Jump to content

vlivius1

Membru
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About vlivius1

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/11/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.refillserv.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    livius003@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo LT / Spark 2 (M300)
  • An
    2010 / 2010

Recent Profile Visitors

1352 profile views
  1. Da , are drive by wire. Ai banuit bine , masina este echipata cu motorul F14D4 ecotec (nu E-tech II), 1.4 / 16V / 101 CP / dual-vanos. De mers a mers bine doar cu simpla curatare a partii metalice. De cand am curatat-o pana acum am facut 2000 km si nu mi-a facut figuri, de calibrat vad ca s-a calibrat singura, nu am tremur la relanti. De placa de carbon nu m-am atins cu nimic, vaselina nu avea acolo ca-mi sarea in ochi, o folosesc si eu destul de des la service-ul imprimantelor laser pe care-l fac. Data viitoare cand curat clapeta poate ii dau si cu putina vaseline, sa-i mai lungesc viata.
  2. Rezolvat. P0076 - Intake Valve Control Solenoid Circuit Low B1 / https://www.obd-codes.com/p0076 Intake Valve - Se refera la solenoidul care este pe axa cu came de admisie este pozitionat langa distributie. Control Solenoid Circuit Low B1 - se refera la faptul ca pe circuitul solenoidului este tensiune joasa L-am indentificat si am masurat tensiunea pe el (in mufa) , pe un pin avea 12V iar pe celalat 0.2 V , am masurat si la celalat solenoid de la axa cu came pe evacuare si aveam 12v pe ambi pini din mufa, concluzia pe moment a fost: contact imperfect / oxidat, cablu intrerupt. Asa ca m-am apucat sa umblu la instalatia electrica si am luat-o pe cablu care nu avea tensiune, din loc in loc l-am intepat pentru a verifica continuitatea, asa am ajuns pana la mufa de la calculator, unde a fost si surpriza.Cablu era sertizat bine in mufa dar nu facea contact cu pinul din calculator, rezolvare: am strans contactul din mufa cu o sula ca sa fie fix pe pinul din calculator. Am conectat inferfata ELM si am sters eroarea. MIL-ul nu se mai aprinde, si in mufa de la solenoid am 12V pe ambi pini, rezistenta solenoidului este de 8 ohm. Daca nu am primit nici un raspuns / idee , poate rezolvarea mea ajuta pe altii.
  3. Am reusit cu eroare P2104. Acum are o alta eroarea P0076, care ar fi de la solenoidul de control al supapei de adminsie. Este cumva senzorul ala din racordul dintre filtru de aer si clapeta ?
  4. Chiar nu stie nimeni daca se calibreaza singura? sau Daca pot sa sterg eroarea aia cu ELM327 ? Englishman, Mircea, Ovi_jer ajutati-ma si pe mine cu un raspuns.
  5. Salutare Gata am curatat-o, am dat-o jos dupa masina, alfel cadea toata mizerie in adminisie. La partea cu pinioanele nu are senzor, are doar niste rezistente, alea cand se uzeaza cred ca trebuie schimbata cu totul. Am facut si cateva poze cu corpul clapetei. Cu interfata ELM327 se poate sterge acel cod de la clapeta (P2104) ? Am uitat sa intreb, Aceasta clapeta se calibreaza automat ?
  6. Buna seara, Am patit-o si eu, la pornire check-ul s-a aprins si asa a ramas. Cand am vrut sa plec nu am putut deoarece nu se mai accelera , am oprit-o si pornit-o din nou si tot la fel a facut. I-am dat reset ECM , am miscat de mufe pe acolo si nimic, intr-un final cu motorul pornit i-am scos joja de la ulei si am vazut ce s-a turat aproape de 2000 rot/min, am lasat-o asa cu joja scoasa pana am ajuns acasa, am mers cu a-I-a si a-II-a. Cand am ajuns acasa i-am pus joja la loc, am oprit-o si pornit-o din nou, check-ul a ramas in continuare aprins dar in schimb si-a revenit acceleratia. Maine merg cu ea la un scan , bine macar ca accelereaza sa pot merge cu ea. Banuiesc ca ar fi de la clapeta de acceleratie deoarece cu joja scoasa tragea aer prin carter. Dar de ce acceleratia a fost moarta, nici 5 ture nu urca ? S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Am fost la service , a pus-o pe scanner si eroarea este P2104 De sters nu s-a putut sterge, poate au softul prea vechi, am vazut ca a selectat aveo T250 an 2009 , nu aveau 2010 si nici T255. Maine ii curat eu clapeta de accelatie, vreau sa stiu daca la partea cu pinioane are acolo vreun senzor, ca sa-l curat si pe ala ? Multumesc.
