Jump to content

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5168
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    92

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

8060 profile views
  1. Salex

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    @Horica00 : te rog sa ma scuzi daca te-ai simtit vizat, nu posturile tale au starnit reactia pe care am avut-o ! Ai parte de toata stima mea prin pozitia pe care o ai privind ITP-ul si conformitatea masinii cu specificatiile tehnice. Da, sunt total de acord ... pot sa am si mama ITPului, daca stiu ca masina nu e OK atunci e motiv de criza. Revin la ce am scris anterior. Candva, pe un topic de acest gen, discutam de imbunatatiri aduse masinilor noastre. Frane, suspensii, evacuare, cativa caluti in plus ... si toate astea in directia depasirii performantelor "de fabrica". Da, s-au pus punti cu discuri de frana pe spate si asta nu ar fi trecut, pe bune, la ITP. Dar, daca operatiunea e facuta cu responsabilitate, rezultatul este mult superior variantei stock. Este procedura ITP perfectibila ? Poate ca da, cred ca da, insa nu sunt in masura sa fiu mai ferm de atat. In ceea ce priveste masinile din trafic la care exista probleme serioase ... Hai sa fim realisti, de ce se ajunge aici ? Nu pentru ca testele ITP sunt luate aiurea ? Din pacate, rolul nostru este de participanti la trafic si nu de entitati care sa reglementeze astfel de aspecte. Daca exista, printre noi, astfel de colegi si pot face ceva in acest sens, cu atat mai bine. Totusi, acelasi lucru il poti spune despre un coleg sofer care trece pe rosu si nu este prins de politist ... Ce faci, ii urmezi exemplul ? Daca da, iti asumi sa te plangi ca ti se cere spaga oriunde mergi, inclusiv la ITP? Legat punctual de Furia Rosie, in cazul in care nu poti remedia problemele tehnice (pana la urma, discutam de principiul cauza-efect: daca ai probleme, inseamna ca ceva le genereaza ... nu conteaza ce ti-au zis inspectorii aia, datele numerice sunt relevante ! Si alti colegi ti-au explicat ca absenta sau prezenta fumului este irelevanta pentru NOXE ....) , ce vei face ? Dai spaga si mai circuli inca un an in speranta ca nu te opreste un filtru RAR in trafic ? Si inca ceva: sa nu uitam care a fost durata medie de viata a masinilor, asa cum a prezis constructorul. Nu cred ca este de mirare ca apar probleme (mai mici sau mai mari) atunci cand varsta reala depaseste de 2 ori durata de viata indicata de constructor. In anumite conditii (piese OK + garaj + rulaj mic) durata aia de viata este usor de depasit ... insa sa nu uitam ca este o viata MEDIE !
  2. Salex

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Dragi colegi ... ma declar dezamagit ! Daca am ajuns sa discutam pe DWCC ce si cum facem ca sa luam ITP chiar daca masina are probleme (confirmare de mai multi inspectori diferiti !!!!), ma tem ca nivelul tehnic al forumului se pierde. OK, nu sunt mai catolic decat papa, putem accepta un dezechilibru mic la frana de mana si altele de genul asta, dar eu unul nu as sta linistit pana cand motorul ala ar functiona cum trebuie. Cu atat mai mult cu cat discutam de un motor de generatie veche la care este nevoie doar de un mecanic si un manual. Ca multi de aici, as fi intru totul de acord sa facem singuri operatia de reglaj, pana la urma un multimetru nu costa o avere. Deci, solutii: 1. Apelam la cineva priceput sau 2. Vrem sa rezolvam problema noi insine, ne documentam, facem rost de echipamentele necesare si gata ...
  3. Salex

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Bun, asta e un punct de plecare foarte bun. Dupa parerea mea, in cel mai fericit caz masina ta era la limita. Altfel, personal eu NU cred ca un inginer de la statia ITP risca scandaluri, contestatii etc. Deci, eu sunt chiar sigur ca masina ta nu era chiar OK in momentul in care te-ai prezentat la ITP. Daca ... daca ... tu esti sigur ca ai fost tras in piept, poti face scandal. Dar, cum ziceam, ma indoiesc ca lucrurile stau asa, chiar daca tu esti ferm covins de contrariu. Nu mi-o lua in nume de rau, suntem multi care stim ce zici si suntem multi care am trecut prin situatii de genul asta. Totusi, la un anumit moment de timp, incepi sa vezi lucrurile altfel ... si sa te enervezi pe temperaturile in crestere, pe praf, pe aerul irespirabil etc. Si incepi sa te gandesti daca poti face ceva in acest sens ... pentru ca nu esti sigur ca altii o fac ...
  4. Salex

    Naluca

    Hmmm ... Intamplator am descoperit ca un consatean lucreaza la service-ul respectiv. Ca "inside tip" omul mi-a zis ca graba e generata tocmai de ai de sus ... O fi sau nu asa, habar nu am, dar nici nu cred ca e problema clientului. Am specificat de la bun inceput ca nu vreau masina repede inapoi, insa o vreau bine facuta
  5. Salex

    Stergatoare ridicate pe loc public

    Subscriu la cele de mai sus si mai adaug ceva: o plangere la Politie care nu are nicio sansa de solutionare (pana la urma nu exista elemente de vandalism !) inseamna un dosar deschis si nerezolvat. Nu-i vad sensul si, in plus, s-ar putea sa se "sesizeze" cei din Politie si sa te caute pentru declaratii ulterioare ... doar asa, ca sa ai de lucru
  6. Salex

