Jump to content
 

Viktor

Membru
  • Content Count

    4302
  • Joined

  • Days Won

    165

About Viktor

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Budapesta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nexia GLE 1.5, 8V
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

14480 profile views
  1. Cam asa ceva. Daca Motul deja la 1 an da cu virgula dupa cum amintea Salex ... mie unu imi prieste un lichid mai bleg de vreo trei ori mai ieftin pentru aceiasi perioada, ca tot n-am de gind a incinge ferodourile.
  2. E vorba de un ford focus (dnw) ce a venit la pachet cu plus o garnitura de roti de iarna 185/65/R14 in stare foarte buna. Acuma, comparativ cu galosii de vara 195/60R15 is cu mult mai mici ce nu da prea bine estetic da' ma rog, cel mai probabil e vorba de un moft ce il gestionez mai greu. Probabil ca gindesc prea mult si intru in tot felu de scenarii, logice gen : roata mai mica - turatii mai mari - garda la sol scade si de mai iau in calcul cutie de viteze scurta ... E vreun avantaj a unei roti mai mici pe timp de iarna, detaliu ce nu se regaseste in "biblioteca" mea ? Altfel, e o plaja destul de larga la capitolul roti data de producator : 185/65 R14 195/60 R15 195/55 R15 205/50 R16 215/40 R17 215/45 R17 T125/80 R15 T125/85 R16 Primele 3 variante ar fi de luat in calcul, de celelalte nu sint interesat. Ma gindeam la varianta 185/70 R14 in ideia de a atinge inaltimea anvelopelor de vara (195/60 R15), asta in cazul in care talonul nu e deja prea mare avind in vedere jante de 14.
  3. Care din urmatoarele variante ar fi indicata pentru anvelope de iarna ? 185/65 R14 185/70 R14 (varianta ce ar egaliza diametru rotii cu cea pe 15) 195/60 R15
  4. Nu prea-mi reuseste mie a incinge frinele, da' sa prinda foarte bine pentru o caleasca de ulita da, acest aspect ma intereseaza . La un doi ani intre schimburi nici macar culoare nu prinde. Acuma, mi-am tot batut capu' ba chiar m-am intrebat daca mi-s normal la cap sa umblu din poarta-n poarta pentru un amarit de lichid de frina. Ferodo am mai folosit in trecut, ala 5.1 de care am fost multumit. Cu asta ... o sa vad, de face fente il dau afara ca la it de ieftina-i manopera il schimb in fiecare luna pina dau de ala ce-i prieste. Da' nu cred sa faca fente ...
  5. Unde dai si unde crapa. Am consumat prea multa energie cotrobaind dupa cai verzi pe pereti asa ca, oprind la primul magazin de piese auto ce mi-a cazut in cale am grait : - ziua buna (!) mi-s in cautarea unui lichid de frina DOT4, da' bun, de calitate ! - ferodo (zise nenea) - sa fieee... ! Gata, game over in doaua min +/- doua sec. Mama lor de rable ! Nici asta n-o sa faca noduri pe conducte.
  6. Punctator si burghie de calitate incepind cu 3mm urmat de 6, 8, 10, eventual 12mm avind in vedere ca prezonul e de 12x1.5 la prima vedere.
  7. Viktor

    Covid 19

    Un filmulet interesant dupa min 48.
  8. La ATE typ 200 chiar nu am nimic de reprosat ca si produs, ceia ce ma zgirie pe crestet e pretul obraznic impus. Acuma, nu vorbim de o masina de curse inzestrata cu componente ale sistemului de frinare supra performante, ci un tragaci de ulita cu frine in toate mintile, de invidiat chiar de catre cei au cit de cit habar in ale "omu si covrigu". Adevarul e ca lichidul de frina isi prioritizeaza un rol important in toata ecuatia si stau ca patrupedu' si ma intreb de se justifica "zgirceala" ori is bine venite inca vreo doua gauri in curea. Nu mi-s un fan ATE, ori poate am devenit si nu-mi recunosc, naiba stie, de pe margine se vede mai bine. Una peste alta, multumit de produsele lor si asta fara tenta de reclama ! Motul 600. Odata recomantat aici, in paralel cu recomandarile amicului google ce se tine batos a-mi grai ca e produsul de care am nevoie (produs des intinlit si recomandat in sistemele de frinare la ford) incep a inclina catre. Acuma, jocul cu cartile pe masa continua, si anume : care il dai mai ieftin, ATE ori Motul ? Si batem palma !
  9. Cel mai probabil astfel am sa si procedez. Caut un altul nitel mai rasarit decit cel "normal" si cam atit. Daca o ard cu pletele-n ochi si tin asa rau la pret, n-au decit sa le rugineasca cutiile pe rafturi.
  10. Multam, Salex. I-au tras unii un pret lichidului astuia de sta tragaciu in cirligu' de remorcare (ori motanu-n coada). Am avut senzatia ca vorbim de lucruri diferite cind o zis nenea de la piese de schimb cit face, defapt nu cit face ca nu face banii aia (8.600 ft/l) ci cit cer pe el. Adica de vreo 6-7 ori mai mult decit un DOT 4 normal. Serios ? Adica in zeama asta pot face si cartofi prajiti sau cum ? Mai sa fie ... Ma rog, am mai sapat si vad ca acelasi produs se gaseste pe un pret normal undeva la 5000ft/l, oarecum real din punctul meu de vedere.
  11. Ioti bre ce bine stam la capitolu' poluare, bre ... Daca sefu' o zis ca ploua de jos in sus, apoi asa este !
  12. Viktor

    Youtube

    N-am ideie daca subtitrarea e in pas cu grairile coanei (ca nu stiu pasareste) da' ii foarte amuzant.
  13. Mda, feisbuciu. De la cratita cu sarmale la snurulete infipte-n coor la servetele de nas spalate si apretate pina la j'de mii de bazagonii. Locul iideal de a fi pur liberal, poti ginguri orice iti fata mintea ca nu te trage nimeni de mineca cind sari calul. In mintea unora, chiar multora cred, forumurile mici "e grele" ca nah, trebuie tinut pasul cu cele asumate, responsabilitate s.a.m.d
 

×
×
  • Create New...