Jump to content
 

Horica00

Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

Recommended Posts

Eu cred ca avem idei diferite de "tinutul" asta... eu cand ma refer ca tine, nu inseamna ca il tine chitul si terosonul pe loc. Asa am (aveam, cred ca s-au apucat de taiat) si eu o bucata de lonjeron modelata din silicon de parbrize... cand te uiti la el zici ca-i impecabil.

Eu ma refer sa nu ai tone de chit, sa nu ai spuma bagata in gauri si finisata sau sac de rafie si chit de fibra (la alea ce sa rugineasca?), sa fie piesa curata si aranjata, iar rugina sa nu apara din nou. Ce zici tu... e plina strada de reparatii din astea "bune", la care doar s-a ascuns problema. Da, tine.. si cand cade, cade juma' de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Geo_ZGA said:

Eu cred ca avem idei diferite de "tinutul" asta... eu cand ma refer ca tine, nu inseamna ca il tine chitul si terosonul pe loc. Asa am (aveam, cred ca s-au apucat de taiat) si eu o bucata de lonjeron modelata din silicon de parbrize... cand te uiti la el zici ca-i impecabil.

Eu ma refer sa nu ai tone de chit, sa nu ai spuma bagata in gauri si finisata sau sac de rafie si chit de fibra (la alea ce sa rugineasca?), sa fie piesa curata si aranjata, iar rugina sa nu apara din nou. Ce zici tu... e plina strada de reparatii din astea "bune", la care doar s-a ascuns problema. Da, tine.. si cand cade, cade juma' de masina.

Pai normal, nu multa lume e dispusa sa bage zeci de milioane intr-o reparatie de calitate. Eu sunt total impotriva tiganelilor de genul, ca dovada ca am luat atitudine. O reparatie de calitate e o reparatie de calitate. 

Oricum, treaba cu rugina e simpla: taiat tabla moarta, sudata cu MIG, tratamente anuale (ceara pentru cavitati) si la revedere !!!! Din putina chimie pe care o stiu eu, oxidarea nu poate avea loc fara factorii favorizanti, ea este doar un efect nu si o cauza. Atata vreme cat se indeparteaza cauza dispare si efectul. Pe langa tratament, masina nu va mai circula in conditii nasoale, astfel se va depune mult mai putina mizerie si implicit saruri, pe care le dau astia pentru dezapezire.

Bineinteles ca nu-ti poate garanta nimeni, pentru ca nimeni nu stie in ce conditii folosesti tu masina sau cat de buna e tabla proaspat sudata. La service mi-au zis ca ei au facut tot ce au putut, dar atata vreme cat piesele nu sunt originale, n-au cum sa garanteze 100 %.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Horica00 said:

masina nu va mai circula in conditii nasoale,

Adica, devine de crutare, mai de zile insorite iar cind ploua ori dau nametii o arzi cu montanbaiu' ca nu cumva sa rugineasca rabla ? 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Viktor said:

Adica, devine de crutare, mai de zile insorite iar cind ploua ori dau nametii o arzi cu montanbaiu' ca nu cumva sa rugineasca rabla ? 😉

Pai mai am o masina cu care merg si nu depind numai de Cielo. Si oricum, avand in vedere ca n-am ai vazut iarna adevarata pe aici, nu prea cred ca am de ce sa-mi fac griji. Daca as putea sa o tin in garaj ar fi si mai bine, dar din pacate nu dispun de asa ceva. Cei care sustienti cu atata inversunare ca reapare rugina, desi eu am explicat cum sta treaba, vreau exemple concrete, ca bazandu-ne pe mituri si legende, e usor de vorbit 🙂.

Eu ma bazez pe faptul ca stiu masini reparate si care tin bine mersi (asta e argumentul suprem), pe faptul ca m-am documentat suficient de bine si pe chimie. Aruncati un ochi si pe forumurile din strainatate, sa vedeti ce spun acolo proprietarii, respectiv meseriasii 😉.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Șefu, când te trezești să ne zici si nouă. 

Fără supărare, dar oameni bătrâni care au avut woo-uri cu cancer iti zic sa te liniștești, tu cauți exemple și le zici că habar n-au ce vorbesc.

