Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Nu cred ca are rost sa ne luam de service-urile Dacia. Mentalitatea romanului este intradevar .. :wallbanger: , dar tot romani lucreaza si la service-urile Daewoo! Sau .. voi aveti coreeni p'acolo ? Tzo'n Ping Tzo'n Des va verifica presiunea pneurilor si Nam Su Tien vine cu piesele de schimb?

 

Eu ma multumesc cu gandul ca este o masina de conceptie Renault 100% . Ce parere aveti despre francezul care isi cumpara la el acolo Renault Logan? Tot Dacie e?! Eu incerc sa va inteleg ca aveti probleme referitor la marca Dacia , nici eu nu am pareri bune despre modelele anterioare (berlina , nova , srn ..slz e mai ok dar atat). Insa Logan-ul nu este Dacie decat ca nume! Vai de capul ei era daca tot romanii nostrii ar fi desenat-o si ar fi facut motoarele si , CV si componentele de siguranta. Insa Logan este un Renault vandut sub numele Dacia. Iar "mistoul" care-l faceti referitor la By Renault este slabut de tot ; By Renault este solutia alesa de francezi pentru a usura tranzitia marcii Dacia in vestul europei. Nici eu nu sunt fan Dacia , insa Logan este altceva , si m-am convins de asta in momentul in care m-am suit in ea pt prima oara , si mai ales dupa ce am facut test drive cu ea.

 

Aspectul de "frigider , sifonier..care mai era? aragaz nu? dulap?..ah stai ca-i acelasi lucru cu sifonier!" a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult. Masina arata chiar foarte modern cand ma uit la ea cateodata.

 

Singurul lucru pe care-l regret la ea , este ca nu era disponibil 1.5 dCi-ul acum 3 luni. Mi-ar fi placut sa fie diesel masina ..si cam atat! Ah ..si gumele de 2 bani..

Share this post


Link to post
Masina arata chiar foarte modern cand ma uit la ea cateodata.

 

Cateodata, dupa o betie crunta :)

Share this post


Link to post

Gluma simpla de la un om simplu ..nu-i asa artanis? :thumbl:

Share this post


Link to post

da @maximus, e doar motorul de 106, nu-i destul?

ai condus? ti se pare slab?

 

da, dacia e cea mai ieftina.. si ce daca?

 

tu de ce iti cumperi pina la urma pantofi de 1 mil si nu de 500mii?

 

"ca conceptul" logan e utopie, nu incape vorba, au recunoscut francezii ca nu o pot face in 5000 eur, ce naiba sa mai demonstrez eu?

 

dar eu nu inteleg.. de ce o sustii asa tare? ce ai omule de castigat?

 

poate raspunsul castigator l-a dat AND: "Masina arata chiar foarte modern cand ma uit la ea cateodata."

Share this post


Link to post

Se inchide pina la potolirea spiritelor prea infierbintate.

Share this post


Link to post

Dacia Logan va avea si un motor de peste 100 CP

Florin Cepraga

« Articolul precedent

Articolul urmator »

 

Producatorul francez de automobile Renault a anuntat ca va introduce din primavara anului viitor un motor pe benzina mai puternic, care ar putea propulsa Loganul in 10 secunde de la 0 la 100 de kilometri pe ora. Totodata, pretul ar putea ajunge aproape de pragul de 10.000 de euro.

 

Dupa lansarea de saptamina trecuta a motorului diesel pe Logan, francezii de la Renault au noi planuri in ceea ce priveste paleta de motorizari. Oficialii francezi s-au rezumat la a spune ca vor lansa in primavara anului viitor un nou motor pe benzina, cu 16 valve, pentru Logan. Cel mai probabil, motorul va fi preluat de la modelul Megane de 1,6 litri, 16 supape si 110 cai-putere. In acest caz, noul motor ar propulsa Loganul de la 0 la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 10 secunde. Acceleratia actualului model de 1,6 litri si 90 de cai-putere este de 11,5 secunde. Insa cei care vor Dacii nervoase, vor trebui sa plateasca mai mult. In prezent, pentru versiunea Ambition pretul este de 8.750 de euro. Pentru noul propulsor, pretul se va apropia vertiginos de pragul de 10.000 de euro.