    Naluca

    Dupa parerea mea problema a venit de la graba. Si eu cred ca nu s-a uscat chitul inainte de vopsire. Tot dupa parerea mea, nu cred ca am fost pretentios deloc. Din poze poate ca nu se observa insa, in realitate, gaurile alea ar fi permis accesul apei la vopsea. Si cum asta e pe baza de apa, cel mai probabil nu ar fi trecut anul pana cand incepea sa se exfolieze. Da, avand in vedere ca masina e tipla in restul micii probleme generate de colegul de trafic neatent, chiar poate fi catalogata drept nesimtire incercarea de a o preda asa. Ma felicit ca am fost "pretentios" si am inspectat bine lucrarea inainte de a semna PV de receptie. Totusi, am apreciat faptul ca, in momentul in care am reclamat esecul, nu a existat niciun fel de opozitie. Pe loc au zis ca o refac si au facut-o cum trebuie. In conditiile astea ma intreb la ce le-a folosit graba ... nu mai zic si ca au facut a doua vopsire pe cheltuiala lor
  7. Salex

    Naluca

    Buuuun ! Follow up A iesit bine, doar ca a fost in doua etape. Prima data nu mi-a placut ce am vazut, a doua oara a iesit perfect. Am primit masina la schimb pe perioada reparatiei, bila alba pentru service pentru ca altfel probabil nu as fi facut reparatia acum. Ca masina de schimb am primit o Insignia, combi, diesel, cutie automata. Adica a bifat toate aspectele care nu imi plac la o masina :)). A fost o experienta buna pentru ca m-a facut sa apreciez si mai mult Naluca. Motorizare (118Kw) mi s-a parut usor lesinata, CV automata numai buna sa te lipsesti de ea, vizibilitatea spate aproape de zero, motorul ingrozitor de galagios etc. Am apreciat si la asta suspensia FlexiRide, este absolut minunata. Cum ziceam, prima reparatie la Naluca a iesit aiurea. Tinichigeria a fost impecabila, nu s-a folosit autogen, a iesit aproape perfect doar la ciocan. Pregatirea propriu-zisa a fost si ea foarte buna, am vazut masina inainte de vopsire. Nuanta vopselei (de care ma temeam ingrozitor !) a iest perfecta, DAR ... nu stiu ce naiba au facut de au rasolit rau de tot lacul. Vineri am fost chemat sa preiau masina, insa a ramas la iei. Marti am fost din nou chemat, cu asigurari ca, de data asta, lucrurile sunt OK. Si chiar au fost. Nu am poze detaliate insa am facut o inspectie severa si sunt foarte multumit de final. Si ... ca sa nu fie lucrurile prea linistite, astazi am gasit parbrizul spart :D. Mama masii, se pare ca inca nu am iesit din zodia ghinionului. In fine, sper sa fie adevarata faza aia cu cioburile care aduc noroc :))
  8. Salex

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Au ! Chiar avea nevoie de o revizie serioasa la frane !
  9. Salex

    Nubira II

    Pentru interventii ocazionale, exista variante mai simple. Candva am folosit ceara Novol, spray, foarte OK din punct de vedere al vascozitatii. La 5 secunde de la aplicare deja se transforma intr-un strat greu de inlaturat. In cazul Novol, exista (ascuns in capac) un furtun de cca 20 cm cu o duza care imprastie ceara la 360*. Recomand produsul respectiv insa nu stiu cat de usor e de gasit, nu am mai vazut de ceva timp.
  10. Salex

    Naluca

    Sunt in Sibiu, am apelat la fosta reprezentanta Opel (si singura, de altfel) din oras ... Recenziile si parerile sunt amestecate, o sa revin cu impresii dupa interventie
  11. Salex

    Naluca

    Din pacate nu se poate aplica. Spoilerul nu e grav, poate ca ar iesi decent la polish. Aripa insa e mai nasol avariata, a ajuns pana la tabla. In plus, pe interior, s-a desprins lipitura dintre aripa si contra-aripa. Prin urmare, merge la pachet, service autorizat Opel si sper sa o scoata cum trebuie. Imi este putin teama de culoare, vedem ...
  12. Diferenta intre testul "uscat" si testul cu ulei imi indica probleme la segmenti. Cel putin ... Daca s-a ajuns la o astfel de uzura a segmentilor, cel mai probabil si supapele au probleme. Acum, sa revenim putin asupra testului. Din punctul meu de vedere este nu tocmai relevant daca faci testul dand "la cheie". Da, stiu, asa se face, este varianta simpla. Dar NU este varianta corecta. Asta pentru ca manometrul NU iti prinde valorile reale ci niste valori LOCALE. Cu alte cuvinte, este posibl sa ai uzura LA CILINDRU, in partea superioara si sa dai vina pe altceva ... Discutia este mult mai ampla, cel mai probabil se poate gasi in alte sectiuni ale forumului si nu are sens sa o reluam. Testul cel mai corect si relevant este cel "lent", adica sa invarti motorul usor, cu mana.
  13. Salex

    Naluca

    Un fel de zi de 13 ... doar ca s-a intamplat in dreptul numarului 13 de pe strada Pictor Stefan Luchian ... Acelasi ghinion. Omul a fost extrem de OK, a recunoscut ca a apreciat gresit distanta ... chiar am avut o discutie extrem de degajata. Nu are cum sa ma bucure faza asta, de maine trebuie sa lipsesc mult din Bucuresti, insa chiar nu m-am enervat deloc. Mai tare mi s-a parut faptul ca nu a comis-o cand dadea cu spatele, asta as mai fi inteles. A intrat f aproape de Naluca in incercarea de a se alinia pentru a parca lateral ... Pacat ca s-a apropiat prea tare ... Asta e.
  14. Oameni buni ... compresia aia spune multe ... As face inca un test, cu o scula profi. A, sa nu uit, conteaza mult si cum se face testul. Apoi as reface testul dupa ce as baga niste ulei in fiecare cilindru ... procedura completa pentru a depista unde sunt pierderile.
×