Jump to content
Sign in to follow this  
VIPER

Despre calculatoare

Recommended Posts

Daca l-ai luat de la o firma mare gen Emag, nu ii intereseaza. Chiar ti-l vor schimba cu unul cu capacitate mai mare, daca din ala vechi nu mai au pe stoc.Incercat de... un prieten. :)

Share this post


Link to post

E unii baieti destepti care recupereaza date de pe hard diskuri busite. Dar trebuie sa deschida pacientul.

 

Asta inseamna ca trebuie sa alegi: ori muzica de pe hard disk, ori un hardisk nou la garantie.

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Si "baietii destepti" lucreaza scump de obicei ;) Daca se lasa cu desfacerea "pacientului" eu nu cunosc decat o singura firma care face asa ceva.

 

In ceea ce priveste laptop-urile, eu merg pe dell si hp in general.

Share this post


Link to post

Aici e clar o problema de mecanica, ar costa foarte mult recuperarea datelor ...

Share this post


Link to post

Daca merita efortul: http://www.qdr.ro/ cu preturi aferente.

Dar fara garantie dupa; "pacientul" trebuie intr-adevar desfacut.

 

L.E. Personal as alege garantia.

Share this post


Link to post

Daca as pati la fel, pentru mine conteaza mai mult timpul pierdut pt. inregistrarea muzicii. As alege oricind sa salvez muzica mai degraba decit un amarit de HD de 1 terra, care a dovedit ca nu tine la cazaturi :mrgreen: .

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Sincer, din moment ce era in format WMA ... mai bine la garantie. Aproape orice muzica se gaseste acum de cumparat.

Share this post


Link to post

Daca merita efortul: http://www.qdr.ro/ cu preturi aferente.

Dar fara garantie dupa; "pacientul" trebuie intr-adevar desfacut.

 

L.E. Personal as alege garantia.

 

De astia vorbeam si eu, altii nu mai stiu.

Fac treaba buna din ce am inteles.

 

@hitman. Nu e obligatoriu sa cada. Am avut un anume model de seagate 1tb sata intr-un storage la munca, din 5 bucati mai traiesc decat 2, au murit pe rand fara sa le faca nimeni nimic.

 

PS Acasa tot model de-asta am si eu ala pe care am toate filmele > :)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Muzica o s-o recuperez.. destul de greu, dar se poate. HDD-ul l-am luat de la Domo.

Trebuie sa gasesc cutia si il voi duce astazi. Cand o sa ma intrebe ce s-a intamplat, le voi spune ca a fost o cadere de tensiune in timp ce rula un film. E plauzibila explicatia?

Share this post


Link to post

A mers si la ultima conexiune nu l-a mai detectat; atat. Asta presupunand ca nu are defecte fizice vizibile, care nu fac obiectul garantiei; daca da nu are sens sa ii minti, pentru ca se observa.

L.E. Nu trebuie sa mergi la DOMO! Cauta in certificatul de garantie adresa de service din orasul tau; altfel te vor redirectiona ei.

Share this post


Link to post

De astia vorbeam si eu, altii nu mai stiu.

Pe astia ii stiu si eu, aveau, la un moment dat, o filiala in Leu. Fac treaba buna, am avut mai multi cunoscuti care si-au rezolvat problemele la ei. Cu costuri pe masura :D .

Share this post


Link to post

"Această garanţie comercială nu acoperă nici unul din cazurile de mai jos:

...

 

accidente, incendii, lichide, produse chimice, alte substanţe, inundaţii, vibraţii, căldură în exces, praf în exces, ventilaţie inadecvată, căderi de tensiune, tensiune de alimentare sau de intrare incorectă, radiaţii, descărcări electrostatice, inclusiv trăznete, alte forţe şi şocuri mecanice externe."

 

Citat de la Sony.

Share this post


Link to post

"Dom'le nu mai merge", si atat asculta-l pe Mihai a lucrat la garantii, nu fa pe desteptul.

Lasa-i pe ei sa-si dea seama daca ii intereseaza. ;)

 

Totul e sa nu aiba defecte vizibile sau urme de ars...etc. Aia poate or sa zica "l-ai scapat pe jos, etc" dar daca nu au cum demonstra, degeaba.

Share this post


Link to post

Am fost astazi la Domo si m-au trimis la service-ul agreat din Calarasi, dar abia vineri il voi duce, pt ca azi terminasera programul, iar maine sunt "pe teren".

Voi reveni cu verdictul.

Share this post


Link to post

@Axel7: ai doua recomandari identice; una de la mine, cealalta de la Dj_Dark. Am facut garantii de ne-a iesit pe nas, iar ceea ce ti-am spus noi este cea mai optima solutie pentru tine. Tu crezi ca noua nu ne-au trecut prin maini produse stricate din vina utilizatorilor? Dar atata timp cat nu prezinta defecte fizice vizibile provenite din socuri electrice si/sau mecanice noi ca si oameni de service nu am putut demonstra nimic. Ca sa nu mai vorbim de overclocking (fortarea performantelor unui produs, peste cele ale producatorului).

