Jump to content
 

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5358
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    135

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

9048 profile views
  1. Linistit sa stai, pentru o masina "civila" e super OK Ferodo. Si Bosch. Si Textar. Si ATE SL... Daca il schimbi/a regulat la 2-3 ani, e mai mult decat OK. Din punctul meu de vedere este important sa NU scazi sub ceea ce iti spune producatorul (masinii !) ... daca te duci mai sus, cu atat mai bine. Personal am incercat sa merg, tot timpul, mai sus, in ceea ce priveste franele. A se vedea un topic al MOS-ului in care am reusit sa invinetesc discurile de frana. Evident ca nu doar lichidul conteaza, degeaba bagi super lichid daca bagi niste petarde de placute si/sau discuri. Desi s-a mai tot spus, zic si eu: o componenta MAJORA a sistemului de franare este reprezentata de segmentele de furtun ! Incredibila diferenta fata de furtunul clasic si cele "sport" (teflon/armate) ... zero elasticitate in pedala !
  2. Salex

    Covid 19

    Irelevent ... Problema nu este sursa, chiar nu conteaza in contextul actual, asta o poate lua fiecare asa cum doreste. Amintiti-va vorba aia din batrani "cand 1...2...3 iti spun ca esti beat, te duci si te culci, nu mai conteaza daca esti beat sau nu". Fix asa stau lucrurile acum, nu va grabiti sa imi dati cu parul, evaluati inainte !
  3. Ceva probleme la motor ... la noua jucarie ?
  4. Nu, ala e normal. Vezi gama RBF, eu am folosit 600. Acum vad ca au inca doua.
  5. "mai rasarit" gasesti la Motul, dar nici acolo sa nu te astepti la ieftineala, chiar cred ca e peste ATE. Da, e putin peste ATE si la performamte, insa are si neajunsuri (am avut, e.f OK, dar iti recomanda schimbare la 1 an ... E "cam" racing, nu tine mult timp ... Dar ai frane in timpul asta !)
  6. Salex

    Baby Chevy

    Nu neaparat. Putem specula ... Intretinere anterioara defectuoasa, infundare canale de ungere ... De la un punct incolo nici macar 0W-20 nu mai poate trece. Nu mai retin exact unde, dar sigur exista pe forum discutii legate de o problema de ungere cu consecinte similare, in cazul Cielo. Acolo chiar era ceva constructiv, multe masini au avut probleme.
  7. Termina cu prostiile si respecta-te ! Schimba si segmentii
  8. Dupa simptomele descrise, este pompa !
  9. Fara suparare, ai citit Regulamentul forumului asta ? Ma gandesc ca or fi colegi care s-ar antrena in discutii, dar sunt descurajati de stilul tau de a scrie...
  10. DJ-ule ... mai bine duci masina
  11. Din pacate ... Chiar daca au fost discutii serioase pe tema diferentelor "de piata" (si nu doar pentru auto !), se pastreaza apucaturile astea. Legat de auto, daca intrati pe diverse platforme de vanzari de profil, veti constata ca exista mentiunea "German Edition" nu doar pentru masinile teutone, ci si pentru asiatice. In spatele acestei mentiuni poti gasi multe surprize ... de la repere de calitati diferite si pana la dotari suplimentare. Culmea este ca nu se reflecta in costuri de vanzare mai scazute pentru piata SE Europeana.
  12. Capota, parbriz, stalp A, tavan, airbaguri. De asta am zis ca la el au contat cei 20-30 cm ...
 

×
×
  • Create New...