Jump to content

Recommended Posts

Referitor la greierasi...."rama" de la butoanele de la climatizare face galagie de ceva timp si nu am reusit sa ii fac nimic,la fel si bordul,scartaie undeva unde se uneste cu stalpul din stanga,iar manerele de la usi din interior, s-a facut ceva joc unde intra tija respectiva si fac la fel,galagie...ceva rezolvare sau manere trebe sa iau noi?

Share this post


Link to post

Este o banda textila "pufoasa"- identica cu cea folosita de fabricant la astfel de imbinari- de la tesa (banda) care este perfecta pentru pus pe suprafetele care scartaie (la imbinari, la contactul fetei de protiera cu tabla).

 

Cat despre masca de pe cosola centrala verifica sa mai aiba toate clipsurile (probabil nu le mai are, cele de jos sar la demontare).

 

Pentru restul greieasilor din bord recomand sa NU folositi produse pe baza de silicon pentru ca dau nastere la o orchestra de greierasi. Cele mai bune produse folosite de mine pana acum sunt de la mafra (pulimax pentru curatare si diamant satin pt protectie).

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare poate ma ajutati.S-a ars becul de la proiectorul ceata de jos.Vreau sa il schimb.Trebuie sa merg la un service sau poate si acasa? Am vazut ca are 2 clape farul ceata.

Share this post


Link to post

Au fost schimbate la service placutele de frana.Nu stiu ce sa mai ma fac deoarece astea noi imi scartaie ingrozitor.Zgomot ascutit.Sa nu fie montate corect? Care este parerea dvs?

Edited by daewoo

Share this post


Link to post

Schimba placutele, altfel nu vei scapa de scirtiit.

Share this post


Link to post

Placutele sunt montate corect. Problema e ca pastila de franare are in componenta mai mult metal. E foarte deranjant si fac zgomot mai ales cand franezi usor. Eu am cumparat Ferodo si fac la fel. Urmatoarele vor fi originale GM, care chiar daca se uzeaza mai repede, nu fac zgomot.rolleyes.gif

Share this post


Link to post

Originale (GM) tin o vesnicie (cele din fabrica aveau la 60kkm uzura mai putin de jumatate) numai ca cele care le iei din magazin numai originale nu sunt.

 

Oricum, daca vrei sa scapi de scartaiala ia alte placute. La mine nici un tip de placute nu au scartait (originale/HIQ/ferodo premier). Iti recomand ferodo premier, dupa ce se pasuiesc pe discuri sunt excelente (chiar daca se uzeaza mai repede).

Share this post


Link to post

Ce bine-ar fi sa mai gasim placute originale identice cu echiparea din fabrica!rolleyes.gif

Share this post


Link to post

Mie cele originale GM(cat au putut ele fi) s-au terminat cam rapid. Acuma am Ferodo Premier care franeaza o idee mai bine ca cele originale, si nici nu scartaie deloc.

Share this post


Link to post

Am aceleasi placute la Leganza, motiv pentru care imi permit sa ma bag in vorba pe topicul asta.

 

Ma mira sa aud ca Ferodo Premier scartiie ! Am facut multe schimburi de placute cu Ferodo Premier si nu am avut nici macar o data astfel de manifestari. Nici in cazul placutelor pentru fata si nici in cazul celor pentru spate (chiar acum am asa ceva pe spate).

 

Din categoria placutelor care s-au comportat mai bine decit placutele Daewoo (cele de prima echipare !) as enumera: Bosch, Remsa, Ferodo, TRW. Din punctul meu de vedere, TRW au fost cele mai bune, ever !

 

Am mai incercat ATE si Eurobrake, prea dure pentru discurile Daewoo si Ferodo ! Zgomot mult, ineficienta la frinarea de la viteze foarte mari, uzura mare a discurilor.

Share this post


Link to post

Ce bine-ar fi sa mai gasim placute originale identice cu echiparea din fabrica!rolleyes.gif

NU mi-as dori asa ceva vreodata. Cele originale sunt prea dure, eficienta franarii este sensibil mai redusa iar efortul de apasare pe frana mai ridicat. Daca vrea cineva experimente ii fac cadou setul de placute originale cu care a venit nubira cu uzura de sub 50%.

Share this post


Link to post

Va multumesc pentru sfaturi.Cele originale chiar daca aveau doar 37.000 km parca nu aveau putere, frana era prea moale.Acum franele sunt mai bune dar fac zgomotul ala ascutit de scartait.Si nu stiu ce marca de placute am acum la masina.Am uitat sa intreb.Au fost schimbate tocmai intr-un service Daewoo.

