Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/21/20 in all areas

  1. 11 points
    Hai sa nu mai maresc suspansul, fiindca visinica nu ma ajuta decat partial sa o renasc pe-asta, am mai luat una . Vorba unui clasic in viata, "nu m-am putut abtine ". Masina a fost luata din 3 motive: 1) Interiorul de piele cu incalzire de fabrica intr-o stare excelenta. 2) Motor C20LE in acte (ghiciti ce urmeaza ) 3) Culoarea. Asta e culoarea pe care mi-am dorit-o pe Espero intotdeauna. Acum cateva detalii: Masina are 124.000 km in bord, a fost adusa din germania (asa ceva nu s-a importat in RO). Are cutie automata ceea ce va fi un challenge pentru ce vreau sa fac dar, I like challenges . Daca nu merge cutia pe SFI (la electrica trebuie vazut) se va face manuala. Are ABS si airbag si jantele originale de aliaj pe 14 (sau cel putin asa par). Are cateva lovituri/harjaituri, vre-o 2 enervante, restul floare la ureche dar pe total masina e dreapta, are linie, se vede ca nu a fost lovita serios niciodata. Nu are rugina in partile esentiale (gen praguri, partea de jos a usilor, oale spate). Cam atat momentan, poze detaliate vor fi cand o sa ma apuc de ea (probabil incep in vara) pe masura ce o sa avansez. Oricum va fi un proiect de durata, estimez eu cel putin 2 ani ca si la bmw-ul rosu. Ah, pretul a fost 3500 RON si se va imatricula luni.
  2. 7 points
    Lejer, de...iarna, am terminat interiorul (cred) Am redus la minim parazitii pe care ii induce motorul muzicii, problema sunt cablurile de intrare care duc in spate, niste prostii fara ecranare. Vor trebui schimbate la un moment dat, insa momentan sunt multumit asa. S-a montat intr-un final si spatarul banchetei. e cam gata masina de itp si iesit in rodaj, insa la ce noroi e afara nici vorba momentan, ramane dupa anul nou. Pe viitor ar trebui schimbat farul dreapta cu ala de pe visinica fiindca desi geamul e bun, oglinda nu prea si este diferenta vizibila in iluminare. Ah da, uitasem, mai e incalzirea in scaune. Si o filmare cu muzica, distorsiunile de la final sunt de la telefon nu mai putea compensa
  3. 7 points
    Hai ca am rezolvat si usa.. Din ciclu te loveste un prost si tu suferi cel mai tare! Am luat problema in mana si am fost la Craiova sa iau o usa la culoare, iar aseara am montat usa. Before: After: Si poze de azi dimineata cu masina spalata: In concluzie "zici ca-i de acolo" singura mentiune este ca bandoul este matuit in partea de sus, fata de usa spate.. asta ar fi singura diferenta notabila.
  4. 6 points
    Nu era inchisa lucrarea, spoilerul inca nu era aliniat. Carenajul stanga fata nici nu era montat. Nu imi fac griji, am vazut ca oamenii au potential, sunt sigur ca va iesi din service cu toate elementele aliniate perfect. Dat fiind ca oricum trebuie facuta revopsirea, micile detalii nici nu meritau abordate. Ieri am cumparat baterie, nu m-am mai complicat sa o reincarc pe cea veche, stiam de iarna trecuta ca nu mai e chiar in mintile ei. De Varta nu mai vreau sa aud (prea multe experiente neplacute in trecut), asa ca optiuni nu erau prea multe. Dintre producatorii "autohtoni" atat Rombat cat si Caranda aveau ceva in oferta. M-am orientat catre un acumulator Moll (n-am auzit niciodata de astia, insa am vazut acum ca sunt f bine cotati de catre ADAC), AGM, 95Ah cu 850 A. Bateria masinii era OEM-GM (Varta) AGM de 95Ah si 900A, nu ma tem pentru cei 50A in minus. Pret comparativ cu Caranda, dar garantie de 3 ani default. So ... vedem Asa cum am mai povestit ... A durat mult pentru ca am fost nevoit sa obtin piese SH de foarte buna calitate (altfel reparatia ar fi costat de doua ori cat masina !!!). Mai greu gasesti asa ceva si, chiar daca am gasit pe alte meleaguri, bucuria de Covid a intarziat teribil de mult transportul. Ca idee, au fost 2 transe de piese aduse din Germania si una din Polonia ... Si nu va imaginati ca au fost costuri mai mari din cauza asta, chiar din contra as zice ! Am gasit o firma super serioasa undeva prin jud. Harghita, un flacau de acolo m-a ajutat teribil gasind repere rare si in conditie "ca noi" ! Ma bucur teribil pentru ca am putut face ca reparatia sa mearga exclusiv cu piese Opel, nu after-marketuri. Din ce am discutat cu cei de la service, chestia asta a contat enorm si pentru ei, nu au existat niciun fel de probleme la montaj. Am avut si noroc (iarasi trimit multumiri flacaului din Harghita !!!), iar timpul nu a fost o problema, ne-am descurcat cu ce am putut pentru deplasarile de peste an. Ca fapt divers, Bee a sarit de 5500 km in cele fix 3 luni de cand a inceput sa mearga pe sosele patriei. Se simte nevoia/utilitatea unei masini mai mari pentru deplasarile externe (care predomina la noi), dar nici consumul unei masini de clasa mica nu are dezavantaje. Poza de mai jos e facuta in Rm.Valcea, dupa un drum care a inceput in apropierea Sibiului. Pana in spatele blocului, in Bucuresti, se duce spre 4,3-4,4% ceea tot ramane intr-o zona nesperat de buna.