 

Break, peste un an

 

Pentru urmatorii doi ani, proprietarul Dacia a anuntat si extinderea de la modelul berlina la break si pick-up pentru Logan. Potrivit directorului general al companiei, Francois Fourmont, versiunea break va fi lansata cel mai probabil in octombrie 2006. Pentru varianta furgoneta a Loganului, clientii vor trebui sa astepte anul 2007.

 

Reprezentantii Renault-Dacia au sustinut la sfirsitul saptaminii trecute ca vor introduce ABS (sistem impotriva blocarii rotilor) si repartitor electronic de frinare pe modelele Logan incepind de anul viitor. Aceasta dotare optionala, deci contra cost, va fi introdusa in special datorita cererii venite din partea clientilor de pe pietele externe unde se comercializeaza Logan.

 

In prezent, doar pentru versiunea Ambition (n.r. - virful de gama de la Logan), cu motor de 1,6 litri pe benzina si 90 de cai-putere, este disponibil ABS ca dotare de serie.

 

10.000 de cereri in Franta

 

Franta, Spania si Germania sint principalele tari din vestul Europei unde Logan este exportat. Numai in Franta, cererea pentru Logan a atins un numar de cinci cifre: 10.000 de clienti vor sa conduca „á la roumaine“. In plus, strainii care vor achizitiona noul motor diesel propus pentru Logan vor constata ca propulsorul indeplineste standardele Euro 4. In Romania, motorul 1.5 DCI se multumeste cu Euro 3.

 

100 de cereri pe zi pentru diesel

 

„In primele zece zile, am primit circa 100 de comenzi pe zi pentru motorizarea diesel fara aer conditionat“, a vorbit Jacques Abbot, directorul comercial la Dacia, despre succesul de care se bucura noua versiune. Uzina de la Pitesti va produce aproape 100 de Loganuri diesel pe zi. •

Share this post


Link to post

Articol :

 

De ce e mai scump Loganul in Romania decat in Occident?

 

Comercializata in Franta din 9 iunie, anul acesta, Dacia/Renault Logan continua dezvoltarea dotandu-se, in sfarsit, cu un motor Diesel, anunta francezii de la „Le Nouvell Observateur". Lansat in Romania in luna septembrie, in versiunea Euro 3 (cu 65 CP), acest motor va fi disponibil in Europa Occidentala de la inceputul lui 2006 in versiunea Euro 4. El va dispune atunci de 5 CP in plus (70CP).

 

El va fi asociat cu cutia cu 5 viteze disponibila in prezent la Clio si Megane. „In Romania se comercializeaza versiunea 1.5 dCi 65 CP adaptata normei obligatorii de de poluare Euro 3. Pe pietele unde este obligatorie norma Euro 4, este oferita versiunea adaptata corespunzator" ne-au raspuns cei de la Dacia.

 

La targul de la Frankfurt, unde a fost prezentata occidentalilor o Dacie pe motorina, era anuntat un pret pentru ea de 7.200 de euro (fara TVA). Ar rezulta 8.532 euro cu tot cu TVA in Germania. In acest pret este inclus aer conditionat, geamuri si oglinzi electrice, servodirectie, dublu airbag.

 

Pentru a beneficia de aceste dotari, in Romania trebuie platiti 8.670 euro, asadar cu 138 de euro mai mult. Atunci cand comparam preturile trebuie sa tinem cont si de faptul ca, in Germania, acciza la automobile e mult mai mare decat in Romania, ca transportul pana in Germania costa, ca sa nu mai vorbim de nivelul de trai foarte diferit.

 

Nu este prima oara cand clientii romani sunt tratati diferit, fata de cei occidentali. La lansarea modelului pe benzina, versiunea de baza pentru tarile occidentale a fost de 7.500 euro, in acest pret fiind inclus doua airbaguri si ABS. Pentru a avea aceste dotari, romanii trebuie sa plateasca 8750 de euro.

 

In plus, in Occident, Loganul este in garantie timp de trei ani, indiferent de motorizari. In Romania, pentru a avea aceasta garantie, trebuie scosi din buzunar 195 euro. Mai mult, la modelele pe motorina, garantia extinsa ajunge la 265 euro. Oricum, Loganul cel mai dotat ajunge sa fie concurat, pe piata romaneasca, de modelul Renault Clio Symbol.

 

Un Clio Symbol la aceeasi dotare, ce-i drept cu motorul de 75 CP, ajunge la 9000 euro. La acest model clientul poate beneficia de o garantie extinsa, dar in limita a 100.000 kilometri, de patru ani, pentru aceasta platind 390 euro (fara TVA).

