Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Daca avea centura pusa, de ce dormea cu capul pe volan ? Altfel, este un exemplu bun pentru depasiri pe banda inferioara. Comportarea loganistului este usor de explicat: 6 luni experienta.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Loganistul a fost gasit nevinovat...post mortem... Cretinul cu masina rosie ar fi trebuit sa franeze imediat dupa ce l-a acrosat, dar se observa ca-si continua drumul si il mai loveste in spate inca o data, ceea ce a dus la izbirea bordurii. Nu si-a semnalizat intentia de a schimba benzile si loganul fiind pe deasupra putin in campul vizual mort...

Ca omul cu Loganul e clar ca nu avea deloc experienta, e evident.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Intr-o vreme se judeca rapid, cel care a lovit cu fata era vinovat, fiecare evita sa se gaseasca in aceasta postura si nu mai se petreceau "carnagii" (termen drag prompteritelor) pe sosele. Mai nou, vad ca nu mai conteaza viteza de deplasare, absenta oricarei franari si proastele aptitudini. De la conducerea "preventiva", vad ca s-a trecut la conducerea "iresponsabila" si ca nevinovat este sa gonesti cat mai tare pe banda ta, indiferent de ce se petrece in jur. Cand am discutat acest stil pe alt topic, mi s-a spus ca important este sa te deplasezi cat mai tare. Realitatea dovedeste ca soferul care a aplicat aceasta teorie a murit primul.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Nu mi se pare ca-l mai loveste odata in spate pe logan. A gresit cel cu citroenul dar, fara sa arunc vina pe mort, viteza cu care mergea loganul, faptul ca acolo e un usor viraj spre stanga (nu stiu zona bine, e posibil sa ma insel) si cel cu loganul venind pe dreapta nu a fost observat de citroen plus lipsa de experienta a celui de pe logan pentru ca nu a calcat deloc frana.

 

Ieri, vazut inainte de targu secuiesc un opel vectra 98-99 varza pe partea dreapta si taiat de descarcerare iar inainte de strunga pe e383(inainte de targu frumos) un passat break model 96-97 lovit in partea soferului. Erau venite 2 masini - smurd si ambulanta - si se incerca resuscitarea unei persoane intinse pe jos. Ciudat ca era o parcare acolo si toata actiunea se petrecea in parcare. E posibil sa fie asta accidentul http://www.bzi.ro/tanar-spulberat-pe-drumul-european-184226

In rest, drumuri aglomerate, putini zmei am intalnit pe ruta Brasov, Bacau, Roman, Iasi, Suceava. In continuare ma uimeste faptul ca soferii vad doar in fata lor, nu anticipeaza, sunt cu "ochelari de cal".

Edited by hyde

Share this post


Link to post

Parerea mea. Sloganul vine din spatele Citroenului (cu viteza ceva mai mare dupa cum se poate observa) si are un traseu oblic pentru a schimba banda pe care se mai afla masina alba si cea rosie (Citroenul). Daca luam ca punct de referinta masina alba vom observa pozitia in derulare a fiecarei masini. Sloganul nu semnalizeaza schimbarea benzii, intra in unghiul mort al Citroenului si de aici contactul. Partea cea mai nefericita este ca zona de contact este undeva la usa stanga spate , iar ceea ce se intampla seamana la indigo cu manevra pe care politia americana o foloseste pentru a puna capat urmaririlor in trafic. Coliziunea care a urmat a facut ca soferul Sloganului sa piarda controlul cu urmarile cunoscute deja, bineinteles si pe fondul vitezei putin cam mari (sa nu spun ilegala).

Concluziile sunt de prisos ...

post-2099-044113600 1282332320_thumb.jpg

post-2099-095235200 1282332327_thumb.jpg

post-2099-076228300 1282332346_thumb.jpg

post-2099-075959500 1282332352_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Deci, din pozele tale rezulta ca ambele masini au schimbat simultan banda de rulare, doar ca loganul avea o viteza mult mai mare. In situatia aceasta, nu pot sa-mi imaginez cum cel din fata il loveste pe cel din spate in stanga-spate, sa-l dezechilibreze. In astfel de cazuri, intotdeauna cel din spate il loveste pe cel care "i-a taiat calea" (vezi poza #3). In versiunea ta, loganul trebuia sa fie cu mai mult de jumatate din masina inaintea citronelului, in momentul impactului, adica masina din fata "i-a taiat spatele". In poza #4, masinile sunt la acelasi nivel, dar loganul este cu botul indreptat spre dreapta, recul la lovitura. Daca ar fi fost lovit in spate, botul s-ar fi aflat indreptat spre stanga.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Cam asa unchiule, contactul nu a fost cine stie ce, s-au vazut urmele de contact de pe citronada, dar suficient sa dezechilibreze Sloganul. Ceva s-a intamplat cu soferul acestuia din urma, incat mi se pare nefiresc ca sa se lupte doar cu directia fara sa franeze.