  5. 6 points
    Aproape ca m-am temut ca am gresit topicul ... cam prea mult atentie a avut Bee pe topicul Nalucii. Tic-tac ... tic-tac ... Cum nu au fost afectate zone care sa aiba legatura cu structura, nu e de mirare ca piesele s-au aliniat bine. O mica obiectie am la farul stanga, coltul iese putin in afara, se va remedia. In rest toate lufturile sunt perfecte Motor, radiatoare, intercooler etc., toate in regula. Au pornit motorul, merge ca inainte, totul perfect la capitolul asta. In schimb a murit bateria ... era cea originala si daduse si mai inainte semne de "plictiseala". Bordul si airbagurile montate bine, s-a lucrat ingrijit. S-au grabit sa puna centurile negre (asa era in kit-ul pe care l-am luat), dar vor fi inlocuite cu cele originale, bej. De altfel se si vad cutiile pe scaune. Cu o mica exceptie (dar nasoala !) au ramas chestiuni de finete. Inlocuit parbriz, resetat erori etc. Exceptia este data de nuanta vopselei. In poze lucrurile par mult mai nasoale decat in realitate , dar oricum lucrurile nu vor ramane cum sunt. Cel mai bine se observa diferenta de nuanta in ultima poza, intre stalpul A si capota. Aia este diferenta reala, la spoiler sunt niste jocuri de lumini si umbre care parca dramatizeaza situatia. Se va face revopsirea, nu a existat nici macar o obiectie din partea celor de la service. Din pacate, asta inseamna ca mai intarziem putin. Chiar si asa, semnele sunt foarte bune, reparatia a fost facuta cu simt de raspundere. Spre norocul meu, la service lucreaza un tip care a lucrat multi ani la reprezentanta Opel si "le mananca pe paine". Cam asta ar fi, de acum suntem in linie dreapta ... Ramane o intrebare dificila: daca da zapada, cum naiba plec din service incaltat cu anvelopele de vara
  6. 6 points
    Franele s-au aerisit, bara si carenajele s-au montat insa nu a fost pusa pe roti si nici miscata, ieri pe seara mi-a venit si senzorul ABS fata dreapta (nipparts) dar nu am mai apucat sa il montez. Oricum, surubul e rupt si o sa incerc sa il gauresc, daca nu, oricum intra greu si probabil va sta si fara, la bmw am unul asa de vre-o 2 ani su nu am avut probleme cu el. Si cateva poze promise, inclusiv cu sistemul canistrei de vapori. S-au demontat si aripile fata pentru a schimba lucas-urile laterale cu cele albe de pe bej si totodata am verificat si cum arata masina pe sub ele, las pozele sa vorbeasca. Momentan sunt la interior, am reusit sa montez ceasurile, volanul si tot ce e in jurul lui. Ca si observatii, nu mai merge ledul de iluminare la temporizator stergatoare, am reusit eu sa refac lipiturile insa aparent e led-ul ars si nu mai am aceeasi nuanta, momentan ramane asa. Farurile nu mergeau decat pe flash, s-a dovedit ca blocul de lumini si-a dat obstescul sfarasit, s-a inlocuit cu o chinezarie noua, sa speram ca datorita releelor va tine mai mult decat se aude in general despre ele. O problema ceva mai grava este becul din butonul AC aprins tot timpul, indiferent de starea butonului, pozitia cheii. Singura explicatie este ca am atins niste fire cu scula de gaurit cand am strapuns mansonul dintre compartimentul motor si cabina pentru a baga un cablu al alarmei si cel pentru audio, va trebui redesfacut si investigat, din pacate nu pare simplu, oi vedea. Cam atat, or mai fi si altele dar nu imi mai aduc aminte, poze
  7. 6 points
    Fiindca au trecut scolile online m-am mutat iar la tara, drept urmare s-a muncit. Nu mai detaliez excesiv, s-a pus distributia, evacuarea, pompa de servo, s-a umplut, curatat si aerisit circuitul de ambreiaj, s-a pus o parte din electrica...etc. La final s-a facut un test de compresie la rece asa, rezultate: 16 , 13,14,11. 16 ala probabil ca a fost ulei mult in cilindru si fiind primul, nu a apucat sa il arunce afara. Cureaua de distributie s-a aliniat si intins, cea de accesorii pare ca se aliniaza si ea. Reamintesc ca pinionul si fulia de jos sunt de daewoo/chevrolet evanda, din cauza arborelui nou nu le-am mai putut folosi pe cele originale.
