Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Anvelope

Recommended Posts

Am goodyear excellence si pot sa iti zic ca sunt super. Produc un zgomot redus la rulare, franarea este buna, directia este mai precisa si chiar maresc stabilitatea masinii.

Bafta la alegere!!!

Share this post


Link to post

La Dunlop am alergie. Am avut pe matiz niste SP nu stiu cat si le-am aruncat dupa vreo 5k km. Inteleg ca exista si modele mai premium dar eu nu vreau sa aud. :)

Share this post


Link to post
Dunlop SP am si eu. Sunt extrem, extrem de incantat de ele.

Uskt are si el si la fel, zice ca e foarte entuziasmat.

 

Dunloape SP am si eu si Moshu, imi plac cum se comporta si pe uscat si pe ploaie(legat de acvaplanare si de experienta avuta cu alt model).

Share this post


Link to post

Ce sa zic, om fi noi patru mai nebuni...dar cu siguranta pot sa spun ca sunt cele mai bune gume pe care le-am avut vreodata ( versus Michelin, Pirelli )

 

Off topic : apropo de Moshu, el de ce nu mai da pe aici deloc?

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Salutare.

Am avut montate pe masina anvelope 175/70R13 cu janta de otel 5,5-Jx13 4x100x56,5 ET49.

Astazi am cumparat de la dezmembrari 4 roti complecte (de opel astra F,jantele arata bine,anvelopele aproape noi) cu aceleasi dimensiuni ale anvelopelor si jantelor scrise mai sus doar ca ET-ul este de 46.

Le-am montat pe masina,dupa care am masurat distanta (la interior) dintre jante si este cu 6mm mai mare decit distanta masurata cu jantele vechi(ET-49).

Credeti ca-mi va afecta rulmentii,suspensia sau altceva pe la directia?

Multumesc mult !!!

Share this post


Link to post

Nu.

Share this post


Link to post

Multam mult Tommy!

Share this post


Link to post

Am vazut si eu reply-ul sau...un cuvant dupa ani de zile? nu-l cunosc personal, dar m-a suprins lipsa lui indelungata de pe forum.

Share this post


Link to post

Probabil timpul, mai bine zis lipsa lui.

Share this post


Link to post

Goodyear Eagle NCT5 nemtesti am avut pe Passat vreo 50 de mii de km si au fost foarte bune. Apoi tot pe acelasi tip de anvelope s-a mers, cu care s-a si dat masina.

La Continentale am alergie, sunt un fel de Debica mai scumpe. Le-am vazut pe Matiz, era sa derapez vara, cu un Passat pe benzina incaltat cu ele (acolo unde Passat-ul meu cu NCT-uri mergea fara gres), si au si un aspect "neglijent", decat Continentale mai bine Barum.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Culmea.

 

S-au cumparat Dunlop SP Sport 01. Am citit si aici cateva recomandari mi le-au recomandat si cei de la Auto Soft in defavoarea Goodyear. Sper sa nu aiba soarta celor de pe Matiz.

Share this post


Link to post

In vara trecuta am postat pe aici o informatie cum ca Tygar si montana sunt facute la Zalau amandoua,in aceeasi fabrica..In concluzie cine e multumit de Montana va fi multumit si de Tygar.Eu nu am avut curajul sa le incerc pe niciuna.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Se scrie "Tigar" si nu "Tygar" si sunt fabricate in Serbia. Nu are rost sa le comparam cu Montana (mai nou Kormoran) pt. ca sunt mult mai bune. Chiar daca sunt din gama anvelopelor ieftine.

Share this post


Link to post

La schimbarea anvelopelor de iarna cu cele de vara , trebuie echilibrate si jantele?

Share this post


Link to post

sergiuhusca, se echilibreaza roata cu totul .. ca sa intelegi si tu ce intrebare ai pus.

Share this post


Link to post

Sa fie si mai clar.

Daca schimbi numai cauciucul si pastrezi jantele -> echilibrezi.

Daca schimbi cauciucul cu tot cu alte jante ( ai pus la pastrare cauciucuri vara cu tot cu jante) daca te bazezi ca au fost echilibrate bine cu un an inainte le poti lasa asa.

Ideea e ca janta si/sau cauciucul sint excentrice mai mult sau mai putin din fabrica. Cind le pui impreuna o sa iasa un ansamblu tot excentric care se corecteaza la echilibrare prin punerea greutatilor de plumb. Ai schimbat un element din ansamblu (in speta cauciucul) ansamblul nu mai are aceleasi proprietati si echilibrarea facuta anterior este 0.

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsuri!

Share this post


Link to post

Sorry daca sunt :o fftopic: : Mi-a scazut consumul combinat la cielo exe E 3 pe gpl de la 10l la 8l la suta de cand mi-am pus cauciucurile de iarna Continental Contiwintercontact TS 800. :P .

Revenind la topic si pe mine m-ar incanta niste cauciucuri de vara: inca mai oscilez intre Dunlop Sp sport 01 si Goodyear Excellence. Sa vedem cum cade zarul. Inca un lucru ciudat(pentru mine): Anvelople de iarna pe care le am pe masina nu fac deloc zgomot pe la 20 grade daca le compar cu Debica presto de vara.

Share this post


Link to post

Si BFgoodrich profiler 2 sunt Ok atat pe ud(au provil V) cat si pe uscat.

Pana acum sunt multumit.

Share this post


Link to post

Voi ce-ati alege: Goodyear Excellence(170 lei) - made in Indonesia, Dunlop Sp Sport 01(170 lei) - made in Germany sau Bridgestone Turanza ER 300(187 lei)- made in France?

 

Observ ca parerile sunt impartite. Totusi, ...conteaza mult tara de fabricatie, nu se aplica aceeasi tehnologie peste tot unde fabrica?

Edited by thunder

Share this post


Link to post

Cum am mai spus eu am Dunlop SP 01 si sant multumit de ele.

Share this post


Link to post

Cu GoodYear nu am mers decat ocazional (pe masinile de serv.). Sunt bune dar cu o anv. de iarna am patit-o: efectiv s-a taiat pe talon, pe exterior. Din ce am observat eu: talonul e destul de moale. Dar nu generalizez. Cu Bridgestone nu am mers. De anul trecut am trecut si eu pe Dunlop Sp. 01 de care sunt ff multumit. Si chiar sunt ok pt. o masina fara ABS.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...