Jump to content

ches

Membru
  • Content Count

    1544
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    56

About ches

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica/ Spark
  • An
    2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.
    LMT si AVA

Recent Profile Visitors

3889 profile views
  1. Baleno cica ar fi reusita, o zicea un baiat pe youtube care a lucrat la reprezentanta Suzuki dar nu gasesc filmul, era ceva cu prima masina (https://www.youtube.com/channel/UCMPQY9gW0hQ9e_-IdQUKEAw/featured). Daca treci peste plasticele din bord, e o masina buna de deplasat de la punctul A la B si e deosebita, cel putin in Romania. Din lista ta: - Hyundai i20 cu motorul 1.0 turbo si-a luat o colega cu credit, a fost aprox 12000E o echipare de mijloc. Merge binisor masina (trage decent pt un motor mic) si motorul e f silentios si economic. Plasticele sunt ca la Suzuki, poate designul mai OK, tine de gust. - Kia Rio - arata fain, e o idee mai mare (cel putin asa pare de afara) fata de i20, dar din ce stiu impart aceeasi platforma. Dupa mine arata mai bine ca i20 si interior si exterior, dar na, tine de gust. Celelalte nu le-am vazut decat prin trafic, nu stiu nimic despre ele. Dar, la oferta, anul trecut in octombrie cand ma uitam de Captiva era Opel Astra 1.4 turbo de 140cp, AC manual si dotari entry level, dar cu tot ce trebuie la 12400E. Intre un i20 si o Astra la aceiasi bani eu as merge pe Astra cu ochii inchisi. Portbagaj mai mare, motor mai bun si de oras si de autostrada si materiale de interior clar mai bune. Daca nu vroiam SUV, clar ma duceam la Opel si configuram o Astra d-asta, macar sa vad la cat iese una cu dotari mai de Doamne ajuta.
  2. ches

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    Am citit un articol cu emisia de particule in Auto Bild sau Auto Motor und Sport si ai dreptate, pneurile sunt cele care in momentul de fata genereaza cele mai multe particule, din ce tin minte, peste 40%. De asta va fi mai greu sa scapam din pacate. Edit: am uitat sa spun ca asta e in Germania, in Romania poate fi un pic diferit
  3. ches

    Metal Detecting - Sau Fiare Vechi

    Aia cu gaura a fost strapunsa dinauntru catre in afara. Casca aia spune o poveste...
  4. ches

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    @mr_ Eu intotdeauna le-am spus colegilor ca motoarele diesel salveaza planeta de 2 ori: 1. Consuma mai putin ca benzinarele, deci emisii mai mici de CO2. 2. Genereaza particule care omoara oamenii, deci rezolva si problema suprapopularii. Deci dieselul e cel mai bun. QED
  5. ches

    Vand Chevrolet Epica 2007 148000km

    Update de pret, 4800E, negociabil. Daca cineva o doreste, astept o oferta decenta.
  6. ches

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    Ca bine zici Salex, mare problema in Romania este ca masinile trec ITP-ul pe naspa si politia nu are nici o treaba cu ei. Zilnic vad masini care scot mai mult fum ca un trabant de pe vremuri si merg bine-mersi, nu ii intreaba nimeni de sanatate. Si masinile alea sunt in special dube si platforme de 3.5 tone sau mai mici, deci oamenii aia fac bani de pe urma masinilor fara sa investeasca nimic in ele. Aplicarea legii actuale ar fi suficienta pentru a reduce noxele cu cateva zeci de procente. Apropo, sunt niste polonezi care au dezvoltat un sistem foarte fain pentru monitorizarea calitatii aerului. Sunt cativa senzori si in Bucuresti, aplicatia se numeste AirVisual. Multi senzori sunt in Polonia, dar se extind rapid si in alte orase. Pana acum in Grecia, pe coasta, se pare ca e cel mai curat aer din Europa .
  7. ches

    Mâtzu'

