Jump to content

Recommended Posts

Salutare tuturor.Probleme la Nubira 1 pe care o am de putin mult si deja imi face probleme.O sa incep sa enumerez problemele:

1 - aeroterma functioneaza doar pe treapta 4,si face un zgomot infernal,ce este de facut la ea?

2 - becul de ABS din bord se aprinde cateodata,cateodata nu.Merge cand are chef,am curatat contactele,masa,nu stiu ce sa-i fac.

3 - lumini am doar pe faza lunga,cred ca s-a dus blocul de lumini,si fara contact si cu comutatorul pe pozitia Off,am luminile pornite,ca sa le sting trebuie sa scot mufa.

4 - placutele de frana sunt noi,romanesti,nu mai retin exact brand-ul,dar scartaie ingrozitor;

5 - pompa de benzina nu-mi indica corect nivelul,pompa am schimbat-o recent,este de nubira 2,ca prima s-a ars :)

6 - cand o accelerez are un "delay",am schimbat bujiile (multumiri lui Nino),ceva gen "dat in nas"

7 - oglinda stanga nu se mai dezabureste,desi electric merge;

8 - intra apa rau in portbagaj,e piscina cand ploua;

Cam astea sunt problemele de care mi-am adus aminte momentan,o sa revin ,daca mai sesizez si altele.Va rog,ajutati-ma cu sfaturi,poate o pun la punct.

PS:Fosta mea masina a fost un Cielo,careia deja ii duc dorul,am trecut la Nubira deoarece este mai spatioasa,mai impunatoare,si care ma umple de draci!

 

Salutare din nou.Astazi am remediat din probleme,din nou multumiri lui Nino,fara de care nu m-as fi descurcat.Am facut urmatoarele:

1 - am reparat aeroterma,adica mi-a desfacut-o cineva,avea un contact la desfacut,cu ocazia asta mi-a inlocuit si bucsile de la ea,acuma este normala;

2 - am inlocuit blocul de lumini,acum functioneaza corect(cred ca am ars blocul din cauza becurilor,100/90W,asa ca nu riscati cu becuri mari,sunt patit);

3 - s-a rezolvat "delay-ul",inlocuind IAC-ul.

Atat am reusit sa rezolv intr-o zi.Apropo,uleiul i l-am schimbat,i-am pus Castrol SLX Professional 5W40,cred ca e ok pt ea,motorul suna bine,trage,mai am de schimbat urgent antigelul.O sa revin cand ii mai dau de cap sau cand mi-o face alte belele.Apropo,am observat ca ABS-ul o ia razna daca prima data merg in marsarier.

Share this post


Link to post

La 4. banuiesc ca e vorba de Pheonix. Niste jafuri. Am luat pentru Espero si le-am aruncat dupa mai putin de 1000 km. Pina la 80-90km/h frinau rezonabil insa de la 150-160mk/h nu mai erau bune de nimic. A .. de fapt erau ! Faceau un zgomot infernal, mi-au zgiriat discurile in ultimul hal si ... cam atit. Ia incearca niste Ferodo (sau Pagid, Textar) si apoi sa ne spui cum stai cu frinele ;)

 

Cu becurile la putere dubla ... ti-ai cautat-o cu luminarea

 

5. este o problema pentru care si GM a dat un comunicat de presa. Problema este cunoscuta.

 

8. se rezolva cu o reglare sau cu un cheder nou. Prima varianta mi se pare mai plauzibila, mai ales daca e prima interventie. Daca, insa, masina a suferit un accident din spate, se schimba treaba.

 

 

Si, apropos, nu mai cita mesajele anterioare, cu atit mai mult cu cit iti apartin. Vezi ca exista niste prevederi la :)

Share this post


Link to post

Oare este vreo solutie pt ca pompa sa-mi indice nivelul corect?Si placutele de frana,daca imi amintesc bine,cred ca sunt Fermit sau ceva de genul...si scuzati-ma de "reply".

Share this post


Link to post

Ce am observat si eu legat de indicatorul de benzina,cand opresti motorul normal trebuie sa se lase acul precum cel de temperatura,eh la mine nu se lasa,indica benzina si cand e motorul oprit :) Am vazut ca si multe leganza daca nu chiar toate tot la fel fac,si la nubira si la cielo am mai vazut "problema" asta.

