Jump to content

Recommended Posts

Salut ! Sunt nou pe forum . Am o Nubira 2 cdx si de vreo 3 luni imi face un zgomot la rotile din spate .Mai exact cum trec de 50 km/ora incep sa huruie. Mai scartaie uneori si cand merg incet in coloana. Ma gandesc ca sunt discurile de frana ! Sau rulmentii ? A mai avut cineva o astfel de problema ?

Share this post


Link to post

Sunt rulmentii. Vezi ca acestia se greseaza la fiecare 40.000 km si sunt putine service-uri care fac operatiunea. Gasesti la Tutoriale cum se desfac si se greseaza.

Share this post


Link to post

Daca huruie deja probabil ai nevoie de unii noi, nu cred ca mai ai ce gresa... Trebuie desfacut si vazut exact :) .

Share this post


Link to post
Daca huruie deja probabil ai nevoie de unii noi, nu cred ca mai ai ce gresa... Trebuie desfacut si vazut exact :) .

 

Multumesc pt. sfaturi . E putin surprinzator , masina are doar 33.000 km. Spun asta pt. ca am avut un Tico inainte , l-am vandut cand avea 74.000 km . Nu a avut nevoie decat de benzina si ulei ;nicio problema cu el. Iar Nubira este clasa superioara . Si totusi...

Share this post


Link to post

Daca nu s-au gresat niciodata... Ti-am zis se greseaza la 40000 km sau la 4 revizii.

Share this post


Link to post

Multumesc ! O sa merg la service sa-i gresez sau sai schimb, in functie de pretul fiecarui serviciu.

Share this post


Link to post

De o saptamana imi face figuri la pornire,adica,se invarte electromotorul normal, dar parca nu da scanteie deloc,iar cand cheia revine in pozitia normala de functionare atunci porneste motorul.

Share this post


Link to post
Salut ! Sunt nou pe forum . Am o Nubira 2 cdx si de vreo 3 luni imi face un zgomot la rotile din spate .Mai exact cum trec de 50 km/ora incep sa huruie. Mai scartaie uneori si cand merg incet in coloana. Ma gandesc ca sunt discurile de frana ! Sau rulmentii ? A mai avut cineva o astfel de problema ?

 

Mai mult ca sigur sunt rulmentii. Eu am schimbat deja 2 serii de rulmenti (fiecare a tinut max. 5000 km pana sa inceapa sa huruie). Acum sunt la a 3a, am pus niste rulmenti made in Germany (150ron toti rulmentii spate+montaj) si nu mai face deloc, sper sa tina :D

Fugi si schimba-i ca degeaba ii gresezi.

Cand mergi incet in coloana e posibil sa fie de la discurile de frana (nu-i bai)

Share this post


Link to post

Fantastic ce a scazut calitatea materialelor in doar 3 ani. Nubira mea, nascuta noiembrie 2002, inmatriculata 2003 si manarita la kilometraj nu a scartait/huruit nici un rulment de cand am luat-o pana am dat-o. Zici ca i-au facut din plastic, nu alta... Si nici pe Mircea nu l-am auzit de asa probleme cand avea Nubirica. Oldies but goldies, asta e...

Share this post


Link to post

Din pacate asa este. Mai conteaza si montajul, dar calitatea pieselor este execrabila. La Nubira o data pe an desfaceam pe spate si gresam rulmentii, reglam jocurile si la frana de mana (boala CDX-urilor) si cam atat. Nu a uruit, nu a cloncanit nimic.

Si eu sunt de parere Mihai ca degeaba ii gresezi, vor trebui schimbati, deja au terminat cementuiala camasilor daca uruie.

Share this post


Link to post

Salutare, sunt posesorul unei Nubira 2 din 2001 motor 1,6 16 v cu GPL.

Am ceva probleme cu ea, mai exact am luat masina acum 2 ani la sh.

