Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 1.5 Dohc Bej

Recommended Posts

O sa astepti dupa cei de la omniasig din pacate. In ultima vreme sunt foarte ensimtiti, eu mai am 5 luni de casco la ei si le pregatesc o surpriza, respectiv dosar pentru toate zgarieturile, reparatie si pa!

Share this post


Link to post

Si eu le pregatesc una. Voi incepe cu un telefon elegant luni prin care cer detalii pentru aceasta intarziere si in functie de cum voi fi tratat, voi lua masurile de rigoare.

Tot ce se asteapta in service este o nenorocita de hartie de accept din cate am inteles.

Share this post


Link to post

Dupa ce se va da acceptul, service-ul va lansa comanda de piese tot catre omniasig, care are un singur furnizor de piese, si iar asteptare pana vin piesele. Apoi alta asteptare pana se va da acceptul final de plata pe facturi...

Share this post


Link to post

Asta astept eu, acceptul final. Piesele deja au venit si o parte sunt si montate dupa cum se vede :) . Probabil azi s-a montat si bara dupa ce am plecat eu, doar asta mai era de facut, asteptau sa se usuce vopseaua de pe bandou.

Oricum, imi place cum a iesit pana acum, baietii au lucrat bine, sa vedem in cat timp se exfoliaza bara daca nu a fost pregatita bine :) .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Daca bara a fost data cu plastofix bun nu se exfoliaza. Farul si semnaliza aia pe dreapta asa le lasi? Omniasig nu au ca alte firme de asigurare contracte de decontare directa cu service-uri?

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Ba da nea Tommy, dar ei lucreaza altfel: te prezinti la ei deschizi dosar pentru ce se vede. Mergi la service unde desfaci si refaci constatarea daca mai sunt piese afectate si astepti o reconfirmare. Service-ul intra on line pe o platforma, lasa nr de dosar, piesele si valoarea manoperei. Omniasig da accept de principiu. Service-ul face pe o alta platforma on line comanda de piese. Si asteapta ca unicul furnizor de piese al omniasigului sa livreze piesele. Vin piesele, se face lucrarea, se fac fotografii ale masinii reparate in faza prevopsire, facturi si se trimite pentru acceptul final. Cam 10-14 zile minim fiecare etapa...

Share this post


Link to post

Cam asa e cum zice Mircea. Eu nu stiu atatea detalii, doar ca sunt la ultima faza acum, acceptul final.

 

Momentan farul si semnalul vor ramane asa, am alte chestii de rezolvat (conductele de frana si furtunele, aripa stanga fata de schimbat si alte cateva nimicuri)

Intre timp voi vedea daca sunt bune de ceva astea noi, daca se ingalbenesc repede dau banii degeaba pe celelalte.

 

LE. Am uitat de pasajele spate la roti... E de munca...

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Ba da nea Tommy, dar ei lucreaza altfel: te prezinti la ei deschizi dosar pentru ce se vede. Mergi la service unde desfaci si refaci constatarea daca mai sunt piese afectate si astepti o reconfirmare. Service-ul intra on line pe o platforma, lasa nr de dosar, piesele si valoarea manoperei. Omniasig da accept de principiu. Service-ul face pe o alta platforma on line comanda de piese. Si asteapta ca unicul furnizor de piese al omniasigului sa livreze piesele. Vin piesele, se face lucrarea, se fac fotografii ale masinii reparate in faza prevopsire, facturi si se trimite pentru acceptul final. Cam 10-14 zile minim fiecare etapa...

Asa e cum spune Mircea...SI eu am trecut prin asta, numai ca am luat teapa la etapa finala cu asiromul. Si omniasigul nu sunt prea mult diferiti de asirom ( scrise intentionat cu a mic! )...

 

Cam asa e cum zice Mircea. Eu nu stiu atatea detalii, doar ca sunt la ultima faza acum, acceptul final.

Ai mare grija cu acceptul final...Stai cu gura pe ei , da-i incolo de hoti!

