Dj_Dark Posted October 10, 2022 (edited) Gata si cablajul, am din nou 2 becuri de marsarier. Dupa cum se observa a mai fost reparat odata in trecut si s-a rupt fix langa lipitura, de data asta am tras fir nou prin manson si am taia bucatile "tari" vedem cat tine. @Salex uite asa se face, ce instalatie noua de hayon 🙂 Edited October 10, 2022 by Dj_Dark 3 Quote Share this post Link to post
Viktor Posted October 10, 2022 (edited) Dj'u, nu te lasi de trebaluiala nici ars cu ceara, ha ?😉 Edited October 10, 2022 by Viktor Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted November 9, 2022 (edited) Duminica am mai surubarit ceva, am schimbat filtrul de polen la aia rosie si da, pentru asta trebuie sa dai juma' de bord jos. Cu ocazia asta am observat ca flaps-ul care regleaza fluxul de aer la picioare pare deconectat, se misca cu mana, parca nu era conectat la nimic. Dupa investigatii era o rotita sarita de la angrenaj (toate comenzile de la clima sunt electrice, nu vacuumatice ca la daewoo) s-a rezolvat rapid, cred ca asa a fost de cand am luat clima. Poze detailate nu am, doar de ansamblu 🙂 Ca fapt divers, foarte misto lucrata clima, tot ansamblul ala de actionare iese doar apasand pe un clips si se poate inlocui complet, sau se poate demonta si motorul de pe el si servisa intr-o oarecare masura. Valabil la fiecare in parte, sunt 3 respectiv parbriz, frontal si picioare, se vad in poza. Edited November 9, 2022 by Dj_Dark 3 Quote Share this post Link to post
ches Posted November 10, 2022 (edited) On 11/9/2022 at 12:09 PM, Dj_Dark said: Ca fapt divers, foarte misto lucrata clima, tot ansamblul ala de actionare iese doar apasand pe un clips si se poate inlocui complet, sau se poate demonta si motorul de pe el si servisa intr-o oarecare masura. Valabil la fiecare in parte, sunt 3 respectiv parbriz, frontal si picioare, se vad in poza. Cu siguranta la modelele noi servisarea este imposibila de un user normal, daca se strica ceva iti dau o estimata de 5000E tot modulul + manopera. Pacat ca in lumea auto nu prea prinde curentul asta cu "the right to repair" care exista de cativa ani pe telefoanele mobile si electronice in general. Edited November 10, 2022 by ches 1 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted November 21, 2022 Am trecut la rotile de iarna si totodata am mai strans putin frana de mana din reglajul sabotilor. 1 Quote Share this post Link to post
mirceajo Posted November 24, 2022 On 11/9/2022 at 12:09 PM, Dj_Dark said: (toate comenzile de la clima sunt electrice, nu vacuumatice ca la daewoo) Si la daewoo sunt electrice, dar cele cu Clima 🙂 1 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted February 27 Si, am depasit 400k km. Din pacate nu am prins la fix, trecusera vre-o 8 km cand am vazut, drept urmare am facut poza cand am ajuns acasa. Din pacate si masina a sarbatorit afisand urmatoarea eroare Fiindca a mai avut o faza acum 2 saptamani cand a pornit foarte greu si inca una acum 2 ani cand am schimbat toata rampa de injectie cu alta SH, de data asta am luat senzor nou. Pret, tineti-va bine, 1093 ron 🙂 pe bosch si arata cam asa: In banii astia am primit si un odorizant, dupa cum se vede 😄 Simptome, socuri in accelerare, relanti oscilant, la un moment dat s-a oprit de tot si a pornit foarte greu. Intr-un final s-a prins ECU de schema si l-a dezactivat, zgomotul injectiei s-a schimbat si masina dadea cu fum rau in sarcina, drept urmare am lasat-o in garaj pana schimb senzorul fiidnca imi bateam joc de ea. Din ce am vazut pe live, avea momente cand mergea bine, toate bune, dupa care ramanea blocat pe presiune mare (aprox 1000 bari) moment in care masina nu mai tragea (daca era in miscare) sau se oprea si nu mai pornea (daca era in relanti). Sper sa fie asta si nu regulatorul de presiune, toate simptomele si codul de eroare duc la senzor. BTW, am aflat si eu ca presiunea in rampa variaza intre 400 de bari in relanti la 1300+ in sarcina 😮 . Mai postez saptamana viitoare dupa ce il schimb. 3 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted March 7 Gata, e schimbat. asa arata cel vechi Masina merge bine, o mai tin sub observatie. BTW, am gresit, presiunea in "blana"ajunge la 1600 bari defapt :) Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted March 13 Fiindca am avut o banuiala, saptamana trecuta am luat placute fata/spate si un set de filtre (motorina,aer,habitaclu). Banuiala s-a dovedit a fi corecta, placutele fata erau de schimbat. Se observa 2 aspecte 🙂 In primul rand, cele din prima poza (stanga) erau uzate mai putin, am vazut si la itp ca era un mic dezechilibru. Stanga frana mai slab dar nu suficient incat sa trebuiasca corectata din volan. In al doilea rand in a doua poza (dreapta) placutele sunt tocite oblic, cel mai probabil nu au culisat corect. Ca masuri, am dat jos portetrierul in ambele parti si curatat bine cu perie de sarma si am scos niste lichid sa se mai curete instalatia. Parea cam murdar lichidul, vedem daca se imbunatateste, daca nu, data viitoare set reparatie la etrier. Burduful nu era rupt dar cine stie ce jeg o fi inauntru. La final am schimbat si filtrul de motorina (a doua oara de cand am masina) . Cele de aer raman pe data viitoare. Inca un aspect observat, discurile alea brembo se pare ca sunt tari, dupa un set de placute uzura e minima, aproape ca nu se simte buza deloc. Am inspectat si de fisuri pe la gauri, nu am vazut inca. Ah da, placutele sunt ATE ceramic, la fel ca data trecuta. Nu le-am auzit scartzaind sau ceva, drept urmare am mers pe acelasi lucru. 4 Quote Share this post Link to post
Viktor Posted March 14 Nu clampane etrierii fara de placute montate ? Quote Share this post Link to post