Jump to content
 

Sign in to follow this  
Geo_ZGA

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

Recommended Posts

Honuirea pastreaza cota originala, nu se ia din material. Problema cu codurile e ca nu stiu care dintre ele e standard.

Share this post


Link to post

Honuirea, indiferent cat de fina ar fi, ia din material ... Nu conteaza cati microni, dar NU va mai rezulta cota originala !

Share this post


Link to post

Deja vorbim de sf-uri... nu masoara nimeni la micron, cotele sunt la 0.25, 0.5mm. Toate motoarele au niste tolerante acceptate inclusiv de producator, nici din fabrica nu ies masurate la micron.

Share this post


Link to post

Au ajuns si segmentii, am identificat codul original pana la urma, dupa ce mecanicul i-a masurat pe cei vechi. Originali erau intre 1200-1300 lei si 5000 lei... cu livrare in minim 7-10 zile si fara posibilitatea de retur. Cu greu am gasit NPR (Japonia, cumparati de Toyota), 348 lei si livrare a 2a zi, cu posibilitate de retur.

Urmeaza honuire, curatare bloc, montaj, curatare injectoare etc.

291294718_407342054774152_683244307221287782_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Se lasa cu RC ?

Share this post


Link to post

S-a lucrat si la motorul Panzerului

295565743_719484452677477_4499680661048336111_n.jpg

295799746_473967894732045_6451354888607557899_n.jpg

295513526_458330069143636_1064228296861904979_n.jpg

295574785_409067044529614_7350481714687454379_n.jpg

295226365_445670920751531_3038731990714122413_n.jpg

296088848_1037650773779881_8378598694961900388_n.jpg

295792766_5305140106229963_8775377923703956733_n.jpg

295497579_5223167534473301_7443044336106958461_n.jpg

295536998_1679287962454535_209687659504494314_n.jpg

295536337_5544564125608960_5624129271941645755_n.jpg

295354579_629558094915966_753382070959331135_n.jpg

295270155_728537051581690_7444392464597589357_n.jpg

295551400_588242426258285_7785224642398403391_n.jpg

296085662_788738312549936_1769092299614654093_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Si e pe masina. Maine duce injectoarele la curatat

296438656_1092474841687703_8758890630691143891_n.jpg

296178922_1678182342561799_7963713678654312831_n.jpg

295480687_481299713810509_295864886460538218_n.jpg

295863788_378337587814610_225412474806637313_n.jpg

295663699_469418781689817_9172860498167864358_n.jpg

294896433_770662844350106_2147336309567777784_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Am eu impresia ca daca era Panzer, gaseai piese mai repede 😛 , Eu zic sa ii schimbi porecla dupa episodul asta 😄

Share this post


Link to post

Ma gandeam... in Renault R1 😅

Share this post


Link to post

Injectoarele au fost curatate si verificate pe banc, azi a pornit dar... pierde antigel pe langa chiulasa-garnitura

297259781_795232671912393_1310584422988979226_n.jpg

  • Sad 1

Share this post


Link to post

Si... e vie!

Garnitura noua Elring pare ca e o idee mai solida (si mai buna) ca cea Ajusa luata initial. Plus prezoane noi, iar.

296788975_457874865940279_2958368483219137726_n.jpg

297278316_824606458916444_3043914258439911502_n.jpg

296731241_791424728953477_1924354044543535237_n.jpg

297001493_3238603319719293_7855602990947827315_n.jpg

296579561_803932594305533_8299792205780100934_n.jpg

296739279_603860497781038_2043069518901014121_n.jpg

296810877_468009111422321_1899579543521287456_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Deci, daca nu era contextul, credeam ca te dai cu tico, asa arata bordul ala 🙂

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Asta e tot ce ai de zis? 😂

Share this post


Link to post

La freonare

297499131_1232360840860724_5850458731628333603_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Gata, am recuperat-o de la mecanic. Nu am mari prime impresii, pt ca vreo 1000km o s-o tin in rodaj... mers lejer, pana in 3000 de turatii.

Becurile de marsalier tot nu merg, chiar daca s-a inlocuit sonda, nu ajunge 12v la ele. Discurile fata sunt ovalizate, trebuie planate (sunt aproape noi). Am inlocuit o bobina azi, arcurile din pipe sunt oxidate si mai fac figuri... voi comanda 4 pipe noi. Turatia la ralanti tot f mica e, ca si inainte, pt asta o sa iau un TPS nou si sa-i fac un reglaj.

Si am gasit un mic cuib de viespi (uscat si gol, din fericire), pe langa stopul drept intr-o margine ascunsa :))

296762868_5259113384178598_4940878508606318292_n.jpg

296810877_752359699303215_4757285305091951452_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Felicitari pentru ca ai adus-o din nou pe strazi! Sa te tina pana te plictisesti de ea! 🙂 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Azi i-am facut itp-ul... pe langa bubele clasice, a mai gasit si un burduf de planetara rupt pe dreapta fata. Urmeaza inlocuirea... putine optiuni, original 311 lei cu livrare in 100 ani, jakoparts vreo 50 lei. Frane ok, directie ok, flexibilul scapa gaze putin si ameteste sonda lambda... se va inlocui si el.

Am luat si pipe pt bobine noi, tps am gasit doar original (aprox 1000 lei) sau chinezesc pe aliexpress pe la 180 lei.

  • Sad 1

Share this post


Link to post

Ieri am schimbat pipele la bobine. Si cam atat, momentan

305490716_1250229459068429_4787866648784449405_n.jpg

304763967_1032444830709077_4454902819538439015_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Din primavara avea probleme si cu proiectoarele si stopul de ceata... zilele trecute am inceput sa investighez, am gasit 2 fire rupte la mufa butonului (ambele masa). Le-am lipit, proiectoarele mergeau bine, dar stopul tot deloc... nu ajungea voltaj la mufa. Citind prin manual, circuitul e scurt in bord... buton, releu, calculator de confort si fire. Am inlocuit releul si s-a rezolvat problema, noroc ca am un panou de sigurante complet si s-a potrivit unul.

306329053_403912815154828_6115299172613531296_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Din seria paranormal, duminica am zgaltait-o nitel pe un forestier, si-a revenit sonda de marsarier :))

Azi am dus-o la mecanic, pt schimb burduf planetara dreapta si uleiuri... grup fata, central si spate, cutie de viteze. Si discuri+placute fata, am ales Textar si sper sa scap de ovalizare si scartaieli groaznice. Uleiurile din poza sunt pt fata-spate, Eneos fiind hypoid indicat pt lsd. La restul s-a comandat 75w90, ceva ulei belgian cica.

Edit: a schimbat deja franele pe fata, burduful si uleiul fata-spate.

Bieletele spate sunt moarte, praf... am o pereche noua de 3-4 ani si mereu uit de ele.

308835372_644807447041126_7596440348979858791_n.jpg

308849980_482023720482300_1973927924128707278_n.jpg

308787383_493393885709219_8368280929327381260_n.jpg

Edited by Geo_ZGA
  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...