Jump to content

PetricaPTK

Cont inchis
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About PetricaPTK

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/11/1985

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GT
  • An
    2012

Recent Profile Visitors

2832 profile views
  1. punele pastea care le ai achizitionate si eu personal iti garantez ca sunt ok...daca nu iti aduc eu altele de la mine de la magazin...eu dastea am pe masina si sunt mai mult decat ok...dar deh...sunt prea multi specialisti in zona...ma mir cu nu au zis ca iti trebuie champion...
  2. operatia e destul de simpla...eu am reusit cu rezistenta scoasa din niste oglinzi de opel astra F(modelul oval de oglinda),iar pentru a avea reglaj electric am folosit mecanismul cu motorase din oglinzi de logan si butonul de reglaj tot de la logan cu tot cu mufa aferenta in cazul tau operatia contine cativa pasi: 1.se iau geamurile originale de cielo se baga sub jet de apa fiarta de la robinet(sau fierbi apa si le lasi intr-un lighean)dupa aproximativ 5-10 min plasticul care tine sticla incepe sa se inmoaie si il indepartezi usor astfel incat sa iti permita sa scoti sticla din el... 2.acelasi lucru faci si cu geamurile de logan...numai ca aici trebuie sa ai ceva grija in + pentru a nu rupe sau deteriora rezistentele...odata ramas cu geamul cu rezistenta pe el deoparte de rama de plastic...bagi iar in apa fiarta geamul cu tot cu rezistenta si tragi usor de rezistenta... 3.dupa ce ai reusit sa desparti rezistenta de pe geamul oglinzii de logan...iei sticla de cielo si lipesti rezistenta de el(rezistenta are deja un lipici care la apa calda se inmoaie),pentru acest lucru nefiind nevoie de alte chestii de lipit... 4.se iau ramele de plastic de la cielo si se dau in fiecare cate 2 gauri(eu am folosit letconu bine incins)pentru papucii de pe rezistenta... 5.dupa ce ai dat gaurile se baga iar in apa fiarta pentru a se inmuia si a-ti permite sa montezi in interiorul lor geamurile cu rezistente... 6.tragi cate 2 fire din fiecare usa(din dreptul oglinzii)pana la butonul de la dezaburire...aceasta operatie implica sa desfaci ambele fete de usi,partea de plastic si gura de aerisire de deasupra torpedoului si plansa de bord(cea cu butoanele de la dezaburire,proiectoare,ceata,avarii)....pentru a trece cu firele prin burduful usii eu am folosit o surubelnita in cruce lunga(cam 10 cm partea de metal)de care am izolat(cu un izolier band)cele 2 fire...am trecut prin burduf de la un capat la altu surubelnita si apoi cand a iesit la celalalt capat am scos izolieru am tras de fire si am tras surubelnita...firele ramanan trecute prin burduf... 7.pentru a trece cu firele prin carcasa oglinzii aceasta trebuie demontata de pe masina...si scoase cele 3 suruburi(cu oglinda pe masina se pot vedea undeva sub oglinda) care tine partea prinsa pe masina de restul carcasei(care este la culoare cu masina) 8.dupa ce ai conectat cu papucii potrivi-ti rezistentele...se ia mufa de la butonul de dezaburire si se leaga unu din cele 2 fire de la rezistenta(cele 2 fire de la oglinda stanga se unesc cu cele de la dreapta...nu exista polaritate...important e sa fie unul de la stg cu unul de la dreapta si perechea lui cu perechea celui cu care e unit) la firul mov din mufa si celalalt la cel negru...sunt 2 negre la mufa...se poate utiliza oricare din ele...se izoleaza cu izolier...nefiind nevoie de vreun releu aditional... sper sa va fie de folos instructiunile mele...pentru orice fel de intrebare va stau la dispozitie...iar cand o sa ne apucam de oglinzile lui Costi o sa fac si cateva poze...poate si un mic tutorial despre cum se pot face si cu reglaj electric...ca eu nu am mai stat de poze cand le-am facut pe ale mele
  3. lasa domnu ca o sa vezi pe masina mea la intalnire...sau ai vazut deja...la Costi zilele astea o sa lucram
