Jump to content

Englishman

Membru
  • Content count

    2245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

About Englishman

  • Rank
    Zee English Professor
  • Birthday 04/22/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=18158
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    North East
  • Auto
    Mitsubishi, Daewoo
  • Model
    Lancer X, Cielo
  • An
    2015, 1995

Recent Profile Visitors

6782 profile views
  1. Englishman

    Upgrade la IPB 4

    Oare numai pe mine ma dor ochii?
  2. Ala din prima poza eram convins ca e altceva, nu MAP... Mass Airflow Sensor gandeam ca e taman cel de pe carcasa filtrului de aer... :roll:
  3. Am citit topicul, insa nu m-am regasit in totalitate cu problema mea, sunt multe variabile. Bujiile sunt schimbate de o luna, NGK cu codul standard pentru Cielo. Fisele sunt Packard, schimbate acum juma` de an, pe cand consuma normal. Regulatorul ala dracu stie unde e, mie mi s-a pus pata pe potentiometrul ala. Insa voi rezista tentatiei de a-l foote pana dupa masurarea noxelor la un ITP - singurul sfat la obiect realizabil si rezonabil. :mrgreen: Repet, consumul a sarit in aer BRUSC, de prin septembrie, fara o interventie prealabila asupra masinii de niciun fel. Deci CEVA s-a intamplat. Imi mai trece una prin cap ...senzorul MAP de pe filtrul de aer?
  4. Consumul a fost făcut de la alimentare 20 litri pana la oprirea motorului în mers 😛datorita evaporarii benzinei. Am făcut intenționat proba aceasta, fiind pregătit cu un bidon de rezerva în portbagaj. După 90 de km deja nu a mai pornit decat după ce am turnat rezerva. Drumuri relativ scurte de 10 km bucata, sa zic,mers calm, nu ca de obicei. Rotile nu sunt înfrânate, motorul ajunge relativ repede la temperatura de regim,termostat bun. Bun pont cu ITP, vedem acolo. Sonda ar da simptomele astea? 🤔 La 3 zile bag câte o suta de lei în rezervor, deja și.a dublat valoarea masina în iarna asta, ma cam scoate din sărite... PS. Am potențiometrul de reglaj lângă filtrul de aer...deci mai are sonda lambda?
  5. Reinnoiesc discuțiile de aici un pic. Batranul meu a luat-o razna de cateva luni.Dupa lupte cu electromotorul,ambreiajul, pornire grea, de prin septembrie consuma cam 20 la suta în oras, lucru ce coincide cu un fum - mai mult abur - alb și abundent chiar si la cald. Nu consuma ulei deloc, bujii noi, filtre noi, niscai furtunase de la admisie schimbate,capac delcou asisderea. Bujiile nu sunt umede deloc, au culoarea standard,deci aprinderea e in parametri, zic. Benzina pun doar de la OMV, de tras, trage bine, relanti constant și domol. Tester Daewoo nu am în oraș și sincer nu ma bizui pe vremea asta sa fac un drum cu ea în alt oras pentru diagnoza,deci varianta cade. Ce rahat sa ii mai fac, ca ma dispera, ii pun 20 de litri de benzina și abia fac 100 km chinuiti! Pe riscul meu vreau sa invart de potențiometrul de co2 sa vad ce urmari are. Întrebarea este, pentru a saraci amestecul, care e direcția de rotire a șurubului de lângă filtru? Ma doare la basca dacă dau greș, mai mult de atâta nu are cum sa consume. Sau, dacă aveți alte idei...sunteți bineveniți.
  6. Englishman

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Ca Viktor zic și io.
  7. Englishman

    Englishman`s Mitsubishi Lancer

    Exact aia am făcut io singur, am înlocuit contactul electric cu ocazia suspectarii electromotorului, de aia am lăsat descoperit. Papucii sunt schimbați tot de mine acum vreun an, izolați bine individual cu tuburi termocontractante, etc... 🤔 Blocul de lumini are 2 ani, e de la rădăcini, original, nu a făcut figuri deloc. Problema e doar când ating firele dedesubtul contactului electric, adânc sub volan...de fapt ambele probleme, și luminile și muritul brusc al motorului. PS. Cam off topic, vorbind despre probleme tehnice la Cielo pe topicul care nu are nicio treaba cu el, însă m-a luat valul, scuze. Pisici, dacă îl iubesc și pe bătrânel...😇
  8. Englishman

