Jump to content
 

Sign in to follow this  
VAXXi

Se Cauta Diverse Chestii

Recommended Posts

Caut 225/55/r18

Vredestein Ultrac Satin am găsit acilea cu 94e. Găsesc în ro la același preț? 

Michelin primacy 4 xl cu 135. Aici am văzut că-s cam aceleași preturi. 

 

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, mr_ said:

Vredestein Ultrac Satin am găsit acilea cu 94e.

Ia-le de acolo. Repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut lumina.

Cine patroneaza ziare.com ? De aveti ideie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba e in felul urmator :

in sfirsit am reusit a schimba corpul clapeta acceleratie (cel reconditionat) insa, odata cu inaintarea in virsta, se pare ca memoria incepe sa imi joace feste. Mai exact, procedura idle learn ce o stiam pe derost, acum ... nu doar ca nu mi-o amintesc cap-coada, da' nici p-aici n-o gasesc in ciuda faptului ca m-am trezit devreme sa o caut. 😉

Acum, apelez la amabilitatea veteranilor cu o indrumare catre linck'u cu pricina. Multam !

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/19/2020 at 4:57 AM, Viktor said:

Treaba e in felul urmator :

in sfirsit am reusit a schimba corpul clapeta acceleratie (cel reconditionat) insa, odata cu inaintarea in virsta, se pare ca memoria incepe sa imi joace feste. Mai exact, procedura idle learn ce o stiam pe derost, acum ... nu doar ca nu mi-o amintesc cap-coada, da' nici p-aici n-o gasesc in ciuda faptului ca m-am trezit devreme sa o caut. 😉

Acum, apelez la amabilitatea veteranilor cu o indrumare catre linck'u cu pricina. Multam !

Motorul cald (ca sa nu mai stai dupa el sa se incalzeasca). Pui contactul/iei contactul cate 10 secunde, de 3 ori repetat. Pornesti si alternezi de vreo 3-4 ori cu si fara consumatori (AC, dezaburarire, faza lunga etc), tot cate 10 secunde. Dupa care la o tura scurta, mers normal si alternat cu sportiv.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam asa:

Contact 10 secunde, luat 10 secunde, pornit, asteptat sa ajunga la temperatura de regim, pornit AC 15 secunde, oprit AC, oprit motor.

Mai era una cu mufa aldl in manual, scurt in pinii ab dar nu mai stiu exact ce si cum. Daca nu iese aia o caut.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva similar imi aminteam si eu, Dj'u. Doar ca nu eram sigur. Am salvata pe undeva procedura doar ca n-am dat de ea inca, ce-i drept, nici n-am reusit a rasfoi cu amanuntu' printre toate cele. Oricum, multam de raspunsuri. Fu rezolvata inca de atunci, gratie "woo smart computer" nu facu figuri, cu exceptia unor mici variatii de turatii unde imi deveni suspect IAC-ul existent pe acel corp clapeta, da' isi reveni si ala. Acum, dupa cum mestereala-i "bratara de hauar" nu m-am putut abtine a nu efectua o comparatie intre cele doua IAC-uri, unde, am constatat ca al meu (ce fu pe caleasca) ii ceva mai sprinten si cu siguranta, pe masurate cu sublerul, cuiul iese mai inafara cu aprox. 2mm. In final, asta fu montat pe noul corp iar celalalt IAC v-a fi supus unui tratament de dezmorire, avind in vedere ca nu fu miscat cu anii ... sau cine stie, probabil ca atit poate. Altfel, nu am sesizat vreo schimbare cu plus ori minus, la fel de serios trebuie sa ma ancorez in scaun si sa-i repet "ho cu tata, ho cu tata ..." de-o apuca zburdatu'. 😁

Probabil sa accepte si varianta la cald, Geo, adica cu motorul cald deja, insa nu stiu cum invata pasii la rece, ori la urmatoarea pornire sa-si intre in drepturi ... posibil, din fericire nu-s asa pretentioase calestile astea sa dea cu oistea-n gard pe maruntisuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Invata singur mersul, nu e atat de complicat motorul... teoretic si procedura de idle learn o invata singur, dar asa ne place noua, sa ne facem de lucru 🙂 Eu uneori nu mai aveam chef sa fac idle learn si mergea f bine si asa. Corsa tot asa, invata singura (clapeta electronica). La Pinin in schimb... nu o faci, esti mancat, nu tine ralantiul mai deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cele mai multe ori da, dar avea si momente cand ramanea in 2000 de ture si nu mai scadea neam, am patit la espero visiniu acu de curand, dupa ce i-am schimbat distributia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul meu, am constatat mici oscilatii ale turometrului la prima cheie cu IAC-ul geaman ce inclin a crede ca nu lucra tocmai in parametrii. Chiar foarte mici oscilatiile, dar au existat. Odata inlocuit IAC-ul, a revenit la normal fara de vreun +/- atit la relanti cit si in sarcina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...