Jump to content
Sign in to follow this  
dinulescud

"blana" capota

Recommended Posts

Eu am curaj sa lipesc pe interiorul capotei carton, vara la 40`C si sa merg numai la "blana" cu masina si nu ia foc cartonul.

 

, ce parere aveti de izolarea conductelor de aer condtionat din compartimentul motorului?

Nu tot energie termica se pierde/castiga acolo ?

Share this post


Link to post

Eu am curaj sa lipesc pe interiorul capotei carton, vara la 40`C si sa merg numai la "blana" cu masina si nu ia foc cartonul

 

Sunt convins poti sa-i dai si foc si sa nu arda , pune-ti ce vrea sufletul tau daca tu crezi ca-ti face bine e minunat , ca la placebo ...

Share this post


Link to post

Nu tot energie termica se pierde/castiga acolo ?

 

nu.

Share this post


Link to post

sunt convins ca ,capota nu are mai mult de 60-70 grade si in plus polistirenul e ignifugat.daca rezista pus pe calorifer rezista si pus pe capota,si cum am specificat ,pus intre nervuri atunci capota are si ceva pierderi de caldura

Share this post


Link to post

sunt convins ca ,capota nu are mai mult de 60-70 grade

Poti tine mana pe capota vara dupa ce mergi cu masina fara sa te frigi ? La 60 - 70 ` C nu poti tine mana pe capota fara sa te frigi.

Share this post


Link to post

Exact , mai ales ca , daca era sa fie o facea fabricantul ,fie si pe modelele mai scumpe,.dar n-a facut-o deci...

Eroare ! Fabricantul, adica Daewoo, a pus asa ceva si fara a avea motoare diesel in oferta.

  • Like 3

Share this post


Link to post

Eroare ! Fabricantul, adica Daewoo, a pus asa ceva si fara a avea motoare diesel in oferta.

 

A pus ce?si unde?

Edited by VaLa

Share this post


Link to post

Nu despre izolarea termica a capotei discutam in topicul asta ?

  • Like 2

Share this post


Link to post

buun inteleg , a pus ce ? descrieti va rog ! ( intreb pt ca nu am mai auzit , vazut)

Edited by VaLa

Share this post


Link to post

"Blana" din titlul topicului despre care spuneam anterior ca este o pasla ignifugata ...

Share this post


Link to post

deci ce trebuie sa inteleg?? ca exista asemenea materiale ? ok dar se specifaica rostul lor ? si pe ce modele ?

Share this post


Link to post

Din pacate in catalogul de Nubira nu am gasit ce cautam.

 

Iti pot spune cert ca Leganza a avut din fabrica asa ceva. Atit in manualul de service cit si in catalog se face referire la "izolatie capota", cod 96194490

Share this post


Link to post

deci ce trebuie sa inteleg?? ca exista asemenea materiale ? ok dar se specifaica rostul lor ? si pe ce modele ?

Ai citit topicul? Uita-te la prima postare.

Share this post


Link to post

...daca rezista pus pe calorifer rezista si pus pe capota...

 

Nu-i de ajuns rezistenta la temperaturi inalte, trebue avut in vedere si siguranta. Un scurt pe instalatia electrica in compartimentul motor, poate fi inceputul unui dezastru. Personal, nu intimplator am cautat un material tratat, special, altfel ii trageam o patura dar nu tine.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Nu-i de ajuns rezistenta la temperaturi inalte, trebue avut in vedere si siguranta. Un scurt pe instalatia electrica in compartimentul motor, poate fi inceputul unui dezastru. Personal, nu intimplator am cautat un material tratat, special, altfel ii trageam o patura dar nu tine.

:thumbl: no coment

raman la pareare ca are doar scop de antifonare, dar daca exista argumente , ma inclin in fata dumneavoastra :)

Edited by VaLa

Share this post


Link to post

lasa-l ma ,nu vezi ca face pe prostu'?

 

Nu-i de ajuns rezistenta la temperaturi inalte, trebue avut in vedere si siguranta. Un scurt pe instalatia electrica in compartimentul motor, poate fi inceputul unui dezastru. Personal, nu intimplator am cautat un material tratat, special, altfel ii trageam o patura dar nu tine.

