Jump to content
Sign in to follow this  
Dana AB

Cauciucuri Matiz

Recommended Posts

Pentru comparatii si pareri despre cauciucuri uitati-va si pe www.tyretest.com, eventual si pe www.adac.de, care sunt mai credibile ( e adevarat ca nu sunt teste facute cu Matiz, dar ca informatii sunt ok). Cand mi-am luat Kleber, stiam ca sunt recunoscute ca eficacitate pe asfalt umed si ca aceasta marca este sub Michelin, in rest mai nimic. Apoi am gasit ca Renault le-a testat si omologat ca fiind cele mai potrivite pentru Twingo. Bineinteles, ca intre timp au aparut altele mai bune, dar in 2002 au batut in teste cam tot ce era pe piata.

Share this post


Link to post

Pentru ca nu se fabrica Continental Eco-Contact 3 pe dimensiunile jantei originale de matiz, cred ca o sa merg pe Bridgestone B250. Inca nu sunt 100% convins de asta.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Tocmai am montat pe Matiz un set de eukohama AA01 X L ESPI (multumesc Mike1).

Am sa postez ceva mai tarziu impresii despre ele.

Abia am venit de la vulcanizare, unde au necesitat maxim 10 gr de plumb/roata.

Cred ca asta e un semn bun.

Share this post


Link to post

Sa ne spui si cum se comporta pe ud(si nu ma refer numai la viteze mici).

Share this post


Link to post

Pana la urma am montat pe masina Fulda EcoControl, care arata cam asa:

post-5484-12707170947_thumb.jpg

Au costat 150 lei/bucata.

O sa revin cu ceva impresii dupa ce fac niste km in conditii variate.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Seamana destul de mult la profil cu continental eco contact nu?

Share this post


Link to post

Am promis niste impresii despre noile anvelope cu care a fost incaltata masina(Fulda EcoControl). Acestea sunt:

- mult-mult-mult mai confortabile decat cele Continental; amortizeaza foarte bine micile denivelari, chiar si cand urc o bordura nu se mai simte socul ca si cum as da cu janta..ci mult amortizat;

- mai silentioase decat Continentalurile, destul de mult;

- pe umed rup aderenta mai greu decat Continentalurile, la fel si pe uscat. Unde continentalul incepea sa scartaie astea nu zic nici pas. Pe ploaie-ploaie nu am mers.

- servodirectia este mai usoara cu mult decat continentalurile(cand le puneam pe masina parca ramaneam fara asistare) si chiar un pic mai usoara decat cele de iarna;

- in general par foarte..aderente.

 

Una peste alta sunt foarte multumit de ele in acest moment. Mai ramane sa vad pe ploaie cum se descurca.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

M-am decis să-mi comand şi eu pentru faţă 2 cauciucuri şi m-am orientat în primul rând la Bridgestone B250 şi apoi la Pirelli P3000 dacă nu reuşesc să-mi iau Bridgestone.

 

Ce spuneţi, sunt ok? Bridgestone-urile văd că nu le găsesc decât pe la vreo două magazine online, în rest IOC.

Share this post


Link to post

Am luat până la urmă Bridgestone la 188ron de la depozituldeanvelope.eu.

 

O să revin cu impresii după ce le test îndelung, deocamdată pot doar să spun că frânează incredibil pe uscat (în comparaţie cu vechile Debica Vivo).

 

post-21423-127246971899_thumb.jpg

Share this post


Link to post

salut de curand mi-am incaltzat matizul cu 4 buc. debica passio 2.(cauciucurile precedente erau TALPA de PAPUC+ca erau de 3 feluri)sunt ok ca si aderenta pe uscat,un pic cam moi pe asfalt foarte cald de ex:joi(n.r:5 mai 2010) plecat dimineata pe racoare cu noile gume in "picioare" spre servici.pe o portiune mai lbera era cam 6.30 ceasul o calc putin pana spre 60 si buf picior in frana nici un scart nimic.ajung la servici dau o tura cu un coleg la intoarcere o frana pe un pic de nisip tot ok=coleg impresionat de debica :) >- .pe la vro 1 cald frumos ma indrept spre casa,la un dumb dintrala pt lmitare de viteza aveam vro max 40 ciupesc frana si ce sa vezi un scartz de toata fumusetea...raman parplex...si imi continui drumul.seara dau o fuga in provincie(vro 40 de km spre gr)drum NOU ok dau viteza, pe la 110-120 incepe sa faca volanul ca toti dracii si cand sa franes un pic zici ca aveam abs. :shock: De la ce o fi???cu celelalte cauciucuri m-am dus pana aproape de 150 dar nu faceau in halul asta.Cineva mia spus ca o fi de la cauciucuri pana se mai rod un pic dupa unghiul de fuga.Asa o fi?astept pareri.Scuze pt o asa lunga poveste :osanale:

Share this post


Link to post

Exact problema ta o aveam eu la vechile Debica. Când frânam sau când încercam să plec brusc de pe loc, zici că aveam ABS. Concluzia: cauciucurile aveau gâlme.

