closchkutza Posted February 18, 2011 E scump kilowatul? Daca dupa pornite pana ajunge la temperatura de regim, motorul nu mai pierde din caldura si spre habitaclu, consumul e mai mic, te-ai gandit la asta? Asta o rezolvi simplu: nu pornesti ventilatia 5 minute cat ii ia motorului in mers sa ajunga la temperatura de regim(min. 80 grade). Si asta e moka. 3 Share this post Link to post
Salex Posted February 20, 2011 Va rog sa folositi Zona libera pentru rafuieli personale. Topicul acesta are un subiect foarte bine precizat, va rog sa recititi titlul sau ! Share this post Link to post
argon Posted February 26, 2011 Asta o rezolvi simplu: nu pornesti ventilatia 5 minute cat ii ia motorului in mers sa ajunga la temperatura de regim(min. 80 grade). Si asta e moka. Si daca drumul meu e 6 minute si as vrea sa nu stau in frig in timpul asta? Share this post Link to post
closchkutza Posted February 26, 2011 Iti asumi consumul mare si uzura suplimentara a motorului. In anotimpul rece este recomandabil ca un drum sa nu fie mai mic de 5km. 2 Share this post Link to post
augustinionut Posted September 11, 2011 (edited) Se apropie iarna http://ecomodder.com...se-14328-3.html http://priuschat.com/forums/prius-hybrid-ev-alt-fuel-news/84242-scoop-automatic-grill-blocking-prius-g-sports.html Edited September 11, 2011 by augustinionut Share this post Link to post
augustinionut Posted November 29, 2011 Asteptam. Si totusi caldura aia care se pierde chipurile prin capota, nu poate fi dirijata sa dezghete stergatoarele inghetate? Dezghetare parbriz avioane Share this post Link to post
korydon Posted February 2, 2012 (edited) Revin cu impresii dupa un an de zile si aprox.5000 km rulati cu izolatia pe capota : 1. arata si astazi ca in prima zi http://www.gmclub.ro.../page__st__100; 2. consumul a scazut de la 5.5 % la 5.35 % in cele mai grele conditii in care am putut rula in acest timp ( aprox. -10*C la viteze de 80-100 km/h ); 3. acum am caldura din belsug in masina; 4. asta vara am urcat Cheile Bicazului ( 4 persoane ) numai cu vit.1 ( pana la 25km/h ) si vit.2 fara probleme de supraincalzire; 5. o intamplare intereseanta : am plecat la drum cu zapada inghetata pe capota si dupa 100 km mers cu 80-100 km/h am ajuns cu aproximativ aceeasi zapada pe capota ( cand nu aveam izolatie capota era prima care se dezgheta ) => nu am pierdut deloc caldura prin capota. 6. dupa ce am pus izopren si in fata grilei radiatorului am observat ca nu mai scade temperatura motorului pe ger, in frana de motor prelungita. Edited February 2, 2012 by korydon Share this post Link to post
Viktor Posted February 2, 2012 O sa vezi tu la vara, cind o sa-ti fiarba motoru de la blana. Share this post Link to post
VAXXi Posted February 2, 2012 De ce sa-i fiarba ? doar va porni ventilatorul mai des si la viteze mai mari (nu stiu daca ii variaza viteza). La masinile vandute in GCC unde o capota la soare ajunge la 50-60 grade, cred ca blana aia mai repede ar racori motorul ) Share this post Link to post
Viktor Posted February 2, 2012 (edited) Nu sint cuvintele mele in postul anterior. Apoi cu iarna ce se anunta, vom pune blana si deasupra, pe capota. )"> Edited February 2, 2012 by Viktor Share this post Link to post
korydon Posted February 2, 2012 Izoprenul din fata radiatorului il pun numai pe ger si numai la drum lung unde merg cu viteze mai mari ( peste 80 km/h ), prin oras nu are nici un sens, la cat de mic e Piatra, nu ma ajuta la nimic. Si pentru mine e o surpriza placuta modul cum se prezinta si efectul izolatiei capotei, dupa cum au spus mai multi colegi cu experienta rezultatele evidente se simt la viteze mari si pe temperaturi scazute. Share this post Link to post