Jump to content

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5157
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    90

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

8001 profile views
  1. Diferenta intre testul "uscat" si testul cu ulei imi indica probleme la segmenti. Cel putin ... Daca s-a ajuns la o astfel de uzura a segmentilor, cel mai probabil si supapele au probleme. Acum, sa revenim putin asupra testului. Din punctul meu de vedere este nu tocmai relevant daca faci testul dand "la cheie". Da, stiu, asa se face, este varianta simpla. Dar NU este varianta corecta. Asta pentru ca manometrul NU iti prinde valorile reale ci niste valori LOCALE. Cu alte cuvinte, este posibl sa ai uzura LA CILINDRU, in partea superioara si sa dai vina pe altceva ... Discutia este mult mai ampla, cel mai probabil se poate gasi in alte sectiuni ale forumului si nu are sens sa o reluam. Testul cel mai corect si relevant este cel "lent", adica sa invarti motorul usor, cu mana.
  2. Salex

    Naluca

    Un fel de zi de 13 ... doar ca s-a intamplat in dreptul numarului 13 de pe strada Pictor Stefan Luchian ... Acelasi ghinion. Omul a fost extrem de OK, a recunoscut ca a apreciat gresit distanta ... chiar am avut o discutie extrem de degajata. Nu are cum sa ma bucure faza asta, de maine trebuie sa lipsesc mult din Bucuresti, insa chiar nu m-am enervat deloc. Mai tare mi s-a parut faptul ca nu a comis-o cand dadea cu spatele, asta as mai fi inteles. A intrat f aproape de Naluca in incercarea de a se alinia pentru a parca lateral ... Pacat ca s-a apropiat prea tare ... Asta e.
  3. Oameni buni ... compresia aia spune multe ... As face inca un test, cu o scula profi. A, sa nu uit, conteaza mult si cum se face testul. Apoi as reface testul dupa ce as baga niste ulei in fiecare cilindru ... procedura completa pentru a depista unde sunt pierderile.
  4. Salex

    noua troaca - Corsa C

    Nu fa o greseala elementara ... baga macar un litru de antigel. Altfel, apa aia simpla o sa "ajute" la ruginirea diverselor componente
  5. Salex

    Alta j100

    Eu iti recomand sa nu te bazezi pe un singur ventilator. In conditii de mers extra-urban sau urban la temperaturi decente, un ventilator poate sa iti faca fata. Dar, la mers in trafic de Bucuresti, la ore de varf ... te joci !
  6. Salex

    Alta j100

    Cred ca e o problema de perceptie ... Consumul dat de producator e una, consumul real este alta. Pe forumuri, m-as risca sa cred ca oamenii dau consumul real. Din punctul meu de vedere, strict !, toti producatorii merg pe niste valori exagerat de optimiste, chiar si in cazul WLTP. Poate, doar poate, japonezii reusesc sa "apropie" consumul real de consumul declarat. Desigur ... nu in Bucuresti ! Ca si studiu de caz, nu pot sa ma raportez la un Corsa, insa merg pe un VW Polo, cca. 1 litru, 3 cilindri, 59 CP. Mers strict urban, nu cu A/C in permanenta, condus decent (ce naiba de asteptari de sportivitate poti avea de la 59 CP ???) ... sare de 10%. Poate ca un Start&Go ar mai ajuta ... dar nu are
  7. Salex

    Cauze descarcare baterie

    Nu o sa iti ia asa de mult. Chiar si cu un simplu voltmetru cred ca o sa depistezi cauza in 2-3 ore.
  8. Salex

    Cauze descarcare baterie

    Despre ce aparat de masura discutam ? Care a fost procedura de testare ? LE: o sugestie "heirupista" - scoate toate sigurantele din cutia principala cu exceptia ECU si vezi daca mai ai scurgeri. Apoi, pune la loc siguranta cu siguranta pana identifici circuitul cu bube
  9. Una e sa mergi doar cu 5W30 si alta e sa cobori de la 20W40 ... In cel mai rau caz, motorul va hali ulei si, prin schimburi succesive (si incrementale dpdv al vascozitatii), vei identifica uleiul care se potriveste acum. Nu vreau sa cobesc insa .... ma tem ca nu degeaba a fost bagat uleiul ala in motor
  10. Salex

    Unidentified Flying Objects

    Oho ... salutam ! Cam rar pe aici in ultima vreme Eu am o urare usor diferita ... Sa o folosesti cu placere, oriunde ai drumuri.
  11. Salex

    Sa schimb uleiul?

    Intre 5W30 (pe care spui ca il folosesti in prezent) si 15W40 sunt exagerat de multe salturi ! 5w30 -> 5W40 -> 10W-30 -> 10W-40 -> 15W40 Dupa cum vezi, eu ti-am recomandat un ulei care presupune un singur salt. Mai mult, din descrierea pe care ai facut-o tu in primul post rezulta ca te-ai speriat de drumuri lungi si regimuri de lucru la temperatura inalta. De asta ... 5W40. Ti-as recomanda sa te documentezi putin in ceea ce priveste indicii care caracterizeaza un ulei, sigur te vei lamuri rapid de ce ti-am facut recomandarea respectiva. Asa cum am mai zis, ar fi util sa urmaresti topicul dedicat uleiului de motor. Date fiind ultimele informatii, acest topic se inchide. LE: Dupa parerea mea, merita parcurs si acest topic
  12. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Camasile ma dor, nu partile exterioare !
  13. Salex

    Naluca

    Da de stire ... Ai fi la 10 minute de mine, daca sunt in zona.
  14. Cat timp a mers cu mierea aia de albine ?
  15. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Da cu niste WD4 pe componentele spalate cu Sano Forte ... pana nu e prea tarziu ...
×