Jump to content

Recommended Posts

Pentru filtrul de polen vezi http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry335654

 

Cat te-a costat distributia?

Manualul il gasesti aici ;)

 

Rolele + curea = 200 lei

Pompa apa - 105 lei

Semeringuri axe came si pompa ulei - 42 lei (aveam pierderi de ulei)

Manopera (ieftinache - am avut discount) - 150 lei

 

Ceva FOARTE IMPORTANT!!!!

Sa nu cumparati niciodata garnitura de baie de ulei!! Aruncati banii pe geam!!

 

Motivul? Daca se aplica garnitura, baia de ulei se lasa mai jos cu cativa milimetri si nu se mai pot baga suruburile de prindere din laterala (cele care tin baia de cutia de viteze)

Eu am dat 30 de lei degeaba pe ea - am pus-o iar dupa aceea a trebuit sa dau din nou jos baia si sa o arunc. Concluzie: baia de ulei se etanseaza cu silicon

Poate unii dintre voi stiu deja asta dar m-am gandit sa va reamintesc!

 

Am cumparat si amortizoare pentru ea, Quinton Hazel - in jur de 200 - 240 lei (cele de pe fata sunt mai scumpe). De Monroe (care sunt cele mai ieftine) nici nu vreau sa aud sau de cele "originale".

In schimb am luat arcurile spate originale cu 90 lei bucata (am gasit ceva aftermarket dar erau duble la pret)

Share this post


Link to post

Problemele semnalate de tine au fost toate abordate in topicul asta. Inarmeaza-te cu rabdare, vei invata multe legate de masina ta. S-a discutat atat despre relantiul ridicat in mers la nubiraII euro 3, de defectiuni ale cadranelor de bord, amortizoare si altele.

 

Pe scurt, cauta pe forum si vei gasi o cantitate ridicata de informatii utile.

Share this post


Link to post

Mersi Andrei!

De vreo trei zile citesc printre picaturi sectiunea asta care are vreo suta de pagini.

Am ajuns la pag. 30.

Ca sa nu mai zic ca primele 10 pagini sunt cam "degeaba" - pareri despre Nubira inainte ca cineva sa posede asa ceva.

Poate gasesc pe cineva binevoitor sa posteze ceva care sa ma ajute pana luna viitoare cand termin de citit cele 100 de pagini si ma lamuresc.

Share this post


Link to post

@LYM: Ai dreptate, am gresit.

@soricaadrian: Sonda de nivel combustibil este corp comun cu pompa de benzina (cel putin asa stiu eu). Pompa este sub bancheta. Banuiesc ca se poate schimba, dar mai cauta pe forum, ca sigur au avut si altii problema.

 

Bafta!

 

PS: Am vopsit-o jumate pe Nubirica mea in urma unui incident cu un stalp de beton (a dat sotia cu spatele :D ). Nu a fost lovita rau, dar a fost fix pe colt: stop spart, aripa zgariata, aripa indoita putin, dar fix pe colt, deci nu se putea monta al stop fara sa o repar. Si cum pe partea cealalta luasem o frumuseste de cheie pe usa si aripa am zis sa repar toate problemele. Asa am ajuns sa vopsesc ambele usi spate (cea care nu luase cheia era zgariata de cand am cumparat-o), ambele aripi spate, bara spate si un prag pe care l-am infundat intr-o bordura mai inalta in urma cu cativa ani. Se vede un pic diferenta, dar sunt multumit ca o am ca noua :banana: . Acum trebuie sa ma feresc de berbecii care deschid usa ca la tractor in parcarea de la supermarket :shock: .

Share this post


Link to post

Intretinere nu chiar de rutina :

- curea distributie

- curea alternator

- role

- pompa apa

- bujii

- fise

- lichid de frana

- placute de frana

- filtru aer

- filtru "polen"

- filtru benzina

- filtru ulei

- ulei

- antigel

- stergatoare parbriz

Operatie "nedorita" :grumpy:

- bucsa dreapta fata

Supliment : curatari si "desfundari" pe unde era cazul !

Pret 1700 RON X(

Durata : 9-15:30

Vechime masina 5,25 ani .

Edited by NGruia

Share this post


Link to post

@ngruia - Cam multicel totalul! Eu cu banii astia am luat toate filtrele, garnituri + semeringuri motor, ulei motor si cutie, distributie, pompa apa, 2 amortizoare spate, 2 arcuri spate, antigel - cu tot cu manopera

Share this post


Link to post

Totusi, nu imi da nimeni o idee legata de variatia indicatoruilui de nivel benzina din bord? Am citit cateva posturi in forum , dar erau legate de Cielo. Nu a patit nimeni treaba asta la NUbira II??

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Nubira II a avut probleme cu indicatoarele de bord (turometru/temperatura apa/contor kilometraj), deci cel mai probabil de acolo e problema. Nu e o problema intalnita f des de aceea nimeni nu-ti poate face diagnoza din spatele tastaturii. Incepe prin verificarea sondei, daca aia e ok treci la schimbat ceasul.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

 Vreau sa spal instalatia de racire si sa schimb termostatul . Poate sa-mi spuna cineva de unde golesc total instalatia de racire ?

 

Referitor la indicatoarele de bord si eu am probleme cu majoritatea si la cat costa nu cred ca merita schimbat tabloul de bord.