    Si la Matizul meu rupsesem cateva susruburi in caroserie. Si pentru ca ma saturasem de operatie si venea noaptea, am pus coliere de plastic (soricei). N-am avut nici o treaba, frana de mana a mers foarte bine. Bineinteles daca ai chef se rezolva cu gaurit surubul, pus extractor si apoi tarod.
  8. ches

    Metal Detecting - Sau Fiare Vechi

    faina cazemata, putea sa o transforme in depozit cel care are livada
  9. ches

    Mâtzu'

    Bafta si rabdare! Si niste cale inalte ca sa ai loc usor
  10. ches

    Lanturi De Iarna

    Din ce am inteles de la nemti, tot lanturile-s cele mai bune, dar nici autosocks-urile nu-s rele. Uite o alternativa interesanta daca vrei doar sa treci peste hop . Ma intreb daca nu merge sa pui doar zip-tie-uri normale... Am verificat, cica nu merg alea normale, e un video cu o Toyota LandCruiser
  11. ches

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    In Germania e foarte clar de ce fac chestia asta: toti fabricantii de masini autohtoni cheltuie miliarde pe dezvoltare si trebuie sa isi scoata banii. Sa nu credeti ca nu exista lobbysti acolo platiti cu bani grei de producatorii de masini pentru a "convinge" oameni din guvern si parlament ca este bine sa se dea aceste legi. Iar legea care lasa la mana primariilor decizia de a interzice anumite norme de poluare este ca legea de la noi care permite primariilor sa isi mareasca salariile. Practic orice primarie din Germania isi poate mari veniturile din taxe daca prostimea isi cumpara masini noi. Nu mai vorbim de lobbystii care acum trebuie sa "convinga" oamenii din administratia locala cu bani mai putini. In Romania, ca de obicei, lucrurile se vor misca mai greu. Asta in primul rand pentru ca cei mai multi nu isi permit o masina electrica noua, iar oferta SH e slaba. De asemenea producatorul autohton Dacia a vandut masini Euro 5 pana in ultima clipa si nimeni nu vrea sa supere clientii care au masini vechi de 3-5 ani. In plus nu cred ca in viitorul apropiat Dacia va scoate o masina electrica. Iar pt Bucuresti dna Firea, precum si urmasii ei isi vor pune in cap pe langa soferii obisnuiti si taximetristii, RATB-ul si transportatorii mici. Si nimeni nu vrea sa intre in gura taximetristilor, aia stiu injuraturi multe . Dar probabil, ca sa para si ei verzi, vor interzice in prima faza in zona centrala masinile de la non-Euro la Euro 2 (maxim 3), practic acea mica parte a oamenilor care nu reprezinta un pericol pentru dna primar...
  12. ches

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    Eu as merge pe ideea "wait and see". Multi nemti s-au apucat sa vanda dieselurile din dotare pentru ca s-a interzis accesul in centru cu masinile euro 4 sau mai jos, la noi nu cred ca se va intampla prea curand data fiind puterea de cumparare si faptul ca incepe campania electorala .
  13. ches

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Din ce stiu la Epica/Evanda comenzile de pe volan nu sunt cu CAN, ci cu rezistente. Acum trebuie sa stii ce se asteapta chinezaria sa primeasca... Daca afli, ce vrea chinezaria, sigur se gaseste si un adaptor, ceva.
  14. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Ar cam trebui :D. M-am murdarit f rau incercand sa scot Sparkul, dar ar fi fost niste poze foarte faine pt un fail compilation de pe youtube.
  15. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Ieri am patit-o cu Sparkul, am ramas cu el impotmolit pe un drum de pamant. Dupa mai bine de o ora de chinuiala timp in care am incercat sa o salt pe cric, sa ii pun niste scanduri sub roti si sa incerc sa ies asa, am luat-o pe jos pana acasa si am luat Captiva. In 2 minute era afara, cu tot cu timpul in care am legat sufa . Partea cea mai misto este ca nu am simtit ca o trageam, ma uitam in oglinda si vedeam ca masina se deplaseaza insa eu abia calcam acceleratia. Ma indoiesc ca a intrat 4x4, de regula cupleaza doar daca aluneca rotile din fata. Captiva rules
×