Jump to content

ches

Membru
  • Content count

    1484
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

About ches

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica/ Spark
  • An
    2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.
    LMT si AVA

Recent Profile Visitors

3477 profile views
  1. Am rezolvat-o cu un ax facut/ambalat de Febest, cod 1012-C100RH (cod OEM: GENERAL MOTORS 96624751; OPEL 4817345). Dupa Febest axul merge pe Captiva si pe Antara, dar se pare si pe Epica mea, desi ei nu dau codul asta pt Epica, eu l-am gasit dupa codul OEM . In cutie am primit axul, rulmentul, siguranta si oringul antipraf. Rulmentul s-a potrivit bine cu prinderea de pe masina, n-au fost probleme. In poza se vede si diferenta intre dintii tociti ai axului vechi si cei ai axului nou.
  2. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Salutare, am rezolvat-o cu axul intemediar. Intr-adevar axul de pe masina avea dintii mult mai tociti (vezi poze), in special spre zona cu siguranta, de aici si jocul mare - planetara iesea usor de pe ax si se putea misca sus-jos. Am schimbat axul intermediar, siguranta, o-ringul si rulmentul, am mers pe piesa aftermarket, marca Febest, din ce am inteles de la vanzator sunt bune si sunt singurele alternative la cele originale, cel putin pt Epica. Din fericire capul de planetara e dintr-un metal mai tare, dintii de pe el fiind f putin tociti. Dupa montare si jocul axial si cel sus-jos au disparut complet. la rotatie jocul exista, dar este f mic, mecanicul a zis ca nu voi avea probleme. Cu ocazia vizitei la mecanic (dl. Misu pt cei care il stiu ) am schimbat si ceva ce incercam sa fac de aproape un an la buburuza (dar din pacate nu l-am prins) si anume sa schimb garniturile si pistonasele la etrierii fata. Cand am facut schimbarea garniturilor acum vreo 5 ani nu am schimbat si pistonasele si unul dintre ele era usor corodat. Mi-a ramas pe creier treaba asta, asa ca acum ca am avut ocazia am schimbat totul ca sa fiu linistit. Din fericire ambele pistonase erau cum le lasasem, unul bun si unul usor corodat. Le-am schimbat pe amandoua si l-am pastrat de rezerva pe cel bun. Totul a mers smooth, sfatul mecanicului de a schimba placutele inainte sa ajunga la avertizor a avut efect, garnitura nu a lucrat in zona in care pistonasul era corodat. Am pus si poza cu codurile pistonaselor si ale garniturilor. pistonasele sunt de 57mm, info utila pt cei care vor sa le schimbe Numai bine!
  3. ches

    Ghidusii Homemade

    Arata f fain. Cu ce ai facut sloturile in placa de metal de la menghina, unde ai pus prinderile?
  4. ches