  8. 6 points
    90% din sasiu refacut de la 0, am inteles ca au ramas capetele care erau in stare buna. Mai urmeaza cateva reparatii, pe la puntea spate, inlocuire furtun alimentare benzina, fabricat un scut metalic pt furtunul asta (ca l-am lovit si frecat cu roata), plus maruntisuri (bucse, bucsulite, suruburi)
  9. 6 points
    Si circul a fost chiar mai lejer decat ma asteptam ... Ieri am primit acasa un plic cu o groaza de documente de la asigurare, din care doar cateva merita atentie. Pe scurt, in baza unei "analize" serioase, masina a fost evaluata la cca. 41.000 lei (in starea dinaintea accidentului !) Pana mea, daca te apuci sa cauti pe unde iti trece prin cap, sub 15.000 EUR nu o gasesti, dar probabil ca stiu ei mai bine. A doua chestie a fost "valoarea" epavei. Pentru asta a oferit o suma de 21.000+ lei. In concluzie, am primit din partea asigurarilor echivalentul a cca. 3980 EUR in conditiile in care pastrez masina. Evident, o sa merg pe varianta asta. Nu e cazul sa mai intru in detalii, problema e sucita pe toate partile. Clar nu ajung banii pentru reparatie totala, insa e cea mai buna varianta pentru mine. De acum, sa vedem cum merge reparatia. In urma cu cateva zile va ziceam ca s-a intamplat ceva care are ceva legatura cu Naluca, dar inca nu pot povesti. Ei bine, Naluca a devenit ... bunica . Soata si-a schimbat locul de munca si urmeaza sa ramana fara masina de serviciu, adica Polo-ul lesinat. Bun ... cerinte clare: sa aiba oglinzi electrice si incalzite, sa fie cam de aceeasi marime cu Polo, sa aiba un motor care sa nu moara cand pornesti AC la semafor, sa nu fie neagra, sa aiba vizibilitate buna si sa aiba cutie manuala. Ai zice ca nu e greu de gasit asa ceva insa a durat cateva luni pana cand am rezolvat problema. Ma rog, aproape "rezolvat", va zic mai incolo de ce. Dupa indelungi cautari si negocieri, a fost sa fie Corsa E. Gasita intr-o noapte la un dealer din periferia Berlinului, negociat putin, platit online si ... gata. Gata pentru ca masina se afla acum la un prieten de acolo, COVIDul sufletului ne impiedica sa mergem sa o aducem pe roti. Clar nu am chef nici sa ma expun aiurea si nici sa stau prin izolare/carantina. Probabil ca voi apela la un trailer pentru transport, inca nu m-am ocupat de aspectul asta. Jucaria are putin sub 62.000km, a fost intretinuta exclusiv la reprezentanta Opel si arata foarte bine atat la interior cat si la exterior. Fara accidente, nefumator, fara nicio zgarietura la vopsea. Ca si dotari, sta chiar mai bine decat Naluca ... Volan incalzit, scaune incalzite, navigatie, blind spot assist, parcare automata, senzori parcare fata-spate, navigatie, camera parcare spate si inca multe altele. La partea motrica bifeaza un motor pe benzina cu 3 cilindri, turbo, 85kw/115CP cuplat la o cutie cu 6 viteze. Presupun ca nu sunt foarte lungi, insa a fost o chestie la care am tinut mult. Exista si o varianta de 1,4l turbo, 150CP insa ... parca era cam mult pentru amazoana ... stiu eu de ce . Din spusele prietenului care a luat masina de la dealer, motorul e potent, ceea ce nu e o mare surpriza pentru un raport greutate/putere de cca. 9.50. E cam in zona in care se afla MOS-ul, deci e clar super suficient ! Suspensiile cica ar fi foarte misto, comode dar ne-ezitante. Nu au fost reperati "greierasi", masina e inchegata bine. In rest, asteptam cu interes sa o vedem "live". Probabil ca nu va avea parte de un topic personal insa, pe fondul posibilei disparitii a Nalucii din decor (acum stiu sigur ca nu se va intampla asta !) am zis sa nu las topicul asta fara macar un Opel
  10. 6 points
    Azi am luat masina de la mecanic (acelasi la care am facut ambreiajul), inlocuita puntea spate cu cea cu discuri, schimb ulei si schimb pompa de abs. In sfarsit indica viteza si nu mai are erori in bord! Pompa de abs se pare ca era buba, asa cum banuiam. Am schimbat si oglinda pe dreapta, nu merge nici asta... banuiesc ca e o problema la cablaj, din moment ce 2 oglinzi diferite nu vor sa miste. Daca nu are omul cu dezmembrarile altul, o sa incerc sa-i dau de cap singur (desi eu si electrica... baba si mitraliera). Am uitat: azi am luat si 2 fete de usi pt fata (ca mi-a iesit tapitarea praf la una) si 2 spire de airbag pt volan cu comenzi (de ce 2? ca asa mi le-a adus, la pret de una). De frane nu are rost sa vorbesc, diferenta intre tamburi si discuri e de la cer la pamant... iar puntea e in stare f buna, rugina de suprafata, dar atat, totul misca perfect pe ea si nu are uzura.
  11. 6 points
    Stai sa se rezolve cu rezolutia, pana atunci asa au iesit, uite o mostra
  12. 6 points
    Ce de praf s-a adunat pe-aici. Intre timp am polisat plafonul la ala rosu (doar el mai ramasese de facut) si am mai dat odata pe capota. Am inlocuit o alta bucata din furtunul ala (de etanol) care se mananca incet dar sigur si incepuse iar sa curga. Din pacate nu mai am furtun bun, va trebui sa iau. Am schimbat iar uleiul fiindca aprent 5w30 nu prea ii place, cam bat 2 tacheti la cald in relanti, drept urmare am pus 5w40 acum. Am desfacut din nou farurile si am repozitionat niste saibe de reglaj pe care in prostia mea nu am notat cum le-am demontat prima data si le-am pus cum am crezut, drept urmare faza lunga era rau. Acum pare bine dar testul la drum va spune exact. Cam atat, ah, am mai strans frana de mana pe stanga fiindca tinea inegal si am descoperit ca tamburul e ovalizat, cat de curant cred ca urmeaza un set complet de discuri si placute all round fiindca desi am peste 1000 km cu ele nu s-au asezat cum imi place mie. Si am vopsit si bratele stergatoarelor fiindca aveau vopseaua sarita pe alocuri. Am comandat o interfata cu care aparent ma pot conecta la ecm-ul asta , pana vine nu prea mai am ce sa ii fac. Usor o sa ma apuc de espero-ul verde, deja mi-am bagat un pic ghearele in el.
  13. 5 points
    Am rezolvat cu butonul AC, era fix ce am zis, cand am dat gaura am matrasit 3 fire, s-a defacut (cu greu) si s-au refacut lipiturile. S-a montat si senzorul abs dreapta, nu am reusit sa gauresc surubul ala drept urmare acum sta fortat si cu putin gasket, daca nu tine revenim. Si, e pe roti Urmeaza interiorul, acolo mai e de munca.
