Jump to content

ches

Membru
  • Content Count

    1644
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

About ches

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica/ Spark
  • An
    2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.
    LMT si AVA

Recent Profile Visitors

4634 profile views
  1. ches

    Cele 2 Bmw-Uri

    Sta bine la rugina pt varsta ei, punctele alea mici le rezolvi usor. Arata sexy rau cu arcurile si amortizoare galbene si etrierii si bratele suspensiei negre.
  2. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Eu car o trusa de scule micuta cu mine tot timpul. Acum am si banda izolir, pana acum nu am avut :) . Oricum furtunul vechi nu era suficient de crapat incat sa ma faca sa desfac toate cele si sa il peticesc. Captiva a venit cu o cheie de 10 si cu o surubelnita cu capete cruce + dreapta din ce imi aduc aminte, deci aproape zero. In weekend am dat o tura pana la Busteni. Masina a mers bine, insa dupa ce am ajuns la pensiune am verificat furtunul nou si am observat ca se miscase din loc. Din fericire inca statea pe pozitie, nu rasufla. Cu putina chinuiala din cauza spatiului am strans colierele bine si la intoarecere in Bucuresti am verificat si furtunul era nemiscat. Sper sa fie OK, voi umbla cu coliere de rezerva in portbagaj, daca mai se misca le schimb cu alea de la furtunul vechi. Teoretic pot sa fac asta fara sa mai desfac tot. Furtunul de la bulgari nu a ajuns inca, am o instiintare de colet, sper sa fie asta... pun poze cu toate cand ajunge.
  3. ches

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Ala trebuie rezolvat urgent, trage aer nefiltrat pe acolo. Cu problemele la noxe in general nu sunt de acord cu tine. Daca simti ca masina are o problema, nu trage, scoate fum, papa ulei etc si trebuie sa rezolvi atunci inteleg sa lasi masina pe dreapta si sa investighezi. Altfel merita sa treci ITP-ul. Cielo din ce tin minte nu are MAF, doar senzor de temp pe aerul din admisie, corect?
  4. ches

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Pai daca al tau nu are catalizator, inseamna ca e non-euro? Atunci cum naiba sa nu treci noxele, la non-euro daca nu da fum de la ulei esti ca si trecut... Dracu, treceam eu in 2005-2006 cu Dacia din '84. Esti sigur ca ala nu a bagat in setarile de sistem un Cielo euro 1 sau euro 2 si ti-a facut noxele conform cu ce se astepta de la unul d-asta?
  5. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Multumesc pt sfaturi, macar stiu unde sa ma uit in caz de probleme. Colierele sunt destul de late, dar f simple in comparatie cu cele vechi. Cele vechi aveau o brida suplimentara de metal care se ancora cumva in furtun (se vede in poza din postul meu anterior). Poate era bine sa le refolosesc colierele vechi, insa m-am temut ca vor taia furtunul nou care e mai subtire, de aceea am pus colierele noi. Ieri am primit alta prostioara comandata pe ebay, o baterie li-po pt masinuta RC . Inca astept sa vina furtunul din Bulgaria si voi pune poze cu toate 3 - cel vechi, cel din UK (montat acum pe masina) si cel din Bulgaria.
  6. Se pare ca topicul asta ajunge sa fie mai mult unul de probleme tehnice si aici este si vina mea. Toni, te rog sa postezi in zona de probleme tehnice Captiva. Cu compresorul nu stiu sa iti raspund, despre lantul de distributie scrie in manualul de Captiva 2011 asa: 23 Înlocuiti lantul de distribuĠie La fiecare 240.000 km / o dată la 10 ani. sursa: https://www.chevrolet.ro/content/dam/Chevrolet/cwd/romania/nscwebsite/ro/owners/manuals/documents/my11/Captiva_C140_MY11_2011_RO.pdf pag 288
  7. ches

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Daca au fost platiti pt tinichigerie, asta au facut, ei puteau cel mult sa iti recomande un schimb de ulei si filtre, in nici un caz sa te oblige. Iar faptul ca o masina de varsta ei nu a trecut testul de noxe sincer nu ma mira, catalizatorul isi pierde din proprietati in timp, se contamineaza cu ulei etc. La mine NUbira nu trecea testul de noxe Euro 2 dupa 6 ani de utilizare si 60000km. Si dupa 4 ani a trecut la limita. Toate consumabilele erau schimbate la timp, masina a fost super ingrijita, deci nu se pune problema ca avea ceva la motor. Sfatul meu este sa ii faci revizia de filtre, ulei, bujii, fise bujii in caz ca nu ai facut-o deja si daca nu treci la ITP sa nu iti bati capul cu rezolvarea unor probleme care nu exista. Un catalizator nou costa mai mult decat face masina...
  8. ches

