Jump to content

Recommended Posts

Poate masina nu e fabricata in Romania sau a fost pus aftermarket.

Share this post


Link to post

Mi s-a aprins martorul ABS, care sa fie cauza? ce trebuie sa verific?

Share this post


Link to post

Salut,

Acum 2 zile am montat distributia de pe o nubira 2. Avea 7 ani si 75.000km. Masina avea cand am luato 45.000km

1. Cureau demontata era Gates. Stiti cumva daca cele oginiale din fabrica vin tot cu gates?

2. Cureaua noua cumparata este tot Gates cu aceleasi repere. Cea veche era montata ca scrisul sa poata fi citit de la dreapta la stanga atunci cand stau cu fata la distributie.(scrisul in sens invers rotatiei motorului).

Pe cea noua am montato identic ca cea veche in ideea ca era originala. Dar sagetiile care indica sensul de rotatie de pe cea noua au cazut in acest caz in sens contrar rotatiei motorului. Aveti idee daca acest lucru are impact ?

Multumesc.

O zi buna.

Share this post


Link to post

1. Cureaua originala nu e gates deci masina ta nu avea 45.000km.

2. Nu cred ca are cum sa-i prinda bine daca se roteste in sens invers. Sensul de rotatie este dat probabil de ,,tesatura" interna a curelei...

Share this post


Link to post

1. Cureaua originala nu e gates deci masina ta nu avea 45.000km.

2. Nu cred ca are cum sa-i prinda bine daca se roteste in sens invers. Sensul de rotatie este dat probabil de ,,tesatura" interna a curelei...

Ovi jer preciza ca GM nu fabrica curele, ca tot ce monteaza pe ele sunt power grip de la Gates. Asadar nu cam stiu ce sa mai cred.

O zi buna.

 

Share this post


Link to post

Eu mi-am luat masina de noua iar pe cureaua originala NU scria gates. E posibil sa fie facuta de gates dar nebranduita.

Share this post


Link to post

1. Cureaua originala nu e gates deci masina ta nu avea 45.000km.

 

De unde stii ca nu avea 45000 km? Eu am facut distributia la 40000 km deoarece masina tocmai implinise 5 ani!

Share this post


Link to post

Posibil dar improbabil la cum se intretin masinile la noi :( .

Share this post


Link to post

si eu am gasit curea gates la masina mea...stiam ca sunt tot primul care i-a schimbat distributia pe la 65 k.Apropos ,la una din role trebuie rupt ceva,ca agatza in carcasa de la distributie,nu?De 2 ori am schimbato si ambii mecanici au rupt ceva cu dalta la o rola :) .Acum o noua problema la masina,de vineei cand accelerez si sunt in viteza mi se aude un "tac"in partea stanga in compartimentul motor,care se aude din nou cand iau piciorul de pe acceleratie.Pe loc pot tura oricat motorul si nu se aude,nu se aude nici la franare.M-am uitat pe acolo,dar nu am gasit nimic care ar putea cauza acel tacanit!

 

Ps: rolele erau Ina

 

 

Edited by Danutz1987

Share this post


Link to post

Mie nu mi-au taiat nimic la nici o rola...si am 4 distributii schimbate pana acum la masina...dar na...poate este vreo "cutuma" cu vreo rola!

In partea stanga???? Hmm ce ar putea sa tacaie pe acolo...m-ai bagat in ceata!

Share this post


Link to post

Salut,

Acum 2 zile am montat distributia de pe o nubira 2. Avea 7 ani si 75.000km. Masina avea cand am luato 45.000km

1. Cureau demontata era Gates. Stiti cumva daca cele oginiale din fabrica vin tot cu gates?

2. Cureaua noua cumparata este tot Gates cu aceleasi repere. Cea veche era montata ca scrisul sa poata fi citit de la dreapta la stanga atunci cand stau cu fata la distributie.(scrisul in sens invers rotatiei motorului).

Pe cea noua am montato identic ca cea veche in ideea ca era originala. Dar sagetiile care indica sensul de rotatie de pe cea noua au cazut in acest caz in sens contrar rotatiei motorului. Aveti idee daca acest lucru are impact ?

Multumesc.

O zi buna.

