Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 1.5 Dohc Bej

Recommended Posts

Bravo domnul,felicitari.Cum se comporta LIN-ul acum,cred ca excelent nu?Acum daca tot ai muncit si facut treaba buna mai iarta-l si tu,pe motor,nu il mai omori asa ca vezi ce patesti.Vedem joi in parcare cum sta treaba.Felicitari. =D>

Share this post


Link to post

Am uitat sa specific. Treaba s-a efectuat la un mecanic, eu doar am ajutat si mi-am facut si alte reparatii. S-a folost presa, acesta fiind si motivul pentru care am preferat asa decat sa ma chinui eu. Omul e din provincie si lucreaza acasa, am stat cu el aproape tot timpul. Desi se vedea pe la ora 19 ca probabil nu va fi gata in aceeasi zi omul nu s-a grabit deloc, a lucrat meticulos si a tras pana la 12 noaptea cand i-am auzit "maraitul" :D .

 

@salex Si cu presa a fost ceva chinuiala la pus. Semiconurile alea nu stateau deloc. Vaselina sa traiasca :) . Berea era dar n-am pozat-o. Suntem oameni seriosi ce naiba? :D .

 

@velican Merge bine, mai trebuie reglat un pic la avans dar in rest rupe tot. Tocmai si-a luat si mersul si sa vezi acu omor :P . Pana acum am protejat-o, trebuie sa-i schimb uleiul si pe urma...

 

@Dumitru Cristian. Am trisat un pic si nu pot spune ca am facut-o cu mana mea, doar cu ochii mei :) . Oricum, tot respectul pentru nenea mecanicul. Felul lui de lucru m-a uns la inima, de aceea a si durat atat de mult. Am chiulasa si toate canalele luna acum, cum e pe-afara asa e si pe dinauntru.

 

@ing3r Pai nu sunt la fel? :D .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Update:

Am montat spalatorile de parbriz de insignia si ma declar multumit.

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry447063

 

Ca alte operatiuni am schimbat uleiul si am retensionat cureaua de A/C (scrjnea rau intinzatorul).

Ulei castrol magnatec 10W-40 si acum sa vad cat mai scade, daca mai scade. Oricum, motorul toarce frumos pentru varsta lui si nu scoate fum. Daca totul e in parametrii urmatorul schimb va fi cu 5W. Trebuie sa-mi arate ca merita intai :D .

M-am mai jucat putin si cu avansul initial, acum trage cum il stiam eu.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

cati km are motorul?

a mai fost desfacut pana acum?

ce ulei ai folosit de cand o ai, si la cat il schimbi?

 

scuze atatea intrebari :thumbl:

Edited by argon

Share this post


Link to post

Sa imi zici cum se simte masina cu uleiul asta , eu l-am avut ceva timp pe masina (aproape 1 an, 2 schimburi parca) si cand am trecut la Mobil s-a cunoscut diferenta in bine , desi mi se parea ciudat. Nu e cam mic 5w, mai ales ca vine si iarna? Sau treci de iarna?

Share this post


Link to post

@argon. Vezi mai in urma, asta e un jurnal cu tot ce s-a intamplat cu masina de cand am luat-o pana acum. Rasfoieste prin topic. Am aproape 200.000 km

@ing3r. Tocmai ca vine iarna. 5W e mai subtire decat 10W. Am probat multe tipuri de ulei si nu am sezizat vre-o imbunatatire cu vreunul din ele. Cu toate merge bine la inceput :D .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Unde ai gasit duze Insignia?Si la ce bani.Am tot intrebat si eu si nimic,cica prea nou modelul si nu sant stocuri. :spumelagura:

Share this post


Link to post

Mie mi le-a adus uskt.

Share this post


Link to post

Update:

1) Am avut o mica problema cu demarorul, clantanea solenoidul dar nu se mai invartea, rezolvata simplu, contact imperfect la papucul firului de "forta".

 

2) Intre timp am descoperit musafiri nepoftiti. Probabil atras de semintele ramase prin usa, un soarece sau mai multi au facut "party" la mine in masina :) . Cand am luat-o joi am gasit coji de seminte peste tot si o patura roasa partial in portbagaj, drept pentru care am purces la o curatenie generala. Desfacut tot din portbagaj, inspectat cabluri triple spate, batut prin table, poate iese animalul, demontat scaune, bancheta si consola centrala, aspirat toate resturile de seminte, nici urma de animal, toate cablurile par in buna stare. Cu aceasta ocazie am refacut si ceva legaturi pe la audio.