    Daewoo Matiz 2008

    In principiu as putea sa imi fac de lucru si sa il ajut sa puna o instalatie de AC luata de pe alta masina, el vrea neaparat AC. Acum sincer nu stiu daca merita sa ma bag la atata munca... Daca nu gasesc altceva, iti spun. De principiu, in a ta trebuie sa bag bani in tinichigerie sau sunt chestii mici care pot fi rezolvate acasa cu un smirghel si cu o cutie de chit (inca am una nedesfacuta de la Matizul meu )?
  9. Am primit ieri furtunul din UK comandat odata cu cel din Bulgaria. O sa tin minte de racing nick, am impresia ca dadusem de ei cand cautam furtune :) .
  10. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Asa cum am scris si pe alt topic prima problema adevarata (nu la consumabile) a aparut la Captiva: furtunul intre intercooler si galeria de admisie a crapat undeva pe drum spre Sinaia si masina suiera ca dracu cand incarca turbina. Din fericire nu am simtit decat o pierdere minora de putere, masina a mers normal si la dus si la intors. Bineinteles ca am luat toate furtunele la verificat si fix ala care e mai greu de schimbat era cu buba. Am demontat bateria, suportul de baterie, ECU-ul si alte maruntisuri ca sa scot furtunul. Si pt ca dupa furtun am ajuns fata in fata cu aerisitorul de la circuitul de ambreiaj, i-am schimbat lichidul si anul acesta, de data asta prin metoda gravitatiei (la service a fost cu pedale) - am pus furtun din aerisitor pana sub masina intr-o sticla si am dat drumul la aerisitor, apoi pe masura ce iesea lichid din circuit, am completat pe sus. Foarte simplu si eficient. Acum pedala de ambreiaj tine mai sus asa ca nu mai am senzatia ca agata cand nu o apas pana la capat, asa cum aveam inainte. Posibil ca dupa aerisirea de la service sa fi ramas aer... Am gasit si cateva cleme pt prinderea cablurilor scoase si lasate aiurea de berbecii de la service cand mi-au schimbat lichidul de ambreiaj anul trecut. Le-am pus la loc si le-am securizat, mai am un zip-tie de schimbat pt ca pe asta l-au rupt. Furtun am luat aftermarket (pare sa fie un no-name) de pe ebay din UK, a venit intr-o saptamana - 80 lei, l-am montat ieri pe asta, nu mai aveam rabdare . Furtunul asta nou are peretii ceva mai subtiri (totusi are insertie), dar a intrat la fix si a venit cu propriile coliere. Mai am o comanda de furtun data tot pe ebay in Bulgaria, am impresia ca a venit azi, trebuie sa il ridic de la posta. Pe asta din urma am dat 140 lei, chiar sunt curios daca e mai de calitate). Il tin de rezerva, am facut ieri teste de toate felurile si masina merge si se aude bine. In Romania toti imi ofereau doar furtunul original care costa, tineti-va bine, 1200 lei (cel mai mic pret pe care l-am primit). Drumuri bune si fara evenimente!
  11. ches

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Te duci si tu la aceeasi statie fara masina si il intrebi pe seful statiei cand e un moment bun sa vii sa treci ITP-ul. Iti zice el...
  12. ches

    Daewoo Matiz 2008

    Poti sa pui niste poze mai recente, cele puse de tine vad ca sunt din 26 noiembrie 2017, vreau sa vad cum au evoluat micile probleme cu rugina... Eventual pune niste poze mai de aproape cu buzele aripilor spate si una de dedesubt in dreptul pragurilor. Ma intereseaza masina pentru o ruda, am avut Matiz si stiu cam ce ii poate pielea. Al tau inteleg ca nu are AC, corect? Merci!
  13. Poti sa imi dai un link sau un nume? Mi-ar fi util, vad ca astia din Bulgaria au trimis de fapt din Turcia, deci ma astept sa stea prin vama...
  14. Da, in SUA se pare ca sunt multi cu probleme la motor, cel putin la ala pe benzina. De motorina nu stiu. Am un fost coleg cu Subaru (luat de nou in 2010) si se plangea de reprezentanta din Bucuresti, se ducea cu ea parca la Brasov pt revizii. Nici el nu a fost ferit de belele, dar nimic foarte grav. Oricum eu as lasa Subaru deoparte, daca cineva se plange de raritatea pieselor la Captiva, sa vezi cum e la Forester care este si mai rara. La Xtrail cred ca piesele se gasesc ceva mai usor ca la Chevrolet. Si ca sa ii dau putina dreptate lui Jumper am gasit duminica trecuta fisurat un furtun (cel dintre intercooler si galeria de admisie), masina inca mergea normal, dar suiera puternic cand turbina baga presiune. In tara n-am gasit piesa decat pe original la 1200 lei , cele aftermarket cica nu le aveau in stoc si nici nu le aduc. Asa ca am comandat pe ebay la bulgari ieri un furtun aftermarket la 140 lei, cu acelasi cod ca cel pt masina mea. Sunt curios in cat timp vine, eu sper ca va ajunge in o saptamana, am platit transport economic (era 18 lire (+ 10 lire fata de cel economic) curierul rapid si nu ma grabesc).
  15. ches

    Cielo Exe 2006 / Spark 2008

    Ai ceva de mesterit la ea, spor! La a mea tocmai ce a cedat furtunul dintre intercooler si galeria de admisie, am dat comanda, vine sapt viitoare (sper). Motorul 2.0 e bullet proof, la Epica n-am avut nici o problema cu el in >150000km. EGR-ul probabil e infundat pt ca a mers mult cu ea pe distante scurte si a schimbat uleiul rar, dar dupa curatare ar trebui sa fie totul OK.
×