Jump to content

Viktor

Membru
  • Content count

    3571
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    109

About Viktor

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Budapesta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nexia GLE 1.5, 8V
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

11687 profile views
  1. Viktor

    Un Espero 1.8

    Mi-s de aceiasi parere, a nu se ridica motorul in ture. Ai se sustin ca trebue turat au atasat si o teorie clara pe o logica sanatoasa ? La mintea mea, odata cu turatiile in ideea de a creste presiunea de ulei (sa zicem) simultat creste si frictiunea urmata si de o crestere rapida a temperaturii ce in cazul unor piese noi si "uscate" nu prea da cu plus, dimpotriva. Personal, as merge pe porniri repetate cu pret de citeva secunde pina ce isi ia ulei din plin. Referitor la schimbul de ulei, il gasesc cumva la libera alegere. Pentru linistea ta si totodata pentru sanatatea motorului, schimba-l. Daca un motor dupa RC alearga ~ 500km si nu crapa, de ce ar fi problema de la o amarita de axa ca nu scade la jumatate da-o-n durere ... Eu sincer, n-as face un schimb de ulei pentru atita lucru, precum nici n-as merge pe N-spe feluri de ulei. Cel mult scurtez perioada a primului schimb de ulei dupa care revin la normal.
  2. Viktor

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Pune bre mina pe ranga, fir-ar senzoru' sa fie ... Baga un ochi si p-aici poate culegi cite ceva.
  3. Viktor

    Scule Speciale

    Normal ca termina caucioacele in timp record de unghiul de fuga fu realizat (incorect) cu un dispozitiv decalibrat. Si nu-i vorba doar de uzura prematura, ingreuneaza inaintarea de unde rezulta si un consum usor crescut. Ma rog, ei is meseriasi ... da' cind ii aud ca computeru' nu minte ... mi se pun circei la creer !
  4. Viktor

    Scule Speciale

    Tocmai aia nu pricep neam, cum de pe atunci c-o sfoara si-o ruleta amarita se facea treaba brici, iar acum cu atita tehnologie performanta se da gres.
  5. Viktor

    Scule Speciale

    E doar monstra, Mike. Fu folosit acu vreo 10-15 ani pecind nu se faceau reglaje aproape la tot coltul precum astazi. Acum da, se rezolva iute. La ai de se pricep, fireste. Ca bag seama tre sa mearga omu' de vreo 5 ori la laser pentru o reusita ca altfel ... mai buna sfoara.
  6. Viktor

    Scule Speciale

    Ca tot veni vorba recent p-aici de reglare directie, zic sa-mi bag si amaritu de "laser" la scule speciale. L-o ajuns rugina saracu decind tot atirna pe ici-colo si unde mai pun ca in citeva rinduri aproape c-o primit zeama de flex pentru teava din dotare in ideea de a o folosi la alte-cele da' nu m-am indurat sa-l tai. Se noteaza : scula speciala pentru reglat directie. Modul intrebuintarii in citeva cuvinte : in prima faza cu roata suspendata se verifica bataia jantei (pe marginea jantei, pe interior in cazul de fata) ce se imparte pe din doua si se da semne pe janta in doua puncte obtinute pe urma masuratorilor dupa care, se pozitioneaza roata in asa fel incit cele doua semne sa cada pe orizontala cu distante egale de la sol la cele doua puncte. Se lasa roata/rotile jos si se efectuiaza reglajul obtinind unghiul de fuga cu +/- conform manualului cu ajutorul sublerului si sculei din dotare.
  7. Viktor

    Metal Detecting - Sau Fiare Vechi

    Gulyasu' fu la inaltime bag seama ...
  8. Viktor

    Un Espero 1.8

    Eh, o pompa de apa mai merge. Comparativ cu altii ce-au fost la un pas de a schimba un motor cu totul in locul a 4 bujii incandescente ...
  9. Ideea fu cu totul alta referitor la schimbul anvelopelor. Huruitul poate fi redat de calea de rulare al anvelopelor de vara drept urmare, pentru eliminarea acestei cauze posibile fu recomandat inlocuirea cu cele de iarna. Altfel, o anvelopa defecta nu huruie de stiu eu bine si se manifesta cu totul altfel gen trepidatii, devieri de stinga-dreapta, instabilitate ...
  10. Viktor

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si cind ma gindesc ca faceam alinierea pe subler cu brio din prima cu covrigu' drept si fara de uzuri neuniforme a galosilor ... Amu', ne-am haladit, fara de ultraviolete sintem fleasca, chit ca facem de vreo 15 ori reglaje cu poate-poate . Din fericire se mai gasesc si meseriasi ce dupa alinierea directiei spun in felul urmator : da o tura si de constati o neregula (gen volan strimb, trage in vreo parte ...) revin-o si refacem setarile pina iese cum trebuie.
  11. Cu siguranta pot fi concepute kilometraje de precizie sau cit mai apropiate de viteza reala insa cel mai probabil nici ei nu-i vad rostul cit timp pe noi nu ne intereseaza perfectiunea in trafic, deplasari conform indicatoarelor ca nah, ori o mosolim de scoatem din sarite pe cei de ne tin de bara, ori ii dam in gura de rage vibrochenu help, heelp, heeelp ... Asadar, precizitatea kilometrajului nu remine decit un moft si nicidecum o necesitate.
  12. Cam da cu virgula diferentele dintre cele doua vitezometre din cite am observat. Uneori GPS-ul indica cu mult sub indicatorul de bord, alteori aproape se suprapun ... Unde-i buba? GPS-ul face fente si nu indica tocmai ok ori nu ne deplasam suficient de vinjosi incit sa incalzim caucioacele urmat de o crestere a presiunii in roti ce sa scada acul pe ceas. In concluzie, cu cit mergi mai tare cu atit vitezometrul indica mai corect, real, adevarat ?
  13. Viktor

    Youtube

    Aftu' de sudura nu-si are concurenta, da' totusi, bun si-un lipici in caz de situatia impune. Intrebarea e de care ?
  14. Viktor

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Magnetul se perforeaza cu alezoare cu un minim presiune si turatii joase. Defapt se macina cu alezorul si asta pe o masina de gaurit cu coloana. De burghie nu poate fi vorba. Apoi, tarod pentru filet/e, suruburi cap inecat, solutie blocare filete ... Migaloasa treaba da' magnetul ala in veci nu mai cade.
  15. http://www.gmclub.ro/forum/topic/5050-indicator-martor-sau-sonda-de-benzina/?page=12
×