Jump to content

Mircea

Super Moderatori
  • Content Count

    10293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45

About Mircea

  • Rank
    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare
  • Birthday 02/14/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gmclub.ro www.gplclub.ro http://www.cardomain.com/id/Mircea
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mircea_cristea@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Buftea, Ilfov
  • Din
    Buftea
  • Auto
    Peugeot/Skoda
  • Model
    301 1.6 hdi/Rapid 1.6 tdi
  • An
    2014/2016

Recent Profile Visitors

9563 profile views
  1. Mircea

    Chevrolet Captiva White Pearl

    La motoarele astea bujiile incandescente au circuit separat, individual. Te poti baza pe diagnoza din scanner fara probleme. De schimbat, schimba-le toate, ca e manopera multa. Mie la fosta la vreo 160 k s-a ars una, apoi la 170 a doua. Cand s-a ars a doua, deja le-am schimbat si pe cele ramase.
  2. Mircea

    Se Cauta Diverse Chestii

    La ce?
  3. Mircea

    Ghidusii Homemade

    Aham.. Si o fi bine? Zic si eu asa... Flexul e proiectat pentru disc de 115 mm. Daca folosesti un disc cu diametru mai mare, acceleratia periferica a discului va fi mai mare, iar forta de taiere mai mica. Ca atare, riscul ca in anumite materiale panza sa ramana blocata este mare. De asemenea riscul ca o bucata din panza sa cedeze (dat fiind ca viteza ei periferica e mai mare) este de asemenea mare. Plus ca, cel mai probabil, panzele nu sunt facute pentru viteza respectiva, Apoi, din ce vad eu in poza, discul diamantat in cauza este un disc de taiere, nu de polizare, iar tu il folosesti ca sa polizezi. Adica il supui la niste forte laterale mai mari sau mai mici, functie de cat apesi pe panza pe care o ascuti. Acum, pune toate cele de mai sus in aceiasi ecuatie si zi-mi sincer, nu ti-ai dori o aparatoare?
  4. Mircea

    Relantiu

    Citeste topicul postat mai sus si fa un reset ECM-ului. Daca problema persista poate fi din injectoare, clapeta de admisie murdara etc. Foloseste functia cautare de pe forum si vei gasi toate informatiile. Topicul acesta se inchide si ulterior discutia se va muta la probleme pornire.
  5. Mircea

    Ghidusii Homemade

    Da pentru idee, insa nu pentru panza folosita si lipsa aparatorii...
  6. Mircea

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Discurile alea, asa noi cum sunt, nu le puteai face cu striatii? Ches parca le facuse asa, cu un + la franare.
  7. Mircea

    Ghidusii Homemade

    Acum e perfect, poti fixa piesa in menghina perfect. Mai poti rafina inlocuind piulitele fluture cu unele cu tije, intrucat ai doar de rasucit 1/4-1/3 de tura si daca ai avea o tija mai lunga iti permite o strangere mai buna.
  8. Mircea

    Matiz - Nu Porneste!

    Invarte si nu porneste? ai scanteie la bujie?
  9. Cauta un furtun la diametru si nu te mai complica, nu cred ca e asa mare inginerie. Ches, eu la Valcea nu l-am trimis la Service, ci la Ovi_jer
  10. Mircea

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Motoarele sunt fara moarte daca ai grija de ele. Singurul punct slab la motor este pompa de ulei, pentru ca rusul a facut corpul din aluminiu si axul din otel, iar cu timpul se uzeaza corpul, iar presiunea de ulei scapa pe langa catre lantul de distributie, uleiul nu mai ajunge la axa cu came si se gripeaza. In rest cat timp au benzina si baterie pornesc si in 2 cilindri Daca vreodata vrea sa o dea la fier vechi, zi-mi te rog sa o vad inainte si sa ii fac o oferta Foarte importante sunt geamurile, nu se mai gasesc. Tabla se poate face, cu efort dar se poate. Lada din 96 nu e de colectie inca, mai trebuie sa astepte.
  11. Mircea

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Ambreiajul nu este lipit. Problema este la rulmentul de presiune. care la Moskvitch nu e... rulment, ci un carbune care se sparge/toceste/roade etc. Cutia se da foarte usor jos si ai acces la rulment. Eu aveam boala pe carbunii aia, spargeam 2 pe an, pana cand am gasit un strungar priceput care mi-a facut o carcasa din otel de la 0 in care am adaptat un rulment de presiune cu bile. Cred ca de Lada era rulmentul, retin doar ca am incercat mai multe variante pana am gasit unul care calca usor pe placa de presiune. Tabla e o problema la ele intradevar, daca zici ca nu mai are podea este nasol. Eu la al meu am gasit doua gauri in pedalier si pe partea pasgerului, in schimb foarte afectate erau pasajele spate si contrapragurile, am avut ceva gauri si prin lonjeroane. Oricum, masina merita facuta, pentru ca sunt din ce in ce mai rare. Ce an este? 79 sau 80?
  12. Mircea

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Mihai, stiu ce e nu stiu al cui si in ce stare DJ, faci nitel off topic si ne lamuresti?
  13. Mircea

    Daewoo Nubira II

    Eu as antifona-o, din doua motive, primul fiind ca asa a fost din fabrica si trebuie sa o restaurezi cat mai aproape de original, al doilea fiind ca antifonul amortizeaza loviturile de pietricele, ceea ce vopseaua nu face.
  14. Mircea

    Ghidusii Homemade

    Gandeste-te cum pui menghina aia pe un excentric ceva, cu blocare, asfel incat, o data pozitionata piesa in dreptul burghiului sa o poti bloca. Cum este la masinile de gaurit cu coloana industriale.
  15. Mircea

    Daewoo Espero visiniu

    Din 96, in 8 ani o faci clasica pe acte daca ai rabdare
×