Sunt useri pe aici tătici in reparații de tinichigerie (caută Ches si vezi ce a făcut cu matizul si spark-ul) si au pierdut lupta cu cancerul

E mișto să te minți, apreciez devotamentul si dăruirea, iubești mașina aia, cu toții le iubim de asta suntem pe aici, dar finanul e același, trist si ruginit. Chimia și ceara de cavități ajută, meșterul priceput prelungește viața aripii, dar e o chestiune de timp până reapare. Exemplul o să-ți vină singur, inevitabil. Singura necunoscută e timpul în ecuația asta. 🙂

Spor la treabă!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa-ti dau o solutie (de nemeserias) pentru a-ti proteja pragurile la interior. Vezi ca in pasajul rotii undeva la nivelul pragului ai un dop. Il indepartezi si prin orificiul respectiv introduci o sonda cu solvent la libera alegere (ceara, ulei, motorina ... ) pina in capatul pragului, iar cu o suesa de presiune pulverizezi la greu pe un dute-vino a sondei pe toata lungimea pragului. De regula rugina reapare din interior, locuri de unde materialul nu a fost ori nu fu posibilitate pentru a fi protejat. Expun mai jos si model sonda, ori ceva similar. Si aici fu o discutie pe tema.

 

dop.jpg

sonsa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau, ca sa nu strici dopul ala poti face acelasi lucru pe la gaura butonului care aprinde plafoniera cu un furtunete flexibil. Spray-urile de ceara de la novol vin si cu scula adecvata. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, big2shae said:

Șefu, când te trezești să ne zici si nouă. 

Fără supărare, dar oameni bătrâni care au avut woo-uri cu cancer iti zic sa te liniștești, tu cauți exemple și le zici că habar n-au ce vorbesc.

Sunt useri pe aici tătici in reparații de tinichigerie (caută Ches si vezi ce a făcut cu matizul si spark-ul) si au pierdut lupta cu cancerul

E mișto să te minți, apreciez devotamentul si dăruirea, iubești mașina aia, cu toții le iubim de asta suntem pe aici, dar finanul e același, trist si ruginit. Chimia și ceara de cavități ajută, meșterul priceput prelungește viața aripii, dar e o chestiune de timp până reapare. Exemplul o să-ți vină singur, inevitabil. Singura necunoscută e timpul în ecuația asta. 🙂

Spor la treabă!

Din nou, sper sa nu. Am cautat topicul lui ches, pe care de altfel il stiu, si n-a mai zis nimic cum ca i-ar fi aparaut iar rugina. Daca s-a intamplat altfel il rog sa-mi zica. Chestia asta depinde de fff multi factori. Imi zicea in tinichigiu ca unii nici macar nu inchid bine sudurile sau se insista cu sudura intr-un anume loc astfel incat se incalzeste prea mult tabla, etc. Nu caut exemple, le am !!!

Eu zic sa nu ne aruncam in presupuneri deocamdata. Asa imi ziceau unii, ca daca aveam pragul drept in halul ala, sigur era copt si contrapragul sau ca e coapta toata. Numa bine ca n-a fost asa. Si de ce sa reapara rugina ??? Doar pentru ca s-a sudat ??? Ce legatura are sudura (inafara de autogen care decaleste tabla) ??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sudura electrica distruge tratamentul tablei pe toata portiunea dintre masa aparatului si electrod, si dupa orice parte expusa (de exemplu buza unde pui cricul) va rugini instantaneu si se va intinde. Si nu stiu daca ai observat dar punctele de rugina tind sa oxideze mult mai repede decat metalul din jur . De-asta exista sudura in argon si in lipsa argonului, spray de zinc imediat dupa.

A mea aia bej dupa dauna totala in care s-a inlocuit jumatate de lonjeron s-a terminat in 2 ani de la rugina, inainte nu avea nimic pe caroserie in afara de usi jos.

Rugina este ca un cancer, odata ce a aparut nu o mai poti scoate, intra peste tot, inclusiv in locuri in care nu poti ajunge sa o cureti si se intinde exact ca boala mentionata. E de ajuns un punct netratat.