 

Sagetile iti indicau sensul in care trebuie montata cureaua, adica in sensul de rotatie al motorului. Daca cea veche era montata invers, ma indoiesc ca era cureaua originala.

 

Le; acel ticait poate veni de la rola intinzatoare a curelei de accesorii. Verifica.

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

se aude in partea stanga a motorului...poate sa fie rulmentul de la kitul de ambreiaj?Parca cateodata se aude si pe loc cand calc ambreiaju...

Share this post


Link to post

 

1. Cureau demontata era Gates. Stiti cumva daca cele oginiale din fabrica vin tot cu gates?

 

 

si eu am gasit curea gates la masina mea...stiam ca sunt tot primul care i-a schimbat distributia pe la 65 k.

M-ati facut sa caut cureaua veche in garaj. Deci pe cureaua originala scrie GMdae cu sigla daewoo pe ea si nu scrie in nici un caz gates. Cine o fi fabricantul numai daewoo stie.

Share this post


Link to post

Cam in cat timp sau dupa cati km vi se incalzesc nubirele (apa 90gr) ? la mers normal.

Share this post


Link to post

Cred ca in jur de 5 min mers normal urban. Voi fi mai atent zilele astea si voi posta mai exact.

Share this post


Link to post

Cam in cat timp sau dupa cati km vi se incalzesc nubirele (apa 90gr) ? la mers normal.

 

Variaza in functie de temperatura de afara, in jur de 10-15 minute, vara mai repede iarna mai greu. O informatie oficiala avem din manualul de service unde este descrisa procedura de verificare si remediere a sistemului de incalzire. Acolo, se porneste motorul si se lasa sa functioneze 20 de minute. Este de presupus ca dupa 20 de minute cu siguranta lichidul de racire a ajuns la temperatura maxima.

Share this post


Link to post

In final raspunsul corect este: depinde.

La Constanta se incalzeste mai repede, iar la Miercurea - Ciuc mai greu. :D

Share this post


Link to post

Multam de raspunsuri, inseamna ca problema sunt drumurile scurte :(

 

Va mai cer totusi o parere - am schimbat capetele de bara si bieletele de directie, iar la drumuri cu gropi parca se misca mai rau volanul ca inainte. In primul rand - e normal sa se miste volanul la gropi si apoi - poate sa fie vreo legatura sau mi se pare mie?

 

 

Share this post


Link to post

am o pl cu senzorul de aprindere .cine imi poate spune pozitia cititorului de senzor de pe vibrochen cand pistonul 4 e in sus? el are o portiune de dinti lipsa mar interesa pozitia aceea lipsa cum vine pe vibrochen ?

Share this post


Link to post

Nu mi se mai aprind "rotitele" de la climatizare, au siguranta?Imi puteti spune unde se gaseste si care este?Sau s-au ars ledurile de acolo?

Share this post


Link to post

Am cumparat de curind o Nubira 2 (2003) si am constatat ca : 1- ceasul ramine in permanenta aprins ( cheie scoasa din contact, masina inchisa ) ; 2- cind deschid una dintre usi , martorul "usa deschisa" si "porbagaj" se aprind amundoua odata. Va rog sa-mi spuneti daca acestea sunt normale sau daca este un defect daca exista si o cale de rezolvare.

Multumesc anticipat

 

Moderator: Pe viitor te rog sa ai grija unde postezi !

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Cam in cat timp sau dupa cati km vi se incalzesc nubirele (apa 90gr) ? la mers normal.

8 min pornind de la o temperatura exterioara de 0 grade celsius, mers urban.

 

Observatie:

1. Nu stati sa se incalzeasca motorul. La relanti motorul se incalzeste f greu.

2. Nubira NU are sonda lambda incalzita. De aceea la relanti aceasta incepe sa fucntioneze f tarziu, rezultand un consum mai ridicat de combustibil

(open loop). Eu am observat ca un mers la rece intre 2500-3000 rpm duce la scurtarea substantiala a timpului de incalzire a sondei lambda si implicit inceperea functionarii acesteia.

Share this post


Link to post

Partea inferioara a zonei de mijloc, foarte bine ascuns si foarte greu accesibil. In mod normal se impune demontarea bordului. Orientativ poti sa te uiti aici sau, desigur, in manualul de service. Din pacate observ ca serverul pe care sint manualele Daewoo & Chevrolet este cazut.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...