Jump to content
 

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5341
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    129

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

8821 profile views
  1. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Dj-ule ... Te-ai ramolit maica ... Sa confunzi motorina/ulei cu apa :)))
  2. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Nu exista controverse la acest capitol, SIGUR apar microfisuri mai devreme sau mai tarziu. Am avut pe MOS, am postat imagini cu fisurile mentionate. Am vazut acelasi comportament si pe Mertz-uri, nu de calitate este vorba in primul rand. Exista numeroase discutii pe net pe tema asta. Acum ,Textar e dintre "cei mari", sunt sigur ca recomanda schimbarea discurilor la al doilea schimb de placute. Ma gandesc ca, la DJ, asta ar insemna cam la 50.000km cel mult. Pana acolo estimez ca nu vor produce neplaceri, dar clar recomand inspectie serioasa la fiecare 10.000km In ceea ce priveste avantajele, nici astea nu sunt discutabile. La condus mai "tineresc", evacuarea rapida a gazelor rezultate in urma frictiunii si racirea mult mai eficienta practic inlatura efectul de fadding. Sa le uzezi cu placere
  3. Eu ma tem ca nu bratul este problema ... Sigur mai sunt caneluri pe axul care intra in brat ? LE: inca un aspect ... bratul ala e departe rau de forma lui normala. Sunt sigur ca arcul este prea tensionat si se leaga de ce am scris mai sus.
  4. Ar fi fost bine si daca pleca masina dn fabrica saptamana trecuta ... Rezistenta cablurilor chiar vrei sa fie 0 ???
  5. Nu, evident ca ai dreptate, trebuie schimbate amandoua !
  6. Salex

    Epica 2.0 Vcdi

    Nu e in regula. Mie imi pare o problema tipica pentru frana sincron. Diesel, cuplu mare, greutate considerabila ... s-ar explica.
  7. Adica ceva de genul asta sau asta ? Inca o chestie: dupa parerea mea nu trebuie sa fie fix 43 ... daca ai +-1, chiar 2, nu o sa fie nicio drama. Poate ca gresesc putin cu logica, dar mi se pare mai bine sa ai in minus decat in plus. In principiu, de acord cu tine legat de optiunea catre piese noi, in special in cazul pieselor care se uzeaza. Totusi, in privinta inelului ala, am zis ca poate mai reduci din costuri ...
  8. Masoara-l pe cel vechi (latime si diametru interior), vezi cati dinti are si eu cred ca ai sanse sa il gasesti
  9. Inel din ala nu gasesti ca reper nou ?
  10. E o discutie ampla si dificila ! A interzice meditatiile (scolare) ar echivala cu a interzice "trainerul personal" de la salile de fitness. Pe de alta parte, a penaliza (rau de tot !!!!) cazurile in care meditatiile sunt incurajate (sau chiar fortate) de profi care nu isi fac treaba la scola ... e cam alta chestie. Din punctul meu de vedere, cred ca societatea cu situatia din urma are probleme. Tot din punctul meu de vedere, pe buna dreptate !
  11. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Incearca un set OE. Nu vreau sa repornim discutii ca e acelasi lucru in alt ambalaj, la pret dublu ... E doar o sugestie :).
  12. Editarea postarilor se poate face doar in anumite conditii. Una ar fi sa nu treaca prea mult timp de la postare. A doua ar fi sa nu apara alte posturi intre timp. Oricum, inca veghem, daca faci vreo dracie nu e nicio problema, corectam
  13. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Nici eu nu cred ca problema e de la discuri/placute. Revizie la etrieri, pus un typ 200 (verificat ulterior, ala e ) , aerisit si reluam atunci discutia. Costuri: pana in 100 lei si bibileala ... Ceea ce la tine chiar e binevenit . Cu discuri si placute noi din prima, presupun ca ajungi la cel putin 800 lei, iar de munca tot nu te ascunzi.
 

×
×
  • Create New...