Jump to content
Sign in to follow this  
dinulescud

"blana" capota

Recommended Posts

Aia-i pentru regiunile polare, se practica prin tarile nordice, Alaska, Northwest territories, etc, inteleg ca ati citit pe topicul de uleiuri ca Romania este intr-o zona polara, dar totusi.

Edited by argon

Share this post


Link to post

N-ai zis nik constructiv. Fain.

Am ceva de genul ala acasa, dar e asa de mare ca imi acopera toata partea din fata a masinii :D E din musama, e cu resort si cu un buton de deblocare. Cred ca o voi retusa si automatiza pana la iarna.

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu neaparat pt zonele polare ,Mai nou Mercedes pune asa ceva la modele de serie insa sub forma de voleti care se inchid deschid automat !

Edited by ToPser

Share this post


Link to post

Pe ce masini? Scopul poate fi aerodinamica.

Share this post


Link to post

Corect, nu faci decat sa confirmi ca nu are nici o legatura cu temperatura motorului si pastrarea acesteia.

Share this post


Link to post

Daca citeai tot, la viteze mici se deschid, ca sa asigure racirea corecta a motorului. Daca nu le deschizi, motorul se incalzeste .

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post

Iar te contrazici, nu are nici o legatura in sensul in care vrei sa le folosesti tu, normal ca incurca la viteze mici.

Share this post


Link to post

Aia confirma ce am spus eu, ajuta la imbunatatirea coeficientului aerodinamic si scaderea consumului, atata timp cat sistemul e pus din fabrica, si s-au facut niste calcule de niste proiectati in acest sens. Ce se desprinde din textul din link este si partea negativa, adica supraincalzirea. Cel mai simplu poti masca complet grila, inbainte sa-ti faci de lucru degeaba cu sisteme complicate, cum am facut eu, si nu a ajutat la nimic, iarna, ca pe vreme calda sigur ajuta...la fierberea motorului.

 

 

Uite asa am avut, ce face sistemul tau si nu face asta, inafara de faptul ca nu e automat?

 

PE ger nu ajuta la nimic, s eincalzeste la fel, da aceasi caldura, am dat-o jos dupa cateva zile.

post-3429-087938500 1297947339_thumb.jpg

Edited by argon

Share this post


Link to post

Argon, postezi sa zici ceva folositor? Sunt proiectant (retele electrice :P ). Inainte sa fiarba motorul deschizi sistemul. Greu sa-l automatizezi? headscratch.gif

Nu se incalzeste motorul mai repede decat fara capac??

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post

Se pare ca nu ne intelegem, mai citeste odata ce am zis :scarpin: LAsa automatizatu la o parte, mascat cum ai vazut in poza nu ajuta cu nimic pe frig.

Edited by argon
  • Like 1

Share this post


Link to post

Man, daca impiedica racirea motorului in mers, imi foloseste.

Man, izoleaza capota cum am facut eu. Daca nu esti multumit poti da jos oricand izolatia. Daca termostatul functioneaza bine degeaba pui in fata radiatorului ceva ( am facut si eu experimentul asta fara nici un rezultat ), poate doar sa atenueze socul termic asupra lichidului de racire atunci cand se deschide termostatul.

Share this post


Link to post

Am reeditat :D Sa inteleg ca nu da caldura mai multa, ca doar de aia e pus ventilatorul de racire. Dar nu se incalzea vizibil mai repede motorul, la acelasi regim de functionare?

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu, o sa-mi izolez si capota sa vad daca intradevar aia ajuta, dar mascarea grilei nu a ajutat.

Share this post


Link to post

Pitici pe creier, nu tot ce zboara pe net se mananca. Cine are interes sa raceasca galeria de evacuare ?

  • Like 2

Share this post


Link to post

Cine are interes sa foloseasca caldura care oricum SE PIERDE? Cu cat racesti galeria daca preiei caldura de pe tabla aia nenorocita?Aia care pun elemente peltier pe evacuare nu gandesc? :D

Astea cu cat racesc galeria?

post-13903-033075700 1298031327_thumb.jpg

post-13903-036970100 1298031342_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Mai bine ti-ai bate capul cu montarea unei incalziri electrice, ca alternatorul de Matiz ar duce, cum e la Panda de exemplu, si la motoarele mici pe benzina, da caldura la cateva secunde dupa pornirea la rece, foloseste niste rezistente, multe masini au, printre care si unele Logan diesel.

Share this post


Link to post

Incalzirea electrica= consum suplimentar. Moca nu se poate? Ia bate-ti tu capu'.

Linkuri, poze, nu vorbe :)

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post
... Cu cat racesti galeria daca preiei caldura de pe tabla aia nenorocita?

Daca nu iei caldura de acolo, de ce te mai legi de ea ? Caldura aia se pierde doar la tine, la altii incalzeste incinta.

 

Daca nu ti-am spus-o, ti-o repet: multe inutilitati gasesti pe net. Rationeaza mai intai, daca o idee ar fi buna, ar aplica-o mai intai producatorii de motoare.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Incalzirea electrica= consum suplimentar. Moca nu se poate? Ia bate-ti tu capu'.

Linkuri, poze, nu vorbe :)

 

E scump kilowatul? Daca dupa pornite pana ajunge la temperatura de regim, motorul nu mai pierde din caldura si spre habitaclu, consumul e mai mic, te-ai gandit la asta?

Share this post


Link to post

Daca tu pui macar un link sau poza de pe net cu schimbatorul ala de caldura in functiune, iti dau voie sa-mi dai minusuri in continuare. Si nu ma lua cu maxime aforisme si proverbe, interpretari de kk a spuselor mele: piesa aia e suficient de fierbinte sa incalzeasca si compartimentul motor si lichidul din schimbatorul de caldura. Nu cred c-or sa apara turturi pe nicaieri :P

Share this post


Link to post

Poti sa-ti iei adio de la catalizator in ritumul asta, daca mergi prin oras nu se va incalzi la temperatura de regim veci daca tu racesti galeria.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...