Share this post


Link to post

ca sa golesti instalatia de racire ,desfa furtunul de apa de la radiator,cel de jos.

iar cu indicatoarele de bord,incearca sa vezi contactele de la mufa de bord,sa vezi firele de masa ,sau daca ai un electrician dedicat ,sa vada placa de bord;este un tranzistor,care mentine tensiune la ceasurile de bord(un fel de stabilizator de tensiune)

Edited by Wolfman
Citare inutila a mesajului anterior; foloseste butonul "FASTREPLY" din subsolul paginii...

Share this post


Link to post

in cazul indicatoarelor:Sub bancheta din spate spatele soferului vezi ca ai niste fire, verifica sa nu ai umezeala sau contact imperfect.Asa am patit si eu la full el arata 1/2, electricienii repede modulul cu pompa,noroc cu forumul si cu mesterii de aici si am descoperit buba! :banana:

Edited by Wolfman
Citare inutila a mesajului anterior; foloseste butonul "FASTREPLY" din subsolul paginii...

Share this post


Link to post

Multumesc MOBUTTU , cred ca acel tranzistor face probleme pentru ca la pornire turometrul ramane blocat la 3500 si dupa un timp revine . Mai ramane sa gasesc un electrician priceput in Craiova.

Share this post


Link to post

Dragi forumisti va rog sa-mi spuneti cum naibii reusesc sa scot plasticul acela negru de la deschizatorul de usa.Va rog sa-mi spuneti mai detaliat daca sunt mai multe operatii?

Este prins in surub,cleme? :(

post-17751-1245952046_thumb.jpg

Edited by Depecher

Share this post


Link to post

Este prins in cleme si se scoate prin tragere, cu manerul tras, putin in fata. Necesita ceva forta operatiunea, nu este una tocmai delicata.

Share this post


Link to post

Multam Andrei!

Nu am tras mai tare deoarece mi-a fost teama sa nu se rupa plasticul.

Share this post


Link to post

Gata am rezolvat.Multumita indicatiilor lui Vali(Ches) si lui Andrei am reusit sa pun leduri la cele 4 butoane de peconsola.

Va multumesc tuturor. :)

post-17751-1246133211_thumb.jpg

post-17751-1246133247_thumb.jpg

post-17751-1246133278_thumb.jpg

Edited by Depecher

Share this post


Link to post

Salutare tuturor . Am o nedumerire : cu ceva vreme in urma un mecanic mi-a rupt un fir de la sonda lambda (cand schimba filtrul de ulei ). L-am lipit la loc , masina merge bine de atunci dar un coreean de la care cumpar piese pentru ea a zis ca sonda trebuie schimbata . Nu mi se pare ca ar fi nevoie , voi ce ziceti ?

Share this post


Link to post

Teoretic n-are nici pe dracu, ar fi aprins un check engine daca era ceva.

Share this post


Link to post

Parerea mea,daca firul ii rupd din sonda (si lipit) ar trebui schimbata.Fiind supusa la o temperatura foarte ridicata,lipitura ar putea sa-si dea drumu.

Share this post


Link to post

E un izolator acolo intre corpul sondei si legaturi. Altfel n-ar rezista niciun cablu electric acolo. Ruperea/dezlipirea firului va fi semnalizata prompt de Check Engine.

Share this post


Link to post

Am un far putin ingalbanit in partea de sus dreapta cam 2-3 cm.Aveti idee daca exista vreo posibilitate sa-l curat si cu ce solutie? :(

Share this post


Link to post
Am un far putin ingalbanit in partea de sus dreapta cam 2-3 cm.Aveti idee daca exista vreo posibilitate sa-l curat si cu ce solutie? :(

 

E pe afara sau pe dinauntru? Daca e pe afara poti incerca cu niste polish pt sticla T-Cut dar sa stii ca nu face minuni. Eu le-am curatat cu T-Cut pt ca se patasera de la insecte si au iesit OK. Daca e pe dinauntru mai bine il lasi asa :) .

Share this post


Link to post
Salut!

Sunt un proaspat posesor de Nubira II Wagon 1.6 - 16 valve fabricatie 2005 (varianta cred ca este LX) - 116000 km

Poate ma ajutati si pe mine cu niste raspunsuri la urmatorele intrebati:

1. De ce naiba nu are airbaguri?? M-am jucat cu volanul si am reusit sa ii scot capacul central unde se afla claxonul. Surpriza!! Era gol sub el! Eu stiam ca are airbaguri in dotare. mA insel??

2. Cand o pornesc si este rece (chiar pe vremea asta) imi urca turatia la relanti in jur de 2000 - 2200 de ture, plus ca mai are si puseuri de scade la 1500 rpm si dupa aceea iar creste la 2000. Asta timp de vreo 10 min pana se incalzeste si revine la turatie normala. De la ce naiba face asta? Am auzit ceva de un regulator, poate imi explicati voi care e treaba.

3. Unde gasesc diverse ornamente din plastic de interior? Am cateva in portbagaj zgariate cam urat si ma gandeam sa le schimb.

Mersi anticipat!

 

1. N-are ptr. ca cea cu airbag-uri se numeste SX D/AB adica SX dublu airbag.

2. E normal. Este EURO III si are un program special pana se incalzeste. In plus cand schimbi vitezele, la punctul mort, daca nu schimbi rapid, ramane turata cateva secunde.

3. Poate la magazinul Radacini din calea Grivitei? (021 314 2039 ca sa nu te duci degeaba pana acolo).

Share this post


Link to post

Da Ches este pe interior.Ma gandeam daca esxista ceva vreo solutie sa-i fac o mica "baita".?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...