Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

ches

Membru
  • Content count

    1414
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

About ches

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica/ Spark
  • An
    2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.
    LMT si AVA

Recent Profile Visitors

3075 profile views
  1. Salut Mihai, ce inseamna AutoItalia? Sunt facute la Italieni? Eu din ce stiam AutoItalia e doar un dealer din Romania care vinde marca Fiat & Co. Multam anticipat de raspuns.
  2. ches

    Nubira Ii

    Eu am pus un Bosal la Epica si vroiam sa stiu daca ai gasit ceva mai rasarit. Eu l-am sudat in argon la Autoporand, nici aia nu mi s-au parut foarte rasariti (pe partea de organizare zero, am asteptat cam o ora pana s-au apucat de ea), dar au facut treaba buna, cel putin atat cat ma pricep.
  3. ches

    Nubira Ii

    Ala e doar scutul termic, in rest vad ca arata foarte bine.
  4. Cu placere Daca sonda lambda e defecta ar trebui sa se vada pe scanner, ma refer la graficul cu variatia in timp real. EGR-ul l-ai verificat? Nu mai tin minte plaja de functionare la Lacetti, dar nu m-ar mira sa fie pana in 2000-3000rpm.
  5. Deci are Dexcool, cel mai bine e sa pui tot la fel (adica sa nu pui G12).
  6. ches

    Nubira Ii

    Unde ai schimat racordul? Ce marca ti-au pus? Vad ca au sudat in autogen...
  7. Ai facut bine, daca ai mers atata vreme cu albastru, pune-i tot albastru, altfel riscai sa faci dopuri, am inteles ca nu se impaca prea bine cand se combina. Eu am patit-o cu Matizul, mi s-a infundat caloriferul dupa ce am trecut de la o chestie rosu-maronie (banuiesc ca vechiul proprietar le combinase) la antigel G12. Am clatit instalatia inainte de schimb, dar se pare ca tot a ramas. Felul de antigel eu stiu ca este dat de materialul din care este facut radiatorul, nu blocul motor, ma rog, nu conteaza, ideea e sa pui cu ce a mers masina, mai ales daca a mers o perioada mare de timp.
  8. Da, tablita se monteaza pe flansa unde se prinde valva EGR, adica acolo unde o demontezi ca sa o cureti. Vezi ce tabla pui, din ce am vazut unii se plangeau de tabla de aluminiu de la cutiile de bere pentru ca in timp se deformeaza si se topeste.
  9. Da jos bujiile si vezi daca e vreuna mai uda, mai neagra mai altfel decat celelalte. Ma gandesc aici la fisele de bujii si/sau bobina (de fapt sunt mai multe in acelasi pachet). Daca totul e OK pe partea de aprindere zici ca pe SCAN 100 ai verificat-o, dar te-ai uitat si la corectia pe timpii de injectie? Oricum asta ai putea sa o vezi si pe bujii. Daca toate bujiile sunt la fel de nasoale, atunci vezi ca la Lacetti 1.4 corpul clapetei de acceleratie mai face figuri, e cu cablu de acceleratie + relatiul tinut de un motoras electric care verifica pozitia masurand niste rezistente. Deci nu are valva IAC. Daca si la 1.6 e la fel, atunci desfa-l si verifica ca rotile dintate sa fie intregi, curata si verifica lamele de cupru si suprafata de contact cu niste alcool tehnic sau izopropilic si unge cu niste vaselina alba conductoare (se gaseste la magazinele de electronice). Bafta!
  10. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Salut, Fulia este cu ambreiaj (mecanic) ca mai la toate masinile fabricate in ultimii 10-20 ani. Din pacate pt schimbare trebuie dat alternatorul jos, de aceea am platit atat pe manopera. Nu am gasit nimic de ambreiajele de alternator cu cuplaj electromagnetic, banuiesc ca sunt doar pe masinile hidride/electrice cand motorul electric este si generator. Uite un filmulet care trece in revista toate fuliile mecanice.
  11. ches