 

 

Concurentii Dacia la Salonul Auto de la Frankfurt

 

 

La al 61-lea Salon Auto de la Frankfurt, alaturi de berlinele Mercedes si BMW, au aparut si noile autovehicule europene „low cost", semn al cresterii cererii pentru modelele ieftine din Europa de Est, informeaza AFP.

 

In afara de Logan, la salonul de la Frankfurt sunt prezent si CitroIn C1, Peugeot 107 si Volkswagen Fox, toate modele recent lansate pe piata europeana la preturi de aproximativ 9.000 de euro. Acest afisaj insolit demonstreaza noul interes al constructorilor auto din „vechea" Europa pentru un segment exploatat pana in prezent doar de rivalii sud-coreeni.

 

 

Logan se vinde foarte bine in Franta

 

 

In Franta, scriu cei de la „Le Monde", Loganul si-a depasit obiectivele de vanzari. „Cele 5.000 de unitati prevazute initial anul acesta vor fi mult depasite", afirma Jan Ptacek, director de marketing Logan. De aceea, cotele alocate Frantei vor creste, asigura el, in conditiile in care uzina romaneasca producatoare a Loganului functioneaza la capacitate maxima cu 175.000 de unitati pe an.

 

In ceea ce priveste temerile de reducere a vanzarilor de Clio sau Megane, acestea incep sa se risipeasca. „Noi avem in vedere o clientela noua care, pana in prezent, nu cumpara masini noi", subliniaza Luc-Alexandre Meynard, director al operatiunilor internationale ale Renault. El subliniaza ca fostele masini ale acestor noi clienti au in medie varsta de 13 ani.

Share this post


Link to post
Gluma simpla de la un om simplu ..nu-i asa artanis?  :thumbl:

... oamenii "complicati" conduc Logan numai din dorinta de a se complica , nu ? :D

 

 

Da' scump a mai ajuns Loganu' asta mai ales cel pe motorina , la 10.000euro iti iei masina tata nu cidatenie zgomotoasa ... :mda: Oricum cu GPL-ul iesi mai bine si zgomotul e incomparabil mai mic chiar si fata benzina de la Logan .

 

 

Stau si ma intreb - vizavi' - de reclamele astora de al renault-dacia daca nu cumva sint paranoici ...

Si la lansarea Loganului pe benzina cit si acum la motorina au avut aceeasi idee de reclama -- auzi cica vine superagentu' bau-bau si le fura secretu' sifonierului pe roti poreclit "Logan" . =))

Shpecialisti astia frantzuzii de la Renault , cind spun o minciuna o cred si ei , ce mai , sint mari mesteri in vorbe'n vint ... #-o

Share this post


Link to post

Ai perfecta dreptate iso la 10 mii de euroi cumperi o masina adevarata...parerea mea este ca golanul este exagarat de scump! (raport pret - calitate)

Share this post


Link to post

Dacia a primit 1.000 de comenzi pentru Logan diesel in zece zile

 

 

Producatorul local de automobile Dacia asteapta un nou varf de vanzari pentru modelul Logan cu motorizare diesel, dupa ce in primele zece zile de la inceperea vanzarilor a inregistrat aproximativ 1.000 de comenzi.

 

"Am trecut in a doua etapa a dezvoltarii Logan. Noul model diesel vine sa raspunda cererii tot mai mari existente pe piata, pentru acest tip de motorizare. Cea mai mare parte dintre comenzi, 800 de unitati, au fost pentru varianta cu climatizare (varianta de top - n. red.)", a declarat directorul general al companiei, FranA?ois Fourmont.

 

In acest context conducerea companiei se asteapta ca numarul comenzilor sa creasca puternic in perioada urmatoare.

"Vanzarile modelelor diesel reprezinta 23,2% din totalul vanzarilor de vehicule de pasageri din Romania. Mai mult de jumatate dintre acestea sunt insa importate", a afirmat directorul de produs al Logan, Leonard Nica.

 

El crede ca lansarea pe piata a Logan 1,5 dCi (denumirea oficiala a variantei cu motorizare diesel) va contribui la scaderea importurilor pentru diesel. "Dacia-Renault este, la acest moment, primul exportator de pe piata romaneasca, iar comercializarea noului model diesel va creste si mai mult importanta modelului Logan", a completat Fourmont.

