Jump to content

Mircea

Super Moderatori
  • Content count

    10290
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45

About Mircea

  • Rank
    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare
  • Birthday 02/14/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gmclub.ro www.gplclub.ro http://www.cardomain.com/id/Mircea
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mircea_cristea@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Buftea, Ilfov
  • Din
    Buftea
  • Auto
    Peugeot/Skoda
  • Model
    301 1.6 hdi/Rapid 1.6 tdi
  • An
    2014/2016

Recent Profile Visitors

9407 profile views
  1. Mircea

    Ghidusii Homemade

    Acum e perfect, poti fixa piesa in menghina perfect. Mai poti rafina inlocuind piulitele fluture cu unele cu tije, intrucat ai doar de rasucit 1/4-1/3 de tura si daca ai avea o tija mai lunga iti permite o strangere mai buna.
  2. Mircea

    Matiz - Nu Porneste!

    Invarte si nu porneste? ai scanteie la bujie?
  3. Cauta un furtun la diametru si nu te mai complica, nu cred ca e asa mare inginerie. Ches, eu la Valcea nu l-am trimis la Service, ci la Ovi_jer
  4. Mircea

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Motoarele sunt fara moarte daca ai grija de ele. Singurul punct slab la motor este pompa de ulei, pentru ca rusul a facut corpul din aluminiu si axul din otel, iar cu timpul se uzeaza corpul, iar presiunea de ulei scapa pe langa catre lantul de distributie, uleiul nu mai ajunge la axa cu came si se gripeaza. In rest cat timp au benzina si baterie pornesc si in 2 cilindri Daca vreodata vrea sa o dea la fier vechi, zi-mi te rog sa o vad inainte si sa ii fac o oferta Foarte importante sunt geamurile, nu se mai gasesc. Tabla se poate face, cu efort dar se poate. Lada din 96 nu e de colectie inca, mai trebuie sa astepte.
  5. Mircea

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Ambreiajul nu este lipit. Problema este la rulmentul de presiune. care la Moskvitch nu e... rulment, ci un carbune care se sparge/toceste/roade etc. Cutia se da foarte usor jos si ai acces la rulment. Eu aveam boala pe carbunii aia, spargeam 2 pe an, pana cand am gasit un strungar priceput care mi-a facut o carcasa din otel de la 0 in care am adaptat un rulment de presiune cu bile. Cred ca de Lada era rulmentul, retin doar ca am incercat mai multe variante pana am gasit unul care calca usor pe placa de presiune. Tabla e o problema la ele intradevar, daca zici ca nu mai are podea este nasol. Eu la al meu am gasit doua gauri in pedalier si pe partea pasgerului, in schimb foarte afectate erau pasajele spate si contrapragurile, am avut ceva gauri si prin lonjeroane. Oricum, masina merita facuta, pentru ca sunt din ce in ce mai rare. Ce an este? 79 sau 80?
  6. Mircea

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Mihai, stiu ce e nu stiu al cui si in ce stare DJ, faci nitel off topic si ne lamuresti?
  7. Mircea

    Daewoo Nubira II

    Eu as antifona-o, din doua motive, primul fiind ca asa a fost din fabrica si trebuie sa o restaurezi cat mai aproape de original, al doilea fiind ca antifonul amortizeaza loviturile de pietricele, ceea ce vopseaua nu face.
  8. Mircea

    Ghidusii Homemade

    Gandeste-te cum pui menghina aia pe un excentric ceva, cu blocare, asfel incat, o data pozitionata piesa in dreptul burghiului sa o poti bloca. Cum este la masinile de gaurit cu coloana industriale.
  9. Mircea

    Daewoo Espero visiniu

    Din 96, in 8 ani o faci clasica pe acte daca ai rabdare
  10. Mircea

    Daewoo Nubira II

    Arata bine. Vezi grund si antifon sa fie compatibile unul cu altul, eu as aplica 2 straturi de grund, la pistol cel mai bine, urmat de 2-3 straturi de antifon elastic si de un strat de finisaj in culoarea caroseriei, toate compatibile intre ele, ca sa nu intre in reactie. La final cavitatile cu ceara, si cu o depozitare in bune conditii ar trebui sa mai tina minim 20 ani fara probleme.
  11. Mircea

    Espero 1.5 Dohc Bej

  12. Mircea

    Mâtzu'

    Inutil, poate sta fara ulei si 5 luni, n-are nici pe dracu. Evident, daca vrei sa o parchezi in piscina se schimba treaba ;))
  13. Mircea

    Caseta directie

    Esti pe aria gresita, aici doar se prezinta masina, nu se rezolva problemele tehnice. Sectiuni tehnice gasesti pe fiecare marca de masina in parte. Daca masina este un Vw, asa cum scrie in semnatura, ma tem ca nu vei gasi informatii utile aici, unde se trateaza de regula Daewoo si Chevrolet.
  14. Hello Steve, thank you for your inputs. Yet, is hard to believe that an US company will ship to Romania, I've experienced so far several email exchange and they denied the shipping, even if I've offered to pay in advance the whole value. The error that you are reffering to was for a diesel engine with power box and happened due to simultaneus high speed (with high rpm off course) and DPF cleaning procedure.
  15. Tester si vezi timpii de injectie. Da o fuga pana la Valcea
×