 

da ce scurt sa faca?de la ce?

Share this post


Link to post

lasa-l ma ,nu vezi ca face pe prostu'?

 

 

 

da ce scurt sa faca?de la ce?

 

fericiti cei... ca a lor va fi imparatia cerurilor , acum iteleg de ce si-a pierdut rabdarea Tolin :o fftopic:

Share this post


Link to post

De la improvizatii, sigurante supradimensionate, instalatie imbatranita, interventii neautorizate etc. Ideea e ca nu trebuie sa intretina flacara.

Vala, ai ignore.

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post

da ce scurt sa faca?de la ce?

Asta se vroia o gluma ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

1. Retine caldura => motorul se incalzeste mai repede iarna => consum mai mic.

2. Zgomot mai mic de la motor, cel putin din afara masinii... in masina cred ca se va auzi la fel!

 

Daca nu era utila, nu cred c-ar fi pus-o dotare standard la masini mai de soi!

Pina si Trabantu avea! :shock:

 

> :)

Dirijarea aerului cald catre stergatoare ar fi discutabila doar ca nu poti vina doi iepuri deodata in cazul de fata. Odata ce deschizi guri de aer catre stergatoare, capotonajul capotei nu-si mai are rostul, toata caldura pe care te chinui s-o mentii in compartimentul motor va fi aruncata afara pe orificiile respective.

Nu te pune nimeni sa dirijezi aerul inainte de incalzirea motorului.

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

eu unul renuntz coform proverbului ...sper 8-}

hai noapte buna!

Edited by VaLa

Share this post


Link to post

da slab pregatiti mai sunteti,pai protectia la curt circuit nu cumva e siguranta?sau voi aveti instalatia faraprotectii?pai daca ar fi sa faci scurt de la caldura motorului atunci toate cablajele,releele si alte compomente electice ar trece numai prin portbagaj :mrgreen: :wallbanger: :osanale:

 

eu unul renuntz coform proverbului ...sper 8-}

hai noapte buna!

 

du-te la culcare b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-( b-(

 

Asta se vroia o gluma ?

 

du-te si tu :dacucapul: :dacucapul: :dacucapul: :dacucapul: :dacucapul: :dacucapul:

Edited by calinjack

Share this post


Link to post
da slab pregatiti mai sunteti,pai protectia la curt circuit nu cumva e siguranta?sau voi aveti instalatia faraprotectii?

Mai slab pregatit ca tine nu exista. Ce protectia lui Peshte Prajit ai tu pe cablurile legate la borna + a bateriei ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
offtopic.gif Calinhijack, gandeste-te la un scurtcircuit ce s-ar putea produce inaintea sigurantei. Poti sa ai sigurante cu fir de borangic ca nu te scapa nici > :) de belele.

Share this post


Link to post

@calinjack:

Intrucit ai profilul incomplet, n-am cum sa imi dau seama ce virsta sau ce experienta ai. Din punctul meu de vedere, a doua pare neglijabila intrucit observ ca nu ai vazut pina acum masina carbonizata din cauza unei probleme electrice. In orice caz, ca o completare, daca iti imaginezi ca "ignifugat" este tot una cu "nu arde indiferent de condtitii", te insel amarnic. Ignifugat nu inseamna nici pe departe asa ceva. In ceea ce priveste "protectia la scurt-circuit" ... doar tu stii la ce te referi. Mie unul imi este clar ca nu ai vazut prea multe incidente nasoale petrecute cu toate sigurantele ... Daca nu e prea mult, imi poti spune ce siguranta ai pe cablurile de putere ? Ce se intimpla in cazul unui accident, ce sigurante se ard ? Ai idee cum arde lichidul de frina ? Vrei sa vezi cu ochii tau urmari ale unor evenimente de genul asta inainte sa arunci vorbe/cuvinte gratuite ? A zis cineva ca acel scurt este provocat doar de caldura ? Nu realizezi ca esti foarte superificial ? Crezi ca tineretea te scoate dintr-o masina care izbucneste in flacari ?

Edited by Salex
  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...