Jump to content
 

Salex

Super Moderatori
  • Content Count

    5400
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    144

About Salex

  • Rank
    6000+++++plusplus!
  • Birthday 09/21/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-76-MOS

Recent Profile Visitors

9293 profile views
  1. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Deci ... Cum era cu pozitionarea aiurea a filamentului ? Imi aduc aminte, la Dacie, puneam becul in alta pozitie, nu acolo unde era catarea ... Pentru ca in pozitia "corecta" focaliza ... nu
  2. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Oglinzile au iesit belea, mult peste asteptarile mele. Pt focalizare, incearca becurile vechi. Ma tem de o pozitionare aiurea a filamentului la cele noi.
  3. Poate fi. Dar verifica bujiile si fisele inainte de a cumpara bobina.
  4. Nu ai cum sa compari TRW sau TEXTAR cu QWP sau NIPARTS. Nu exista comparatie, sunt ligi diferite. Deci, daca vrei performanta, mergi pe brandurile consacrate. Daca ai un mers decent, fara "varfuri", atunci se justifica sa te orientezi catre ceva "de buget". Pentru mers normal/linistit, probabil ca diferentele se simt pe termen lung. Pentru mers sportiv sau masina super incarcata sau regim de autostrada cu franari dese conteaza mai putin durata de viata (un plus de 25% sa zicem) si mai mult faddingul redus, integritatea compozitiei, siguranta la o franare de urgenta etc. Nu o sa uit niciodata momentul in care eram cu tot piciorul pe frana, pe banda de intrare intr-o benzinarie, si ma intrebam daca o sa opresc inainte de pompa ! Si nu aveam placute sau discuri anonime ... chiar erau placute ATE, doar ca nu alea care ar fi trebuit sa fie ... In rest, total de acord cu colegul. Sistemul de franare trebuie sa fie in permanenta la nivel bun de functionare. Pornind de la lichid si pana la furtun, piston, glisiere, placute ...
  5. Daca te iei dupa specificatii si pret, probabil o sa te orientezi spre Nexen. Ia Hankook !
  6. Offf ... nu v-ati prins voi ... Pe Waze au bagat AI ... asta bate orice experienta de 20 jde ani ...
  7. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Acuma zic si eu ... Nu risti sa dai mai multi bani pe lumanari in loc sa ataci frontal si decisiv problema ? Ma gandesc ca oglinzile sunt praf si degeaba te bagi la becuri mai puternice. Parca "sticlele" le ai in regula, nu stiu ce ar presupune sa investighezi/schimbi restul de optica ... Zic si eu ...
  8. Salex

    PASSY

    Daca asa stau lucrurile, practic inseamna ca, anterior, nu ai avut placutele corespunzatoare . Inca o chestie, daca diferentele de pret si de banuti sunt alea zise de tine, ochiometric imi pare ca nu ai luat teapa ;). Mentiunea mea anterioara avea in vedere cam acelasi pret, dar cu grosime in minus.
  9. Salex

    PASSY

    Interesante ! Au intrat fara probleme in etrier, a fost suficient sa impingi pistionul pana la capat si au avut loc ? Mi se pare extrem de dubioasa faza, practic pana acum tu zici ca ai pierdut cam 15.000-20.000km la fiecare schimb ??!?!?!?
  10. Salex

    Paste Fericit!

    Adevarat a inviat ! Sarbatori fericite, cu pace
  11. Protectia la care faci referire este "impotriva bateriei", nu "in favoarea bateriei". Mai precis, daca apar scurgeri de la baterie, sa fie absorbite ... ca protectie a mediului.
  12. Eu unul as investiga putin blocul actual. Ovalitate, conicitate camasi ... De vazut daca merge o rectificare cota 1 cu pistoane si segmenti pe masura. Macar 100.000 km ar merge fara probleme, fata de ceva SH despre care nu poti spune nimic...
  13. Avand in vedere ce s-a constatat acum, ma tem ca premisele date in primul post au fost gresite. Interventia la chiulasa nu avea cum sa genereze belele vazute acum. Sunt sigur ca masina "dadea" fum si inainte, probabil ca nu ai bagat de seama ...
  14. Sa o luam logic. Sistemul de ungere este separat de cel de racire si de cel de combustie. Daca uleiul sau antigelul ajung la evacuare, trebuie vazut unde s-a rupt separarea dintre sisteme. Spui ca sunt picaturi de ulei la evacuare deci lasam racirea la o parte. Unde ar putea patrunde uleiul in sistemul de combustie ? Segmenti, garnitura de chiulasa, simeringuri supape. Avand im vedere ce spui ca s-a verificat/remediat pana acum, raman la ce ti-am zis initial ca suspect principal, respectiv simeringuri supape. Aici as mai atrage atentia si asupra ghidurilor de supapa, poate ai o problema cu ele, ceea ce ar justifica o uzura rapida a simeringurilor.
 

×
×
  • Create New...