Jump to content
 

Sign in to follow this  
Rafi

Nubira II

Recommended Posts

Apropo, o pompa din asta ii foarte valabila la sistemul de racire, pe linga extragerea lichidului de racire aproape in totalitate incepind cu vasul de expansiune, deconectarea unor conexiuni pe care permite introducerea furtunului pompei cit mai mult pe instalatie, pina la o spalare exemplara a caloriferului formind un circuit inchis tur-retur si pompa, mai omu si o licoare de curatat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce sa zic, destul de complicat sa tragi din locuri unde nu vezi si nu stii cum arata traseul, si la ulei trebuie sa il bagi usor usor pana loveste fundul bai, altfel incepe sa urce furtunul si nu ai ce sa tragi, pt ulei mi se pare foarte util, l ai bagat si in 10min in functie de densitate il scoate, fara mizerie fara chinuiala.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prima faza si mie mi-a pus piedica furtunul si facea pe nebunu ca nu-l puteam dirija cum vroiam eu, folosind unul din asta de la spalator parbriz ce-i cam moale ca esenta ... apoi am trecut pe un furtun (8mm exterior si 4 interior si ~1.5m lungime) plasticat, nu-i chiar plastic dar suficient de tare incit sa nu permita a se ridica la capat si sa-si pastreze directia cind il trimit pe traseu. Oricum, si daca-i folosita la oil change doar si tot ii bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 60 de lei probabil are palet de plastic si benzina il ataca, deci eu nu m-as risca.

La antigel iar nu stiu ce sa zic, poti incerca 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De rezista la ulei/motorina, ar trebui sa reziste si la benzina. La antigel cu atit mai bine. Eu din pompa de benzina vreau sa scot ceva similar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa aia nu trage chiar tot... mizeria adunata pe fundul baii nu o s-o traga. Ma batea si pe mine gandul la una, dar cand am vazut ce se aduna in baia de ulei, am renuntat si am preferat sa golesc in modul clasic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E buna cand vrei sa faci mizerie minima, eu am schimbat cu ea la Matiz de 2 ori uleiul si la Spark o data. Ambele masini cu schimbul la 1 an si <6000km. E drept, masinile sunt folosite mai mult in oras. Intre timp, din motivele spuse de @Geo_ZGA mi-am luat un bidon d-ala de plastic pt colectare si fac treaba buna cu el, nu murdaresc ca atunci cand foloseam ligheanul.

Cu pompa am monitorizat cat ulei scot folosind o sticla mica de 1l ca sa am eroare minima. A scos la fel de mult ca la un schimb normal de ulei, dar na, depunerile probabil au ramas pe fundul baii.

Edited by ches

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai important e ca uleiul sa fie schimbat. Indiscutabil ca pe la busonul de scurgere (la cald) ii varianta valabila cu toate ca, si asa pot ramine impuritati pe fundul baii, depinde de starea interioara a motorului. Cit timp sub capacul culbutorilor ii curat, nici in baia de ulei nu poti avea surprize neplacute.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt constient de problema cu depunerile, dar la nevoie.. graba.. etc suna bine, cat despre cantitatea scoasa, la fel am facut si eu dupa ce am terminat cu toata nebuna m am apucat de masurat, am o cana de 1L  gradata, si am masurat, cam 3.65L. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru munca depusa! In continuare fanul tau no 1 🙂 abia astept sa ne vedem dupa 15 :))

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie o adunare corespunzatoare 🍻🍻!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

error 404 !! descrierea EI, 🤣

Quote

"nu se mai invarte volanul si iese fum de sub masina si este mult ulei pe jos :D"

problema minora, dar cum impact major, a sarit un furtun de la vasul de servo,  pe care l-am neglijat stiind foarte bine ca sa slabit coliera, pentru ca il tot gaseam usor impins, dar pe principiul las o ba !! astazi s-a decis ca el pleaca de acolo, dar spre norocul meu, sa decis fix in fata casei in timpul manevrelor de parcare, asa ca de bine ca curatasem motorul, a facut jihad acolo, noroc ca abia imi venisera 2 tuburi de spray de curatare, s-au dus amandoua  in 3 min 😄 , asa cu "ocazia" asta schimb si lichidul de servo, si sa vad ce coliere ii pun acolo sa numai iasa ! 

si o poza sa se vada ca sunt eco friendly, masurile de ssm au fost instaurate, nisip, degresant, spalat etc 😇

IMG_20200427_160009.jpg

Edited by Rafi
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa ca eu am patit-o pe rampa la itp cu aia bej, i-am facut praf rampa 😄 

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

i am pus lichid au intrat 850ml, deci au mai ramas cam 150 in sistem, am curatat vasul, am prins furtunele cu niste soricei sanatosi pana gasesc coliere, dadusem comanda si nu aveau decat fara surub, aproape la fel ca alea de pe masina, am zis pas, o sa caut in alta parte dar pana atunci sa functioneze masina, oricum tot raul spre bine, merge mult mai bine directia, se simte ca are lichid nou. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Dj_Dark said:

Lasa ca eu am patit-o pe rampa la itp cu aia bej, i-am facut praf rampa 😄 

apropo mi se pare mie sau uleiul de servo face mizerie mai mare, adica am curatat motorul bine cu spray iar astazi ridic capota si constat ca plasticele afectate inca sunt usor patate, parca uleiul de motor se ia mai usor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nu stiu, era rampa lui nu a mea 🙂 

In rest nu prea am observat aceasta diferenta. Da si tu pe tot plasticul sa fie la fel si aia e 😛 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

am reusit sa ajung si la frigotehnist sa ii fac plinul, mai avea 250g din 750 si culmea inca functiona binisor, dar nu cum trebuie, ultima incarcare a fost acum 8 ani si ceva. 

cu ocazia asta am aflat ca am un ventil pe joase busit, l am schimbat banuiesc ca pe acolo sa pierdut mai ales ca dopul nu etansa foarte bine, oricum acum baga cum trebuie si este totul ok

 

IMG_20200619_162543.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat si cu tamponul motor, habar nu aveam ca are hidrolagar dar.. aia e, ca feeling.. nu stiu ce sa zic, pare la fel, eu l am schimbat ca l am vazut rupt acolo sus, oricum se vede ca este obosit. 

IMG_20200619_211501.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Risc sa te dezamagesc ... l-ai schimbat degeaba 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru ca se rupe iar... sau pentru ca nu era defect rau..? sau... ma lasi in suspans 🤦‍♂️

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca era defect la ce vad in poza

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu ajutoruli lui @AndreiCiprian albastrica a primit un set de etrieri fata de Leganza, pe care i-am restaurat si montat 😄

impresii numai de bine, chiar daca diferenta de piston este relativ mica, diferenta de franare se simte, iar in combinatie cu dicurile astea, frana a devenit mult mai ok.

in rest benzina si julituri, doar ce mi-a cazut un geam pe stanga spate, vechimea isi spune cuvantul, efectiv plasticul sa copt si una din rolele de ghidaj s-a spart, iar geamul a ramas suspendat, noroc cu @mirceajo ca a mai avut o macara 😄🍻

IMG_20200809_183219.jpg

IMG_20200817_155632.jpg

IMG_20200817_155641.jpg

Edited by Rafi
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

T-i aduc si pe ai mei? 😄 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...