Jump to content

Salex

Super Moderatori
  • Content count

    5006
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    54

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

7135 profile views
  1. Salex

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Inainte de a te da batut si a arunca o caruta de bani pe un compresor nou, eu ti-as sugera sa verifici si supapa regulatoare. Nu e o reclama si nici o recomandare, asta am gasit acum ca exemplu :). LE: Macar O-ringurile le vei gasi terminate ...
  2. Lovitura asa de dura => rulment busit (aproape sigur)
  3. Da, indicatiile GPS depind de mai multi factori: ploaie, nori, ceata, zone urbane etc etc. Nu, cu cat mergi mai repede cu atat indicatiile sunt mai putin corecte daca: mergi pe un traseu montan sau cu dealuri (urci si cobori des); mergi prin paduri; mergi pe un drum cu multe viraje; mergi in conditii de vreme nasoala; mergi prin orase cu cladiri inalte... Practic, in GPS poti avea incredere daca mergi pe un drum drept, fara diferente de nivel notabile, pe vreme buna, fara copaci inalti (sau cladiri). GPS-ul, in linii mari, se bazeaza pe transmisii radio, iar acestea sunt sever afectate de viteza (mare :D). Pana si telefonia GSM are de suferit din cauza vitezelor mari ... Oricum, abaterea indicatorului de bord este stiuta si, posibil, asumata. In cazul in care nu ai umblat la roti, din ce stiu eu, toate indicatoarele de bord arata ceva mai putin decat viteza reala. Da, exista teorii cum ca viteza mai mica indicata pe bord este in avantajul soferilor. Desi varianta este plauzibila, eu cred, mai degraba, ca este vorba de o eroare asumata si datorata traductoarelor. Este posibil sa ai afisata o viteza mult mai exacta insa asta ar duce la costuri suplimentare, aspect pe care producatorii nu si-l propun.
  4. Salex

    Un Mos ... Coreean

    Mai trecem ceva pe lista de urgente. Autor: un bolovan de dimensiunea unei nuci. Data fiind viteza la care a avut loc impactul, am avut doar ganduri de bine la adresa parbrizului !
  5. Varful ala se potriveste perfect cu parghia levierului
  6. Salex

    Un Mos ... Coreean

    Se pregateste ceva :))
  7. Tema de lucru ... Ravenol Dexos 2
  8. Salex

    Daewoo Evanda 2.0 At

    M-ai ametit ... Merge sau nu merge ??!?? LE: Dubla postare
  9. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Sa imi zici si mie unde iti faci credit pentru proiectul asta 🤪
  10. Salex

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Dupa ce sta putin la soare (2-3 saptamani), ii bagi un polish pe suprafetele nevopsite si cred ca se va reduce din diferenta perceputa de culoare
  11. Salex