  14. 5 points
    apropo de "o pompa" cred ca trebuie sa ii ofer o curatare sau inlocuire intre timp, a mai primit ingrijire tipica varstei 2 holes 1 straw , acum 1 an am bagat eu ceva ceara dar nu cum trebuie, anul asta i-am bagat pana in injectoare cred , plus in usii. rezultatul pute in masina a chimicale :)))) sper sa se duca cat mai repede
  15. 5 points
    Un mic update al evolutiei ... evolutiilor Naluca inca e in standby, nu s-au apucat de treaba, dar nici nu mai e mult. Am cam finalizat achizitiile de care mi-am propus sa ma ocup, mai astept kit-ul de radiatoare si ventilatoare din afara. O sa apelez la service pentru multe componente rare sau delicate. Aici intra tot ce inseamna adezivi (pentru a nu avea discutii ulterioare...) si chestii gen centuri (ale Nalucii sunt bej, imposibil de gasit la noi sau pe SH ...). Oricum, am reusit sa ma incadrez bine in buget, poate or sa ramana mici chestii care sa ma arunce cu 500-1000 lei in zona de cheltuit din buzunar. Ca fapt divers, kit-tul de bord incluzand airbaguri si centuri ( pe care nu le voi folosi pentru ca sunt negre ) a fost cam 1000E. La service devizul a fost de cca. 5000E. Corsa, devenit Bee de curand, a trecut fara probleme prin RAR. Am avut o emotie, totusi. Descoperisem ca are Xenon, dar fara spalator si fara auto-leveling. Din ce stiam, asa ceva nu ar trebui sa existe, mi-am imaginat ca fostul propietar a facut o dracie. Ei bine, nu. Daca nu stiati, exista o exceptie. Este vorba DOAR de farurile cu bec D5S, xenon la 25w. Se pare ca astea au sub 2000 lumeni, ceea ce le permite sa fie asociate becurilor "clasice". Exceptia nu e pentru Opel, se gaseste si pe la alti producatori, vezi Rapid-ul de la Skoda. Oricum, inspectorii de la RAR au ridicat din umeri, nu stiau faza, dar au zis ca e OK atata timp cat e dotare "de fabrica". Deci, la final, nu au existat discutii. De mers, sfarleaza merge incredibil, depaseste orice asteptare legata de un motor de 1litru. Consumul la mers decent este enervant de mic, aproape ca nici in frana de motor nu ajung acolo cu Naluca. O poza de pe centura Sibiului. Consum mediu, drum de deal destul de abrupt si plin de viraje. I-am facut un schimb de ulei si filtre, am mers pe un ulei dedicat GM de la Ravenol, respectiv DXG Dexos 1 Gen 2. Cu ocazia asta as vrea sa va atrag atentia tuturor privind normele Dexos 2 (actualmente recomandata pentru diesel !) si Dexos 1 Gen2 (actualmente dedicata benzinarelor). Ca fapt divers, i-am luat si Nalucii ulei pentru un schimb, desi nu sunt nemultumit de LM pe care am mers pana acum. Au fost demarate actiunile pentru inmatricularea lui Bee, merg ceva mai greu din cauza pandemiei. Cozi, lipsa de organizare, ghisee mai distantate etc. Prima data disponibila la Politie pentru inmatriculare (programare online) este 4 Decembrie 18:20 ... LE: legat de inmatriculare. Desi aveam o programare online, am decis sa mergem direct la fata locului, la risc. Am ajuns in jurul orei 18:40 si ... dupa mai putin de 30 de minute problema era rezolvata . Numerele si actele se dau dupa 2 zile, insa presupun ca la fel ar fi si in cazul programarilor online.
  16. 5 points
    A mai rezistat o sesiune de circuit, cauciucurile au ajuns cam asa, si franele cam asa Franele sunt ce trebuie, cand ajung la temperatura mare flutura se aud flu/flu/flu. La mers normal singurul dezavantaj este la drum lung cu franari rare, la prima frana au tendinta cam jumatate de secunda sa nu franeze corespunzator dar isi revin imediat. In oras unde se franeaza des si nici nu se racesc sunt ok. Pe circuit, no comment, nu tine masina la ce pot ele. Si o mica filmare din masina unui coleg.
  17. 5 points
    Intrucat colegii de forum mi-au facut pofta de munca la masina, ieri i-am facut o curatare de EGR cu Wynn's EGR Cleaner, sau metoda lenesului cum i se mai spune . Cu ocazia asta am vazut ca furtunul dintre intercooler si galeria de admisie nu mai statea in pozitia in care il pusesem, sarise nitel pe partea dinspre intercooler, dar inca statea fixat aparent bine pe teava. Dupa ce l-am strans la loc si am dat o tura a sarit din nou, deci semn de boost leakage. Am pus diagnoza pe ea si am vazut ca e o diferenta mare intre boost-ul cerut si cel livrat (150kPa in loc de 250kPa). De fapt tot ce era peste 150 kPa ramanea limitat la 150kPa, probabil la presiunea asta incepea sa piarda pe la furtun. Motorul era cald, deci am lasat-o asa. Partea buna e ca am vazut ca EGR-ul se misca, pare ca agata nitel, fiind mici diferente intre pozitia ceruta si cea reala. Dar este bine, ma asteptam sa fie mai rau. Pacat ca nu am pus diagnoza si inainte de curatare, macar vedeam cat s-a schimbat treaba in urma curatarii. Azi dimineata i-am schimbat furtunul de cauciuc "din UK" cu cel din silicon din Turcia pe care il caram in portbagaj de aproape 1 an. Asta sta mai fix, am scos-o la plimbare si i-am dat talpa si nu s-a miscat din loc. Partea si mai buna e ca masina trage mai bine si s-a vazut si pe diagnoza unde diferentele intre boost-ul cerut si cel livrat erau foarte mici, devenind zero dupa ce turbina facea spool. Atasez si cateva poze cu furtunul nou si cel vechi, cel vechi era f curat inauntru, fara urme de ulei. La cel nou se vad si colierele mai serioase luate de pe furtunul original.