 

Sefii Dacia nu au avansat insa volume de vanzari pentru noul model, avand in vedere experienta anterioara, cand vanzarile modelului pe benzina al Loganului au depasit cu mult asteptarile.

 

"Este foarte greu sa facem fata cererii foarte ridicate, cu toate ca fabrica de la Pitesti este utilizata la capacitate maxima. Aici se produc 680 de vehicule pe zi, dintre care 100 sunt echipate cu motor diesel", a precizat Fourmont.

 

Logan 1,5 dCi este comercializat, in Romania, incepand cu luna septembrie a acestui an. In luna octombrie, modelul diesel va fi lansat si in Serbia si Muntenegru, unde motorizarea diesel este foarte cautata. La inceputul anului viitor vor fi disponibile pentru gama Logan diesel si elemente preucm sistemul ABS (impotriva blocarii rotilor la franare).

 

Tot de anul viitor, din luna februarie Logan 1,5 dCi va fi comercializat si in Europa Occidentala. "Gama Logan va fi extinsa incepand cu anul viitor, in octombrie 2006 fiind lansata varianta break a modelului diesel, iar in ianuarie 2007 vor fi disponibile pe piata si autovehiculele de tip furgoneta", a adaugat FranA?ois Fourmont.

 

Dotat cu un sistem de injectie directa common-rail (cu punte comuna) de generatia a doua, motorul variantei diesel de la Logan echipeaza in prezent si modelele Renault Clio Symbol, Kangoo si Modus.

 

"Datorita sistemului respectiv de injectie directa, Logan 1,5 dCi beneficiaza de o reducere a zgomotului, a emisiunilor poluante si a consumului. Consumul de 4,8 l la 100 km in ciclu mixt ofera vehiculului Logan o autonomie de peste 1.000 de km parcursi cu un rezervor de 50 de litri plin", a explicat Leonard Nica.

 

Variantele diesel au preturi situate intre 7.270 de euro si 8.670 de euro, cu aproximativ 1.000 de euro si, respectiv, 600 de euro mai ridicate decat ale variantelor corespunzatoare echipate cu motor pe benzina de 1,4 litri si 1,6 litri.

 

Costurile de intretinere specifice variantei diesel de la Logan sunt la randul lor mai ridicate decat ale celor pe benzina. Astfel, costurile totale se ridica la 884 de euro la 100.000 de km, pentru varianta diesel fara climatizare, si 894 de euro la 100.000 de km, in cazul modelului Logan dotat cu climatizare.

 

Aceste costuri sunt cu aproximativ 330 de euro mai ridicate decat cele specifice intretinerii modelului Logan pe benzina.

Share this post


Link to post
Aspectul de "frigider , sifonier..care mai era? aragaz nu? dulap?..ah stai ca-i acelasi lucru cu sifonier!" a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult. Masina arata chiar foarte modern cand ma uit la ea cateodata.

 

Singurul lucru pe care-l regret la ea , este ca nu era disponibil 1.5 dCi-ul acum 3 luni. Mi-ar fi placut sa fie diesel masina ..si cam atat! Ah ..si gumele de 2 bani..

 

Tu chiar crezi ce spui?......

Asa cum am spus si nu repet, pretul de 9000 de euro este monstruos pentru Romania si pt ce ofera...si te inteleg sa iti lauzi masina, e a ta ...dar nici chiar asa...

Si cand am fosta acu in Rom, am fost mai atent la masina...si are un aspect"100%" Renault =)) ...ia sa privesti o Solenza...si apoi sa mai vb...

 

Si mai ales ce m-a frapat...V-ati facut un nou stil de condus...trebe ca toata lumea s ava faca loc...da, nu puteti stapani bine caii pe de sub capota si trebe sa depasiti pe stanga, pe dreapta...sa mai si sunati... =))

:drinkers:

Share this post


Link to post

Si iata profilul cumparatorului/conducatorului de Logan :

 

1. are capu' mare ... in urma reclamei Tv .

2. ochii medii ca marime , aproape miop

3. gura mare spre imensa cu un zimbet tip "gogu" - permanent

4. urechile mici - nu asculta parerile celorlalti

5. picioare butucanoase , poarta numai pantofi ieftini

6. fundul cam obosit

7. mers nesigur

8. mina dreapta este intotdeauna mai lunga decit stinga - din cauza schibatorului de viteze

9. arogant si recalcitrant in trafic - priveste pe toata lumea de sus .