Share this post


Link to post

Nu e o problema. Acum trebuie sta tot timpul "ridicat" la Nubira, la Matiz nu mai tin minte cum e. Au optat pt varianta asta aia de la Daewoo din cauza ca se ridica destul de greu si ti-ar lua ceva pana ai vedea cata benzina reala ai, stiu de la unele Opeluri mai vechi, ca te plictisesti pana vezi cata benzina ai.

Share this post


Link to post

Eu totusi zic ca nu trebuie in mod normal sa fie asa,nu am vazut la nici o masina sa fie asa,nici la opel nici la ford nici la fiat etc,eu tind sa cred ca problema e de la pompa de benzina,am schimbat si pompa de benzina nu mai retin exact cand,sa zicem cam 1 an si nu mai stiu daca facea asa si inainte de a o schimba :-?

Share this post


Link to post

Asa vin de noi, la Nubira (ca la celelalte nu stiu) acum sta ridicat tot timpul atata timp cat ai baterie si benzina.

D'aia sunt marci diferite, fiecare face la marca lui cum vrea, astai la Nubira au facut sa steie ridicat tot timpul mai mult din cauza tipului de "sonda" nefiind "instanta" (daca mai sti cum e la Oltcit, ca sare cand ai rezervoru plin de zici ca iese din bord).

Edited by Dumitru Cristian

Share this post


Link to post

Am fost saptamana asta la un service din Tg Jiu,mi-au schimbat acolo suportul motorului pe partea stanga,cel de deasupra cutiei de viteze,au trebuyit sa dea bateria jos.I-am intrebat cand au pus bateria la loc daca nu trebuie facuta initializarea IAC-ului la care ei au zis ca nu.Nu am zis nimic si am venit la Petrosani cu masina, totul pare a fi in regula,dar parca nu sunt impacat ca nu au facut-o,din cate am citit pe forum ar trebui facuta operatia asta,nu?

Share this post


Link to post

mie sincer imi place faza asta ca nu cade ala asa doar bag capu in masina si vad cata benzina mai am fara sa mai pun contactu si sa se amorseze pompa de benzina degeaba ... ce ma enerveza pe mine si mi-ar fii placut sa aiba nubira presiune la ulei pe ceas sincer era fenomenal sau ceva si mai de vis C.B dar ... asta e :mrgreen:

Share this post


Link to post

Catalin, ar fi indicat sa-i faci Idle Learn Controlu'... Nu Cred ca asa fara merge 100% cum ar trebui la ralanti.

Suportu' ala l-am schimbat si eu cu speranat ca nu o sa se mai miste ansamblul motor-cutie ca naiba dar tot asa face, trebuie pusa o semi-punte fata de Nubira 2 cu al 4-lea suport si nu o sa se mai miste.

 

Rafi ii poti pune tu cate ceasuri vrei, si pe mine m-ar fi batut gandu sa-i pun ceasuri dar daca ii voi face ceva modificari, asa la motorul stock care se aude ca merge bine nu are foarte mult rost.

Share this post


Link to post

Merci Cristi,in legatura cu Idle Learn,dar cu semipuntea aceea,oare se poate adapta la nubi 1,a mai facut-o cineva pe aici sau ai tu vreo idee de adaptare viabila ca iti dai seama ca as aplica-o. In tot cazul la mine se vede totusi o diferenta fata de ce o fost nu mai misca asa rau motorul.

Share this post


Link to post

salutare

am si eu o intrebare, nubira 1 are senzori ABS si la saboti/tamburi ? adica, pe spate cand calci frana, blocheaza rotile ? (mie nu-mi tin franele pe spate, vreau sa rezolv asta si sunt curios...)

multumesc

Share this post


Link to post

ABS e pe toate patru rotile...fiecare are cate un senzor. Roata care se blocheaza la franare e deblocata. Pe spate mai greu sa blochezi rotile... am incercat eu cu frana de mana si nu zice nimic ABS :)

 

 

Share this post


Link to post

multumesc mult de raspuns...asa ma gandeam si eu, ca daca fata are abs tre' sa aiba si spatele altfel la frana brusca te invarti in loc...

deci, tragi frana de mana si nu se blocheaza total rotile ? sau franeaza ca si fata si se opreste ? la mine, sa zic la 20 km/h trag frana de mana si isi continua mersul fara nici o problema, se opreste in final ca probabil tine un pic de tot frana - deci nu ma pot pronunta

 

o intrebare (scuze ca postez asa haotic, nu le prea am cu din astea)

nubira 1, tot ea e vinovata...

pierde lichid de racire constant, am schimbat niste furtune care intra in calorifer (am pus de dacia ca in tot bucurestiul nu am gasit de nubira,nici la king auto !!!)

pe unde ar putea sa mai piarda...mecanicul mi-a verificat toata instalatia,vasul e ok,radiatorul la fel...macar informativ daca stie cineva ?

multumesc

Share this post


Link to post

Nu se blocheaza pe asfalt... pe zapada am reusit sa le blochez :D

Oricum nu tine spatele ca fata... Fata tine mult mai bine.

