Jump to content
 

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5228
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    101

About Salex

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

8237 profile views
  1. De respectat politica service-ului, insa tot de respectat ar fi si dorinta clientului. Chiar si in service-urile mono-marca sau "de brand" nu cred ca e OK dpdv legal sa nu accepte piese alese (sau chiar aduse) de client. In al doilea caz, clar ca nu au cum sa iti ofere garantie, insa asta o poti obtine de la furnizor (nu imi pun porblema de autorizare a service-ului). Asa cum ai mentionat ... daca e nevoie, se poate rezolva si cu piese "mai putin" originale. Nu intru in discutii legate de preturi, dar sunt ferm convins ca mereu exista mai multe variante de oferte. Personal nu sunt cred ca Valeo ar fi o prima optiune in materie de sisteme de ambreiaj, prin urmare as prefera sa am posibilitatea de a alege.
  2. Vezi putin mai sus, ti-a raspuns Viktor anticipat la intrebare
  3. Salex

    Mi-au Spus Doi Vecini

    Mi-au spus doi vecini ca, in cazuri din astea, e bine sa urmarim evolutia. Oare o fi bun de ministru al transporturilor ?
  4. Care este tema discutiei, ce anume te intereseaza ? In plus, care este motivul postarii intr-un topic tehnic ... In cazul in care nu vrei sa primesti raspunsuri de genul : "Leganza e mai grea", "Leganza are motor mai puternic" etc. sugerez sa clarifici putin ce astepti de la postarea asta. In plus, o sa ne ajuti si pe noi sa mutam topicul acolo unde ar trebui sa fie (presupun ca nu e deschis tocmai in sectiunea adecvata ...)
  5. Hai ca nu ma pot abtine ... esti cu capu' !!!!
  6. Tot din motivul de mai sus, dar sub alta forma ... Presa ne toaca, hai sa "obligam" presa sa fie mai docila. Nu cred ca tine ...
  7. Viktore ... nu se compara ! Bucurestiul nu e oras de tranzit asa cum e Budapesta. Am crescut efectiv impreuna cu M0, prin 1995 sau 1996 am nimerit, intr-o padura, la un bordel, in incercarea de a gasi un motel dupa ce am stat 8 ore in vama la Turnu ... Sunt al naibii de familiarizat cu drumurile din zona, am ramas masca in Februarie 2019 cand am constatat diferentele fata de August 2018. Totusi, nu se poate face comparatie. Daca vrei, un alt punct pe care il cunosc fff bine este Sibiul. Inainte de darea in functiune a centurii (A1), dura si o ora ca sa intri in Sibiu (o distanta de mai putin de 1km). Asta pentru ca tot traficul era prin Centru. Evident ca poluarea era la cote inalte si ca Centura a ajutat. Din pacate, in Bucuresti nu o sa vezi prea multe masini in tranzit, deci ... DJ_ule ... stiu ca o sa para ca multi eroi se arata dupa razboi . Insa, cand am scris postul anterior, am sters o chestie. Scrisesem ca ma tem ca Madame a mers pe masura asta din scopuri electorale ... Acum hai sa gandim problema altfel. Tanti intuieste ca are sanse destul de reduse pentru a mai prinde Primaria. Logica mea imi spune ca nu ar avea un interes in a scaote bani ... De ce sa scoata bani, doar ca sa ii lase la dispozitia viitorului primar ??? De asta m-am dus mai mult in directia de capital electoral. Care, daca se va concretiza (oare ???) ar mai aduce si niste lichiditati. Ca fapt divers, ca se preteaza destul de bine la discutia de aici. Ieri am gasit sub stergatoarele MOSului o somatie cf. careia masina e in stare jalnica si trebuie sa eliberez spatiul public. La motive, citez din somatie: vopsea matuita (absolut fals, e doar praf de pe strada), stergatoare ruginite (rahat, praf de pe strada), aripa stanga spate cu pete de rugina (mare rahat ...), indicii stationare indelungata. Repet, am citat litera cu litera din somatie ! Realmente nu am timp sa ma ocup de problema, probabil ca voi fi executat cf. somatiei.
  8. Eu v-am mai zis, voi nu si nu ... Nu exista o baza pentru un protest in masa si asta se vede imediat in participarea la protest. Ca idee, baza protestului e reprezentata de suspiciunea multora dintre noi (ok, convingerea !) ca fondurile nu vor fi folosite corect, in favoarea cresterii calitatii conditiilor de mediu. Aici ar trebui sa intervina un jurist si sa ne explice in ce masura o presupunere are vreo valoare in astfel de situatii. In plus, tendinta de a pune povestea asta pe seama Firei e doar de distractie. O sa ma puteti contrazice dupa alegeri cand, banuiesc eu, Firea nu va mai fi primarita. Parerea mea este ca lucrurile vor merge in aceeasi directie, mai ales ca s-a tot aratat si aici ca propunerea nu i-a apartinut ei, ci USRului.
  9. Haida-hai !!!! Institutul de Sănătate Publică recomandă întreruperea circulației pe bulevardele poluate din București.
  10. Salex

    aveo 1.4 2012

    Bravo, iete de ce e bine sa nu mergi pe incredere !!! Ti-ai facut un serviciu imens ... pierdeai o groaza de timp aiurea
  11. Oameni buni ! Legislatia este al dracului de clara, nu vad de ce trebuie sa incercam sa gasim interpretari. Principiul "evitarii dublei impuneri" se aplica si inter si intra national. Nu poti fi penalizat de doua ori PENTRU ACEEASI FAPTA !!! Si aici nu e vorba de TIP de fapta, ci de asocierea de genul TIP-LOC-TIMP (putem sa o dam in filosofie pe marginea LOC-TIMP, dar hai sa nu o facem :D). Daca pleci de la Bucuresti spre Constanta, poti sa iti iei n amenzi pentru viteza in aceeasi zi. In cazul vinietei, unitatea de timp este ziua. Ma astept la fel sa fie si in cazul Oxigenului, dar recunosc ca nu am citit toata documentatia, asa ca bag disclaimer.
  12. Salex

    Youtube

    Offtopic ... m-am prins ! Tu ai modelul ala de se poate face montajul prin galeria de evacuare !!!
  13. Salex

    Youtube

    Viktore ... eu sunt convins ca unii au si pus botul !
  14. @Florinelll, cred ca faci abstractie de legislatia romaneasca. Concert, daca treci in 100 de zile o pe un acelasi tronson de drum fara rovinieta, o sa iti iei 100 de amenzi. Nu vad de ce te-ai astepta ca lucrurile sa stea diferit cu vinieta lu' peste.
  15. Fara suparare, daca anul indicat in profil e corect, initiativa nu are rost ! Din pacate, legislatia romaneasca nu e permisiva la capitolul asta astfel ca riscurile post-implementare nu cred ca se justifica.
 

×
×
  • Create New...