Jump to content

CristiV

Membru
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

About CristiV

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/07/1963

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II SX D/AB Euro III
  • An
    2006
  1. Conform manual: DEXRON II D sau DEXRON III. Cantitate: 1 litru.
  2. Poate sa fie vorba de martorul ptr. proiectoare ceata?
  3. Exact! Asta a fost! Merci! Am scos radioul de tot si ma uitam la el cum nu se stinge LED-ul. M-am uitat din nou la el dupa vreo 10 min. si se stinsese. Apoi l-am instalat si mi-a cerut gama de frecvente pentru FM (sta nu scrie nicaieri) si codul!
  4. Problema e mai complicata. Chiar si decupland fisa negativa de la borna acumulatorului "led-ul securitate sistem" de pe panoul frontal al radioului continua sa ilumineze. Ori, exact asta trebuie sa se stinga pentru a putea introduce codul de siguranta. Cred ca am doua variante: ori sa decuplez bateria pentru o perioada mai lunga (o zi, doua, nu stiu)ori sa demontez radioul si sa-i scot conectorul din spate.
  5. Intrebare: ce sigurante trebuie sa scot a.i. radioul sa se deconecteze si sa imi ceara codul? Am scos cateva sigurante din cutia de la sofer si degeaba, radioul se deconectaza dar led-ul antifurt clipeste in continuare. Intreb asta ptr. ca am schimbat garnitura de chiulasa (la service) si bateria a fost deconectata. Am introdus codul radio dar n-am introdus corect gama FM si acum frecventele sunt cele din banda Est. Pe de alta parte nu vreau sa deconectez bateria ptr. ca inteleg (din forumuri) ca se reseteaza ECM si ar trebui sa fac Idle learn (acum masina merge foarte bine si nu vreau sa ma complic). Cei de la service nu au facut asa ceva si spun ca nici nu trebuie facut iar dupa cum am spus masina merge foarte bine, n-am nicio problema nici cu relanti-ul nici cu altceva. Apropo de Idle learn: oricat am cautat in manualul de service sau cel al clientului eu nu am gasit nimic despre aceasta procedura. Nicaieri nu scrie ca dupa deconectarea bateriei trebuie facut idle learn! Cred ca daca ar fi trebuit ar fi scris!
  6. Eu iti spun cum e la mine (Nubira II 2006): 1. Ceasul se aprinde cand pui contactul. 2. Cand se deschide orice usa se aprinde doar martorul de usa deschisa, cand se deschide portbagajul se aprind amandoua (si cel de usa si cel de portbagaj).
  7. Variaza in functie de temperatura de afara, in jur de 10-15 minute, vara mai repede iarna mai greu. O informatie oficiala avem din manualul de service unde este descrisa procedura de verificare si remediere a sistemului de incalzire. Acolo, se porneste motorul si se lasa sa functioneze 20 de minute. Este de presupus ca dupa 20 de minute cu siguranta lichidul de racire a ajuns la temperatura maxima.
  8. De unde stii ca nu avea 45000 km? Eu am facut distributia la 40000 km deoarece masina tocmai implinise 5 ani!
  9. Nu stiu daca are legatura cu problema ta dar la Nubire odata cu scaderea temperaturii de afara, in primii kilometri, se aude un fel de scartait al suspensiilor. Nu e nicio problema, asa sunt ele Chiar nu exista? Ar trebui sa fie pe bord in stanga volanului langa comutatorul pentru reglarea pozitiei farurilor! Banuiesc ca se poate pune fiind vorba despre un simplu reostat...
  10. Andreib spusese mai devreme ca e in jur de 100 RON. Am luat-o de la magazinul Radacini specializat pe piese Daewoo. In fond e o bucata de clingherit cu niste gauri si o protectie metalica in zona cilindrilor deci costul nu e prea mare iar pretul se stabileste pe piata. Cred ca se face in cate va secunde pe o masina speciala. In ceea ce priveste cureaua de distributie, asta chiar ca n-o schimb. Are 4800 km, 6 luni vechime si role noi puse tot atunci. Nici in manualul de service nu exista vreo indicatie pentru o asemenea schimbare.
  11. Inteleg si nu prea! Operatiunea este destul de complexa si presupune demontare + curatare + montare care inseamna 62 + 4 + 62 = 128 de operatii (conform manual de service)! Nu prea stiu cine ar face asta pentru 250 RON inclusiv TVA... Poate un prieten
  12. Am sunat si la un service, estimare manopera: 6 ore x 65 RON + TVA = 484 RON. Asa mai merge!
  13. Am intrebat la un magazin si mi-au spus garnitura de chiulasa = 71 RON. Ei spun ca Nubira si Nubira II au aceeasi garnitura de chiulasa. Asa e? Eu am Nubira II Euro 3, Motor A16DMS.
  14. Nu cred ca e de la pompa pentru ca scurgerea este exact pe partea opusa. Care alte service-uri? Aveti vreo experienta pozitiva cu vreunul? Eu ma duceam la City Center pe Dorobanti dar s-a desfiintat chiar luna asta. Cam cat costa o garnitura de chiulasa?
  15. Salut! Am observat pierderi de antigel, nu mult si numai in mers. Am gasit umed pe scutul de plastic de sub masina, undeva in dreapta jojei de ulei. Am fost la service, au spus ca pierde pe la interfata bloc motor/chiulasa si ca vor mai strange un pic suruburile chiulasei iar daca am noroc nu va mai curge. Am avut noroc dar numai vreo 400 km ptr. ca a inceput din nou sa curga. Banuiesc ca trebuie sa schimb garnitura de chiulasa, nu? Aveti idee de un service bun in Bucuresti si cam cat ar trebui sa coste (manopera + garnitura de chiulasa + eventual garnitura capac tacheti)? Si alta intrebare, se poate face totul intr-o zi? Cei de la service Radacini pe Plevnei si mi-au estimat totul la 1500 RON (mi se pare cam mult).
 

×
×
  • Create New...