Geo_ZGA Posted June 25 Honuirea pastreaza cota originala, nu se ia din material. Problema cu codurile e ca nu stiu care dintre ele e standard. Quote Share this post Link to post
Salex Posted June 27 Honuirea, indiferent cat de fina ar fi, ia din material ... Nu conteaza cati microni, dar NU va mai rezulta cota originala ! Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted June 27 Deja vorbim de sf-uri... nu masoara nimeni la micron, cotele sunt la 0.25, 0.5mm. Toate motoarele au niste tolerante acceptate inclusiv de producator, nici din fabrica nu ies masurate la micron. Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted July 4 Au ajuns si segmentii, am identificat codul original pana la urma, dupa ce mecanicul i-a masurat pe cei vechi. Originali erau intre 1200-1300 lei si 5000 lei... cu livrare in minim 7-10 zile si fara posibilitatea de retur. Cu greu am gasit NPR (Japonia, cumparati de Toyota), 348 lei si livrare a 2a zi, cu posibilitate de retur. Urmeaza honuire, curatare bloc, montaj, curatare injectoare etc. 2 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted July 28 Si e pe masina. Maine duce injectoarele la curatat 3 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted August 1 Am eu impresia ca daca era Panzer, gaseai piese mai repede , Eu zic sa ii schimbi porecla dupa episodul asta Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted August 2 Injectoarele au fost curatate si verificate pe banc, azi a pornit dar... pierde antigel pe langa chiulasa-garnitura 1 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted August 3 Si... e vie! Garnitura noua Elring pare ca e o idee mai solida (si mai buna) ca cea Ajusa luata initial. Plus prezoane noi, iar. video-1659536908.mp4 3 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted August 3 Deci, daca nu era contextul, credeam ca te dai cu tico, asa arata bordul ala 1 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted August 4 Gata, am recuperat-o de la mecanic. Nu am mari prime impresii, pt ca vreo 1000km o s-o tin in rodaj... mers lejer, pana in 3000 de turatii. Becurile de marsalier tot nu merg, chiar daca s-a inlocuit sonda, nu ajunge 12v la ele. Discurile fata sunt ovalizate, trebuie planate (sunt aproape noi). Am inlocuit o bobina azi, arcurile din pipe sunt oxidate si mai fac figuri... voi comanda 4 pipe noi. Turatia la ralanti tot f mica e, ca si inainte, pt asta o sa iau un TPS nou si sa-i fac un reglaj. Si am gasit un mic cuib de viespi (uscat si gol, din fericire), pe langa stopul drept intr-o margine ascunsa :)) 3 Quote Share this post Link to post
ches Posted Sunday at 04:31 AM Felicitari pentru ca ai adus-o din nou pe strazi! Sa te tina pana te plictisesti de ea! 1 Quote Share this post Link to post