  18. 5 points
    Tanaaa La aia gri nu s-a mai aprins check, asa ramane momentan
  19. 5 points
    Hai sa mai revin cu ceva update-uri si actualizari. Saptamana trecuta daca tot am avut treaba pe la Pitesti si vremea era frumoasa am mai scos Nubira la plimbare sa faca o baie de soare si sa mai trezesc nitel herghelia de ponei de sub capota. Cativa inca sunt lenesi si nu vor sa se trezeasca. Cum cei de la Radacini s-au pus pe lichidari serioase a stocurilor am zis ca ar fi pacat sa nu profit de ocazie sa mai iau cateva "ceva", adica vreo trei transe de piese, pana acum. Sigur mai gasesc eu ceva. Cred ca imaginea asta ma reprezinta cel mai bine cand imi fileaza o bujie: Daca tot sunt la capitolul piese, am inceput sa fac pregatirile si pentru schimbarea ambreiajului, ca tot zornaie rulmentul ala de presiune de ceva timp. Cu aceasta operatiune ma va ajuta maestrul @mirceajo. Nu in ultimul rand, daca tot am fost la intalnirea saptamanala, am reusit sa imortalizez un moment simpatic care mi-a adus aminte de un meme de pe net.
  20. 5 points
    Avem tot, pompa, distantiere, evacuare, senzori...tot Evacuarea s-a simtit, raspunde mai bine, nu atat finala cat bucata asta care era obturata fix inainte de sonda lambda, acum e ce trebuie. Ca si galagie are o tonalitate grava pana prin 3000 de ture dupa care nu prea mai urla rau, am pastrat cataliatorul si intermediara si de-asta, sunetul se sparge bine. Vedem la drum lung cum e. Intre timp am mai descoperit o zgarietura pe care ori n-am vazut-o, ori am facut-o intre timp (a doua varianta mai probabila) insa nu imi aduc aminte cand.
  21. 5 points
  22. 5 points
    O sa il curat sa vad cat de permisiv mai e, ala se gaseste greu si defapt e o sita pentru gunoaie mari, filtrul adevarat presupun ca stii unde e si ala se va schimba. In alta ordine de idei, cam asta s-a mai facut intre timp
  23. 5 points
    Si uite ca s-au implinit 5 ani si 160.000 km de cand am bmw-ul gri, m-a anuntat telefonul acum Masina inca merge si inca e de baza desi are 360.000 km, insa s-au si bagat bani in ea ce-i drept, o mai tinem
  24. 5 points
    Bun, operatiunera usi fata s-a terminat, am combinat consola, butoanele geamurilor si alte chestii de la aia bej care intre timp a fost adusa si ea Verdele ala e mai verde dar nu il scoate telefonul bine. Dup am trecut la spate, s-a dat puntea jos, am reusit sa desfac toate conductele far sa le rup, s-au comandat furtunele de frana si intre timp sunt in proces de curatare a pasajelor spate de rugina, urmand a fi tratate corespunator. Puntea se va inlocui cu una de vectra cu discuri care din intamplare are fix aceleasi fuzete, astfel mufele de abs se portivesc perfect. Daca nu vor functiona le voi pune pe cele originale la loc insa nu prea vad de ce nu ar merge, este fix acelasi rulment.
  25. 5 points
    Bine inteles ca nu am rambdare de fel, asa ca pe 27 feb am incaltat balena cu niste bascheti noi Sava UHP 2 215/45 R17. A! Era sa uit, pe 14 februarie am facut ITP-ul inclusiv test de amortioazare. Singurul defect gasit = capetele de bara pe care le-am inlocuit in aceiasi zi cu anvelopele. Surorile:
  26. 5 points
    Gata rodajul, inapoi in garaj, urmeaza sa ne re-apucam de treaba fiindca e clara situatia, mai e de munca la fine-tuning, il cam face espero-ul verde, ii lipsesc cel putin 20 de cai Totodata am adus si espero-ul verde din Bucuresti.
