Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 1.5 Dohc Bej

Recommended Posts

Pune mana pe flex,monteaza-i o perie de sarma si racaie bine lonjeronul.Am putin antifon,daca vrei til aduc joi,nu o lasa asa,mai ales lonjeronul.Acum cat te mai poti baga sub ea.E nasoala treaba cu rugina la lonjeroane sti prea bine.rant.gif

Share this post


Link to post

Daca se mentine vremea frumoasa poate, daca incep ploile si ninsorile o mai spal cand nu mai vad prin geamuri :) .

 

Faci ca mine, speli doar geamurile ;)

Si apropo de vopsea - eu vreau sa ajung in Vitan sa imi fac un spray la culoarea masinii - sa retusez niste ciupituri. De ce nu faci si tu tot asa?

Share this post


Link to post

Ce ai pe firul de + de la baterie? e o chestie de sticla transparenta, ca un creion de control...vreo siguranta suplimentara, ceva? :rolleyes:

Share this post


Link to post

Siguranta de la alimentarea statiei

Share this post


Link to post

E frig nu se usuca repede vopseaua si inghet si eu pe langa ea. Nu il ia rugina asa repede, oricum este dupa prinderea puntii spate, nu e greutate prea mare acolo doar ce am in portbagaj. La vara fac tot platoul de portbagaj si in interior

 

@ englishman, a intuit madkat bine.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

dj_dark salutare!

jantele mar interesa pe mine... dar pana la jante poate imi spui ce trebe sa desfac sa pun un bec la panoul de climatizare ca sa ars si noaptea nu vad nimic pe acolo... am desfacut partea de la schimbator si partea de mai sus dar nu reusesc sa dau de bec... ala de jos de la bricheta e usor de schimbat dar celalalt nul gasesc...

am 142.000 km si de la cine am luato mia dat ceva chitante de service autorizat daewoo cum ca distributia fu schimbata la 103.000 ... pe la 160.000 ar trebui schimbata no?

Share this post


Link to post

Esti pe sectiunea Masina mea. Sfaturile si intrebarile tehnice se pun pe sectiunile de Probleme Tehnice. Utilizeaza functia pentru a gasi ceea ce te intereseaza.

Share this post


Link to post

gata sefu... da jantele lu dj_dark tot leas vrea... un id de mess dj?

Share this post


Link to post

E trecut la profil. Ti-am trimis si PM.

Share this post


Link to post

N-am mai postat demult pe-aici insa m-am tinut de cuvant, n-am mai spalat-o de atunci :) .

In rest masina rezista cu stoicism stresului cotidian, am reusit sa-mi mut proiectorul dreapta 1 cm mai in spate si sa-mi disloc grila intr-un maldar de gheata (calculat gresit de mine ca zapada).

Mi s-a dezlipit iar un bandou de pe usa stanga spate, am ramas intepenit in parcare si a trebuit sa fiu tractat, termostatul deschide prea devreme si nu face cald cum ar trebui, chestii de iarna.

 

Si astazi una care nu are legatura cu sezonul. M-am trezit cu miros puternic de benzina in masina. Ma invart pe langa ea, verific vizual si tactil daca nu cumva am agatat vre-o conducta de benzina in mormanele de zapada prin care imi place sa inot si negasind nimic deschid capota.

Aici surpriza, gasesc furtunasul de pe tur dintre regulatorul de presiune (cred ca asta e ceasul ala de butelie) si rampa de injectoare umed si mirosea a benzina. Am strans colierul mai tare, sper sa nu mai musteasca fiindca pe vremea asta am un chef fantastic de desfacut furtune de cauciuc.

 

Cam atat, in rest masina se comporta exemplar, uleiul a ajuns aproape la minim (2 mm peste) in 6500 km, apa e la nivel (era peste acum ceva timp), lichidul de ambreiaj trebuie completat (musteste pe la cilindru), lichdul de frana la nivel, la servo nu se mai desface capacul de la frig, la fel si busonul de ulei, trebuie insistat.

