Jump to content

Bimm3r

Membru
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Bimm3r

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/10/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Ploiesti
  • Din
    Bucursti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza CDX
  • An
    2001
  1. Unde gasesc si eu 2 rulmenti spate pt leganza cu abs? Eu am gasit la 450lei / buc, ceea ce e exagerat. Inca o problema: masina ramane turata, poate sa fie de la lambda?
  2. Am fost la service GPL, nu au facut mare lucru, merge tot cam nasol. Cum pot sa reglez eu instalatia de la "plaman" incat sa mearga ok? Accelereaza greoi pe GPL, cred ca trebuie dar drumul la mai mult gaz. Da-ti-mi va rog niste sfaturi ca sa incerc sa o rezolv eu. Mersi.
  3. Problema grava de tot... Leganza, 170.000km, cu gpl montat acum 40.000km, filtre si ulei nou. Se aprinde check engine pe bord, dar dispare in jur de 2000 rpm. Toate simptomele pe care vi le relatez, se manifeste la mers pe benzina, cu GPL-ul e alt topic, deci excludem instalatia de GPL. Dupa cativa km de mers prin trafic(5-6km) incep problemele: relanti instabil, scazut pana aproape se se opreasca motorul, lipsa de putere in sarcina, pana in final nu o mai misti din loc. Am tractat-o la un service ( teoretic bun ), dar nu li s-a conectat testerul la ea. Am luat-o cu platforma de acolo de la service, am dus-o la alt service, au tinut-o o zi intreaga in teste, au verificat, bujii, aprindere, masa la caroserie, incarcare la alternator, au pus-o pe tester si au zis ca ar fi o problema la senzorul de la clapeta de acceleratie si ca l-au curatat. Check engine tot se aprinde in bord, dar se stinge in jur de 2000rpm, au zis ca eroarea aia nu le apare pe tester si cam atat. Mentionez ca masina are catalizatorul gol (nu mai are site) , nu stiu daca are vreo relevanta asta, desi ei au spus ca si de asta merge masina prost, dar merita mentionat. Ce credeti ca are? Sa fie toate problemele astea de la senzorul de la clapeta acceleratie?
  4. Am si eu o problema la masina. Daewoo leganza din 2000 170.000 km. Uneori ramane turata pe la 1200rpm, se aprinde check engine, dupa care isi revine, iar mai nou, dar se intampla aleatoriu, relantiul devine foarte instabil, scade pana la 500rpm, aproape cat sa moara motorul, se aprinde pompa de ulei, vibreaza, etc. Daca o turez si merg cu ea, merge bine, dar la relanti asa se comporta, si numai uneori. Iar la mersul pe GPL nu mai are forta si se tureaza FOARTE greu, simptomele astea pe GPL se prezinta atunci cand are problema cu relantiul pe benzina. Sper ca ai inteles ce am zis, e cam greu de explicat Masina are ulei si filtre noi, in general mergea bine, dar a inceput sa faca simptomele astea dintr-o data...
  5. Salut. Cine imi poate spune si mie valorile pt. calibrarea indicatorului GPL din interiorul masinii pt. o instalatie BRC AT90 cu STAG100 si butelie toroidala? Indicatorul este de tip ca cel din poza, iar masina e Daewoo Leganza. Niste prosti la un service GPL in ploiesti au inversat valorile cred, si cand e plina butelia imi arata minim, iar cand scade GPL-ul creste numarul de leduri de pe indicator...
  6. Ma poate ajuta si pe mine cu o idee macar? Sa stiu ce le zic la amatorii de la firmele de GPL la care o sa ma mai duc sa imi rezolve problema asta...
  7. Am o Leganza cu BRC Stag 100, am probleme cu indicatorul de nivel. Imi arata in bord plin tot timpul (4 leduri verzi ) , iar pe butelie arata corect ceasul indicator. Am fost azi la un service GPL, au schimbat senzorul de pe butelie, nu a mers, dupa care au tras un cablu de la butelie pana la motor acolo la instalatie, ca au crezut ca s-a agatat cablul de sub masina, dar face la fel. Ce are? Ei au zis ca ar putea fi comutatorul de benzina / gaz din bord, iar ei nu aduc modelul ala. Voi ce ziceti?
  8. Salut, se comporta la fel si la viraj spre stanga si la viraj spre dreapta. Nu s-a umblat la caseta, iar problema mi se pare ca a aparut in timp, nu dintr-o data.
  9. Am o problema: daewoo leganza din 2000, probleme cu servodirectia, merge greu si "in trepte" adica la 1/3 din rotatia volanului simt o impotrivire mecanica destul de greu de evitat. Adica merge foarte greu. Lichid de servo are, pompa nu face zgomote. Ce are? Si as vrea sa stiu un pret la o pompa de servo sh. Mersi.
  10. Salut. Cine imi poate da si mie niste indicatii pas cu pas cum sa dau jos scaunul sofer ca sa il duc la tapitat? Mersi.
  11. diavolo, ai trecut de la Dacie la Leganza ?
  12. Trebuie sa porneasca ventilatorul pe treapta inferioara si sa simti la mana aer RECE. Compresorul se aude cum cupleaza? Daca nu, inseamna ca a pierdut freonul.
  13. Am o Leganza cu instalatie BRC AT90 STAG 100. I-am bagat 27L de GPL si am mers 130km. Mi-a rezultat un consum de 24%. Am mers 80% urban, 20% extraurban. Nu am tras foarte tare de ea, dar nici nu am mers la consum. Masina imi consuma in jur de 15%, dar a stat pe bara cam 6 luni si acum am reinceput sa o folosesc. De la ce poate fi consumul imens de GPL?
 

×
×
  • Create New...