  27. 5 points
    am reusit sa fac si short shifterul unele obiceiuri nu se schimba, imi place prea mult cum se simte Nubira cand schimb are feeling la asta era mult prea lunga cursa si mult prea incerta mai ales atunci cand incercam sa schimb mai repede, acum alta poveste, cat despre operatiune trebuie relocalizat cam cu 2 cm mai jos pinul care alege treptele si cam atat, bonus daca tot am demontat toata timoneria, am gresat/curatat tot ca la carte plus bucsile de la capetele cablurilor le-am facut cu poliuretan ca sa fie mult mai rigide si mai precise. partea frumosa reglajul, blochezi cutia in pozitia neutru are un levier mic, blochezi schimbatorul pe neutru cu un cui are o pozitie si desfaci cele 2 arcuri din poze si se autoregleaza nu stai sa bajbaii pozitia ideala, un lucru frumos
  28. 4 points
    Hai ca in ultima zi din an sa mai fac un ultim update, ca altfel ma iau cu altele si uit dupa. Pe la jumatatea lui noiembrie, am pornit radarul de piese pe Ebay sa mai scanez dupa diverse care imi lipseau de pe lista de cumparaturi si brusc am dat intr-un shopping spree, ca tot e sezonul. In Deutschland am gasit lampi pentru numar si aveau 2 seturi pe stoc. Fiind ieftine, a dat lacomia in mine si le-am luat pe amandoua, ca nu le mai las si altora. La asta se mai adauga un set de placute frana fata. In Italia am gasit ultimul amortizor care imi mai lipsea din set, cel din spate - dreapta. In SUA am gasit un set SH de lampi de SUA pentru bara spate la un vanzator, plus o lampa noua pentru partea stanga la altul. Chiar daca comenzile le-am plasat la un interval de o saptamana intre ele, au reusit sa se sincronizeze intr-un fel si sa ajunga pe 21 decembrie la mine. Pe cele SH le-am spalat cu apa calda, sapun, o periuta si dupa le-am dat cu ulei, la sfatul lui @mirceajo, sa se hidrateze plasticul, pana ajung la el sa le monteze. Nu in ultimul rand, din Romania am luat un set nou de piulite pentru prezoane, cromate si lucioase, ca sa le am cand montez setul nou de jante de 15". Sa aveti un An Nou Fericit, multa sanatate voua si celor dragi si sa ne vedem cu bine la intalniri si in trafic. Pompi out.
  29. 4 points
    Salutare, daca tot frecventez forumul de ceva vreme, am zis ca a venit momentul sa imi prezint si eu "caruta". Daewoo Nubira 2 1.6 16v 103cp, luata de ai mei de noua in 2005, varianta de echipare SX. Si acum imi aduc aminte cand am vazut-o prima data la poarta , eu asteptand sa vad un Tico mic si verde si a aparut balena albastra. Extrem de fascinanta in comparatie cu vechiul Tico, parca aveai mai mult loc in ea, incapeau si mai multe bagaje, mult mai confortabila, si ca sa spun prima impresie pe care a avut-o taicameu despre ea : ,, In sfarsit numai depasteste nimeni peste mine ,, . Tico a mai rezistat in familie inca 2 saptamanii, pana s-au hotarat sa il vand, pus anunt in geam, in 3 ore deja il cumparase un vecin pentru fiul lui incepator. Pana in 2013 stiu sigur ca Tico-ul inca a mai circulat, pentru ca il vedeam prin cartier, de atunci numai stiu nimic de el, cel mai probabil a ajuns la Remat, el avand in 2005 cand l-au dat ai mei undeva la 170.000km, si toata Romania vazuta . Singurele 2 poze pe care le-am gasit cu raposatul Tico sunt cu mine sprijindu-l :)), prima poza e facuta undeva in 1998-1999, iar a doua cred ca in 2001-2002. Pana in 2008 masina a fost folosita zilnic, pana a aparut sora mai mare, aceasta fiind o Kia Sportage 2.0 benzina manuala. Din acest punct Nubira a ramas strict pentru mers in oras. In 2010 cand ne-am mutat in Bucuresti, masina a intrat intr-un fel de stand-by fiind folosita doar 6 luni pe an, in celelalte 6 luni stand pe dreapta, pentru ca eu inca mai aveam cativa ani pana sa dau de permis, iar maicamea numai conducea la fel de mult, pana in 2013 a fost folosita preponderent iarna, asta pana cand a ramas suspendata in zapada si s-a chinuit taicameu 20 de minute sa o scoata de acolo, a 2a zii Kia avea Rca facut, iar Nubira a ramas pe dreapta .
  30. 4 points
    S-a montat muzica pe spate Condensatorul e nou, restul vechi. O sa mai vina un set de boxe pe spate in locul celor originale dar momentan s-a testat asa. Statia aia s-a cam dus de la atata stat, cand am montat-o prima data nu mergea nimic, aparent s-a oxidat switch-ul de 2-3-4 canale, dupa un pic de frecus au luat-o pe rand boxele. Momentan merge, o sa iau un spray contact (nu mai am deloc) sa bag in el, poate isi mai revine. problema e ca subwooferul ala o zguduie de-i sar ochii si e posibil sa se intrerupa sunetul in functionare daca nu rezolv cumva. Nu a facut la test dar cine stie. Cam atat momentan, o sa trebuiasca sa pun niste insonorizant fiindca am uitat cum da porcul ala, vibreaza polita de sus, oglinzile pe usi...etc. In schimb am fost impresionat de "build quality", nu vibreaza mai nimic pe ea, la cea bej zdranganeau toate mecanismele alea prin capota portbagajului, aici in afara de rama numarului de imatriculare (aia se rezolva repede) nu se aude nimic altceva.