    Honda Accord,sedan,executive,2011,201Hp

    Esti pensionar?
  5. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Super, merci!
  6. Multumesc pentru raspunsuri! O sa schimb mecanicul, merg la vechiul meu mecanic, Dl. Misu . Rulmentul banuiesc ca se gaseste separat (pe original nu e piesa separata), insa trebuie sa curat cu o carpa ca sa vad ce scrie pe el. L-am gasit pe site-ul Febest, dar nu l-as comanda tocmai din Estonia . La mana nu avea joc, dar galagie ar putea sa faca...
  7. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Salut, nu trepideaza la plecare, si in mers nu se simte nimic ca si cum ar fi descentrat. Unde este pus tamponul la Evanda? La asta a mea ar trebui sa aibe un o-ring si ala lipseste, vezi poza. In rest toate piesele exista. Am verificat jocul in rulmentul axului intermediar si e bun, nu are joc deloc si nici nu se simte la mana ca agata.
  8. Jocul este odata in lungul axului, adica cum ai trage drept sa scoti planetara, intre capul de plnetara si axul intermediar. Asta ma duce cu gandul ca poate siguranta de pe axul intermediar aia nu intra pana la capat in capul de planetara... Si mai este un joc sus-jos, adica daca pui mana pe capul de planetara dinspre axul intermediar si, cu masina ridicata de la sol, impingi spre sus sau tragi spre pamant. Toate jocurile sunt de circa 1-2 cm.
  9. Salutare, Am inceput discutia aici, insa fiind un topic de probleme tehnice, as vrea sa continui in sectiunea dedicata. Povestea este simpla - dupa ce am schimbat un rulment galagios, pe fata dreapta am inceput sa aud un sunet tot ca de rulment (huruit-harsait), insa de intensitate mai mica. De cand am fost la service sa schimb rulmentul mi s-a spus ca jocul in planetara ar fi cam mare, dar nici nu au stiut sa imi spuna cat ar trebui sa fie la Epica. Am revenit dupa 2 zile ca sa dea jos planetara si sa vedem daca exista ceva probleme cu dintii si/sau se vad urme de uzura sau ca ar atinge pe undeva. Asa arata capul axului intermediar si capul de planetara: In afara de rugina (care ulterior am observat ca se datoreaza lipsei unei garnituri, probabil de cand am schimbat burdufele la planetare), dintii nu prezentau urme de uzura sau vreo urma ca ar atinge pe undeva. Orice informatie mi-ar fi de ajutor, nu vreau sa dau banii aiurea pe piese (minim 1500lei va fi distractia) fara sa stiu ca trebuie schimbat. Cei de la service nu mi s-a parut ca stiu prea multe despre cum trebuie sa fie jocul intre axul intermediar si capul de planetara, au venit doar cu o oferta de 1600lei pt capul de planetara si 1000 lei pt axul intermediar... Multam!
  10. Am vazut un Pinin albastru cu 3 usi acum 2 zile la un service langa Lidl-ul de la intersectia Sos Morarilor cu Basarabia. Scria mai exact Pajero Pinin pe el. Omul schimbase destule chestii pe ea, avea discuri de frana noi (si cred ca si etriere), elemente de suspensie noi, jante si anvelope noi, cei drept cam mici cauciucurile. Oricum, foarte faina masinuta.
  11. ches

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Fix de-asta am si eu, se tine bine dupa un an, doar semnele de pe butoane s-au dus cam repede. A, si are si cateva zgarieturi pe partea aia metalica din cauza ca au stat pe langa cheile de la casa. S-o folosesti sanatos!
  12. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Multam, ii stiu pe astia de la Febest, fac bucse si planetare pt masini mai exotice, cum e si Epica. M-ar ajuta f mult daca ati putea sa imi spuneti cat trebuie sa fie jocul intre axul intermediar si planetara, eventual cand faceti un schimb de ulei sau o alta operatiune. Am pus o poza cu jocurile care ma interseaza ca sa fie cat se poate de clar. Vineri, la service am dat jos planetara si am verificat dintii de pe capul de planetara si cel de pe axul intermediar si s-a vazut nici o problema, era doar rugina, fara dinti rupti/tociti sau alteceva. La mine jocul stanga-dreapta e de aprox 2 cm daca se foloseste un levier, iar sus-jos este de tot de 1-2cm cu roata suspendata (masina ridicata pe elevator).
  13. ches

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Amortizoarele alea vechi seamana cu cele de Epica, cele noi nu stiu la ce s-ar potrivi, nu seamana cu ce am pe masina. Arata foarte misto lasata pe burta :), astept sa o vad si pe a lui @nt98adu .
  14. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Codul OE pt rulementii fata este 96639585, din ce am vazut sunt facuti de Iljin, koreeni. La mine cei originali au tinut rezonabil, cel de pe stanga vreo 120000km parca si asta de pe dreapta 150000km. Nici unul nu avea joc, dar huruiau suparator. Cel de pe dreapta l-am inlocuit cu unul original, sper ca asi asta aftermerket sa tina bine. Azi merg din nou la service ca sa vad exact ce e cu zgomotul ramas, marti nu mai aveam timp.
  15. ches

    Metal Detecting - Sau Fiare Vechi

    Foarte frumoase peisajele, eu m-as duce acolo fara detector si cazma
×