Jump to content

Viktor

Membru
  • Posts

    4967
  • Joined

  • Days Won

    226

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Budapesta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nexia GLE 1.5, 8V
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

18237 profile views

Viktor's Achievements

  1. De stiu eu bine, modelul asta de presuri trebuiesc aerisite odata pe saptamina, atirnate pe bara de batut covoare si sterse pe ambele parti cu piele de caprioara, fie laveta microfibra. Ce-mi plac glumele mele ! 😅
  2. Viktor

    Youtube

    Se mai intimpla si din astea pe fata pamintului si asta ma bucura !
  3. Dau un pic pagina inapoi la portbagajul aerian. Multumit de el, m-am folosit de el in citeva rinduri bune, fix ceia ce-mi trebuie cu o exceptie. Cind l-am proiectat si efectuat am luat la cunostinta faptul ca, barele longitudinale fiind incovoiate catre in sus, barele transversale or sa cada cada ceva mai in jos decit cel mai inalt punct ale barelor longitudinale. Nu m-a deranjat cu nimic acest aspect, interesul meu fu ca barele transversale sa fie cit mai jos posibil, suficient spatiu fiind intre barele longitudinale, pentru citeva maruntisuri spatiul in cauza ii mai mult decit suficient. Ei bine, veni timpul pentru pentru a cara pe acoperis o piesa ceva mai voluminoasa (o usa, de locuinta) si ce sa vezi, belea, usa lata fiind am realizat ca o sa stea pe barele lungitudinale ceia ce n-am vrut, sa le deteriores asa ca, am pus osul la treaba. Barele portbagaj is metalice si capsate la capete (sudate) sa nu intre in teava impuritati si nici rugina nu le ataca cit timp nu prinde aer A le gauri (barele) pentru a interveni cu inaltatori de 20mm pentru a depasi inaltime barelor longitudinale nu am vrut sub nici o forma, asadar am optat pentru auxiliare din lemn croit in circular, nut de 30mm afectuat cu freza de mina, garnisit cu flacara sa fie cool 😉 lucrate canturile, o mina de lac si voala, se monteaza patent in bare asflel fiind o ideie mai inalte cu ~1,5 - 2cm fata de barele longitudinale. Pret de citeva secunde pentru montaj de situatia impune. Nah, ca am mai nimicit un pitic !
  4. Cu ani in urma, un fost coleg un tinar cu vreo doua'j de ani mai in virsta ca mine imi zice :Viktore, sa nu te ingrijoreze vreodata ca nu-ti suna telefonul, atit ii bine cit nu suna, de suna abia atunci sa ai motive de ingrijorare ca-i problema, help, problema mare - problema mare ... ! Morala : cit timp Horica nu bate-n taste treaba-i buna, caleasca-i merge struna ! 😊
  5. Chiar de nu inteleg (momentan) de ce pe un alternator de 80A se cere o baterie cu o capacitate sa mare, se pare ca astfel trebuie sa fie, toate indiciile catre intr-acolo duc ca necesita o baterie mare luiind in calcul : ce a avut pina in prezent, dimensiunile suport/cutie baterie, ce sopteste amicul Google referitor la DNW-uri (ce-s mai rare) si un site romanos ce pentru acest model de tragaci doar baterii de peste 70Ah scot la interval. Intre timp am dat si de poze cu marimea suportului/cutie baterie, ca ideie ...
  6. Tragaciul il patronez din toamna lui 2021 si cu bateria asta a venit la pachet, n-am ideie cit timp sa fi avut, cert e ca nu arata prea proaspata bateria (am ceva poze cu compartimentul motor insa nu dau de ele momentan). Un alt aspect ce-l gasesc interesant ii ca suportul bateriei ce-i un soi de cutie se pupa cu dimensiunile bateriei de 71 Ah. VATRA de am montat-o acum ii cu mult mai mica. Mai am de sapat, tin a sti cu ce a venit din fabrica ca pe viitor sa stiu exact ce-i trebuie.
  7. Atit are, Salex. Ii un DENSO de 80A. Am mai cotrobait nitel si observ ca cineva vinde unul SH fix pentru acelasi model de caleasca si tot de 80A. Si la fel de 14V. Mai cotrobai in acest sens, tin a sti cu ce bateria a venit din fabrica, abia atunci ma linistesc. Oricum, bateria de 71Ah o ultima sansa o avot-o azi dimineata la ora 5.00 cind a mornait a jale si caput. Am inlocuit-o cu cea de 60 Ah si cu asta m-am dat pe ulita, faruri aprinse, AC, ventilatorul de racire l-am auzit gingurind in citeva rinduri ... n-am sesizat nimic deosebit, cu exceptia ca o ia la sfert ! 😉
  8. Nu am bec baterie aprins insa cert e ca bateria a plecat in tabara. N-am ideie citi ani are bateria, fu la pachet cu tragaciul cind l-am achizitionat. In iarna mi-a facut o data figura ca s-a descarcat si nu a pornit tragaciul, am incarcat-o si am zis sa ma folosesc de ea vara asta apoi sa.mi iau alta baterie, noua. Ei, acum mi-a facut figura si se pare ca de nu ma folosesc de tragaci doua zile, la revedere curent in baterie, nu mai tine. Treaba e ca nu gasesc (de moment) date referitoare la bateria originala citi Amperi are, din fabrica. Cert e ca alternatorul ii de 80A iar bateria actuala 71Ah. Am o baterie VARTA de 60 Ah aproape noua, iar din cite retin parca era vorba un 10 sau 20% diferenta de capacitate intre alternator si baterie asta nu mai retin. Din sapaturi pe net pentru modelul asta benzinar, Ford Focus Mk 1 de 1.6 16V Kombi DNW 2002, 74 KW 100 LE imi baga o sumedenie de diverse baterii ca si capacitate intre 44 si 75 Ah. De e la zi careva cu raportul alternator - baterie ...
  9. Dementa la Casa Alba ! Mai ieri rinjeau de Biden. Ce simt al umorului are viata ... cum ii da peste bot !
  10. Le-am dat canistre, doua chiar. He - he, ce-mi plac glumele mele ! Zise GM.
  11. Ba da, ba da, trebuie poligon ! Nici nu stiam ca nu se mai face poligon in scoala de soferi.
  12. Da, pe mine nu m-ar lua somnul de n-as sti de canistrele alea is goale ori ba. Daca ar fi goale ce rol au ? De vinturat gaze doar ? Poate dai de vreo poza pe net cu acele canistre sa studieze si bajeatu', ca si material de studiu, documentare. "Io noaptea n-am somn".
  13. Chiar vroiam sa intreb de nu se merita un decantor. As mai fi curios sa vad in cit timp se umple canistrele alea mici. Oare sa nu se merite tinute departe acele urme de apa ? Mai ales ca are vlaga ma jos cin e curata.
  14. Pai da, cu cit te lasi mai greu in accelerate > cu atit ajungi mai repede la destinatie > cu atit consumul ii mai mic. 😉
  15. Viktor

    Youtube

    Macronela si legea jungjei. De stiti povestea ...
 

×
×
  • Create New...