 

Astept primavara pentru a evalua pagubele (zgarieturi, indoituri) cauzate de parcarile in nameti.

 

In rest, eu si LIN-ul va uram cat mai putine probleme, La Multi Ani!! si sa ne vedem cu bine la anul :drinkers:

Share this post


Link to post

Update :D

post-2698-126321582829_thumb.jpg

 

Mai am o aripa verde de la dezmembrari si va urma o punte spate de vectra. Am planuri mari , sa vopsesc "burta", interiorul portbagaj, oalele spate si niste mici retusuri la exterior + aripa verde vopsita si montata.

 

Nu mai vine caldura odata ;) .

Share this post


Link to post

frumoase jantele dau bine pe espero aka 240SX :P bine zici cu caldura :drinkers: sa vina mai repede

Share this post


Link to post

Arata fain totusi jantele astea. :)

Si nici fara capace nu deranjeaza prea rau. Sunt curios cum o sa vina pe masina cu gume si cat si pe unde o sa atinga.

Share this post


Link to post

Tapene jante,poate gasesti si capacele pana la urma.Frumoase planuri ai cu LIN-ul.Cu puntea spate de vectra cu discuri nu stiu ce sa zic.Si eu vroiam sa fac acest up-date pana acum o sapt cand un prieten cu Solenta pe care a montat punte de renault cu discuri fara sa omologheze inlocuirea si cand a facut accident el a cazut vinovat pt ca nu avea omologate modificarile si curciule de politai ziceau ca daca era standard,fara modificare ar fi oprit mai repede si automat evita coliziunea.El nefiind vinovat,capete de curci,dar asta e.

PS.Daca vrei iti dau pe baiatul cu care am vb pt punte,200 ron completa mai putin placute si aerisitori.Vb ta,hai cu caldura.drunk.gif

Share this post


Link to post

Sa stii ca ai mare dreptate Costi! Eu sunt patit cu asigurarile si trebuie sa evitam orice chichita de care ar putea sa se lege ei in caz de accident. De aia e mai bine fara punte spate cu discuri...

Jantele arata f bine, ce cauciucuri vrei sa pui DJ pe ele ?

Share this post


Link to post

@madkat. Dupa calculele mele n-or sa atinga deloc. Merci!

 

@velican. Da capete de creta, legile din romania ce sa-i faci? Ce conteaza ca ies bine pe tester, e omologare artizanala. Asta este, prefer sa am frane totusi si sa ma feresc de belele. Oricum, in 5 ani de cand am masina nu a fost decat o singura data la politie (cu beleaua aia mare) si atunci nu s-a uitat nimeni la frane. In rest intelegeri amiabile.

Modificarea se va face cu cap, am mai multe incercari. Initial montez doar puntea cu limitatoarele de 3/8 standard ale masinii si daca nu sunt multumit, iau limitatoarele de vectra care sunt 3/4. Daca nu se potrivesc, pompa cu totul.

E un risc pe care mi-l asum. In ceea ce priveste puntea, vorbim noi, nu stiam ca stii pe cineva. Eu am gasit la craiova.

 

@ing3r. 195/55/15. Ies exact ca 185/65/14 cum e original la diametru total.

 

Capace am gasit 2 la cineva dar tocmai in timisoara.. Initial vor fi fara capace, voi vopsi etrierii si capetele de planetara negru sa vad cum dau. Daca nu-mi convine, vad eu ce adaptez.

Share this post


Link to post

Pregatirea continua:

post-2698-126369474158_thumb.jpgpost-2698-126369475538_thumb.jpg

Puntea are discurile foarte bune (nu le mai schimb deocamdata), si placutele aproape noi. Bucsile par iarasi bune insa se vor schimba. A fost data jos in fata mea de pe o vectra si e perfect functionala (avea si lichid in instalatie). Are si senzori de ABS :P .

 

Astazi am reusit sa trec pragul psihologic de 200.000 km si binenteles ca nu am facut poze. Am observat cand deja aveam 30 km peste :( .

