Jump to content

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5560
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    195

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Ex-Daewoo, Opel
  • Model
    Leganza, Insignia
  • An
    1997, 2014
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

10704 profile views
  1. Ce sa zic ... La acelasi service, acuzand o mica bataie la joc scurt de volan stanga-dreapta, mie mi s-a recomandatat clar SA NUfac reconditionare de caseta pentru ca nu este cazul (inca) si ca, din informatiile lor, este un comportament "normal" ! La aceeasi concluzie a ajuns si service-ul unde am facut motorul Nalucii, ca tot eram in zona 🙂
  2. Salex

    Parbriz "ciupit"

    Ceva rusesc am pus si eu ultima data la Leganza. Solid la impact cu pietricele, dar de neuitat filtrul albastru ! Fata de ce stim pe piata, respectiv tenta violet de reflexie, asta avea tendinta de amplificare a luminii ... Ca si analogie, era ceva gen lumina rece ( 6500k) fata de lumina neutra (4300k)
  3. Salex

    Parbriz "ciupit"

    La Fuyao faceam si eu referire mai sus, pare sa fie chinez mai de soi. Totusi, pentru un concern "sanatos", sa pui OEM atat Saint Gobain cat si Fuyao ... ceva nu imi pusca cum trebuie...
  4. Salex

    Epica 2.0 Vcdi

    Fa-i si o GEOmetrie 😁, ar fi pacat sa o lasi asa dupa interventiile prestate.
  5. Salex

    Parbriz "ciupit"

    E plecata tare spartura la tine. Dupa parerea mea, ai iesi mai bine daca ai schimba parbrizul. Fiind fix in dreptul soferului, nu te vad luand ITPul pe bune. Din punctul meu de vedere, in acest moment, geamurile OE si OEM nu mai sunt deloc peste un After Market de bun simt. Cu Pilkington am avut experiente foarte corecte, ca raport calitate pret. La GM am vazut ca baga la greu sticle din China, sunt aproape sigur ca se pot gasi si "replici" bune la preturi mici. Pana la urma, peste 80km/h, tot piatra castiga !
  6. Salex

    Parbriz "ciupit"

    Da, chiar de mai multe ori. Leganza, Insignia, Renaul Symbol ... Dar as apela la unii care au truse specializate. La toate cele de mai sus reparatiile au tinut ani buni si inca tin (de Leganza nu mai stiu ...)
  7. Sa te poarte cu bine ... dar eu unul parca ma indoiesc ca va face multi purici la tine 😄
  8. Mi-e clar, cu fiarele te descurci bine, lemnul nu iti place 😆. N-ai fi aliniat si tu placile alea inainte sa prinzi coltarele...
  9. Intotdeauna mi-am dorit sa fac rost de o caroserie/sasiu "din fabrica", sa bag totul intr-o baie de tratare antirugina (zincare etc) dupa care a fac o vopsire corecta si o protectie excesiva a cavitatilor. Paradoxal, cel mai aproape de "vis" am fost cu o Dacie ... Bune manevrele facute, se preteaza pentru o masina care se va intalni (nu-i asa ?) des cu drumuri desfundate, apa, namol ...
  10. Ceva e (maxim maxim) de putred (si) in situatia asta ! Am trecut prin asta, stiu cum e. Eu am ales sa pierd pe partea de CASCO si la o eventuala revanzare si sa repar masina. La ce am vazut in poze, nu as cataloga trauma masinii nici macar ca fiind modesta ... Pana si o agatatura in parcare ar fi putut fi mai nefericita. Estimez ca reparatia s-ar putea face in regie proprie undeva intre 6000-8000 lei. Nu poti negocia cu asiguratorul in directia asta ? Daca da, poate ii convingi si sa nu bage masina in "lista negra". Oricum ar fi, mie nu imi vine sa cred ca asiguratorul considera valoarea reparatiei ca fiind nejustificata fata de valoarea masinii. Sunt de aceeasi parere cu @Akon ...
  11. Bun, clarificari ... 😁 Am trecut pe la service dupa ce au desfacut motorul. Aici nu am fost prea explicit, au dat jos doar chiulasa. Lantul NU era sarit, poate foarte usor intins, dar nu de natura sa faca buba. Patinele, intinzator, toate arata perfect, zero uzura ! Si bomba ... 3 supape de admisie, cate una din cele doua de pe fiecare cilindru, NU inchid bine. Facut proba de fata cu mine, pe stand, curge benzina cu ele inchise ! Daca nu as sti cr benzina a papat Piulita, as zice ca a vazut doar cele mai mari mizerii. Cumva am simtit ca asta au considerat si cei de la service, cel putin pana cand au vazut cum arata lantul si restul de anexe de la distributie. Nu imi explic, mi-am adus aminte de faza cu zaharul bagat in benzina ... Si, mai nasol, nu imi amintesc de unde naiba am bagat benzina inainte de bucurie. Se va prepara chiulasa, ocazie cu care am insistat sa schimbe macar simeringurile. De planat nu e cazul, vedem cum se va finaliza treaba.
  12. Jantele arata groaznic ... le-au ratat rau de tot ... Le pastrezi 😄 ? O sa iti cer si eu, pe PM, candva, datele de contact, OEM se simt eclipsate
  13. Asta deja pare clan ! LE: Cand vedem "Suzuca aia mica" la Calarasi, asteptand sa treaca Dunarea spre Bulgaria, spre o "nationala" DWCC facuta la hotel Viva ...
  14. Invartea, totul OK pe bord, baterie noua ... In mintea mea, senzor arbore, MAP sau MAF ... Daaaar, mi s-a dat o lectie de mecanica din partea sefului de la mecanica. Si am apreciat-o la justa valoare, singura parere de rau a fost ca omul respectiv se apropie de pensie (daca nu cumva chiar a depasit varsta !) Pe scurt, ca sa nu piarda vremea inutil, mi-a demonstrat ca au investigat absolut tot ce era de investigat. Nu dau detalii, dar se pare ca "recomandarile" facute de cine trebuie functioneaza cum trebuie. M-a convins faptul ca a venit cu o dracie foarte smechera de testat compresia. La toti cei 3 cilindri, compresia era undeva de maxim 5-6 ... Stiu sigur ca partea de pistoane/segmenti e foarte OK, deci concluzia a fost una, dar buna si clara: lant sarit ! Agregatul are cam 136.000km, lantul nu a zornait absolut deloc inainte de eveniment, sincer sunt un pic mirat de comportament, nu a dat absolut nimic de banuit pana in momentul in care a zis PA ! Avand in vedere varsta si km, practic interventia se va incadra la mentenanta (oarecum) normala, nu la buba majora ! Din fericire, motorul nu este cu inferenta, deci nu ar trebui sa apara si daune colaterale ... Ramane de confirmat 😄
 

×
×
  • Create New...