Jump to content
 

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5350
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    132

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

8978 profile views
  1. Termina cu prostiile si respecta-te ! Schimba si segmentii
  2. Dupa simptomele descrise, este pompa !
  3. Fara suparare, ai citit Regulamentul forumului asta ? Ma gandesc ca or fi colegi care s-ar antrena in discutii, dar sunt descurajati de stilul tau de a scrie...
  4. DJ-ule ... mai bine duci masina
  5. Din pacate ... Chiar daca au fost discutii serioase pe tema diferentelor "de piata" (si nu doar pentru auto !), se pastreaza apucaturile astea. Legat de auto, daca intrati pe diverse platforme de vanzari de profil, veti constata ca exista mentiunea "German Edition" nu doar pentru masinile teutone, ci si pentru asiatice. In spatele acestei mentiuni poti gasi multe surprize ... de la repere de calitati diferite si pana la dotari suplimentare. Culmea este ca nu se reflecta in costuri de vanzare mai scazute pentru piata SE Europeana.
  6. Capota, parbriz, stalp A, tavan, airbaguri. De asta am zis ca la el au contat cei 20-30 cm ...
  7. Stiu ... De aia ma si gandeam ca nu e cazul sa iti para rau ca ai ratat un gratar de vanat ! Te costa mai putin sa iei ceva din supermarket, din toate punctele de vedere. Ca fapt divers (si oarecum offtopic ...), un amic si-a luat o caprioara pe o autostrada din Ungaria. Volvo, dauna totala, adusa pe platforma. Din fericire, toti ocupantii au fost OK ... caprioara a sarit aproape in mijlocul parbrizului. Intre noi fie vorba, eu nu as compara un Daewoo cu un Volvo, cel putin nu la partea de siguranta !
  8. Eu as vedea jumatatea plina a paharului. Cei 20-30 cm au facut diferenta ... farul e ok, grila si capota ok ... oglinda, parbrizul, stalpul A ok ... Nu am mai apucat eu sa postez despre ultimele peripetii ale Nalucii, dar e clar ca ghinionul (sau momentul) joaca un rol important pe sosele :))
  9. Super treaba !!!!!
  10. Pai cine a zis ca mai avea frane pe spate
  11. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Dj-ule ... Te-ai ramolit maica ... Sa confunzi motorina/ulei cu apa :)))
  12. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Nu exista controverse la acest capitol, SIGUR apar microfisuri mai devreme sau mai tarziu. Am avut pe MOS, am postat imagini cu fisurile mentionate. Am vazut acelasi comportament si pe Mertz-uri, nu de calitate este vorba in primul rand. Exista numeroase discutii pe net pe tema asta. Acum ,Textar e dintre "cei mari", sunt sigur ca recomanda schimbarea discurilor la al doilea schimb de placute. Ma gandesc ca, la DJ, asta ar insemna cam la 50.000km cel mult. Pana acolo estimez ca nu vor produce neplaceri, dar clar recomand inspectie serioasa la fiecare 10.000km In ceea ce priveste avantajele, nici astea nu sunt discutabile. La condus mai "tineresc", evacuarea rapida a gazelor rezultate in urma frictiunii si racirea mult mai eficienta practic inlatura efectul de fadding. Sa le uzezi cu placere
  13. Eu ma tem ca nu bratul este problema ... Sigur mai sunt caneluri pe axul care intra in brat ? LE: inca un aspect ... bratul ala e departe rau de forma lui normala. Sunt sigur ca arcul este prea tensionat si se leaga de ce am scris mai sus.
  14. Ar fi fost bine si daca pleca masina dn fabrica saptamana trecuta ... Rezistenta cablurilor chiar vrei sa fie 0 ???
  15. Nu, evident ca ai dreptate, trebuie schimbate amandoua !
 

×
×
  • Create New...