  7. Multumesc pentru timpul acordat. Intru-un final m-am razdangit si am zis ca prima data sa merg la service, bine am facut ca am fost la service deoarece motorul meu are DUAL VANOS iar pe langa simpla distributie a trebuit sa se faca inainte blocarea axelor cu came, iar pompa de apa este separata de distributie. Acum am vazut cum se face, asa ca data viitoare o fac eu . P.S. Fiind fabricata la sfarsitul anului 2010 (nov) poate a fost echipata cu noul motor.
  8. Valabil pentru cei cu AVEO fabricat dupa 2009 The newer model cars have some forgiveness and go out to 100,000 miles now. The older cars have a recommendation of 50,000 to 60,000 miles on them. I think I was told on here that 2010 and newer have the new engine and therefore it is at 100,000 miles. But if warranty is at 5 years or 100,000 which ever comes first then MajorLagg car should be covered because 2009 to 2013 is just 4 years and the milage is under 100,000 so warranty is still good. I would keep arguing for sure. http://www.aveoforum.com/forum/f82/timing-belt-replacemnet-interval-16166/index2.html Manual aveo 2010 - engleza - https://www.chevrolet.com/content/dam/Chevrolet/northamerica/usa/nscwebsite/en/Home/Ownership/Manuals_and_Videos/02_pdf/2010_chevrolet_aveo_owners.pdf In manual scrie 10 ani sau 160k KM - S-ar putea sa fie valabil doar ptr cureaua originala
  9. Buna ziua, In urma cu cateva zile am cumparat un chevrolet aveo 1.4 16V platinium , an 2010 in talon (in carte masinii si pe factura este 2011 )motor ecotec F14D4. Acest aveo inlocuieste vechiul cielo care nu m-a lasat niciodata in drum, sper sa nu o faca nici aveo. La cielo SOHC imi schimbam singur distributia, va intreb daca la acest aveo este mai complicat sau mai usor tinand cont ca are 2 axe cu came si nu are pompa de apa pe cureaua de distributie , iar rola intinzatoare stie exact cat sa intinda/preseze cureaua. Daca si-a facut cineva schimbul singur, a intampinat probleme , chei speciale, imbusuri, torx etc? Multumesc.
  10. Cand le-am montat m-am prins ( cheia o am ptr ambele modele ) , pana la urma le-am montat asa si am facut cateva drumuri scurte , masina a mers bine . Am GPL pe masina, acum daca am dat banii pe ele si le-am incurcat as vrea sa le folosesc daca nu cauzeaza. Referitor la autocuratare pot sa le curat eu la un nr de km. Deci , pot sa merg cu ele ?
  11. Buna ziua, Din greseala am cumparat urmatoarele bujii NGK BKR5EK (am incurcat produsele la raft, mi-am dat seama acasa dupa ce le-am montat) . Pot sa folosesc aceste bujii pentru cielo SOHC? GAP-ul lor vad ca este de 0.8 , daca-l fac de 0.7 ? In specificatiile bujiilor este scris ca merg pentru OPEL ASTRA F 1.4 si 1.6. Multumesc.
  12. Am fost la service si mi-au vazut axa cu came, au studiat-o destul de atent si mi-au spus ca tacanitul nu vine de la ea. Au ascultat si cu stetoscopul iar acel tacanit se aude la chiuloasa in dreptul celor 2 pistoane de langa distributie. Mi-au spus ca mai pot merge asa cu masina. Voi ce spuneti?
  13. S-au vazut ceva zgarieturi superficiale, ca si cum ar fi facute cu un smirghel foarte fin. Nu nu a vazut-o nici un mecanic.
  14. Ce am observat a fost doar o cama diferita la culoare, usor maronie, cama de langa distributie. In rest nu stiu ce sa zic despre ea. P.s. culoarea aia la cama o am de mult, am observat-o cand i-am pus garnitura de cauciuc la capac acum cativa ani.
 

×
×
  • Create New...