Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/29/20 in all areas
-
Revizie serioasa facuta la Naluca. M-am tinut de ce mi-am propus anul trecut, respectiv sa (imi) demonstrez ca se poate lua o masina SH fara sa fie nevoie sa bagi o galagie de bani in ea la scurt timp. Multe din chestiile schimbate nu erau chiar la limita insa mi-am propus sa fac un RESET la aproximativ 100.000km Pe langa consumabilele uzuale (ulei si filtrele de aer, ulei, polen) au fost schimbate si discurile si placutele de frana, fata-spate. Desi sistemul de franare este TRW, am facut o mare struto-camila. Nu am avut niciodata discuri Brembo, asa ca le-am bagat acum in schema. Placutele de fata sunt TRW, iar cele de spate GM. Aici am dat de o chestie foarte interesanta ... nu am reusit sa aflu care este producatorul real al placutelor GM. Uriase, atat discurile de fata cat si cele de spate. Etrierul cu doua pistoane de pe fata gestionaza o placuta imensa, in vreme ce, spatele este franat de un etrier normal si o placuta de-a dreptul minuscula (in comparatie cu cea de pe fata). Dupa numai cativa km inca nu s-a rodat sistemul, insa nu cred ca o sa imi produca emotii in oras in perioada urmatoare. Pentru lichid de frana am mers pe ATE Typ 200, putin peste SL6 din punct de vedere al temperaturilor ... adica OK din punctul meu de vedere. Tot cu ocazia asta s-a facut si prima revizie la Haldex si cutia de transfer. Aici lucrurile au fost putin cam razna. Din ce imi aduceam eu aminte, in manual scria ca revizia trebuie facuta la 100.000km. Realitatea din teren a fost de-a dreptul horror !!! In viata mea nu am vazut atata mizerie intr-un ulei, mare minune ca nu au aparut simptome de functionare aiurea ... Mult namol, span ... sper sa nu constat curand ca am intarziat prea mult cu revizia. In materie de uleiuri, la motor am ramas pe Liqui Moly, iar la Haldex si cutie de transfer s-au adunat Liqui Moly, Ravenol si uleiul specific de Haldex. S-a mai schimbat sonda lambda 1, deterioriata de niste baieti dibaci, nu mai conteaza in ce context ... In rest, masina sta foarte bine. Pe partea de suspensii si articulatii, la 105.500km nu sunt necesare interventii, sa vedem cat timp lucrurile raman asa. Toate sistemele sunt complet functionale, poate doar parbrizul lasa de dorit ... O sa mai ramana asa o perioada, mi se pare mie ca, de cand e spart, parca atrage mai putine pietre. Sunt aprope convins ca, daca as pune unul nou, in mai putin de 2 saptamani deja ar avea pistrui ...2 points
-
Hai ca am rezolvat si usa.. Din ciclu te loveste un prost si tu suferi cel mai tare! Am luat problema in mana si am fost la Craiova sa iau o usa la culoare, iar aseara am montat usa. Before: After: Si poze de azi dimineata cu masina spalata: In concluzie "zici ca-i de acolo" singura mentiune este ca bandoul este matuit in partea de sus, fata de usa spate.. asta ar fi singura diferenta notabila.2 points
-
pai e gata.. tot.. l am codat.. e o poza acolo.. are volum, telefon, meniul bc, next...1 point
-
1 point
-
🤣si uite asa se transforma Nubira batranului in TV 4K si diverse electronice 😂😂😂 eu zic ca nu o sa reusasca maneva pana in alegeri, e o zvacnire sa mai atraga voturi1 point
-
A avut de BC, din ce am inteles a fost masina directorului de la economic, whatever that means 🙂 Acum va avea B-124-LIN1 point
-
De respectat politica service-ului, insa tot de respectat ar fi si dorinta clientului. Chiar si in service-urile mono-marca sau "de brand" nu cred ca e OK dpdv legal sa nu accepte piese alese (sau chiar aduse) de client. In al doilea caz, clar ca nu au cum sa iti ofere garantie, insa asta o poti obtine de la furnizor (nu imi pun porblema de autorizare a service-ului). Asa cum ai mentionat ... daca e nevoie, se poate rezolva si cu piese "mai putin" originale. Nu intru in discutii legate de preturi, dar sunt ferm convins ca mereu exista mai multe variante de oferte. Personal nu sunt cred ca Valeo ar fi o prima optiune in materie de sisteme de ambreiaj, prin urmare as prefera sa am posibilitatea de a alege.1 point