Edited by daewoo

Share this post


Link to post

@Salex: Nu am Ferodo Premium, ci Ferodo SL. Poate din cauza asta nu sunt bune. Le voi inlocui cu TRW asa cum am pe spate.

Share this post


Link to post

Atunci da, asta o pot confirm si eu. Ferodo SL sint mai moi insa au obiceiul sa mai fluiere din cind in cind :) . Am trecut peste acest inconvenient din doua motive: "durata" comportamentului redusa (citeva frinari mai energice) si eficienta lor multumitoare pe toata gama de viteze

Share this post


Link to post

Scuze daca nu postez unde trebuie, am citit in manual, dar n-am retinut si sunt presat de timp:

 

ce antigel trebuie folosit pt nubira 2 ? culoare si pt siguranta continut?

 

 

Thx!

 

 

Share this post


Link to post

Albastru e cel original, eu am folosit hepu pana acum fara nici un fel de pb.

Share this post


Link to post

Salut! Am observat pierderi de antigel, nu mult si numai in mers. Am gasit umed pe scutul de plastic de sub masina, undeva in dreapta jojei de ulei. Am fost la service, au spus ca pierde pe la interfata bloc motor/chiulasa si ca vor mai strange un pic suruburile chiulasei iar daca am noroc nu va mai curge. Am avut noroc dar numai vreo 400 km ptr. ca a inceput din nou sa curga. Banuiesc ca trebuie sa schimb garnitura de chiulasa, nu? Aveti idee de un service bun in Bucuresti si cam cat ar trebui sa coste (manopera + garnitura de chiulasa + eventual garnitura capac tacheti)? Si alta intrebare, se poate face totul intr-o zi? Cei de la service Radacini pe Plevnei si mi-au estimat totul la 1500 RON (mi se pare cam mult).

Share this post


Link to post

Foarte mult 1500 RON! In afara de manopera si cele 2 garnituri, va trebui insa sa inlocuiesti sau sa "salvezi" antigelul...

Edited by nino

Share this post


Link to post

Este f mult 1500 ron...in general se ia manopera la garnitura de chiulasa cam la fel ca si distributia...poate putin mai mult...dar vezi sa nu fie de la pompa de apa sa iti curga si sa schimbi aiurea garnitura! Asa am patit eu...m-am zgarcit data trecuta la 150 ron cat facea pompa de apa...si dupa 36k km m-a lasat pompa...si a inceput sa curga la greu.. Si bineinteles ca asa s-a pus prima data pb...ca imi scade apa de la garnitura...Acum na,tu hotarasti..dar mai cauta si la alte service-uri...

Edited by FeryGL86

Share this post


Link to post

Este f mult 1500 ron...in general se ia manopera la garnitura de chiulasa cam la fel ca si distributia...poate putin mai mult...dar vezi sa nu fie de la pompa de apa sa iti curga si sa schimbi aiurea garnitura! Asa am patit eu...m-am zgarcit data trecuta la 150 ron cat facea pompa de apa...si dupa 36k km m-a lasat pompa...si a inceput sa curga la greu.. Si bineinteles ca asa s-a pus prima data pb...ca imi scade apa de la garnitura...Acum na,tu hotarasti..dar mai cauta si la alte service-uri...

 

Nu cred ca e de la pompa pentru ca scurgerea este exact pe partea opusa. Care alte service-uri? Aveti vreo experienta pozitiva cu vreunul? Eu ma duceam la City Center pe Dorobanti dar s-a desfiintat chiar luna asta. Cam cat costa o garnitura de chiulasa?

Share this post


Link to post

Garnitura in sine e undeva in jur de 100RON (la asta se mai agauga garnitura admisie/evacuare, silicon si alte prostii- maxim inca 100ron). Manopera din punctul meu de vedere nu ar trebui sa depaseasca 400-500RON (la care se adauga o eventuala verificare de planeitate chiulasa).

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Aaaa...scuze...am citit eu aiurea...n-am vazut ca e in dreapta jojei de ulei :wallbanger: Scuze...

Share this post


Link to post

Garnitura in sine e undeva in jur de 100RON (la asta se mai agauga garnitura admisie/evacuare, silicon si alte prostii- maxim inca 100ron). Manopera din punctul meu de vedere nu ar trebui sa depaseasca 400-500RON (la care se adauga o eventuala verificare de planeitate chiulasa).

 

Am intrebat la un magazin si mi-au spus garnitura de chiulasa = 71 RON. Ei spun ca Nubira si Nubira II au aceeasi garnitura de chiulasa. Asa e? Eu am Nubira II Euro 3, Motor A16DMS.

Share this post


Link to post

Probabil e aceeasi, A16DMS e codul de motor si pt nubira 1 :P

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...