Tot ce poti tu sa faci este sa incetinesti procesul prin diverse metode sa o incetinesti, dar de scos, nu o vei scoate niciodata.

Dar ce zic eu aici, nu ma lua in seama, bucura-te de masina, ne mai auzim peste vre-o 5 ani daca mai ai masina si discutam 🙂 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Dj_Dark said:

Sudura electrica distruge tratamentul tablei pe toata portiunea dintre masa aparatului si electrod, si dupa orice parte expusa (de exemplu buza unde pui cricul) va rugini instantaneu si se va intinde. Si nu stiu daca ai observat dar punctele de rugina tind sa oxideze mult mai repede decat metalul din jur . De-asta exista sudura in argon si in lipsa argonului, spray de zinc imediat dupa.

A mea aia bej dupa dauna totala in care s-a inlocuit jumatate de lonjeron s-a terminat in 2 ani de la rugina, inainte nu avea nimic pe caroserie in afara de usi jos.

Rugina este ca un cancer, odata ce a aparut nu o mai poti scoate, intra peste tot, inclusiv in locuri in care nu poti ajunge sa o cureti si se intinde exact ca boala mentionata. E de ajuns un punct netratat.

Tot ce poti tu sa faci este sa incetinesti procesul prin diverse metode sa o incetinesti, dar de scos, nu o vei scoate niciodata.

Dar ce zic eu aici, nu ma lua in seama, bucura-te de masina, ne mai auzim peste vre-o 5 ani daca mai ai masina si discutam 🙂 

Eh,nu e sudura pe care o foloseste bunicu' la facut gardul, nici pe departe. E MIG-MAG, care nu afecteaza asa de rau protectia tablei, adica chiar argon. Plus de asta, s-a pus imediat spray de zinc, atat pe interiorul pieselor cat si pe la suduri. Oricum, 5 ani rezista lejer. ,,Tiganeala" pe care am avut-o pe masina ducea de aproape 3 ani, cu ulei in praguri/portiere si probabil mai ducea mult si bine daca nu ma apucam sa ,,sap" si sa descopar problema. Deocamdata vreau sa ma bucur de ce am realizat 🙂.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dj_Dark said:

(de exemplu buza unde pui cricul)

 

Pe asta n-o inteleg. Adica, ridicati calestile cu cricul sub praguri ? 🤨

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu acolo se pune? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 16.07.2020 la 22:20, Horica00 a spus:

Pai normal, nu multa lume e dispusa sa bage zeci de milioane intr-o reparatie de calitate. Eu sunt total impotriva tiganelilor de genul, ca dovada ca am luat atitudine. O reparatie de calitate e o reparatie de calitate. 

Oricum, treaba cu rugina e simpla: taiat tabla moarta, sudata cu MIG, tratamente anuale (ceara pentru cavitati) si la revedere !!!! Din putina chimie pe care o stiu eu, oxidarea nu poate avea loc fara factorii favorizanti, ea este doar un efect nu si o cauza. Atata vreme cat se indeparteaza cauza dispare si efectul. Pe langa tratament, masina nu va mai circula in conditii nasoale, astfel se va depune mult mai putina mizerie si implicit saruri, pe care le dau astia pentru dezapezire.

Bineinteles ca nu-ti poate garanta nimeni, pentru ca nimeni nu stie in ce conditii folosesti tu masina sau cat de buna e tabla proaspat sudata. La service mi-au zis ca ei au facut tot ce au putut, dar atata vreme cat piesele nu sunt originale, n-au cum sa garanteze 100 %.

Solutia este ....vidul terestru sau poti sa discuti cu Elon Musk🙃

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, florinellll said:

Solutia este ...vidul terestru sau poti sa discuti cu Elon Musk🙃

Pana la urma vedem ce va decide timpul 🙂.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dj_Dark said:

Pai nu acolo se pune? 