In legatura cu apa ce inseamna pierde constant? O galeata, o siringa, un pahar? Singura varianta e sa o lasi sa se usuce complet, sa o pornesti si sa incepi sa pipai tot traseul de furtune, pe la vas, pe la termostat, radiator si eventual din nou la cel de caldura poate undeva e o fisura. Vezi ca radiatorul sau caloriferul de caldura sa nu aiba portiuni umede pe fagure.

Share this post


Link to post

ABS-ul nu are nici o legatura cu frina de mina !

Share this post


Link to post

La tine trebuie reglati sabotii de frana si frana de mana, sa vezi atunci diferenta :mrgreen: . Frana de mana la mine tine la 3-5 dinti si fooooarte greu blochezi rotile... Cu antigelul, poate sa ti-l "manance" pe la garnitura de chiulasa... si eu am problema asta, imi mananca putin si il murdareste (mama lor de serviceuri :grumpy: ).

Share this post


Link to post

La Nubira 1, schimbatorul de viteze functioneaza cam ciudat. Banuiesc ca trebuie schimbata timoneria si la prima vedere pare identica cu cea de la Cielo. Stie cineva daca e aceeasi treaba?39000000.gif

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

De cielo mi-au vandut si mie la magazin. S-a potrivit.

Share this post


Link to post

De vreo 2 zile am si eu o problema (pentru care nu am gasit rezolvarea prin "Search" pe forum...): indicatorul de temperatura urca greu pana la valoarea obisnuita (temperaturile exterioare au fost peste 5 grade...), iar la accelerare "temperatura" scade!!! Caldura am, ventilatoarele pornesc, contactele de la ceasul indicator de temperatura le-am curatat si strans, pompa de apa schimbata de 2 luni... Ce poate fi? Termostatul blocat pe deschis sau sonda indicatorului (stiu ca sunt doua sonde, una pentru ceasul indicator si alta pentru ECM...)?

Edited by nino

Share this post


Link to post

Pai daca ar fi senzorul de temperatura pt. ceas ti-ar da eroare de la pornire. Mai indicat e sa o bagi pe un tester. E 50 ron si-ti spune exact care-i treaba.

 

Eu nu am Nubira decat de 2 saptamani si mare lucru nu stiu despre acest tip de masina, insa la Cielo cand vedeam ca nu se ridica acul la temperatura, ori strangeam contactele din bord, ori schimbam senzorul de temperatura din chiulasa.

Share this post


Link to post

La tine trebuie reglati sabotii de frana si frana de mana, sa vezi atunci diferenta :mrgreen: . Frana de mana la mine tine la 3-5 dinti si fooooarte greu blochezi rotile... Cu antigelul, poate sa ti-l "manance" pe la garnitura de chiulasa... si eu am problema asta, imi mananca putin si il murdareste (mama lor de serviceuri :grumpy: ).

 

merci mult pt ponturi :rolleyes:

in leg cu pierderile de antigel, la asta cu garnitura de chiulasa nu s-au gandit pana acum...presupune schimbarea garniturii nu ? (nu le am deloc cu mecanica)

Share this post


Link to post

Presupune schimbarea CORECT a garniturii, ca degeaba o schimba daca pun una de tot cacaoa si stransa la mana...

Share this post


Link to post

Problema cu scaderea temperaturii al bord a fost rezolvata: am schimbat termostatul (primul banuit) si acum totul este ok. Cu ocazia schimbarii termostatului am pus si masina pe scanner (Scan 100) si totul e ok, cred ca si timpii de injectie (0,8 - 1,3 ms, cred ca este ok), cu exceptia sondei de oxigen care e dusa de muuuuuult timp si care imi aprinde Check la viteze peste 110 km/h pentru perioade scurte de timp... Ventilatoarele pornesc (fara AC cuplat) pe viteza mica la 92 grade Celsius (in manual scrie la 93), iar cele pe viteza mare la 97, la fel ca in manual.

Edited by nino

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...