Share this post


Link to post

Si de aseara am din nou masina, dupa 2 saptamani jumatate de service.

post-2698-127252128689_thumb.jpgpost-2698-127252131113_thumb.jpg

Din pacate diferenta e evidenta intre noul far si cel vechi, sa vad cum fac rost de bani sa-l schimb si pe dreapta.

La fel, trebuie sa vad de ce naiba sta capota stramba, posibil vre-un tampon deplasat de la locul lui.

 

In alta ordine de idei, aseara am avut vre-o 2 situatii in care am testat serios frana, si sunt foarte multumit de comportamentul ei. Chiar si cand masina e dezechilibrata (in viraje bruste pe franare) nu fuge spatele si se aseaza altfel, inainte parca se "scufunda" de bot :) .

 

In ceea ce priveste bujiile am o parere tot mai proasta. Nu sunt compatibile cu motorul meu deloc :) . Pe langa efecul "loganesc" nu-mi place cum se comporta deloc la relanti, fluctuatii mari de turatie. Acum sta perfect si apoi, fara nici un motiv aparent, urca la 1200, sta putin, coboara iar si asta se repeta la ceva timp.

Pot fi mai multi factori, e drept, fluctuatii de relanti Espero de 1.5 are si noua, insa prea e coincidenta, de cand le-am pus s-au agravat. Mai studiez problema.

 

A, si inca ceva. Am reusit sa-mi fac praf cablul de acceleratie (bun de altfel). M-a mancat undeva sa torn ulei pe el si acum :wallbanger: . Cand e rece culiseaza mult mai greu, nu mai pot tine turatia undeva sub 2000 de ture din acceleratie si nici cald nu se comporta mult mai bine. Inca un lucru invatat.

 

LE. Am uitat. Lucrarea a fost efectuata la Grand Garage, s-a vopsit si "ochelarul" din spatele farului indreptat (sper ca s-a si curatat inainte) lucru ce nu se vede si majoritatea il indreapta si il lasa asa, rugina aparand in scurt timp.

 

Sunt multumit de lucrare, recomand.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Cred ca esti singurul caruia nu am apucat sa ii spun ca bujiile bosch sunt de rahat?

Singura data cand Cielo nu mi-a pornit din prima - avea bujii bosch...

 

Cu cablul e bine de stiut - nu de alta, ma batea gandul sa il ung si pe al meu...

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Nu cred ca e atat firma cat faptul ca sunt cu 4 electrozi asimetrici fata de centru. E vorba de bosch super 4. Exista multe misfire la relanti fara sarcina (motorul tremura si se aud si pe toba) si ECM-ul incearca sa compenseze cum poate, adica marind relanti-ul temporar.

 

Cu A/C -ul pornit se comporta mai bine, si in accelerare parca e mai sprintena putin. Inca mai studiez, o sa ma joc putin cu avansul sa vad cum se comporta.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Vezi ca far gasesti nou pe net si la 110 lei.

Share this post


Link to post

Hai ca a iesit bine masinuta,felicitari.

 

Insa musai sa schimbi si farul drept,arata ca draq asa.Vb diseara mai multe.30000000.gif

 

 

Share this post


Link to post

Nu vad eu bine, sau masca frontala "calca" mai mult pe faruri; ca parca nu prea imi place, era mai frumoasa "natur"; sigur, este doar o opinie personala, iar gusturile nu se discuta.

 

P.S. Schimba-i farul ca chiar trebuie.

Share this post


Link to post

E bad boy look, custom made pentru masina Dj-ului. Mie unuia nu imi displace, e diferita si spre deosebire de multe alte "pleoape", asta arata aproape chiar ca din fabrica.

Share this post


Link to post

Hai ca a iesit bine masinuta,felicitari.

 

Insa musai sa schimbi si farul drept,arata ca draq asa.Vb diseara mai multe.30000000.gif

 

Merci! Vorbim sigur :)

 

 

Nu vad eu bine, sau masca frontala "calca" mai mult pe faruri; ca parca nu prea imi place, era mai frumoasa "natur"; sigur, este doar o opinie personala, iar gusturile nu se discuta.

