Jump to content
 

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5295
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    116

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

8520 profile views
  1. Salex

    Naluca

    Multam, slaba oferta. Ceva ceva am gasit prin Polonia, investigatia continua
  2. Salex

    Naluca

    Schimbare de directie. Masina a fost "scoasa" din "dauna totala", se va repara. Plafonul de cheltuieli a fost ridicat considerabil, piesele trebuie sa se incadreze in cca. 6500 EUR. Manopera e agreata, nu intra in suma asta, se deconteaza direct de asigurari. Buba mare vine de la piese, unele sunt greu de gasit ...
  3. Salex

    Naluca

    Vezi raspuns pe PM.
  4. Salex

    Naluca

    Am zis de la inceputul povestii ca asigurarea pe care am facut-o era mai "speciala". A fost un fel de cadou pentru zeci de ani si sute de mii de km fara incidente ... Polita era plafonata din start la 45.000 lei. Deci, chiar daca masina ar fi fost 30.000 EUR ... tot maxim 45.000 RON puteam lua. In contextul asta, diferenta devine de fix 4000 RON ... Daca as mai trage de ei putin, poate am ajunge acolo, insa sunt sigur ca vor umbla la alti parametri si s-ar putea sa ies chiar mai rau ! Dupa cum ziceam, e intoarsa pe toate partile, mai mult de atat nu pot obtine. Hai, poate mai pluseaza cu 1000 lei ... dar tot nu ma aranjeaza sa pierd luni de zile pentru asta. Toate celelalte argumente de bun simt (valoare de piata, dotari etc. ) nu mai conteaza, deci o sa merg pe varianta cea mai rapida :). Modelul este "inainte" de era Pejo, deci ramanem GM-isti :)). Din ce am inteles este un SIDI actualizat. Pare un motor interesant, 85KW si 170Nm pe o plaja larga de turatii (1800 ->), cuplat la o cu sase viteze super robusta. Companion bun nu doar in oras si deplasari scurte, ci si la drumuri lungi pe autostrada. Si, un punct fff important: distributie pe lant ! Multumim pentru urari, asteptam sa "ne cunoastem" mai indeaproape si mai revenim cu impresii ... nu se stie cand.
  5. Salex

    Naluca

    Si circul a fost chiar mai lejer decat ma asteptam ... Ieri am primit acasa un plic cu o groaza de documente de la asigurare, din care doar cateva merita atentie. Pe scurt, in baza unei "analize" serioase, masina a fost evaluata la cca. 41.000 lei (in starea dinaintea accidentului !) Pana mea, daca te apuci sa cauti pe unde iti trece prin cap, sub 15.000 EUR nu o gasesti, dar probabil ca stiu ei mai bine. A doua chestie a fost "valoarea" epavei. Pentru asta a oferit o suma de 21.000+ lei. In concluzie, am primit din partea asigurarilor echivalentul a cca. 3980 EUR in conditiile in care pastrez masina. Evident, o sa merg pe varianta asta. Nu e cazul sa mai intru in detalii, problema e sucita pe toate partile. Clar nu ajung banii pentru reparatie totala, insa e cea mai buna varianta pentru mine. De acum, sa vedem cum merge reparatia. In urma cu cateva zile va ziceam ca s-a intamplat ceva care are ceva legatura cu Naluca, dar inca nu pot povesti. Ei bine, Naluca a devenit ... bunica . Soata si-a schimbat locul de munca si urmeaza sa ramana fara masina de serviciu, adica Polo-ul lesinat. Bun ... cerinte clare: sa aiba oglinzi electrice si incalzite, sa fie cam de aceeasi marime cu Polo, sa aiba un motor care sa nu moara cand pornesti AC la semafor, sa nu fie neagra, sa aiba vizibilitate buna si sa aiba cutie manuala. Ai zice ca nu e greu de gasit asa ceva insa a durat cateva luni pana cand am rezolvat problema. Ma rog, aproape "rezolvat", va zic mai incolo de ce. Dupa indelungi cautari si negocieri, a fost sa fie Corsa E. Gasita intr-o noapte la un dealer din periferia Berlinului, negociat putin, platit online si ... gata. Gata pentru ca masina se afla acum la un prieten de acolo, COVIDul sufletului ne impiedica sa mergem sa o aducem pe roti. Clar nu am chef nici sa ma expun aiurea si nici sa stau prin izolare/carantina. Probabil ca voi apela la un trailer pentru transport, inca nu m-am ocupat de aspectul asta. Jucaria are putin sub 62.000km, a fost intretinuta exclusiv la reprezentanta Opel si arata foarte bine atat la interior cat si la exterior. Fara accidente, nefumator, fara nicio zgarietura la vopsea. Ca si dotari, sta chiar mai bine decat Naluca ... Volan incalzit, scaune incalzite, navigatie, blind spot assist, parcare automata, senzori parcare fata-spate, navigatie, camera parcare spate si inca multe altele. La partea motrica bifeaza un motor pe benzina cu 3 cilindri, turbo, 85kw/115CP cuplat la o cutie cu 6 viteze. Presupun ca nu sunt foarte lungi, insa a fost o chestie la care am tinut mult. Exista si o varianta de 1,4l turbo, 150CP insa ... parca era cam mult pentru amazoana ... stiu eu de ce . Din spusele prietenului care a luat masina de la dealer, motorul e potent, ceea ce nu e o mare surpriza pentru un raport greutate/putere de cca. 9.50. E cam in zona in care se afla MOS-ul, deci e clar super suficient ! Suspensiile cica ar fi foarte misto, comode dar ne-ezitante. Nu au fost reperati "greierasi", masina e inchegata bine. In rest, asteptam cu interes sa o vedem "live". Probabil ca nu va avea parte de un topic personal insa, pe fondul posibilei disparitii a Nalucii din decor (acum stiu sigur ca nu se va intampla asta !) am zis sa nu las topicul asta fara macar un Opel
  6. Trage cu ochiul la topicul lui Geo, cel legat de Pirin. Poza lui cu lonjeronul vorbeste de la sine. Iti dai seama ca, daca pragul este copt, nici lonjeronul nu are o soarta mai buna. Si acolo discutam de structura de rezistenta, nu de o aripa. Sudurile facute de roboti in fabrica acum 100 de ani imbatranesc si ele. Gropile si ceilalti factori din traficul de zi cu zi afecteaza structura de rezistenta putin cate putin, de multe ori fara sa iti dai seama ochiometric. Ar fi de evitat situatia in care se intampla un eveniment nasol si ai nevoie de un comportament bun din partea masinii
  7. De cand ai luat masina asta m-am temut de asa ceva ...
  8. Salex