  4. fftopic: madkat,dj-ule,costi,salex din ce impresie imi lasa mie acest forum(sunt pe el de ceva timp dar m-am abtinut sa postez pana acum vazand ce fel de lume e pe aici...nu toata lumea mai sunt si baieti valabili gen nt98adu,salex si multi alti si doamne gen Ami)....nu esti bine vazut daca apari cu o masina daewoo usor modificata(ca deh nu mai suntem pe vremea comunismului sa nu existe o toba sport sau o folie)....la masina lu moga de exemplu nu e ea perfecta dar inloc sa incurajeze omu sa dea sfaturi au sarit toti in haita "la gatul omului".....la masina lui Costi chiar a dat-o in bara ...or fii avut ei daewoouri acum enspemii de ani,dar oare stiu ce inseamna pasiuni pentru o masina...sa pierzi ore in sir si sa cheltui banii...pe niste lucruri chiar utile la masina(frane,roti,suspensie,directie,motor,etc)......dar ei numesc asta tuning(sa stiti ca nu orice modificare la masina inseamna tuning)........daca ai avut o masina(daewoo de exemplu ca de ele este vorba)....ai vandut-o...ai luat alta mai buna(e bine bravo,felicitari inseamna ca stai bine cu banii)....dar lasai frate si pe alti sa isi faca veacu pe aici...nu e vorba ca noi nu ne-am putea schimba masina(dar pe criza asta eu zic sa e o afacere proasta).....+ ca vremurile s-au mai schimbat voi le stiti pe ale voastre(gen...cele mai bune frane pe cielo sunt cele de lanos...in zilele noastre abia mai gasesti piese de cielo...de lanos foarte rar...lumea trece la cele de opel...mai bune,mai sigure,le gasesti pe toate drumurile)....cand voi cautati sa va faceti oglinzile incalzite pe la un service de la Gara de nord si sa da-ti banii...noi in zilele noastre ne chinuim singurei si ne ajutam intre noi si reusim sa adaptam in oglinzile de cielo reglaj electric si incalzire in geamul oglinzii si toate astea facute cu manutele noastre si cu bani putini...
  5. da vad ca chiar v-ati pus pe distrugerea topicului asta...chiar pe orice forum trebuie sa fie "2-3 melteni"(cu vechime pe forum ca deh...tre sa se stie..) care sa se ia de incepatori...daca merge-tzi pe premiza "Pestele mare il inghite pe cel mic"......sa ne lasa-ti sa ne vedem de non-valorile noastre care totusi fac parte din grupul daewoo(si aici totusi e forum daewoo)....scuze de offtopic fata de Moga si fata de admini...
  6. hai lasa ca trage bine rau cu ele...ce mai vrei...ma gandeam eu aseara ca in maxim 2 zile te duci la vulcanizare
  7. lasa-l frate pe om sa vorbeasca...las ca fim noi sanatosi sa ne vedem de masinile noastre...el vorbeste de benzina...traiasca astia de la metrou si Ratb ca are si el cu ce sa se duca la munca... hai numai bine frate moga si astept sa mai postezi pe aici sau unde vrei tu evolutia masinii tale...sa auzim numai de bine...
  8. se aude bine...trage bine...si are doar 15 ani...
  9. bey "tommy".....(omu cu nume de ketchup)........in primu rand moga a avut curajul sa-si faca topic cu masina lui(fata de tine)...... doi la mana a pus pozele pe care le-a vrut el si le-a avut(nu scrie nicaieri in
  10. salutare!costi ai facut treaba ca la carte de data asta cu toba...iar cu prezoanele si cu jantele...gandestete ca aveai jantele + prezoanele si antifurturile si ti-ai luat gumele de iarna noi...deci 700 ron jante aliaj r14+anv de iarna+prez+antifurturi noi e pomana...spor in continuare si hai sa facem oglinzile alea luna asta
  11. eeee alta viatza cu oglinzile astea costi...ma bucur ca ti-au folosit...eu inca mai le am pe cele patratzoase...dar intr-o saptamana sper sa le fac pe cele ovale cu reglaj electric si sa le urc pe masina cu tot cu incalzirea din ele...
  12. ... Edit moderator: Pentru vânzări există secţiunea "Bursă"
  13. am uitat sa precizez am pus acest filtru dupa ce am curatat cu spray special toata tubulatura si am scos toata mizeria din aeroterma...
  14. Am tot cautat de 2 ani de cand am masina...filtru de AC sau de polen m-a costat undeva la 110 ron dar merita...este produs de firma orione si are cod s233 este electrostatic si carbon activ...si il puteti gasi dupa cod si nume la ausburg...nu bag mana in foc dar s-ar putea pune si la espero..la executiv merge sigur
  15. salutare!am si eu probleme cu sistemul de AC...am bagat de vreo 3-4 ori freon...si degeaba...am schimbat conducta de sub filtru de aer si garnituri noi la ea...vreo 3 radiatoare sh pana am pus unul nou...acum mi-a pus solutie florescenta si este verde tot compresoru...pe unde poate pierde...ce garnituri are compresoru...ma gandeam sa schimb si cele 2 conducte ce se unesc in el...sau sa il schimb si pe el...unde in bucuresti preferabil zona sector 3 imi recomandati un service capabil sa se ocupe de AC de cielo...adica sa stie sa schimbe garnituri sau ce mai are pe acolo...astept raspuns...va multumesc anticipat...precizez ca abia bagam freon aprox.750 gram de 134a cum scrie la carte...si undeva la 3000 de ture se oprea compresoru si baga aer normal...chiar daca era ACul pornit...baga ok pana in 3000 sau relanti...
 

×
×
  • Create New...