  31. 4 points
  32. 4 points
    Hai ca a trecut ceva vreme de la ultima postare si ar fi cazul sa ajung ce si ce la zi cu ce s-a mai intamplat. In primul si in primul rand, de cativa anisori rulmentul de presiune de la ambreiaj incepuse sa cam zornaie la fiecare apasare a pedalei de ambreiaj, asta fiind si primul lucru pe care l-a remarcat @mirceajo cand am venit pentru prima data cu Nubira la intalnire. Pentru ceva timp l-am ignorat, ca mai aveam alte lucruri pe cap la acea vreme, cum ar fi AC-ul functional, ca era picat compresorul, distributia si altele. Totusi, acum 2 ani am catadicsit sa cumpar chitul de ambreiaj VALEO 821416, ca nu era scump, 300 lei (acum e 384 lei), sa fie acolo, cand voi avea nevoie de el. Cum in fiecare an "trebuie" sa bifez o operatiune ce si ce importanta la Nubira, am decis ca in 2020 sa fie ambreiajul, ca incepuse sa imi faca nitel rulmentul pe creierul mic + pitici si am zis sa nu imi fortez prea mult norocul si sa raman in drum cu masina. Asadar, pe 25 iulie 2020 (asta e si pentru mine, in caz ca uit), inarmat cu toate piesele si consumabilele necesare, s-a purces la schimbarea ambreiajului de catre @mirceajo si @Luci, curatat clapeta acceleratie, IAC, lipit membrana unei boxe si schimbat manerele fata cromate. As fi vrut sa zic ca toata operatiunea a decurs fara evenimente, dar zeii mecanicii uneori cer cate o varsare de sange (din cot) si o baie de ulei de cutie de viteze la piciorul drept al lui Luci. Noroc ca luasem in plus spray de curatat frane si Mircea avea o pereche de tenesi de rezerva in masina. Discul de ambreiaj + placa de presiune din fabrica nu aratau asa de rau, dar mai erau urme pe ici pe colo de patinare, asta cel mai probabil din vina subsemnatului. Aaah, frumusetea pieselor noi pe masina, parca are un farmec aparte. Clapeta de acceleratie avea si ea nitica negreala dupa 18 ani, dar s-a curatat destul de repede cu solutia speciala de clapeta de la Liqui Moly. Pe de alta parte, IAC-ul zici ca avea un mic carbune in cap, asa ca a necesitat mai multa generozitate la solutie. Ca tot era masina pe elevator, Mircea a bagat de seama ca bieleta antibalans/antirasturnare din fata motorului este kaput, asa ca la momentul respectiv a fost pusa pe lista de cumparaturi si zilele trecute am reusit sa o achizitionez. Din pacate, nu am gasit originala nici in tara, nici afara. De asemenea, bucsa mare de la bascula din stanga e pe duca, iar cea din dreapta are si ea un inceput. Alea oricum nu erau originale, ci Bilstein-uri schimbate cu ceva ani in urma. Am un set de bascule pus deoparte. Poate le schimb la anu'. Mai vedem. Am mai usurat depozitul Radacini de diverse piese si maruntisuri, printre care si o timonerie nou nouta. De ziua mea, Mircea m-a cadorisit cu un set de jante de 15" originale (plus o magazie OEM pentru CD-uri, panou de clima, etc) ca sa mai am inca un proiect pe lista pentru Nubira. Am stat sa studiez nitel piata in ceea ce priveste partea de vopsit electrostatic si stiam deja de Top Wheels Auto, dar nu prea ma incanta timpul foarte scurt de 8 ore pentru o lucrare de sablat + revopsit, mai ales ca lor le trec pragul mai mult masini high-end, asa ca nu prea aveam asteptari sa le titireasca pe ale mele, fiind de la Daewoo, asa ca am preferat sa merg la un atelier aproape de mine. "La Polonezu" se numeste, patronul fiind chiar polonez, dar au si un site de prezentare: http://www.vopsitelectrostatic.ro/. Toata lucrarea m-a costat 700 lei si ma declar foarte multumit de cum au iesit jantele. Au trecut cu brio si de CTC a.k.a @mirceajo. Urmeaza anul viitor sa le incalt, cand o sa apara vreo oferta interesanta la anvelopele de vara. Momentan am pus ochii pe Continental EcoContact, dar mai e suficient timp pentru studiat. In ceea ce priveste capacele care vin peste prezoane, acestea nu au putut fi revopsite electrostatic, asa le-am dat cuiva ieri sa se ocupe de ele cu metoda clasica. Am incercat sa gasesc si capace noi, dar am reusit sa dau doar de unul singur in Germania. Restul le au rusii si ucrainienii. Ai naibii scartari. Nu in ultimul rand, in seara asta am dat comanda pe Ebay de lampi SUA pentru bare spate. Nu sunt noi, dar in stare decenta, mai ales ca au si cabluri + soclu pentru bec. Am gasit si lampa noua pentru partea stanga, dar ma mai gandesc in privinta ei.
  33. 4 points
    Ieri am dat o tura pana la tara pentru a preati nitel casa de iarna - curatare jgheaburi, schimbare baterii la senzorii sistemului de alarma etc etc. Cu ocazia asta am facut si al doilea schimb de ulei pe anul asta pentru ca din cauza pandemiei am reusit sa fac aprox 10500km in 7 luni , 90% din ei facuti pe drumul Bucuresti-tara, adica pe A2 si DN3. Deci la aproximativ 108000km am facut schimbul de ulei, tot cu Mobil Super 3000 XE (mai aveam 2 seturi de 4+1 litri, am ramas cu unul). Eu sincer am fost f multumit de ulei, motorul s-a auzit OK, torcea linistit la relanti, nu mi s-a parut un ulei prost. E drept ca l-am folosit doar 10000km si mai toti in afara localitatii. De regula eu schimbat uleiul la 12000-13000km cat fac intr-un an, insa acum venea iarna, aveam uleiul si ocazia sa intru in iarna cu ulei nou . Filtrul nu l-am schimbat pentru ca m-am hotarat de pe o zi pe alta si nu am apucat sa cumpar unul. Oricum ma astept sa tina cel putin pana in primavara/ 15000km, in manual se indica schimbarea la 15000km. Pont: desi uleiul se poate schimba usor cu masina pe roti, un cric pus in zona in care il vedeti in poza ajuta mult la scurgerea completa a uleiului vechi (busonul de golire e pus spre centrul masinii) La final un peisaj de toamna:
  34. 4 points
    tipic GM ... au trecut 2 ani de la ultima garnitura , practic cea veche era lemn cand am dat-o jos, culmea si V.Rienz, de data asta am schimbat si o ringurile, poate limitez "scurgerile", cel mai rau ma enerveaza cand curge ulei "in bujii" si sta fisa uda mereu. a primit si un cadou cu ajutorul unor prieteni si anume o oglinda electrocromatica, este ceva mai mare decat cea originala, si reda realitatea ceva bine, iar noapte isi face treaba cu succes, posesoarea masinii fiind foarte fericita
  35. 4 points
    Odata cu schimbarea capotei am montat si grila noua pe care o cumparasem anul trecut la cea veche se cojea nichelul..
