Jump to content
 

Viktor

Membru
  • Content Count

    4051
  • Joined

  • Days Won

    143

About Viktor

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Budapesta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nexia GLE 1.5, 8V
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

13680 profile views
  1. Trecind peste necesitatea curatarii si gresarii componentelor, dezechilibrul major intre cele doua pirghii de actionare a frinei in stationare (frina de mina) se datoreaza auto-regulatorului blocat. De aici si cursa lunga a manetei de actionare plus limitarea reglajului interior. Doi la mina, cilindrul receptor pe partea stinga (primul video) e semi-gripat, pistoanele nu functioneaza in parametrii normali, nu ca celalalt ar fi mai breaz da' asta-i nasolescu figurant. Orce reglaje pe platourile de frina, se efectueaza cu mateta frinei de mina dezamorsata, adica, maneta jos si reglagul interior (in apropierea manetei) pe zero.
  2. Viktor

    Covid 19

    No, sintem fruntasi la infectari cu nevazutu', bag seama. De-ar durea prostia ... cita vaicareala - cita vaicareala ...
  3. Eventual un hollader simplu (nu pentru conducte de frina) M8 cu inaltimea filetului de 1.5 din cite se vede, indepartata saiba ce se vede si tras bine pe capatul de surub ramas, dupa care contrat la interior cu un alt surub caruia i se reteaza capul gexagon pentru a facilita conexiunea conductorului. Da' nu cred ca se complica Dj'u cu maruntisuri d'astea ...
  4. Chiar vroiam sa intreb ce sanse de a ramine intact un motor de matiz dupa ruperea curelei de distributie. Bag seama ca niciuna si se lasa cu demontare chiuloasa si reconditionarea acesteia caz in care nu sint sesizate si alte cauze.
  5. De iti permite timpul si ai chef de studiu in ideia recuperarii solenoidului cu borna (surubul) rupta ar fi interesant. Ma gindesc la indepartarea, decuparea plasticului de pe borna aprox 10 mm ori cit e necesar pentru a asigura spatiu conductorului plus piulita. O mai fi filet ori nu, ar putea fi taiat filet ...
  6. Dupa o mini reconditionare, din nou "functioneste" (exprimare in limba dancileasca).
  7. Batrinul meu electromotor (delco remy made in corea) incepu a da semne de oboseala sub simptoma invirte da' pinionul nu sare pe volanta (solenoid'u face fente) decit atunci cind vrea bendix'u lui, cam odata din cinci incercari (sau mai multe, ma rog) si asta din cind in cind. L-am demontat pentru a-i aplica o corectie ce include o curatare, gresare, verificarea carbunilor ce spre surprinderea mea sint inca valabili si-or mai merge mult si bine. Pina una alta am montat un alt electromotor aproape nou in conditii exceptionale fata de care am mici nedumeriri legat de faptul ca nu se regasesc detalii stantate pe "coaja" acestuia cu exceptia unui atipild cu initiale MQ si cod de referinta a piesei 96952005. De va e cunoscut si aveti ceva detela referitor brandului ... Merge, nu-i problema, doar ca imi pare un pic cam lenes comparativ cu delco remy ce e ceva mai vinjos motiv caruia tind a crede ca asta e de doar 0.8 KW iar original'u de 1.2KW (probabil, sau undeva intre da' oricum mai vinjos), un detalui foarte important din punctul meu de vedere.Cine a avut de-aface cu MQ si ce puteti spune de brandu' in cauza ?
  8. Da, se intimpla in Romania. "Presa" de cuvint urit cu patronat si slugarnici pe masura ! Cita infectie in televiziunile de casa, cite tone de muci zace in coloanele vertebrale a propagandistilor FAKE NEWS !!! Mai rau de atit (ca aici ii buba) cita minte trebuie sa ai sa crezi ca tot ce zboara se haleste !
  9. Hi, englishman ! Fiu ratacit ... ! Flacara de veghe din dragoste de woo forum ne pilpiie in vene, bag seama ...
  10. Viktor

    Youtube

    "Masina mea". Fain ! Cartuliile alea foarte interesante, cu scheme cu toate cele. Toate tragaciurile ar trebui sa detina asa ceva.
  11. Io tot n-am prins ideia. Din doua tii sa faci trei semi-automate ? Ori care-i vraja ...
  12. Mergi la o spalatorie si in timp ce baietii dau cu jetu', tu verifici la interior. Daca tii a localiza cauza suta -n mie altfel ramine la "s-ar putea".
  13. Sa inteleg ca le ai cu engleza ?
  14. Te nem tudsz magyarul vagy mert nem beszélsz semmit ?
  15. Daca te grabesti s-o imbatrinesti, scoti cablul kilometrajului din cutie ce il cuplezi la o bormasina si ii dai in raspar pret de citeva minunte pina o botezi babuta, pe o noua cifra rotunta. Simplu, nu ? Ce atita uzura de rulmenti, caucioace si toate cele ...
 

×
×
  • Create New...