Jump to content

ches

Membru
  • Content Count

    1591
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    62

About ches

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica/ Spark
  • An
    2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.
    LMT si AVA

Recent Profile Visitors

4312 profile views
  1. ches

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Nasol moment. Du-o la aia unde am dus si eu Epica si Captiva , vopsesc foarte bine. Pe aripa nu e cumva doar transfer de vopsea? Ia incearca cu niste diluant nitro si o carpa (sa nu freci tare, lasi diluantul sa curete). !!! Dar faci asta numai dupa ce mergi la constatare.
  2. ches

    Nubira Ii

    Cu RAR-ul cum faci? o treci cu volan pe stanga sau ramai in acte cu volan pe dreapta? Sau nu era scris nicaieri? Nu era mai simplu sa zici ca faci recarosare la aia gri?
  3. ches

    Vand Chevrolet Epica 2007 148000km

    Masina s-a vandut, topicul se poate inchide! Multumesc de gazduire!
  4. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Epica s-a vandut, topicul acesta se poate inchdie. Daca noul proprietar alege sa devina membru aici poate continua povestea Epicii pe topicul creat de el.
  5. ches

    Cele 2 Bmw-Uri

    Chiar ca fostii si-au batut joc de motor, dar macar a fost doar 600 lei... Spor la treaba!
  6. ches

    E39 micul meu cont bancar😊

    Arata bine dpdv al acoperirii cu vopsea, dar intr-adevar trebuie sa se usuce nitel, sunt prea lucioase. Din experienta ta, cam cat tin vopsite cu Vopel?
  7. ches

    Vand Chevrolet Epica 2007 148000km

    Update de pret: 4000E negociabil
  8. ches

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Bafta la vanzare!
  9. ches

    E39 micul meu cont bancar😊

    Sa pui niste poze cu inainte si dupa, sunt f curios cum iese.
  10. Ca fost posesor de Lacetti 1.4 16V pot sa iti spun ca cel mai bun upgrade este de banii aia sa iti iei un motor de 1.6 16V si sa-l montezi pe masina. Va trage infinit mai bine si ii vei putea face linistit un chip tuning care sa iti aduca +10% fata de puterea stock. Pentru cei care nu cunosc motorul asta pe Lacetti, masina trage foarte slab pt cei 94cp declarati, cel mai probabil din cauza asocierii cutiei (banuiesc ca aceeasi de pe 1.6) cu motorul (acelasi de pe Aveo). Si nu vorbesc din auzite, am condus-o pe diverse drumuri si sub 4500rpm e jale. Ca o comparatie, si Aveo 1.2 84cp si Sparkul 1.2 82cp trag muuuult mai bine. Motorul de 1.6 l-am condus doar in test drive la dealer, inainte sa comand masina cu motorul de 1.4. Dealerul mi-a spus de atunci ca nu imi recomanda motorul pe Lacetti, dar masina era pt sora-mea si cei 94cp de pe hartie mi s-au parut suficienti. Anyway, motorul de 1.6 tragea foarte bine, apropiat sau chiar o idee mai bine fata de ceea ce aveam eu pe Nubira pe vremea aia. Deci, sfatul meu de om patit este sa nu iti bati capul cu motorul de 1.4 si sa gasesti un SH bun de 1.6 (nu ar trebui sa sara de 1000-1500lei). Cei 2000 de lei ar trebui sa iti ajunga pt swap, inclusiv cu mers la RAR si trecut motorul in acte (daca vrei sa faci asta).
  11. ches

    Cele 2 Bmw-Uri

    Arata super fain asta rosie la interior pt varsta ei. Cu presiunea in rampa e ceva in neregula. Nu se poate masura un service ca sa compari cu ce zice senzorul?
  12. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Primele poze "oficiale" cu masina dupa accident si dupa o spalare mai amanuntita si un dressing la plasticele din exterior si la cauciucuri. Jantele cu cauciucurile de vara de 19 inch ii vin foarte bine zic eu . Am schimbat 2 anvelope de vara, cele cu care a venit masina au 5 ani si cele de pe fata erau cam duse. Am mers pe Nexen NFera SU1, au reviewuri bune si pretul OK (la 19 inch te cam rup cauciucurile ). Masina mi se pare mai zgomotoasa cu cauciucurile de vara decat cu cele de iarna (care-s noi, sunt pe 16 inch si sunt Hankook), probabil Nexen nu sunt f silentioase, iar cele de pe spate sunt in stare buna (tot Hankook), dar totusi batrane.
  13. Preturile sunt de bun simt, initial nu sesizasem ironia din raspunsul lui Geo La Matiz e loterie cu basculele, sunt sanse foarte mari sa nu iasa surubul care tine prinsa bascula pe caroserie, asa ca il inteleg de ce nu le face (nu are aparat de sudura si nici elevator). La a mea dupa ce s-a rotunjit piulita am umblat pe la vreo 3 serviceuri pana am dat de unii care au sudat o tubulara de piulita ca sa il scoata. Pentru caseta de directie la fel, trebuie sa ai elevator sau rampa, nu ai cum sa o faci pe cale sau pe cric, de aceea nu se baga. Sper ca raspunsul meu sa te ajute Rimax sa alegi un service de unde sa fii sigur ca poti sa pleci cu masina pe roti, nu sa inceapa lucrarea si sa zica "ups, n-avem cum sa dam jos basculele".
  14. ches

    Se tureaza fara motiv

    Pentru a intelege acronimele trebuie sa cauti pe google, sunt inclusiv clipuri video unde ti se explica ce e fiecare si ce rol are, sunt nume consacrate, nu specifice Daewoo/Chevrolet. IAC = Idle Air Control PCV = Positive Crankshaft Ventilation MTIA = Throttle body nu-stiu-ce, practic clapeta de acceleratie este actionata de un motoras la relanti in loc de o cale separata pentru aer cum e la IAC. De regula Daewoo/Chevy cu MTIA sunt mai dispuse la probleme cand se murdareste clapeta Metoda de la Matiz merge, dar cu diferenta ca trebuie sa tii 10 sec cheia in pozitia ON. Binienteles intai trebuie sa cureti clapeta de acceleratie si IAC, altfel faci degeaba procedura de idle learn.
  15. ches

    E39 micul meu cont bancar😊

    Ti-l vopsesti tu sau il duci undeva? Baga un tutorial daca il faci singur, sunt curios ce materiale folosesti
×