    Covid 19

    Victore, la fel as face si eu...
  9. Salex

    Naluca

    Masina va fi facuta pentru noi, nu pentru vanzare. Daca as avea cel mai mic dubiu legat de siguranta, as proceda cum am procedat cu MOSul. Nu pun fiarele mai presus de oameni . Legat de viitoarele asigurari, sa ajungem acolo ... Cu piesele nu imi fac probleme, se gasesc in Polonia, parca imi inspira incredere.
  10. Salex

    Naluca

    Ieri am primit un "inside tip" de la service. Asiguratorul a decis ca e "dauna totala", acum ramane sa vedem si abordarea oficiala. Mi-e clar ca acum va incepe circul
  11. Salex

    Naluca

    Se repara, important e ca si-a facut datoria la momentul potrivit
  12. Salex

    Covid 19

    Da, corect ... Insa mai sunt si fraierii care au fost corecti si care si-o incaseaza !! Si aici chiar nu ai ce face ...
  13. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    E o porcarie ... nu mai pierde timp si bani cu insonorizarea ... Cunosc "feelingul" si stiu cu ce scamatorii am scapat de el. Nu se justifica !
  14. Salex

    Covid 19

    Hai la mare ... sigur iti gasesti un loc printre cei peste 100.000 de turisti aflati pe litoral in weekendul asta ...
  15. Salex

    Naluca

    Spilul este altul. Polita mea acopera suma de 45.000 RON. Daca devizul depaseste suma asta, asigurarile vor da "dauna totala, ca doar nu or fi nebune sa plateasca o valoare de reparatie mai mare decat valoarea politei. Daca asiguratorul merge pe valoarea maxima asigurata, de aici intra in vigoare "regia proprie" (utilizare "personala" a termenului, nu are legatura cu asigurarile ). Estimez ca suma este suficienta pentru a merge pe piese de origine, dar la preturi "normale", nu dublate de service. Daca e cazul, nu am probleme sa merg pe piese SH la anumite repere (armatura bara, de pilda, e 350 lei in stare impecabila. Aluminiu, deci nu sunt probleme de rugina etc ...). Chiar si farul ar merge SH, pentru a avea un grad de imbatranire similar celui din dreapta.
 

×
×
  • Create New...