Jump to content

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5098
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    79

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

7693 profile views
  1. Salex

    noua troaca - Corsa C

    Pe asta doar o rasfata asa . Fata de ailalta pare sa fie mult mai prietenoasa cu familia
  2. Salex

    noua troaca - Corsa C

    Daca plafonul e doar matuit, eu as merge pe un polish serios si apoi as da o mana de lac. Stim cu totii ca vopseaua originala e sfanta.
  3. Salex

    noua troaca - Corsa C

    Eu as fi extrem de mirat ca uleiul ala sa fi fost folosit pe bune in ultimul timp. Ar insemna ca motorul ala e boboc, ceea ce ar fi chiar de mirat la cati km zici ca are. Daca masina va fi folosita preponderent urban si nu papa ulei la rece ... ramai pe 0W-40
  4. Salex

    Naluca

    @Dj_Dark: dupa ce o vad cu numere de Ro o sa aloc timp si depistarii problemei. Merci, de oferta, iti zic.
  5. Salex

    Naluca

    Merci @Rafi. Si mie mi se pare ca lucrurile stau asa, figuranta de occident :D. Benzina nu ii place, gropile nu ii plac, aerul e prea poluat ... fite . Ce-i drept, am luat o interfata OBDII si se comporta dubios sonda lambda II, "vede" amestec sarac. Dupa experienta care a dus la aprinderea Check-ului, a aparut Missfire. Am citit putin despre problemele astea si m-am lamurit bustean :)) Nu am acum vreme de ea, mai ales ca o sa ramana fara numere deci o sa fie nevoita oricum sa stea pe bara vreo 2 saptamani. Clar nu e o problema severa, motorul porneste super usor, merge perfect in ralanti si in regim constant deci doar din zona de senzori poate sa vina beleaua. Teama mi-e sa nu fie vorba de vreun contact imperfect ... asta va avea nevoie de slujbe pentru a fi depistat.
  6. Salex

    Naluca

    Ok, adoptie sa fie Motorul merge super bine si rotund insa are o singua retinere, nu ii mai place sa fie accelerat brusc. Noxele au iesit ieri perfecte deci catalizatorul pare in regula (aici m-am temut, am crezut ca l-am trosnit cu un aditiv bagat in Austria). De tras trage, am trecut de 200 ieri pe A2 si nu ezita ... doar sa nu fie accelerata brusc. Cumva, sentimentul este ca ECU baga motorul in limitare insa nu doar la 6500RPM+ ci cand detecteaza acceleratie brusca. Mai ciudat a fost altceva: cand am scos masina din hala RAR a mers perfect, disparuse simptomul. Posibil sa fie vorba de un contact imperfect pe la vreun senzor. Cand au umblat oamenii sa gaseasca seria de motor sau cand a fost zmucita de draciile de verificat suspensia si articulatiile, e foarte posibil sa fi fost atins calcaiul lui Ahile. Acum ramane sa vad cine pune efectiv degetul pe rana ... Din pacate nu o sa am prea mult timp in viitorul apropiat si, colac peste pupaza, Luni imi expira si toate hartoagele deci nu mai pot circula pana o inmatriculez pe Ro. Sper sa gasesc pe cineva priceput in diagnoza, altfel ma tem ca nu mai merg metodele pe care le aplicam rapid si eficient la MOS.
  7. Salex

    Naluca

    De astazi Naluca poate fi considerata cetatean roman, are certificat de nastere . Mai exact, am trecut de etapa RAR. Singura faza notabila a fost legata de seria motorului ... au stat mai bine de 15 minute pana cand au dat de ea. In rest, inca nu s-a clarificat problema care ma enerveaza in legatura cu functionarea motorului, drept este ca nici nu am avut vreme sa investighez prea mult in directia asta.
  8. Salex

    LEGANZA

    Verifica intai capacul, s-ar putea sa il fi deformat la strangere, e o tabla ordinara. O verificare suplimentara, vezi daca nu cumva se prelinge ulei pe la simeringul planetarei ... Dupa asta, eu as merge pe garnitura noua, din ce imi aduc aminte e fix aia de Cielo, deci ar trebui sa nu fie probleme cu gasitul.
  9. Salex

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Subscriu la parerea de mai sus. Chiar astazi am avut o discutie interesanta cu un om priceput in domeniul auto. Ca sa il parafrazez, suntem in plina era a "consumer-ismului" ! Daca omul crede ca e in folosului lui sa repare un sfert de masina pentru un incident care, asa cum ati zis si voi, ar fi fost de asteptat sa se lase cel mult cu un polish ... asta facem. Pe de alta parte, la MOS, sub spoiler am gasit atat un element absorbant de energie si un fel de polistiren super dens. Pentru genul de impact patit de colegul nostru, structura descrisa ar fi facut fata cu brio. Asta nu ar impiedica cu absolut nimic existenta elementelor de siguranta de 5* ... se pot cumula bine merci. Pana la urma, preturile de achizitie pentru masini de clasa medie-mare nu au scazut, de unde economia asta ? Pesemne ca e mai simplu sa plateasca asigurarile sau proprietarul, noi (sau firmele carora le vindem licente) de ce sa ne suparam ?!
  10. Salex

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Nu vreau sa pun sare pe rana insa, prin 2002-2003, pe Transfagarasan, am avut parte de o experienta absolut similara. Eram cu MOSul si vai de fulgii ciobanescului ... Tot ce am patit atunci a fost ca s-a crapat vopseaua de pe spoiler, coltul dreapta fata si am avut de scos cateva "pene" de catel dintre farul de ceata si ornament. Clar ca MOSul nu s-ar comporta la fel de bine ca Superbul la intalnirea cu vreun stalp sau Audi @ Constanta insa, parerea mea, la impacturi ceva mai lejere, generatiile mai vechi parca nu se dezintegreaza asa de usor ...
  11. Salex

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Auch ... buba mare
  12. Salex

    Naluca

    Totul pare in regula. In weekend am reusit sa aprind Check Engine insa motivul s-a dovedit altul, nu cel la care m-am asteptat. A fost un missfire, vedem daca se mai manifesta dupa revizia de mecanica la care o sa fie schimbate si bujiile. Singurul regret vine din partea vremii ... Fata de alte dati chiar mi-as fi dorit putina zapada. Cam greu cu timpul, poate reusesc sa "gasesc" niste zapada in weekend
  13. Salex

    Naluca

    Cred ca deja am facut o tampenie . Maine o sa ma dumiresc ... LE: In schimb am aflat de ce are suspensia foarte confortabila in timp ce se lipeste f bine de drum. Cica are sistem FlexRide pe ea
  14. Salex

    ! Samsari !

    M-am uitat si eu la Phaeton insa am gasit un motor de 3,6l, benzina. La impozitul aferent (5510 lei) si consumul (estimat) de benzina, mi-a trecut repede. Daca nu te sperie cele de mai sus, ar merita sa ai o discutie cu vanzatorul. Conditie clara din partea ta: verificare completa la o reprezentanta VW. Ca bani pare o oferta buna si, in plus, motorizarea este anterioara problemelor cunoscute ... Personal as mai avea o retinere legata de cutia automata insa astia sunt doar piticii mei :).
  15. Salex

    Naluca

    Stiu ... si pe mine ! Mai grav e eu sunt "de acolo" ...
×