Pe slide-uri liniile sunt copy&paste pentru a pastra cat de cat perspectiva directiilor de deplasare (benzilor)

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Eu nu reuşesc să mă lămuresc dacă Loganul a intrat pe trotuar cu spatele (aşa îmi pare din înregistrare) sau cu faţa (după cum e buşit).

Oricum, moartea şoferului îmi pare destul de ghinionistă şi de greu de înţeles. Am văzut accidente mult mai urâte, cu urmări mai puţin grave pentru şofer/ pasageri.

A doua persoană decedată e tot din maşină, sau de pe trotuar?

Share this post


Link to post

A intrat cu fata, perpendicular pe bordura si a lovit cu aripa stanga-fata si cu montantul stanga al parbrizului un copac.

 

Ceva s-a intamplat cu soferul acestuia din urma, incat mi se pare nefiresc ca sa se lupte doar cu directia fara sa franeze.

Dupa parerea mea, daca n-a patit ceva fizic, a calcat acceleratia in loc de frana si a facut miscari ample din volan. Daca accelerarea in momentul atingerii cu citronelul a fost folositoare, continuarea ei, combinata cu miscari de tirist la volan au dus la catastrofa. Oricum, debutul acestui accident nu contine deznodamantul.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Eu nu reuşesc să mă lămuresc dacă Loganul a intrat pe trotuar cu spatele (aşa îmi pare din înregistrare) sau cu faţa (după cum e buşit).

A doua persoană decedată e tot din maşină, sau de pe trotuar?

 

1. cu fata

2. de pe trotuar

Share this post


Link to post

Pe trotuar au murit 2 pietoni si altul accidentat grav. Si doar atat pentru ca a fost oprit de o banca (mobilier stradal).

Share this post


Link to post

Pe trotuar au murit 2 pietoni si altul accidentat grav.

 

 

Si soferul?

Share this post


Link to post

Plus soferul. Un pieton a murit pe loc, altul la spital sau pe drum si altul grav ranit. Soferul, cred ca, a murit cand a luat pomul, aripa stanga-fata si montantul parbrizului erau facute varza, daca nu avea centura pusa. Probabil ca, airbag-urile s-au deschis cand a lovit frontal banca.

Share this post


Link to post

Sloganul nu semnalizeaza schimbarea benzii, intra in unghiul mort al Citroenului si de aici contactul.

Părerea mea, analizând filmarea şi "pozele" puse aici, e că Loganul n-a fost în unghiul mort al Citroenului, în schimb şoferul acestuia nu s-a asigurat absolut deloc (depinde, desigur, şi cât de bine/corect avea reglate oglinzile).

Normal, şi viteza(ele) de deplasare joacă un rol foarte important în "ecuaţie".

HeadTurn_Time.JPG

sursă poză

Share this post


Link to post

Probabil ca, airbag-urile s-au deschis cand a lovit frontal banca.

 

Da, in cel de-al 2-lea filmulet pe la sfarsit se vede airbag-ul iesit din volan, iar soferul se afla pe scaunul lui... dar cu capul culat pe scaunul pasagerului din dreapta.

 

Asta trebuia sa fie un accident banal daca Golanu' nu avea viteza asa de mare si poate soferul stia sa foloseasca corespunzator volanu' si frana.

 

Citroenu e vinovat pentru schimbarea directiei de mers fara sa se asigure, dar nu din cauza lui soferul Golanului a pierdut controlul asupra masinii .

 

Golanu' e vinovat pentru depasirea neregulamentara si viteza excesiva, motivul principal pentru care masina a ajuns pe trotuar.

Share this post


Link to post

Problema se pune in felul urmator: daca politia si-ar face treaba nu ar mai fi salbaticia asta de jungla sin Bucuresti + modificarea deastica a amenzilor...ai depasit viteaza legala cu 20km/h amenda 2000lei...ai depasit viteza legala cu 50km/h direct confiscarea masinii fara nici un comentariu.

Si bineinteles politistul sa nu mai inchida ochii la toate prostiile si sa dea amenda corect si fara diferentieri ca sa nu mai aud fraze de genul " numai luna asta am trecut de 2 ori pe rosu dar politia m-a lasat in pace" cum spunea cineva aici pe forum, si veti vedea ca numarul accidentelor se va reduce chiar si cu 80%.

Ca sa nu mai vorbim ca majoritatea accidentelor din Bucuresti au inceput sa aiba daune de exterior producandu-se la viteze mai mari de 80-90lm/h.