Am constatat inca de la inceput ca imi consuma foarte mult ulei, insemnand cam litru la cam 200 300km in rest functiona destul de bine . M-am hotarat in iarna acesta sa-i segmetentez motorul, am dus-o la cineva pt a-mi schimba segmentii, garnitura de chiuloasa, cuzinetii de biela si semeringurile de supape.Am cumparat toate aceste piese segentii si cuzinetii ST,(mentionez ca masina avea la bord cand am achizitionat-o 110 000km) acum are undeva la aproape 135 000km. Dupa aceasta interventie la motor am constatat ca imi papa cam la fel de mult ulei poate mai mult la cateva sute de km ma trezesc cu nivelul de ulei pe minim,mersul la relanti este oscilant ceea ce inainte nu imi facea aceasta problema si imi troncane ceva la relanti ca si cum ar bate fier pe fier ceva pe la motor.Folosesc masina mult la drumuri lungi numai pe GPL. Iarasi mi se pare f ciudat ca masina este foarte lenesa, asa a fost si cand am luat-o si acum dupa segmentare, numai ca inainte de segmentare daca o lasam in treapta 1 sau marsalier pe o panta incepea sa plece masiana usor acum dupa segmentare nu mai pleaca, semn ca are compresie, in schimb la fel de lenesa parca ar fi o dacia. Mi se pare ciudat faptul ca nu scoate fum nici alb nici albastru dar uleiul dispare din baie iar de pierdut nu pierde pe la nicio garnitura sau semering.iarasi dupa interventia in motor imi tacane un tachet. Va rog daca imi puteti da care vreun sfat ce pot face sa mai exact in primul rand cu mersul la relanti care oscileaza, turometrul imi sta normal la pornire pe 1100 la apoi cand se incalzeste putin sta normal pe 900 numai ca bataie f rau motorul atat de rau ca se aude ceva troncanind pe sub capota si mi se misca schimbatorul de viteze cu scaunul din dreapta.

Share this post


Link to post

Am cumparat de curand o nubira cdx si are combina aceea audio ..ma intereseaza cum gasesc si eu posturile de radiio, ca la mine arata de la 76 pana la 90 si pe urma o ia de la capat...mai mult de 90 nu merge..e normal asa? pe urma o ia de la capat de la 76 si tot asa nu gaseste nici un post...

Share this post


Link to post

Vezi ca ai FM 1 si FM 2. Incearca asa. Trebuie sa apesi pe FM de doua ori.

Share this post


Link to post

Nu are legatura. E vorba de codul de tara Mugur. Scoate alimentarea casetofonului, apoi pune-o la loc. Iti va cere AF si acolo apesi pe 2, apoi iti va cere codul. Dupa introducerea codului vei putea gasi si memora posturi europene.

Share this post


Link to post

Multumesc mircea cred ca asa e ca mi-a cerut af si nu am stiut ce sa fac ..toate bune

Share this post


Link to post

adrian_sl2005: Cand ai desfacut motorul ce problema a fost observata? Uzura? Ce ulei folosesti?

Share this post


Link to post

@adrian_Sl: Masina aia numai 110.000km nu avea cand ai luat-o, nu avea cum sa ajunga in acest stadiu. Problema ta sunt 90% ca este un segment/mai multi rupti, de aia mananca atat de mult ulei. Asta poate fi fie din cauza montajului defectuos fie din cauza ovalizarii cilindrilor (Daca e asa trebuie hornuit blocul la R1/R2 si schimbate pistoanele). Apeleaza la un meserias care are macar un ceas comparator si un compresmetru, nu mai fa reparatii in fata blocului ca sunt bani aruncati la gunoi si o sa distrugi de tot motorul. Problema ta este urgenta si trebuie rezolvata cat mai repede pentru ca vei distruge de tot motorul daca mai mergi cu ea asa.

Share this post


Link to post

:) la mine s-a rezolvat ,multumesc , prind si eu posturi romanesti ...

Share this post


Link to post

Cu ocazia unei revizii mai detaliate la 70.000km am observat ca masina pierde ulei, probabil pe la simeringul de palier (asta explica si plecarile tremurate de pe loc, probabil e uns tot ambreiajul de ulei). Si acum vine marea intrebare: o mai tin asa sau trebuie schimbat urgent?

Share this post


Link to post

Pai e la palier sau la priza directa? Ca daca e la palier eu stiu ca iti curge pe distributie, nu pe ambreiaj, daca-i la priza directa curge pe ambreiaj... In ambele cazuri daca pierderea este semnificativa, trebuie sa-l schimbi.

Share this post


Link to post

Scuze, pierderea e pe la ambreiaj, nu cred ca e f mare dar suficient cat sa-mi unga discul din pacate :( . Lucrarea cu totul cred ca se duce peste 600 RON :( .

Share this post


Link to post

Salut, are cineva idee de ce se aprinde la bord martorul Check Engine doar cand vremea este mohorata si umiditatea mare, sau cand ploua?

Am urmarit chestia asta si nu este o intamplare. Se stinge dupa o zi de mers daca cu motorul incalzit ii dau cateva accelerari mai turate si o noua pornire a motorului.

Care sa fie cauza? la service mi-a spus ca e cod de benzina proasta. Oare????

Share this post


Link to post

Sa notezi codul.

Share this post


Link to post

:) ) asta cu codu a fost tare :P naghis dute cu ea intr-un service sa o pune pe un Pc sa vada poate a prins vreo eroare ...numai merge cu ea asa ca poate sa pateasca ceva :(

Edited by Rafi

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...