Jump to content

sp67

Gold Member
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

About sp67

  • Rank
    Membru Fondator
  • Birthday 05/31/1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Nubira Wagon 2003 GPL, Matiz SE 2000
  1. Eu zic sa ne calmam; eu am invatat la scoala ca negocierile cu coreenii nu sunt niciodata incheiate pana nu ai totul in scris, negru pe alb si cu toate patalamalele in regula - cuvantul dat are valoare zero.
  2. The low fuel light lights up only after the needle has hit the lowest position; mine lights up maybe 10 miles or so after the fuel indicator needle goes completely down, and it will first light quite dim, before turning bright. About knocking: the most probable cause are the shock absorbers; it may also come from steering or from worn anti-roll bar bearings (especially if you often park the car half over a walkway). Also check that the brake calipers are tightly fit in place - a loose caliper is very dangerous.
  3. Multumesc frumos, ovi. Si inca ceva: care sunt simptomele daca se sparge membrana?
  4. Pai ia ghici, ce-o fi mic si coreean Iar used WE inseamna second-hand fabricat in europa de Vest. Iar modelul autohton prezent in comparatie e evident 1310.
  5. Cateva date interesante despre proiectul Logan: http://www.renault.com/docs/finance_gb/pre...rt_jmh_2005.pdf (scuze, n-am verificat 120 de pagini de topic sa vad daca nu s-a mai postat)
  6. Am vaporizator Bigas cu membrana. Furtunul e destul de lung, vreo 70 cm, daca nu ma-nsel; vaporizatorul se afla langa mixer, dar furtunul inconjoara toata galeria de admisie ca sa ajunga la mixer. La relanti merge f. bine, sta undeva intre 800-900 de ture fara trepidatii.
  7. Asta stiam, dar cum se explica faptul ca merge perfect de la prima cheie, cu motorul rece pe vreme rece (10 grade C)? Exista vreun risc?
  8. 1. N-am auzit lucruri bune despre Autogaz. Eu am bagat de la Crimbo, Petrom, Bulrom, ButanGas (ala adevarat de langa Calea Vitan) si n-am avut probleme. Am inteles ca e de preferat sa ma feresc de Shell, Agip, Autogaz, parca si OMV - desi mi se pare ciudat. 2. Cam straniu ca se intampla acum pe vreme rece - mie parca imi merge mai bine de cand s-a racit vremea; explicatia ar fi ca aerul fiind mai rece, intra cantitate mai mare in acelasi volum, iar motorul pe gaz are oricum probleme cu faptul ca, gazul fiind deja expandat, e greu de obtinut un amestec optim, iar in amestec sarac arderea nu se face bine. Mie mi se mai intampla asa doar daca porneam direct pe gaz cu motorul cald, cand afara era cald - si asta doar cand am avut gaz mai prost. Deci probabil ai filtrul infundat sau probleme la vaporizator, mergi la service. 3. Avand in vedere pct. 2, am o intrebare: am observat ca se recomanda ca pe timp rece sa se mearga pe benzina pana se incalzeste un pic motorul. Eu pot sa pornesc direct pe gaz si merge f. bine, si mai stiu si ca la pornirea la rece se reduce uzura daca se foloseste gazul; atunci de ce recomandarea de mai sus?
  9. Ai verificat centrarea jantelor si echilibrarea?
  10. Nu stiu cum se face, dar ar fi foarte simplu de folosit semnalul care vine de la senzorul ABS de pe roata (toate Nubirele au ABS); ala numara turatii, nu-l intereseaza sensul de rotatie, asa ca daca s-ar baza pe el, vitezometrul si kilometrajul merg in acelasi sens indiferent daca masina merge inainte sau inapoi.
  11. Nenea, hai sa clarificam lucrurile: daca ai fi studiat matale putin problema, ai fi vazut ca tatuca Perez n-a bagat nici un banutz in tehnologie noua, iar 244X e un 244 un pic lungit si cu motor/cutie Ford. Adica EXACT aceeasi caroserie de kko, care va rugini, scartzai, dezmembra etc. in cel mai scurt timp; daca cumva nu stiai, se fac de mult Aro cu motoare VW, Renault, Toyota etc., deci nu grefarea unui motor decent era o problema. Chiar daca si-ar plati datoriile si ar investi banii promisi, tot n-ar rezolva mare branza cu cateva milioane de dolari. Ca sa faci o masina din secolul asta la Aro, trebuie facut ce s-a facut la Oltcit si la Dacia: aruncat la gunoi toate vechiturile, adus tehnologie noua, reinstruit tot personalul etc. Asta inseamna sute de milioane de dolari. Perez nici macar n-a sugerat vreodata ca ar avea intentia sa faca asa ceva. Crede-ma, am rude care au lucrat sau inca mai lucreaza acolo, stiu ce vorbesc. Poate confirma si Ovidiu. Daca era ceva de facut, se mai putea la inceputul anilor '90. Ce se vede acum e doar ultimul din lunga serie de tunuri care au ingropat singurul autoturism romanesc care, odata, a fost o masina buna. P.S. Scuze pt. offtopic, sper ca e ultimul mesaj pe tema asta.
  12. Ceea ce se va intampla simultan cu zborul inaugural al aeronavei "Porcul"... Daca cineva isi inchipuie ca se poate vinde in State o janghina precum Aro, si sa se mai si scoata profit, sa ma contacteze, am de vanzare Statuia Libertatii la un pret f.f. interesant.
  13. Zafira CNG are motor pe benzina, modificat sa mearga si cu metan.
  14. Vis e putin spus. Aro, care oricum era ultradepasit tehnologic din '90, a ajuns prin grija multiubitilor conducatori o epava imposibil de salvat. Nici macar forta de munca calificata nu mai exista. Ar fi mult mai simplu pentru cineva sa faca o investitie greenfield decat sa mai puna pe picioare Aro.
 

×
×
  • Create New...