 

 

UPS :rolleyes: am descris oare omul sau masina :> ?? sau numai masina ? =))

 

 

Dictionar :

 

-capu' mare -caroseria

-ochii - farurile

-... etc . :D

Share this post


Link to post

in acelasi spirit al reclamei logan diesel.. si articolul din libertatea :

Autostrada Soarelui. Ploua torential. Doua masini nemtesti par a se intrece periculos la viteze de 140-150 km/h. Dintr-o data, masina din spate este avertizata cu flash-uri sa se dea in laturi. Din spate trece surprinzator, intr-o tulumba de apa, noua Dacia Logan Diesel. Acul vitezometrului este tintuit la 160 km/h, desi viteza constructiva a motorului este de 155 km/h. Producatorul promite viitorilor proprietari ca noul Logan nu se va mai dezbraca de vopsea la cateva luni dupa achizitionare, indiferent de conditiile meteorologice. Automobile Dacia a organizat in weekend primul drive-test oficial, cu modelul Logan pe motorina. Testul s-a tinut pe traseul Bucuresti-Somova, pana in Delta Dunarii, cu intoarcere a doua zi, prin Constanta-Cernavoda. inainte de a urca in masina pusa la dispozitie de uzina, in versiunea de echipare Laureate, am privit-o indelung, incercand sa-mi dau seama ce surprize ne-a mai pregatit Dacia. Turul automobilului nu mi-a scos nimic diferit in evidenta, cu exceptia siglei din spate: 1,5 dCi. Cheia in contact si primim confirmarea ca sub capota fata avem de-a face cu motorul diesel Common Rail, acelasi care echipeaza Clio Symbol, Kangoo si Modus, insa, culmea, mai zgomotos pe Logan. Prima surpriza a fost placuta. La drum intins am constatat ca Dacia Logan poate in sfarsit sa concureze cu suratele ei din aceeasi clasa, mai ales in ceea ce priveste demarajul in mers. Motorul diesel de 1461 cmc dezvolta 65 cp la 4.000 de rotatii/minut, superior propulsoarelor pe benzina, fapt ce face ca noul Logan sa efectueze depasiri fara probleme, mai ales in coloane lungi. si in ceea ce priveste startul de pe loc masina se comporta onorabil, avand nevoie de doar 15,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km. Cu toate acestea, autoturismul devine usor instabil la viteze mari, mai ales pe ploaie. Conditiile meteo in care s-a desfasurat drive-testul au scos in evidenta o alta lacuna majora a Loganului: lipsa ABS-ului, sistem asistat de franare, disponibil doar la versiunea superioara a modelului pe benzina. Cum drumurile in Romania sunt sub orice critica, am simtit pe pielea noastra ce inseamna acest lucru. La franarea brusca, de la o viteza de 140 km/h, in incercarea de a evita un obstacol, rotile s-au blocat, iar masina s-a dus ca pe derdelus vreo 30-50 m, fara sa producem insa vreun accident. Pe drumurile neasfaltate, Dacia se comporta destul de bine, iar pe autostrada se poate intrece de la egal cu orice masina din aceeasi clasa, chiar daca noi nu am reusit sa urcam viteza la peste 160 km/h. in rest, noul Logan pe motorina se poate mandri cu un consum de invidiat: 4,8. in regim mixt, cu 4,3. in afara orasului si 5,8. in interior. E adevarat, la viteze mari, sau in traficul infernal al Bucurestiului, consumul sare cu cel putin 2-3 litri la 100 km.

 

Logan diesel, de la 7.270 e

 

Dacia Logan diesel este disponibila in trei versiuni, incepand cu 7.270 euro. Varianta de varf costa 8.670 euro. Directorul general Automobile Dacia, Francois Fourmont (foto), a anuntat ca de anul viitor va fi disponibila si versiunea diesel cu ABS, insa doar pentru variantele superioare de pret. Fourmont a precizat totodata ca din primavara uzina va scoate si un Logan dotat cu propulsor pe benzina, de 100 cp si 16 valve, iar din octombrie 2006 va iesi pe piata si Loganul Break.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Motorul diesel de 1461 cmc dezvolta 65 cp la 4.000 de rotatii/minut, superior propulsoarelor pe benzina, fapt ce face ca noul Logan sa efectueze depasiri fara probleme, mai ales in coloane lungi.