Eu unu niciodata nu ma ating de praguri pentru a ridica indiferent de caleasca. Sint alte puncte fixe, stabile (in functie de caleasca) unde poate fi pozitionat crocodilul si saltat intr-atit incit sa incapa caprele. Spre ex pe fata pozitionez crocodilul linga roata sub bascula in asa fel incit bratul sa prinda in orificiul (sa nu alunece) tijelor barei stabilizatiare, apoi caprele sub suportul bucsei basculei, cea din spate. La puntea spate, crocodilul sub telescop si de acolo ridic iar caprele cu profil semi-luna in capul tijei reglabile, sub punte. Cel putin eu unu astfel procedez, de vreo doua decenii cred un putregai de prag cu orificiu expres pentru cric o inceput sa miriie, cu toate ca arata ok la exterior. Nici la o vulcanizare nu accept sa-mi ridice de praguri, nu ma intereseaza ce si cum, de praguri nu-mi ridici !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiecare cum considera, eu consider ca o masina care nu mai poate fi ridicata din punctele date de producator nu mai e sigura si ar trebui scoasa din circulatie.

Daca se indoaie pragul e clar cum e si in alte puncte de rezistenta. Asta este motivul pentru care eu nu mai circul cu espero bej.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, fiecare suspenda si asigura caleasca dupa cum crede de cuviinta. Pe punctul doi nu prea pot cade de-acord ca un prag ori punctul de suspendare poate fi decisiv in soarta unei calesti. Cu alte cuvinte, nu arunc eu camasa pentru un purece.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deobicei, cand ajungi sa vezi o mica infloritura la exterior, deja pe interior e jale. Nu pot sa uit cum povestea cineva aici pe forum ca a vrut sa curete in puncticel de rugina de pe prag si a ramas fara el. Asa si la mine, la exterior de vedeau doar niste urme, dar dupa ce l-a taiat, l-am adunat in faras de pe jos. Sa ma laud nitel, structural n-am avut probleme, doar la praguri si la aripile spate 🙂.

Multumesc @Viktor de sfat, promit sa tin cont de el😉. In rest, s-a facut tot posibilul si vom vedea in timp ce si cum. 

Momentan, a ramas doar AC-ul de facut, singurul inconvenient grav al masinii. I sa ma duc sa-l incarc sa vad ce e si cu ala...

N-am vrut sa ofensez pe nimeni (zicand ca nu stiu ce vorbesc, chiar daca poate asta s-a inteles), dar am vazut cateva masini reparate si se tin bine si dupa 5-10 ani. Stiu o parte din masinile de aici de pe forum, iar pe cele carora li s-au extirpat ,,tumorile" le-am urmarit indeaproape, inclusiv Matizul lui Ches, pe care il si pusese la vanzare daca tin bine minte. Special m-am uitat in anunt si a precizat ca-i aparusera pe la portiere + prin alte locuri, gen usita de la rezervorul de benzina. Spark-ul nu-l stiu dar am sa ma uit. Am vazut si eu ce inseamna rugina, dar daca o tii sub control nu e dracul chiar asa de negru.

Si chiar daca apare, e mult mai usor de controlat atata vreme cat nu apuca sa faca pagube importante. La mine faptul era deja consumat. Chiar si asa, uleiul bagat in ele si-a facut destul de bine treaba, in sensul ca a mai incetinit nitel avansarea ruginei.

 

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trage cu ochiul la topicul lui Geo, cel legat de Pirin. Poza lui cu lonjeronul vorbeste de la sine. Iti dai seama ca, daca pragul este copt, nici lonjeronul nu are o soarta mai buna. Si acolo discutam de structura de rezistenta, nu de o aripa. Sudurile facute de roboti in fabrica acum 100 de ani imbatranesc si ele. Gropile si ceilalti factori din traficul de zi cu zi afecteaza structura de rezistenta putin cate putin, de multe ori fara sa iti dai seama ochiometric. Ar fi de evitat situatia in care se intampla un eveniment nasol si ai nevoie de un comportament bun din partea masinii

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Salex said:

Trage cu ochiul la topicul lui Geo, cel legat de Pirin. Poza lui cu lonjeronul vorbeste de la sine. Iti dai seama ca, daca pragul este copt, nici lonjeronul nu are o soarta mai buna. Si acolo discutam de structura de rezistenta, nu de o aripa. Sudurile facute de roboti in fabrica acum 100 de ani imbatranesc si ele. Gropile si ceilalti factori din traficul de zi cu zi afecteaza structura de rezistenta putin cate putin, de multe ori fara sa iti dai seama ochiometric. Ar fi de evitat situatia in care se intampla un eveniment nasol si ai nevoie de un comportament bun din partea masinii

Cand am zis structural m-am referit inclusiv la lonjeroane, atat la cele din fata cat si la cele din spate. Doar cele din spate au rugina superficiala si spun asta dupa ce am incercat sa le curat cu peria de sarma, rugina curatandu-se aproape instantaneu. Stiu ce masina conduc si pot sa garantez ca nu este un cosciuc, nici pe departe. Daca era nu-mi permiteam sa o mai folosesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo-s masini tari breee, nu ciurucuri de "miciubici" ce se rup in doua de noi s-apoi la peste 10 ani ... nici la fier vechi nu le primeste ca-s prea putrede si doar plasticele si gumele trag la kil !

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/18/2020 at 11:14 AM, Horica00 said:

Din nou, sper sa nu. Am cautat topicul lui ches, pe care de altfel il stiu, si n-a mai zis nimic cum ca i-ar fi aparaut iar rugina. Daca s-a intamplat altfel il rog sa-mi zica. Chestia asta depinde de fff multi factori. Imi zicea in tinichigiu ca unii nici macar nu inchid bine sudurile sau se insista cu sudura intr-un anume loc astfel incat se incalzeste prea mult tabla, etc. Nu caut exemple, le am !!!

Eu zic sa nu ne aruncam in presupuneri deocamdata. Asa imi ziceau unii, ca daca aveam pragul drept in halul ala, sigur era copt si contrapragul sau ca e coapta toata. Numa bine ca n-a fost asa. Si de ce sa reapara rugina ??? Doar pentru ca s-a sudat ??? Ce legatura are sudura (inafara de autogen care decaleste tabla) ??? 

Salutare! Unde s-a pus tabla noua, ca lumea, nu a aparut rugina pe ea. Din pacate in tabla veche mai erau locuri unde reaparea rugina, in general in vecinatatea zonelor unde s-a taiat. Eu banuiesc ca acolo a ramas putina rugina de suprafata care a mancat in timp, pe sub antifon tabla. Asta desi am folosit tot ce se putea folosi pentru a tine rugina la distanta.

Batalia cu rugina am pierdut-o in primul rand la usi, acolo desi am curatat pana la tabla curata cat se poate de bine, am folosit inhibitor de rugina etc, in 2 ani rugina a reaparut. Ideea e ca daca tabla este proasta nu vei scapa de rugina orice ai face. tot ce poti face este sa intarzii pe cat posibil aparitia ei. La 1 an dupa ce am vandut masina, cel care a cumparat-o a avut o problema f naspa - i s-a rupt un lonjeron spate, a cedat podeaua. Asta desi totul a fost reparat cat se poate de bine si in partea din spate nu era rugina nasol cum era la praguri spre exp inainte sa o repar...

Sfatul lui Viktor/ DJ_Dark este foarte bun si asigura-te ca baga ceara in praguri, contraaripi etc. Sa nu ai incredere in nici un meserias, indiferent cine si cum il recomanda. Ori stai langa el cand face treaba, ori il verifici ca a facut treaba bine.

Bafta!

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ches said:

Salutare! Unde s-a pus tabla noua, ca lumea, nu a aparut rugina pe ea. Din pacate in tabla veche mai erau locuri unde reaparea rugina, in general in vecinatatea zonelor unde s-a taiat. Eu banuiesc ca acolo a ramas putina rugina de suprafata care a mancat in timp, pe sub antifon tabla. Asta desi am folosit tot ce se putea folosi pentru a tine rugina la distanta.

