita vazuta considerand provenienta, intretinerea si numarul de kilometri. Pret usor negociabil.
  9. ches

    Spark-Ul Albastrui

    Multumesc pt ca mi-ai impartasit parerea, si eu pe Spark sunt foarte multumit de el. La Captiva (diesel) l-am schimbat dupa 10000km/ 6 luni si era mult mai subtire fata de cel nou (tot Mobil Super 3000 5W40). Posibil sa fii fost asa din cauza regenerarilor, insa o sa il evit pe Captiva, voi ramane cu Mobilul doar la Spark. Ca update-uri la jurnalul de bord nu prea am mare lucru, masina a mers bine si am inceput sa o folosesc mai des si pt drumurile la tara, in special cand nu am bagaje de carat ca sa uzez masinile mai uniform . Duminica trecuta a fost frumos afara asa ca am facut un "get together" cu un coleg de munca si am facut revizia la masina lui (o Skoda Octavia 2 cu motor 1.6 TDI) si am schimbat la Spark lichidul de frana cu ATE SL DOT 4. Am avut ceva emotii cu aerisitoarele de pe spate unde era ceva rugina, insa WD40 si o cheie tubulara au facut minuni . Desi lichidul vechi avea 5 ani, a iesit curatel, doar o usoara tenta maroniu-galbuie in comparatie cu cel nou. Acum m-am uitat pe prima pagina din jurnalul de bord si vad ca si antigelul trebuie schimbat (are tot 5 ani). Cand prind o zi frumoasa la tara o sa il schimb si pe asta. Cu ocazia asta am schimbat si rotile de vara cu cele de iarna. Batranele Debica Frigo 2 de pe spate au 10 ani, dar inca arata bine (nu au crapaturi si nici nu sunt piatra) si iarna trecuta nu am avut probleme, deci mai merg si sezonul asta.
  10. ches

    Daewoo Matiz E

    Vezi aici, eu am folosit vopsea duplicolor pt jante si au tinut decent, am mers cu ele 4 ani si nu aratau deloc rau. Important este sa le dai un lac ca lumea dupa vopsea. Lac bun la spray gasesti la magazinul de vopsele de la intersectia Stefan cel Mare - Lizeanu, pe partea dreapta cum vii dinspre gara, nu mai stiu cum se cheama strada aia.
  11. Vezi ce coduri de eroare ai, orice senzor de la ECU poate sa iti aprinda martorul de check engine. Ai citat un post din 2012 de-al lui Mircea, unde cel care postase initial a scris ca la service a vazut ca eroarea era de la DPF, de aici si raspunsul lui.
  12. In general Sparkurile cu cutie automata s-au vandut in SUA. Poti incerca sa gasesti una pe ebay, dar costul este foarte mare la transport...
  13. Trebuie sa verifici care sunt semnalele de la vechiul casetofon si sa fii sigur ca sunt puse corect si la cel nou. Verifica si siguranta din bord daca spui ca ai inversat mufele, poate s-a ars.
  14. ches

    Epica 2.0 Vcdi

    Sa iti mai iei un set de rezerva in cazul in care iti place sa te bagi prin zapezi mai mari . Eu am reusit sa sparg o aparatoare intr-un maldar de zapada la 2 ani dupa ce le montasem. Am dat comanda de altele, dar am stat o luna dupa ele...
  15. Poti incerca si la pieseautoradacini si la autoeco.ro, vezi cine iti aduce piesa mai repede si mai ieftin.
 

×
×
  • Create New...