 

La tine fiind noi, e posibil să fie de la echilibrare, dar nu ştiu. Le-am dat, erau foarte proaste aceste Debica, acum cu Bridgestone parcă am altă maşină, pe ud, pe uscat, e formidabilă.

Share this post


Link to post

ms pt cele spuse...dupa ploaia de ieri am ramas totusi impresionat de debica...azi am mai vorbit cu cv colegi si miau spus ca trebuie reglat unghiul de fuga...

Share this post


Link to post

Am mers vreo 15.000km cu Debica Passio 155/80 R13 ( pe un Oltcit...greenguy.gif ) puse de noi, cand am dat masina erau inca impecabile ca profil . Comparand cu Kumho KW7400 de iarna tot 155/80 R13, puse tot noi pe aceeasi masina => alea s-au echilibrat imediat cu MULT MAI PUTINI PLUMBI pe aceleasi jante + masina se comporta net superior pe asfalt , chiar cand a venit si vremea calda si-am intrat cu pneurile de iarna in zona verii...

Pe Tico am mers vreo 8.000km anul trecut cu Kumho PowerStar 758 155/70 R12 noi ( modelul de prima echipare ) si-am trecut asta iarna dupa ninsoarea de Craciun din Bucuresti pe-un set nou de iarna =>Hankook I*Cept 145/70 R12, si acum de cand merg inca pe cald cu pneurile de iarna iarasi am vazut unele diferente ... Culmea e ca nu-mi vine sa le schimb , dar ma mint ca alea de vara vor merge mai bine... nu?

Parerea mea este ca sunt diferente MARI intre cauciucuri atat in ceea ce priveste brandul cat si intre modele acestuia.

Am pus Debica noi pe masina si dupa parerea mea sunt niste pneuri mediocre care au clar probleme de manufactura pt ca altfel nu se explica vibratiile care apareau pe la 130km/h si diferenta de plumbi necesara pe aceleasi jante fata de setul Kumhoo de iarna care la 140km/h nu scutura nici cat Debica la 90-100km/h... Eu personal am sters aceasta marca din optiunile mele.68000000.gif

Pe al doilea Oltcit luat chiar vara trecuta am avut Pirelli P600 pe fata si Goodyear UltraGrip 5 pe spate. Am mers cu el doar pe vreme buna , dar si asa pot afirma ca aderenta pneurilor Pirelli de pe fata era extraordinara , cand ma infigeam in frane parca deschideam parasuta de franare77000000.gif Din pacate sunt pneuri vechi care au crapaturi desi uzura este de max 20-30% , varsta lor isi spune cuvantul si acum cochetam cu cateva variante de pneuri noi :

 

Fulda EcoControl vs Goodyear DuraGrip vs Bridgestone 330 Evo si dimensiunile sunt din clasa Matiz , de aceea mi-am permis sa postez aici , no ofencewave1.gif

Care le-ati incercat , postati cateva impresii va rog.

Edited by 4scorpion

Share this post


Link to post

Eu mi-am pus asta toama cauciucuri 165/70r13 pe matiz, all season, profil mud+snow - Debica Navigator 2.Am acum vreo 11.000 km cu ele.

Iarna asta n-am avut nici un stres pe zapada, gheata, umed, mazga...n-am ramas deloc.

Pe asfalt uscat si umed sunt ok(pt 48 cp si 920kg - fac fata impecabil).

Datorita profilului sunt un pic mai zgomotoase decat Continentalurile standard.

A crescut un pic confortul, parca sta ceva mai bine in curbe, dar cert franeaza mai bune pe toate tipurile de carosabil.

Demarajul si consumul nu s-au modificat...cel putin nu-mi dau eu seama.

Am castigat si 3 cm garda la sol si pot urca toate bordurile din Bucuresti fara stres :banana: , si deasemenea ma bag mai linistit pe drumuri desfundate si pline de noroi, spre disperarea neveste-mii [-O<

Viteza reala am masurat-o cu un gps, timp de mai multi km,la viteza constanta, la 60, 80, 100km/h pe bord - in realitate aveam in toate cazurile eroare de 2-2,5 km/h mai putin.

Cu cauciucurile vechi(155/56/r13) aveam eroare de 4,5-5km/h in minus, masurata cam in aceleasi conditii.