 

3) Am schimbat apa in instalatie si am folosit o chestie lichida pentru astupat porii, care s-a dovedit o porcarie. Solutie de la prevent din praktiker, nu o recomand sub nici o forma. Si dupa 2 spalari tot am impuritati in sistem si nici nu cred ca a facut mare lucru.

 

4) Si alte nimicuri...

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Pt problema nr 2) baga rapid o pisica. :tongue: Cu ocazia asta afli si pe unde sunt alte probleme cu rugina :) )

Share this post


Link to post

Sa stii ca se invartea pisica unui prieten dupa aia pe langa masina si o tot mirosea dar n-a vrut sa urce, cred ca muzica era de vina :)

Share this post


Link to post

Mirosea urmele lasate de motani. Deci ai cam scapat de musafir :thumbl:

Share this post


Link to post

Ma felicitari,daca si soareci se urca in masina ta ce sa mai mai zic de femei.greenguy.gif Virilule.21000000.gif

Share this post


Link to post

Pt problema 3) recomand Radiator Flush de la 2+2... E ieftin si bun. Mie mi l-a recomandat un mecanic ;) .

Share this post


Link to post

Merci de sfat. Momentan voi astepta sa vad daca macar am rezolvat problema sau mi-am murdarit instalatia degeaba, dupa mai vedem.

Cam asa arata conexiunile mele la baterie mai nou.

post-2698-125679915529_thumb.jpg

 

@velican. Da domnu' da' la pisici se pare ca n-am noroc :P .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

capacul de la vasul de expasiune unde-i?

Share this post


Link to post

Probabil pe langa pe undeva.

Share this post


Link to post

nu ar fi mai bine sa stea insurubat la locul lui? :-?

Share this post


Link to post

Eram inca in etapa de intretinere. Ma pregateam sa schimb agentul de racire din instalatie. Poza e facuta imediat dupa ce am schimbat borna de +. Acum capacul cu pricina e la locul lui.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Scuze, credeam ca asa umbli, ma miram eu ca esti asa nepasator cu masina, dar am vazut cu ochii mei multi pe care nu-i interesa ca nu mai este capacul ala acolo, si mergeau asa fara greturi...o perioada macar :rolleyes:

Edited by argon

Share this post


Link to post

Nu prea merge fara el. Pe langa faptul ca din lipsa presiunii nu ai caldura iarna cum trebuie, vara daca te dai putin la ea la primul semafor ai jumatate de apa jos. Aia care merg fara el au fisuri in instalatie si fara presiune nu mai curge, am mers si eu o data pana la magazin asa.

Share this post


Link to post

Si am trecut si eu la iarna. Mi-am montat rotile si i-am dat probabil ultima spalare pana in primavara :) . Uleiul se mentine bine (a scazut de la maxim la aproape jumatate in 4000 km), apa la fel, a scazut maxim 5mm insa e greu sa-mi dau seama de nivel exact din cauza variatiilor la cald si rece. Instalatia nu o mai spal sezonul asta, caldura baga.

Mi-am schimbat joi lampa dreapta spate cu una de la dezmembrari (foarte buna de altfel, ma asteptam sa fie zgariata) si azi mi s-a ars becul pe frana din ea :) problema rezolvata rapid de dimineata la primul peco. In rest, gata cosmetizarea pe anul acesta

Si o poza

post-2698-125774748133_thumb.jpg

 

PS. Jantele ma gandesc sa le pun la vanzare, inca nu am pus anunt la bursa inca, daca le vrea vre-un cunoscut intre timp discutam.

Share this post


Link to post

Ce frumoasa arata asa curata.Mai putin aripa fata care trebe schimbata.Da stiu iti sta pa cap.greenguy.gif

  • Tu vb serios ca pana la primavara nu o mai speli?bigeyes.gif

Share this post


Link to post

Pai, spalata atrage atentia si cu asta apar si zgarieturile. Lume invidioasa dom'le :grumpy:

 

Daca se mentine vremea frumoasa poate, daca incep ploile si ninsorile o mai spal cand nu mai vad prin geamuri :) .

 

PS. Aripa, mai am putina rugina la oala dreapta spate, spoiler spate (cojit de bine ce a fost pregatit) si niste mici retusuri la vara. Mai trebuie de asemenea sa vopsesc portbagajul (interior/exterior) si o bucata din lonjeronul stanga (de la impact a sarit vopseaua pe o portiune).

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...