    Un Mos ... Coreean

    Multumim ! MOSul se tine bine pe partea de tehnica insa rugina a cam inceput sa isi faca de cap. De 2 ani nu i-am acordat atentie si lucrul asta s-a vazut de curand. Sper ca in vara sa reusesc sa imi rup cateva zile pentru mesterit. Ziceam nu demult ca o sa revin cu lista de pocinoage din ultimul timp. Sa incepem 1. De vreun an si ceva, la parterul blocului s-a deschis un MegaImage. Asta vine cu bune si cu rele, dupa caz. Cele rele tin de masinile de aprovizionare care blocheaza in permanenta parcarea si de omuletii care imping dulapurile metalice. O mica neatentie si se intampla multe, de la vopsea sarita sau matuita si pana la asta: Mare lucru n-ar fi insa ia-l de unde nu-i ... Nu mai gasesc niste triple in stare f buna asa cum era rapostatul :(. Cautam 2. A doua bucurie a venit din partea radiatorului. Am tot observat un mic firicel de antigel prelins pe furtunul de intrare insa am avut senzatia ca e vorba de colier. Cu ocazia unui drum mai lung facut in Mai am descoperit un mic por in capacul lateral, cel din plastic. Nu m-am mai complicat, am mers pe un radiator nou aftermarket, Thermix parca. Arata destul de fragil ca si constructie, prinderile ventilatoarelor au fost relativ in regula (3 din 4 s-au potrivit :)) ) insa fagurele nu m-a convins inca. Este mult mai permisiv decat la radiatorul original, am oarece emotii la 45*C insa ramane sa il vedem in timp. Cu ocazia intalnirii de la Costinesti a fost supus unor reprize de forja, nu a dat semne ca n-ar face fata dar nici nu a fost ingrozitor de cald afara. Pun o poza cu dedicatie :D. 3. Toba mediana se cerea schimbata de anul trecut. Nu am avut timp de ea insa toate au o limita. Am mers pe o toba ASSO si chiar sunt f.f. multumit de ea. De cum am primit-o, am fost placut surprins de cat de robusta este. Tabla groasa, suduri f bine facute, pana si forma imita perfect toba originala. O mica surpriza a aparut la montaj, tijele metalice care se prind de suportii de cauciuc sunt usor defazate (vreo 5 cm) fata de pozitia normala. Acum suportii stau inclinati, daca vor ceda prea repede o sa tai tijele si le sudez pe o pozitie corecta. Ca si efect asupra amortizarii sunetului se apropie de esapamentul original, dupa parerea mea este mai eficienta decat Walker (pe asta l-am declarat, pana nu demult, cel mai eficient comparat cu originalul :D ). 4. Ultima peripetie am avut-o cu ocazia revenirii de la Nationala de la Costinesti. Intram frumusel pe autostrada si da-i spre casa. La un moment dat, incerc sa bag intr-a 5 ... dar supriza, levierul mort ! Masa mare, imi zic in sinea mea, s-a desprins timoneria. Totusi, reusesc sa o bag intr-a 4 si ramane asa pana la primul popas. Oprim, deschid capota si observ rapid ca tija de comanda a timoneriei era sarita. Mare ti-e minunea, asa ceva nu mai patisem. Capsez la loc tija si plecam la drum. Pe banda de accelerare, 1 ... 2 ... 3 ... 4 ... fas ! Mai ceva ca in bancurile cu rachetele sovietice, din nou moare schimbatorul ! Ei bine, clar ca era ceva mai complicat. Poza cu inculpatul e facuta acasa, pe drum nu am mai pierdut vremea cu poze. Deci da, a crapat plasticul ala, in prima faza nici nu am bagat de seama Quick fix intr-o parcare si nu am mai avut probleme Cam astea au fost toate belelele adunate in ultimul timp, singura chestie care a ramas nerezolvata de anul trecut este compresorul de A/C. Aici imi lipseste o garnitura pe care n-am avut vreme sa o caut insa tare presimt ca vremea de afara o sa ma faca sa gasesc timpul necesar
  12. Salex

    Cielo 2006 Std + Ac

    Eu as vedea jumatatea plina a paharului: a facut ce avea de facut si voi sunteti OK ! In rest, eu as zice: reparatie NU, recarosare POATE !
  13. Salex

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Mai bine schimbi ambreiajul, nu cred ca rezolvi ceva cu ciocanul
  14. Salex

    Un Mos ... Coreean

    Multumim, multumim
  15. Salex

    Un Mos ... Coreean

    Eiiii, dragii MOSului ... postarea asta va fi mai aparte :). Dupa ani buni in care MOSul a fost cu noi in orice imprejurari si in orice conditii de trafic si de vreme, ei bine, a sosit momentul sa isi joace rolul de limuzina. Nu a fost de prea multe ori in ipostaza asta insa si de data asta a fost la inaltime ! Despre pocinoagele din ultima vreme nu vreau sa pomenesc acum, revin mai incolo. Deci, pozele:
×