-
Salutare, Initiez un topic dedicat reviziilor pentru Captiva cu motor de 2.2 litri si sistem 4x4 pentru a discuta intervale, piese, uleiuri etc. Primul topic de interes pt mine si probabil si pt ceilalti posesori este legat de uleiul de la cutia de transfer si de la diferentialul spate. Asta si pentru ca sunt cunoscute multe cazuri in care cutia de transfer la Captivele cu motoare de 2.2l au crapat "din senin". Din ce m-am documentat vina o poarta schimbul de ulei sau mai bine zis lipsa lui. Pe youtube cei care serviseaza Chevrolet Equinox, fratele american al Captivei recomanda schimbul uleiului la 20000, max 30000 de mile, deci 32000..48000 km. Cutia de transfer si diferentialul spate produc mult span si "murdaresc" uleiul. In manual se specifica pentru cutia de transfer si diferentialul spate acelasi ulei: Lichid cutie de transfer (AWD) Folosiţi numai lichid sintetic hipoid 75W-90. Lichid pentru ansamblul casetă diferenţial (AWD) Folosiţi numai lichid sintetic hipoid 75W-90. Am gasit un tutorial misto de schimbat uleiul la diferential, este absolut similar si la transfer case - cred ca important este sa fie 75W90 full sintetic. Tot asa arata si uleiul si magnetul de la al meu si cica atat timp cat nu sunt chuncks (bucati), spanul este normal. Castrol recomanda la masina mea asta: https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=chevrolet-(eu)-(daewoo)&model=captiva-c140-(2011-2014)&modelType=captiva-2-2d-awd-(135-kw)-(2011-2014) Castrol Syntrax Long Life 75W-90 Iar Liqui Moly asta: https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html?gclid=CjwKCAiA1L_xBRA2EiwAgcLKA1ODaDQNGTa8NnzNkh6y1VXkgfwyeh0N-Yx_bqw8lLQF7SxL5bZXFBoC_Q4QAvD_BwE#oww:/api/v1/oww/101/IRL/ENG/1/9770098a2c32341b/2dc83850316b660d/da482d567cb6de58cb976298ca894392/ Fully Synthetic Hypoid Gear Oil (GL4/5) 75W-90 Eu am mers pe Castrol pentru ca specificatiile pentru comportament la rece sunt mai bune, deci in anotimpul rece uleiul va fi mai putin vascos, deci teoretic va ajunge mai repede intre dintii diferentialului. Astia la service mi-au pus cand am schimbat ambreiajul Castrol Syntrans Transaxle 75W-90, deci inferior fata de cel long life mai ales la cald: Vestea buna este ca e full sintetic deci cel putin dpdv al cerintelor din manualul Captivei sunt OK.1 point
-
1 point
-
O fi, dar bunicamea care a luat carnetul de conducere inaintea bunicului meu, a condus in toata tara si a fost sefa de coloana auto la ICIL a decis singura sa nu ma circule cu masina cand a vazut ca nu mai are reflexele necesare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hai sa nu mai maresc suspansul, fiindca visinica nu ma ajuta decat partial sa o renasc pe-asta, am mai luat una 😄 . Vorba unui clasic in viata, "nu m-am putut abtine ". Masina a fost luata din 3 motive: 1) Interiorul de piele cu incalzire de fabrica intr-o stare excelenta. 2) Motor C20LE in acte (ghiciti ce urmeaza 😄 ) 3) Culoarea. Asta e culoarea pe care mi-am dorit-o pe Espero intotdeauna. Acum cateva detalii: Masina are 124.000 km in bord, a fost adusa din germania (asa ceva nu s-a importat in RO). Are cutie automata ceea ce va fi un challenge pentru ce vreau sa fac dar, I like challenges 😄 . Daca nu merge cutia pe SFI (la electrica trebuie vazut) se va face manuala. Are ABS si airbag si jantele originale de aliaj pe 14 (sau cel putin asa par). Are cateva lovituri/harjaituri, vre-o 2 enervante, restul floare la ureche dar pe total masina e dreapta, are linie, se vede ca nu a fost lovita serios niciodata. Nu are rugina in partile esentiale (gen praguri, partea de jos a usilor, oale spate). Cam atat momentan, poze detaliate vor fi cand o sa ma apuc de ea (probabil incep in vara) pe masura ce o sa avansez. Oricum va fi un proiect de durata, estimez eu cel putin 2 ani ca si la bmw-ul rosu. Ah, pretul a fost 3500 RON si se va imatricula luni.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00