Batalia cu rugina am pierdut-o in primul rand la usi, acolo desi am curatat pana la tabla curata cat se poate de bine, am folosit inhibitor de rugina etc, in 2 ani rugina a reaparut. Ideea e ca daca tabla este proasta nu vei scapa de rugina orice ai face. tot ce poti face este sa intarzii pe cat posibil aparitia ei. La 1 an dupa ce am vandut masina, cel care a cumparat-o a avut o problema f naspa - i s-a rupt un lonjeron spate, a cedat podeaua. Asta desi totul a fost reparat cat se poate de bine si in partea din spate nu era rugina nasol cum era la praguri spre exp inainte sa o repar...

Sfatul lui Viktor/ DJ_Dark este foarte bun si asigura-te ca baga ceara in praguri, contraaripi etc. Sa nu ai incredere in nici un meserias, indiferent cine si cum il recomanda. Ori stai langa el cand face treaba, ori il verifici ca a facut treaba bine.

Bafta!

 

Multam de raspuns !!! La mine tabla moarta a fost taiata si inlocuita. S-a pus zinc peste ea si la final urmeaza ceara, pe care o sa o aplic anual sau chiar de 2 ori pe an. In rest, tablaraia interioara, cu exceptia buzei de la contraaripile pe spate, era intacta. Pe dedesupt se prezinta foarte bine, lonjeroanele pe spate prezinta urme de rugina, dar superficiala. Cand ajung la tara ma bag pe sub ea, le curat cu peria de sarma si le dau cu ceva antifon. Nu le mai fac acum deoarece deja m-au rupt cu manopera, exagerat de mare pentru 2 praguri si 2 pasaje, si trebuie sa imi revin putin dpdv financiar, iar  spatiul nu ma ajuta nici el mai deloc. Portierele, cele de pe stanga sunt intacte, cele de pe dreapta asa si asa. Cea din fata era ruginita destul de urat (cei de la Bacau ziecau ca au peticit acolo niste tabla, dar ma indoiesc, totusi rezista. rugina ramanand ascunsa), iar cea din spate avea o pata de rugina undeva pe la mijloc. De asemenea rezista. Alea sunt usor de schimbat asa ca nu-mi bat capul cu ele, eventual oi lua unele la culoare de pe o Nexia si game over.

Oricum, va trebui sa revin la vopsitor intr-una an, maxim 2, pentru ca se intampla urmatorul fenoemen, consecinta a nedemontarii elementelor inainte de vopsire= pregatirea superficiala sau chair inexistenta a respectivelor zone. Voi incerca, pe cat posibil, sa nu dau cu jetul puternic pe ea, dar tot acolo voi ajunge din pacate... Mai sunt astfel de zone, inclsuiv pe la stropitoarele de parbriz.

108145322_3211308952225758_2315080899076358267_n (1).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baietii astia de ti-au vopsit masina, nici nu acuarelele nu cred ca s-ar pricepe prea bine. E bataie de joc ce e acolo. Mai ales ca un parbriz cu cheder se scoate destul de usor comparabil cu unul prins cu mastic. Trebuiau sa faca treaba ca lumea dar nah...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, raven84 said:

Baietii astia de ti-au vopsit masina, nici nu acuarelele nu cred ca s-ar pricepe prea bine. E bataie de joc ce e acolo. Mai ales ca un parbriz cu cheder se scoate destul de usor comparabil cu unul prins cu mastic. Trebuiau sa faca treaba ca lumea dar nah...

 

Parbriz care oricum trebuia dat jos deoarece era fisurat. L-au schimbat, dar abia dupa ce iesise masina de la vopsit 🙂.

Cat despre profesionalsimul lor, intind a crede ca e vorba de ce au spus mai sus Geo si Dj, adica de lipsa chefului de munca. Din pacate nu stiu exact cine a lucrat la masina, ca daca e vorba de unul din aia mai noi se poate vorbi si de nepricepere, care corelata cu lenea, duce unde duce. Faza e ca au vopsit peste emblemele de pe aripi GLE, care era la mintea cocosului ca trebuiau date jos si nu trebuia decat sa traga de ele, sau peste manerele de la usi (fara sa demonteze garniturile alea de cauciuc din jurul lor). De aici cred ca se intelege destul de clar cat de mult ii duce bibilica.

.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

 

×
×
  • Create New...