Ating un pic la viraj maxim stanga-dreapta, nu sunt trecute in talon - daca ma opreste rar-ul o sa fie interesant si la itp la anu ma duc cu alea vechi(155/65/r13) - asa ca...le recomand neoficial - fiecare e responsabil de ce face si cum face cu masina lui.

Oricum la pret(120 ron/buc)merita toti banii gumele astea.Urmeaza evaluarea in timp - 30-40.000 km.

Eu sun multumit de ce am facut. :lavolan:

Edited by DarkAngeL

Share this post


Link to post

Salutare! Stie cineva niste depozite de anvelope second hand in orasul Brasov? As vrea sa-mi pun 165/65 R13.Am inteles ca nu prea sunt probleme cu dimensiune asta un pic mai mare. Ms

Share this post


Link to post

MMMAAAREE PROBLEEMA,azi am plecat in graba si am uitat de coltul bordurii si ce crezi am ciupit cauciucul,cand am vazut m-am facut verde-albastru la fata si am dat fuga la vulcanizare,cel de acolo mi-a zis ca nu e problema, dar mie imi este frica de vreo explozie, mai ales ca e si pe fata,astept lamuriri de la voi [-O< [-O< [-O< ,multumesc anticipat.

post-25709-064258700 1282736589_thumb.jpg

post-25709-055996200 1282736603_thumb.jpg

post-25709-033603200 1282736613_thumb.jpg

Edited by alex1

Share this post


Link to post

Eu am unu asa de vreo 2,5 ani. Din acelasi motiv(frica de explozie) l-am mutat pe spate

Share this post


Link to post

Dute la o ulcanizare sa verifice ei cu cauciucul dat jos, poate pun un petec pe interior, Raspunderea si riscul e al tau.

Share this post


Link to post

Vine iarna si trebuie sa imi incalt si eu masinuta ( doar pe fata )

poate sa-mi recomande cineva unul din urmatoarele tipuri de anvelope ?

 

DEBICA FRIGO 2 155/65R13

KORMORAN SNOWPRO M+S 155/65R13

SAVA ESKIMO S3 155/65R13

FULDA KRISTALL MONTERO 155/65R13

 

Preturile sunt intre 145 si 170 ron, diferenta nefiind mare as dori sa stiu care dintre ele ar fi recomandate sau din contra contraindicate de catre cineva care chiar le-a avut si a mers cu ele.

Ma intereseaza in primul rind sa am o aderenta buna la viteze mici in special, scos/bagat masina in parcare (care mai e si in rampa).

Share this post


Link to post

1. Sava

2. Fulda

3. Debica

Share this post


Link to post

Daca ai doar pe fata cauciucuri de iarna,spatele o sa faca stanga-dreapta,la curbe o sa ai impresia de frana de mana trasa samd

Share this post


Link to post

Clasament anvelope iarna (Clasa Mid-Budget si Budget)

 

1. Vredestein Snowtrac 3 (aprox. 180 RON)

2. Semperit Winter Grip (aprox. 160 RON

3. Fulda Kristall Montero 2 (aprox. 160 RON)

4. Sava Eskimo S3 (aprox. 160 RON)

5. Barum Polaris 2 (aprox. 160 RON)

6 Fulda Kristall Montero (aprox 175 RON)

7. Debica Frigo 2 (aprox 140 RON)

8. Kormoran Snowpro (aprox 150 RON)

 

Clasamentul este realizat analizand review-urile de pe site-urile:

http://www.testberic...reifen_553.html

http://www.tyretest.com/

-s-a obtinut analizand punctajele obtinute pentru diferite dimensiuni mici

-preturile sunt obtinute facand o "medie maxima" la ce am gasit pe magazinele online

-sunt incluse numai modelele care sunt fabricate si in dimensiunea 155/65 R13

 

-daca doreste cineva sa modificam clasamentul (sa adaugam alte tipuri de anvelope - daca gasim review-uri pentru ele) sau are ceva de comentat pentru un anumit tip de anvelopa - ! din propria experienta ! (nu ca a auzit ca un brand e mai bun ca celalalt)

-de asemenea daca stie cineva preturi semnificativ mai mici la aceste anvelope (si locatia de unde se pot cumpara)

Multumesc

Edited by cristiangabi

Share this post


Link to post

Daca ai doar pe fata cauciucuri de iarna,spatele o sa faca stanga-dreapta,la curbe o sa ai impresia de frana de mana trasa samd

 

 

sustin, fuge spatele urgent la o frana in curba, trebuie schimbate toate 4 anvelopele, nu pe spate de vara..e totusi vorba de siguranta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...