Edited by Alezz
  • Like 1

Share this post


Link to post

Din pacate este un accident cauzat de lipsa de experienta si de lipsa instinctului de conservare. Manevra loganului de a schimba banda prin intersectie, in conditiile in care manevra citroenului era previzibila, dublata de faptul ca nu a incercat deloc sa evite franand si mergand inca o banda pe dreapta impreuna cu claxon sau flash, iar dupa ce a fost atins n-a stiut ce sa-i faca, eu zic ca s-a incurcat in volan din pacate... Pacat, oameni tineri si victime nevinovate pe trotuar...

Share this post


Link to post

Si o sa moara in continuare din pacate.In Belgia e amenda 500E daca depasesti viteza legala cu 5km/h in Italia la fel...te risti? Eu zic ca nu, toti romanii cand ies din tara ciocu mic si merg pe burta, aici sunt zmei. S-a ajuns ca vuteza medie in Buc pe bulevadre sa fie de 80km/h si ca politisti ne vaitam ca nu avem bani de benzina/salarii/tonere de imprimante,iesiti fratilor pe strada si dati amenzi, nu mai stati la cafele si tigari.

  • Like 1

Share this post


Link to post

... manevra citroenului era previzibila, dublata de faptul ca nu a incercat deloc sa evite franand si mergand inca o banda pe dreapta impreuna cu claxon sau flash, iar dupa ce a fost atins n-a stiut ce sa-i faca...

O chestie pe care nici un instructor nu o baga in capul celor ce isi doresc permis auto si care, dupa parerea mea, ar trebui sa fie prima lectie la scoala de soferi : este complet idiot sa mori cu dreptatea de partea ta ! Cea de-a doua chestie care tinde sa devina istorie este conduita preventiva. In aceste conditii, postam sau citim din ce in ce mai des topicul asta ...

Share this post


Link to post

Ce conduita preventiva mosule multi nici nu se uita in retrovizoare...

Ala cu Loganul nici macar intentia de frinare nu a avut-o ...sau macar sa traga dreapta de volan pe banda 1 care era libera...

Plus viteza prea mare din partea lui...

In primele luni de conducere singurele masini depasite au fost : un camion Roman care consuma ulei cu urme de motorina, si un Aro plin cu pepeni...si citeva carute care nu se pun...asta pina cind te obisnuiesti cu masina, iti formezi deprinderile etc...sa nu stai sa te uiti pe unde e frina...sau sa o cauti cu piciorul...

Acu' toti sint "zmei" la volan, multi din ei cu "mamaliga" in luneta...

Share this post


Link to post

Din pacate este un accident cauzat de lipsa de experienta si de lipsa instinctului de conservare...

 

Total de acord.

Asemanator a fost si ultimul meu accident, numai ca eu m-am dus pe frana pana in el.

Share this post


Link to post

Bugs Bunny vs. Aveo - consecintele pot fi observate in poze.

 

S-a intamplat sambata noapte, pe A2.

130km/h, iepure aparut brusc in fata masinii la 5 metri si care (din fericire spun eu) cred a ramas putin cam socat caci n-a schitat nici un gest, ci a ramas pe mijlocul benzii. N-am calcat decat frana in cei 5 metri. De volan n-am tras deloc.

Spun din fericire pentru ca l-am luat fix pe mijlocul spoilerului.

 

Radiatoarele,desi indoite, nu s-au spart. M-am uitat la ele dupa accident, nu curgea nimic de nicaieri, asa ca am mers in continuare pana la mare cu ochii pe indicatorul de temperatura. Totul OK.

 

Daca racirea se face ok, ce probleme pot aparea daca merg cu ele asa vreo 2 luni, pana cand trebuie reinnoit contractul de CASCO ? As vrea sa nu apelez acum la asigurare, ca sa beneficiez de prima.

post-8022-009931600 1282570981_thumb.jpg

post-8022-019857000 1282570989_thumb.jpg

post-8022-069992100 1282570994_thumb.jpg

post-8022-006295600 1282571000_thumb.jpg

post-8022-044210600 1282571005_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Problema se pune in felul urmator: daca politia si-ar face treaba nu ar mai fi salbaticia asta de jungla sin Bucuresti [...]

Ca sa nu mai vorbim ca majoritatea accidentelor din Bucuresti au inceput sa aiba daune de exterior producandu-se la viteze mai mari de 80-90lm/h.

http://www.brigadarutiera.ro/index.php/ultima-ora/676-soferi-fara-permis-ca-urmare-a-incalcarii-legislatiei-rutiere.html

Share this post


Link to post

Ungur Cristian, fiul unui cunoscut doctor local, accidenteaza trei persoane ruland neautorizat cu un Alfa Romeo pe aeroportul de la Caranasebes in timpul desfasurarii unei etape de motociclism viteza ...

Expertiza "tehnica" ceruta de catre sofer stabileste ca autoturismul se deplasa cu 41 km/h si ca accidentele puteau fi evitate de catre ambele parti !!! Cred ca trebuia sa adauge ca victimele au traversat prin loc neautorizat. Acestia sunt "expertii" acreditati de catre justitie.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...