    Englishman`s Mitsubishi Lancer

    Ambele 😊 Nu o scot din garaj decât la plimbare pe distante lungi, în oraș omor Cielo cu care, apropo, am mai avut niște probleme..nu pornea de vreo luna și dădea semne de electormotor foutut.Dupa chinul dracului de scos de pe mașină, am văzut ca nu are nici pe dracu. Montat înapoi, refăcut legăturile la baterie cu borne de alama masiva și se pare ca e ok acum. Insa nu sunt convins ca e în regula. Farurile fac figuri când ating firele de sub volan,adică moare faza scurta iar uneori la relanti se oprește motorul când ating tot firele din zona. Ma scoate din minți, mai ales ca trebuie sa ma bazez pe ea zilnic. Încă nu am găsit remediul, am lăsat masca de sub volan scoasa în caz ca îmi mor farurile sau motorul...le ating puțin și își revine. Dracu știe, electricienii capabili prin zona sunt cam subțiri.
  9. Englishman

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Welcome to za family !!! :aplauze:
  10. Englishman

    Englishman`s Mitsubishi Lancer

    Multam de urari ! A trecut mai bine un an de la ultimul post aici. Ne comportam impecabil, mergem superb si aratam chiar si mai bine. A facut si a treia revizie din cele 5 obligatorii anuale ( garantia de 5 ani) , km foarte putini, 27.000.
  11. Englishman

    Alegere 4X4, Sa Tina Cu Casa

    Mai degraba un Hyundai Tucson sau un Ford Maverick :roll: ..cate Kia cu probleme am vazut prin service-uri... https://www.olx.ro/oferta/vind-urgent-hyundai-tucson-ID9m2c1.html#2b9bb6d92d https://www.olx.ro/oferta/ford-maverick-2006-4x4-2-3xlt-ID9lCAl.html#e05c0237ab Asa, la unsearch superficial ;)
  12. Englishman

    Alegere 4X4, Sa Tina Cu Casa

    Atuul cel mai mare al unei japoneze stii care este ? Simplitatea. Solutii tehnice clasice, fara artificii inutile si netestate suficient, nu ai surprize cu ele. Aspre, dure, insa nu ai sa vezi una intretinuta decent pe marginea drumului cu capota ridicata. Pentru ce iti trebuie tie, as merge cu ochii inchisi pe Animal L200, Navara sau pe Hilux. Astea mi se par cele mai zdravene, cu spatiu cacalau, statut de utilitara la inmatriculare la toate 3, daca nu ma insel. . As mai strange fiinanciar din buci inca vreo 2 ani si as cauta un asemenea exemplar. O parere grozava am si despre Lada Niva, mi se pare indestructibila, in ciuda conceptiei vechi si a optionalelor restranse, insa nu cari cu ea ce cari cu cele 3 de mai sus, insa ajungi cu ea unde un Duster, de ex, doar viseaza.
  13. Englishman

    Englishman`s Daewoos

    Pe site-ul producatorului zice ca e de 0.9, pe forum am cautat si ar fi de 0.8... :scarpin:
  14. Englishman

    Englishman`s Daewoos

    Dupa ce vreo luna intreaga nu a mirosit deloc a tomberon incins de soare, putoarea a revenit zilele astea in forta. Am descoperit din intamplare sursa. Chiar plastic incins era ) O bucata din plasticul ala ce tine loc de scut se balanganea pe sub masina suficient de mult incat sa ajunga pe teava incinsa ( bine de tot..) de evacuare. M-am bucurat asa de mult cand am vazut care e sursa incat nu a mai contat ca mi-am distrus un tricou nou dupa ce m-am strecurat pe spate, intr-o parcare din centrul orasului, pe sub masina cu un cutit bine ascutit in mana. :mrgreen: Teava era toata murdara de plastic topit. In zece secunde aruncam deja la cos o halca buna de plastic balanganitor si adio Chanel no.5 ! De vreo saptamana incoace merge ca porcu`, simptome de dacie inecata... mers in suturi inca de la pornire, suspectez benzina aruncata in rezervor la repezeala de la un rahat de statie de cartier. Cand am ajuns pe rosu, am pus vreo 20 de litri de OMV 100 in speranta ca isi revine...dar inca nu. Mai bag ceva reprize de peste 5000 sa vedem. Bujiile curate la 0.9 mm gap, fisele noi, clapeta curata....mai bag ceva forje... :scarpin: Sper sa nu fie IAR garnitura de chiulasa, insa la momentul acela simptomele erau cu mult mai grave, motorul batea rau in ture. Acum, nu. Antigelul curat ca lacrima...nu pierde... Cat despre Lancer, ma felicit abia acum de alegerea facuta, pana acum am fost destul de rezervat. E o bijuterie. Galagioasa in ture multe, cu suspensia ei dura, aspra, insa...incep sa o iubesc, ceea ce e lucru mare. Evident ca nu mi-a facut nicio surpriza aiurea pana acum, merge si se comporta impecabil. 25550 km la bord, in septembrie mergem la revizia obligatorie anuala.
×