In alta ordine de idei: cum adica "sunt pe teren"?? Chiar nu se gaseste cineva ca front desk? Adica sa ti-l primeasca si sa ii faca intrarea cu data de azi (joi) si nu maine (vineri)? Dar daca azi ar fi fost ultima zi a garantiei? Ce faceau, vineri iti spuneau ca nu se mai poate? Tu stii ca eu am primit si onorat garantie la produse chiar si in ultima zi? Pentru ca asa este corect, chiar daca este ultima zi. Majoritatea consumatorilor nu isi cunosc in totalitate drepturile si de acest lucru se prevaleaza oamenii de tehnic. Personal am fost "vertical" in meseria mea, chiar si cu cei foarte apropiati, cand a fost vorba de garantie, motiv pentru care, sigur, mi-am atras foarte multe critici, dar asta pentru imi place sa fiu corect.

In concluzie: sunt obligati si azi sa ti-l primeasca oricand in perioada garantiei.

Bafta!

Share this post


Link to post

Cred ca se refera la el ca e pe teren ;)

Share this post


Link to post

Program service: LUNI - MIERCURI - VINERI: 8:00 - 16:00

MARTI - JOI: PE TEREN

Exact asta scrie pe usa lor. N-am avut ce face si nu m-am ambalat prea tare, pentru ca mai are garantie pana in Decembrie.

In cazul in care era ultima zi, puteam sa il predau, direct, celor de la Domo si il trimiteau la Bucuresti. Baiatul de la Domo mi-a zis ca daca e vreo problema cu service-ul, sa i-l aduc lui, pt ca il trimite la Bucuresti, dar eu prefer sa merg aici, pt ca ma gandesc ca am mai multe sanse sa mi-l schimbe, decat la Bucuresti.

Share this post


Link to post

Deci? Este tocmai ce spuneam! "Foarte tare" firma asta care asigura service-ul. In final tot la Bucuresti ajunge, iti spun ca si procedura, iar cei de la service center sper ca vor binevoi sa ti-l schimbe. recomandarea mea: mergi la Domo.

Share this post


Link to post

Mda, deci tot la Domo am ajuns, pt ca cei de la service-ul de aici nu se ocupa si de HDD-uri. La Domo, l-a scos din cutie, s-a uitat un pic la el, a vazut ca n-are niciun semn si a zis ca o sa-l trimita la Bucuresti si ca o sa mi-l schimbe, cel mai probabil.

 

Banuiesc ca asta o sa dureze cateva saptamani. O sa va spun ce s-a intamplat, dupa verdictul celor de la Bucuresti. :roll: Multumesc pentru sfaturi!

Share this post


Link to post

Sa nu uiti sa treaca pe certificatul de garantiei prelungirea acesteia pentru timpul cat a fost la ei.

Share this post


Link to post

s-a uitat un pic la el, a vazut ca n-are niciun semn si a zis ca o sa-l trimita la Bucuresti

 

Rabdare si tutun. Pt. un telefon Nokia C7 am patit la fel. Venit inapoi cu verdictul sec a celor de la service: 'telefonul prezinta urme interioare de cazatura, nu se poate pe garantie, altfel va costa 10 mil.'

 

Poate ai noroc si schimba fara intrebari, sau poate doar a iesit hardul din mufa sata2 si scapi usor.

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Nu cred ca-i doar iesit din mufa, pt ca se auzea cum se misca capul de citire aiurea si mai scotea si un fel de "beep". O sa am mai multa grija pe viitor.

Portabile si sensibile. Nu puteau sa-i puna si ei un accelerometru pentru protectie.. De fapt, asta ar trebui sa aiba orice HDD extern.

Share this post


Link to post

OFF topic

Doar am citit printe randuri si ca orice lege romaneasca si aceasta pastreaza traditia

 

Art. 13

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;

b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; -aici cred ca ne explica Einstein ce inseamna rezonabil

c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.

 

Art. 14

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora. -da domne' aveti dreptate nu are iesire spdif, ce te ambitionezi asa pt. o gaura in plus, este o chestie minora... in rest functioneaza perfect

Edited by papie

Share this post


Link to post

Bun, am primit raspunsul celor de la Domo. Hard-ul trebuie inlocuit, pentru ca nu poate fi reparat, dar nu se mai fabrica modelul pe care-l aveam si au zis ca-mi pot alege altceva de pe site, iar daca depaseste suma pe care am platit-o, pot da diferenta. (nu trebuie sa-mi aleg un hdd, neaparat)

 

Problema e ca un hard extern de 1 TB costa 600 de lei si e mai slab decat ce-am avut eu, adica 5400 rpm si 8 mb buffer. Al meu avea 7200 rpm si 16 mb buffer si a costat 360 de lei, cu reducere de la 400. Toate s-au scumpit acum, observ, fata de decembrie 2010, cand l-am cumparat.

 

Ce sa fac? E corect ceea ce fac ei? Sau sunt obligati sa mi-l inlocuiasca cu produs cu aceleasi specificatii?

Edited by Axel7

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...