 

 

Era prea "plangacioasa" din fabrica :D . Asa imi place mai mult si nu afecteaza decat putin faza lunga.

 

Dezavantajul consta in faptul ca nu mai pot scoate farul fara sa dau toata masca jos.

Share this post


Link to post

Exista multe misfire la relanti fara sarcina (motorul tremura si se aud si pe toba) si ECM-ul incearca sa compenseze cum poate, adica marind relanti-ul temporar.

Pe langa marca (super 4) mai exista un cod, din 3 cifre. Exista Super4 cu 1,6 mm gap, care sigur nu merg la tine. In plus, cifra de temperatura este mai mare pentru motorul tau, probabil. Nu mai cumparati bujii fara a consulta catalogul producatorului.

Share this post


Link to post

Posibil sa ai dreptate, mie mi le-a recomandat vanzatorul, am presupus ca stie ce vorbeste si nu am mai cautat, nici nu stiu ce cod au. Cu prima ocazie desfac una si caut codul.

Share this post


Link to post

Codul era de forma 5xx si se referea la ce au impachetat ei in blister sau in cutia de 4. Diferentele erau la dimensiunea gap-ului. Din codul principal de pe bujie afli cifra de temperatura. Ce cod si ce model de bujie recomanda Daewoo la motorul tau ?

Share this post


Link to post

Da. :D . Nu mai stiu, scrie in manualul de service, am citit odata dar daca am folosit numai ngk bkr6e de 5 ani de zile si stiu ca sunt ce trebuie, nu mai retin exact.

Tot ce am retinut e gap-ul la 1mm fiindca asta trebuia verificat din cand in cand.

Share this post


Link to post

Cifra 6 la NGK are echivalent 7-8 la bosch.

Share this post


Link to post

Merci!

 

In week-end le desfac sa vad si cum arata la culoare, iau codul si il postez aici sa dezbatem :) .

Daca nu sunt ce trebuie postez si la bujii macar sa stie lumea sa nu-si ia asa ceva.

Share this post


Link to post

La modelele cu mai multi electrozi n-ai ce face, nu poti regla gap-ul. Oricum, mai multi electrozi nu ajuta decat la durata de functionare, ca nu dau mai multe scantei, cum ar parea la prima vedere. Sunt bune la turatii mari, probabilitate de 4x mai mare sa dea scanteie cum trebuie si cand trebuie, atat.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Deci aste sunt bujiile.

post-2698-12728701019_thumb.jpg

 

Cod FR78X se vede si in poza. Am cautat putin si am gasit asta:

 

http://www.soundsplan.com/subject/upload/catalogue_samples/BOSCH%20SparkPlug%2020-38P.pdf

 

Nu am inteles de-acolo in schimb ce temperatura de functionare au si nici gap-ul (la ochi pare foarte mare).

 

Intre timp am realizat ca avansul meu era mult prea mare, l-am mai micsorat si pare ca s-a imbunatatit comportamentul, mai putin efect "loganesc", motorul nu mai smuceste asa rau cand te "infigi" in el.

Mai multe impresii dupa ce se obisnuieste putin cu noile setari.

Share this post


Link to post

Mda... masina s-a invatat cu noile setari si mergea fix la fel, drept urmare am renuntat la Bosch si am dat peste niste ngk mai vechi (japan) prin piesele vechi, pe care le-am montat. Diferenta e enorma, relanti stabil, trage de rupe (avansul e tot putin cam mare) nu mai simte pornirea electroventilatorului, servodirectia si alte nebunii.

 

Concluzia finala, raman la NGK bkr-6e, insa si aici am vazut 4 modele: Korea, France, si 2 feluri Japan. Acum am un model Japan.

 

Ieri, prin amabilitatea colegului Velican am facut si o mica sesiune de regat usi, capote si portbagaje la ambele masini.

 

Intre timp s-au achizitionat conductele de frana urmand sa incerc sa le montez in week-end.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...