Ca alte mentiuni, ieri am spalat-o (in sfarsit), trebuie sa-i schimb uleiul (aproape 8000 km) imi bat o gramada de chestii, mai ales cand e rece. Dupa ureche "suna" a bucse bielete antiruliu, probabil si un cap de bara sau ambele, pe spate probabil bucsele de amortizor, oricum la vara se va schimba tot, pana atunci, pregatiri si iar pregatiri.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Bravos pt punte.Ai gasit-o foarte bine la banii astia,pomana.Bine ca ai gasit capace de jante,mai ai 2 si gata.

Spor la strangerea de piese si la primavara sa le vad pe masinuta.

 

PS.Pai ce numai eu sa uit sa fac poze nr de km.Eu insa depasisem cu vrea 4-5 km,dar nu mai avea farmec. ok.gif

Share this post


Link to post

tie cand ti se pune ceva in cap :)

bravo - sunt convins ca o sa se simta fain upgrade-ul de franare - ca sa nu mai zic de cum o sa se vada etrierii prin jante (nu oale amarate)

Share this post


Link to post

:> or sa se vada frumos. Nu am gasit insa supape limitatoare, toate masinile de acolo aveau ABS si lipsesc. Asta e, le las pe ale mele de test si vad cum se comporta. Daca nu e nici o diferenta schimbarea e doar de look :D , urmand sa-mi caut limitatoare (care probabil functionau si pe tamburi la fel de bine) :P .

 

In ceea ce priveste capacele pentru jante, daca va sar in ochi pe undeva, dati de stire. In principiu se potrivesc de la orice janta artec in 4 prezoane indiferent de distanta.

 

In rest, iar ninge, insa e un lucru bun, oricum nu mai am bani deocamdata.

Share this post


Link to post

Fa si tu un test de frane inainte si dupa schimbare, ca sa vezi diferentele.

Share this post


Link to post

Bineinteles. Inainte nu stiu ce rost are, stie toata lumea cam cat are un cielo pe spate, insa dupa garantat direct pe stand ma duc. Oricum, se va simti imediat daca exista vre-o diferenta numai din comportamentul masinii.

Share this post


Link to post

Sa nu dezechilibrezi sistemul. Stiu ca frana spate trebuie sa varieze intre 1/3 si 1/2 din total forta de franare aplicata rotilor, in functie de incarcatura. Daca va tine spatele mai mult decat fata o sa ai o problema, atat la tinuta de drum cat si la uzura mult mai mare a articulatiilor spate.

Share this post


Link to post

Iarna va fi cel mai grav. Oricum nu cred ca am vre-o sansa sa tina spatele mai tare nici fara limitatoare, discurile sunt mult mai mici si aceeasi presiune aplicata de pompa, cel putin teoretic. Astea de 3/8 ajung la 1/2 la frana tare conform cartii. In rest la frane usoare fara blocajul rotilor probabil dau 1/4 pe spate, lucru intarit si de uzura aproape inexistenta la sabotii spate in 150.000 km. Din cate am inteles pe opel kadett s-au montat 3/4 insa trebuie studiata problema.

 

PS. Daca aveam ABS ce bine era :) .

PS2 Operatiune o voi face singurel si voi posta aici impresii, eventual un tutorial si probleme aparute. Majoritatea care si-au adaptat un fost la mecanici si probabil nici nu stiu cum a fost montata.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

N-are nici o legatura frina pe tamur cu frina pe disc. Daca sistemul este in stare buna de functionare (etriere, discuri, placute) s-ar putea sa ai supriza sa vezi ca vei frina mai bine pe spate decit cu tamburi. Diferenta majora va fi la incarcatura mai mare pe spate si la condus in forta, discurile ar trebui sa fie mai robuste la fading. La frinare "linistita" nu cred ca se va schimba semnificativ comportamentul.

 

Daca faci operatiunea in Bucuresti te ajut/asist cu placere.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...