    Spark-Ul Albastrui

    Marti m-am hotarat si imi fac singur revizia la ~46500km si 1 an/5700km de fosta revizie. Am gasit unde sa duc uleiul uzat (unele benzinarii Mol il primesc), plus ca aveam chef sa ma murdaresc pe maini, asa ca am trecut la treaba. In aprox o ora totul era schimbat - ulei si fitru ulei, fitru aer, filtru polen. Cel mai greu mi-a fost sa dau filtru de ulei jos, cheia pe care o am eu este pt filtre mai groase, cum era cel de Matiz. In poza se vede ca am trecut pe Liqui Moli si cat de rau poate arata un filtru de polen dupa numai 1 an si 5700km. In rest masina merge bine, i-am dat o spalare si un Sonax Polimer Netshield + o curatare sumara de frunze si praf grosier la motor dupa revizie. Din pacate e parcata sub un nuc si in perioada asta a anului curge o chestie lipicioasa din el, deci la o zi dupa spalare era toata murdara . Urmeaza sa ii pun suportii de biciclete deasupra si sa trecem l a un nou sezon de biciclit, de data asta cu fi-miu la pedale .
  12. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Ieri am rezolvat si cu zgomotul ciudat si cu intizatorul si rola de la accesorii. Zgomotul venea de la fulia de la alternator, nu de la intinzator cum banuiam eu. Schimbatul rolelor a costat 100 lei, iar fulia de alternator + manopera de schimbare 325 lei (fulia 160 lei, manopera 165 lei). S-a facut mult mai liniste in habitaclu, ceea ce inseamna ca fulia imi spunea de ceva timp ca trebuie schimbata, insa nu m-am sesizat. Sau poate e liniste si de la uleiul nou...
  13. Un sincer multumesc pt sfaturi. Stiu ca marea majoritate a colegilor nu sunt amatori de SUV, nici eu nu eram pana in urma cu cativa ani. Ideea este ca un SUV s-ar potrivi mai mult stiului de viata pe care il am acum. Cand am cumparat Epica abia se nascuse fi-miu si aveam nevoie de o masina care sa consume mai putin decat Nubira 2 (am vrut diesel pt ca era la moda), sa fie sedan (eleganta), sa aibe un portbagaj mare + cateva dotari la care tineam neaparat: geamuri electrice, cruise control si AC automat. Si bineinteles sa arate bine. Acum fi-miu a crescut, am descoperit avantajele haionului la micul gigant pe care l-am avut pana acum 2 ani si de regula ne place sa iesim in natura, asta insemnand si drumuri mai proaste de pamant sau piatra. Nu mai trebuie sa car patut pliabil, saltea si toate nebuniile pe care le caram cand era mic, desi imi place sa am un portbagaj mare in caz de nevoie. 7 locuri ar fi o optiune buna, pentru ca in 5% din deplasari as putea merge cu tot familionul cu o masina in loc de 2. Germania este foarte buna daca vrei masini noi. Sunt multi care le iau, le tin 2-3 ani si le vand, in plus chestia cu dieselgate a scazut preturile la diesel si sunt multi speriati care vor sa le vanda. Sunt constient ca pt orice SH iti asumi un risc, insa la masini de 1-2 ani riscul cel mai mare este sa fie busita grav si reparata. Masinile din Germania sunt mai scumpe ca cele din Romania pentru ca au mai multe optiuni fata de cele de la noi. Si eu am fost initial uimit sa aflu ca un VW Golf sau un Seat Leon in Germania, cumparat de nou costa mai mult ca la noi (sora-mea e acolo). Insa s-a facut repede lumina cand am vazut listele de dotari. Chestia asta justifica si un pret la SH mai mare. Cu un Opel Mokka inchiriat (modelul anterior) am mers din Karlsruhe pana in Luxemburg - 5 pasageri + bagaje cat pt 3 zile si mi-a placut cum statea pe sosea si mi-a placut si ca oferta de spatiu pentru o masina mica. Motorul ceva mai lesinat fata de Epica (1.7 CDTI-ul de 130 si ceva de cai).
  14. Salupa am si eu, dar ma gandesc serios sa trec la vapor .
  15. Salutare, Am in plan sa trec la un SUV in viitorul apropiat si principalul candidat ar fi un Chevrolet Captiva 2014, motor diesel euro 5 de 2.2 litri cu 7 locuri, ceva cu sub 70000km, pret <17000E am gasit mai multe pe mobile.de . Contracandidatii ar fi SUV-urile compacte, dar mai noi (2016-2017) si in general cu sub 50000km, la pret asemanator: - Opel Mokka - motor 1.4 turbo benzina - Nissan Qashqai - motor 1.6 diesel - Audi Q3 (2015) - motor 1.4 benzina - Jeep Cherokee - 2.0 diesel Planul ar fi sa ma duc in Germania si sa il iau direct de la proprietar sau de la un dealer serios, dar daca gasesc una rulata in tara una cu putini km, e chiar mai bine. Orice sfat este binevenit in special legate de fiabilitate, atat la Captiva, cat si la celelalte. Multam!
×