 

Reporterul asta e cam varza =))

Share this post


Link to post

totti, daca asa a fost facuta comanda ce vrei... :) )) ce nu face rromanul pentru un Logan cu reducere substantiala...sau chiar gratis...Ford GT40 minca-ti-ash :mrgreen:

Share this post


Link to post

da ati vazut ca in reclama de pe posturile romanesti. la scena cu vitezometrul au oprit imaginea cand vitezometrul atinge in jur de 3500 RPM. in reclama originala atinge in jur de 5000. oare de ce? :-W

Share this post


Link to post

Poate vrei sa spui turometru :) ) ...Apropo de chestia cu turatiile,

am avut astazi ocazia sau sansa :D sa merg si eu cu loganul diesel(masina care peste 3 zile o sa fie de test-drive)si am apasat pe acceleratie sa vad cam pana unde se duce turometru si a trecut de 5000rpm si se mai ducea un pic,dar nu ma mai lasat amicul meu.Cu toate ca majoritatea s-au plans inainte sa mearga cu masina(vor fi si dupa ce merg,dar totusi e familista nu de raliu)in privinta motorului,el este destul de sprinten,fiind ajutat de o cutie de viteze cu alte rapoarte decat cea pe benzina.Am reusit sa merg cam 1 km,ca ma grabeam,si nu mi sa parut prea zgomotoasa in oras,ramane sa vedem cum se va comporta la viteze peste 100km!Pe computer arata un consum de 6.2L/% si cica a "prins"165km/H pe A1.Alte diferente nu am sesizat.

Share this post


Link to post

Nu e rau! :) Cand apare dricul? Din ala vreau! :)

Share this post


Link to post

vezi ca eu m-am abonat de saptamana trecuta :)

 

apropo, @osirus pina la cat e marcat turometru la diesel? 7000?

eu am banuiala ca reclama e facuta cu o masina pe benzina dar nu as fi mirat nici ca dacia sa nu fi schimbat ceasul

Share this post


Link to post

Eu sunt curios daca are limitare! :) Zona rosie nu are, pun pariu ca e refolosit turometrul.

Share this post


Link to post

privind ieri inca o data reclama la golanul diesel am mai 'prins' un mesaj psihologic sau parapsihologic la renault:

 

loganul nu e numai visul barbatilor tari, o masina sportiva,mare etc

dar tipul din reclama e si visul femeilor

un macho sportiv inalt frumos si familist! are 2 copii :)

1 in fata 1 in spate :)

 

cum naiba frate cred astia ca un bandit .. isi face treaba si vine apoi sa-si duca puradeii la scoala?

 

doamne fereste sa-l lase franele :)

 

dar.. nu-s rele :) )

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

http://www.prosport.ro/index.php?c=1&a=77789

 

CNA a interzis spotul TV la Logan diesel

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a cerut, marţi, oprirea de la difuzare a spotului publicitar pentru modelul Logan cu motorizare diesel întrucât arată un autoturism care trece pe culoarea roşie a semaforului.

CNA consideră că spotul contravine articolului 29 din Legea audiovizualului, alin. 1, literele e şi g, care prevede că publicitatea trebuie "să nu stimuleze comportamente dăunătoare sănătăţii sau siguranţei populaţiei", precum şi "comportamentele indecente şi imorale".

 

=))

Share this post


Link to post
apropo, @osirus pina la cat e marcat turometru la diesel? 7000?

eu am banuiala ca reclama e facuta cu o masina pe benzina dar nu as fi mirat  nici ca dacia sa nu fi schimbat ceasul

Da.Bordul cu ceasurile e acelasi ca si la benzinara.Defapt nimic nu e schimbat la masina in afara de motor si cutie.Din cate am inteles are limitare la 5500,acum daca am fost mintit,va mint si eu :D .Si ce daca nu are zona rosie?Am vazut mai multe masini care nu au zona rosie la turometru si nu s-a mai plans nimeni de aspectul asta!

ps..inca o chestie pe care am auzit-o...cica are demaraj continuu pana pe la 140 si trage bine in toate treptele,nu ca la benzinara cand plangi langa ea cand dai a 5 a si vrei sa atingi viteze peste 140km/h.

Share this post


Link to post

Demaraj continuu, dar lent. Si nu pana la 140, ci pana la 120 :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...