  36. 4 points
    Subscriu la reactia BOR. Acuzatiile mi se par absurde in conditiile in care cei de la BOR stiu ce se intampla an de an la pelerinaje. Dar cum spunea si @raven84, sunt sursa de venit si asta arata adevarata fata a bisericii. Un mesaj echilibrat de la BOR ar fi calmat spiritele si ar fi trimis cele cateva zeci de manifestanti acasa inainte sa se transforme in sute. Ieri circula pe Whatsapp un indemn luat de pe facebook pentru ca oamenii sa mearga cu copiii la Iasi si sa bage copiii in grupuri in biserica pt ca nu au buletin si nu au ce sa le faca politistii . O asemenea cretinatate nu am vazut in viata mea, cel care a scris asta chiar merita sa fie dus cu forta sa faca munca voluntara in spitalele covid la ATI. Daca este sa fiu adeptul unei teorii a conspiratiei, atunci teoria mea este ca Rusia si China profita de situatia din Europa si SUA si incearca sa starneasca populatia impotriva masurilor. Scopul este destabilizarea economica pentru ca trebuie sa moara si capra vecinului, nu? Bineinteles potul unei crize economice este cumpararea unor companii pe bani putini, fix ceea ce s-a intamplat dupa criza din 2009 cand chinezii au cumparat o buna parte din companiile cu vechime in Europa si SUA pe cativa banuti. Apropo de China, voi ati vazut cat de putine cazuri au acum zilnic acolo? Ieri 228 cazuri. Chiar daca mint si situatia este de 100 ori mai grava, tot ajung la 22800 cazuri zilnic (cam cat are Franta) la o populatie de 20 de ori mai mare ca a Frantei . In Romania imi aduc aminte de mitingurile "anti botnita", de mesajele impotriva mastii si masurilor restrictive care circula pe social media si de pozitia PSD la inceputul crizei sanitare. Practic cand s-a vazut ca pandemia era tinuta sub control si ca astia de la putere vor iesi cel mai bine din toata criza, au inceput sa livreze prin intermediul mass media informatii false cu privire la virus. Cei care oricum nu credeau in virus au primit confirmarea ca au dreptate si de aici a inceput toata miscarea asta. PLM, oameni care nu au nici o treaba cu domeniul medical, dar care sunt cunoscuti (Serghei Mizil, sportivi de performanta, latraii obisnuiti de la Romania TV si A3) erau chemati sa comenteze masurile luate si sa-i discrediteze prin orice mijloace (6 case, hotii de copii, procese penale, dosare de evaziune etc) pe cei din guvern. Fix aceeasi strategie am vazut-o aplicata si in SUA si in alte tari din Europa - intai informatii false in mass media, apoi o mana de oameni care reusesc sa convinga si sa mobilizeze din ce in ce mai multi. Criza economica este imposibil de oprit acum, partea buna este ca a fost prevazuta din timp si s-au luat masuri pentru a amortiza efectele ei, cel putin in Europa. In SUA lucrurile par scapate de sub control si probabil alegerile care tocmai vin vor adanci sau vor remedia situatia. Cam atat despre conspiratii si manipularea maselor pt un singur post, probabil daca puteam iesi la o terasa la cateva beri aveam ce sa vorbim o noapte intreaga
  37. 4 points
    Teoretic avem toate piesele, zilele astea ne apucam de montat. Intre timp s-a curatat si blocul la prima mana, urmeaza fineturile cand ma apuc de remontat.
  38. 4 points
    Cum imi place sa profit de fiecare oportunitate , Nubira s-a ales cu alt set de jante de data asta pe 16 ( cele pe 15 de vara fiind puse deja la vanzare) , initial cautam niste cauciucuri de vara 195/55/r15 ca sa imi fac o idee, si sa le iau pe durata iernii. Practic este a doua oara cand schimb jantele in loc sa schimb doar caucicurile :)), sper ca astea sa ramana permanent. Cum deja v-ati invantat primesc de la @mirceajo si inca vreo 2 persoane un anunt cu o Tacuma de Anglia, cu volan imbracat in piele ( pentru cine nu stie , este fix acelasi volan ca la Nubira), pe scurt , astazi am primit si volanul +comenzii si spira :)) Zilele astea vreau sa ajung la statia ITP unde fac la ambele masinii itp-ul, pentru a urca masina pe stand ca sa o intinda ca pe guma si sa imi spuna exact ce trebuie schimbat ( tind sa cred ca devizul o sa depășească valoarea masini). Si ca un mic update legat de placutele EBC , sunt mai mult decat incantat, am scapat o data de scartaitul enervant pe care il produceau placutele ATE , si acum in combinatia cu discurile ATE si etrierul de Leganza, pot sa zic ca masina chiar are frane :))
  39. 4 points
    E timpul sa mai cumperi inca una pentru piese?
  40. 4 points
    Salutare, in weekend mi-am luat inima in dinti si am instalat benzile luminoase in usi la aprox 6 luni de cand le-am cumparat si modificat. Am ales sa instalez 4 module bluetooth, cate unul in fiecare usa, cu cate un LED RGB si banda luminoasa facuta cu fibra optica si o camasa de plastic cauciucat pt a fi inserata intre partile de caroserie unde vrei sa o plasezi. Am optat pt configuratia asta pentru a trage cat mai putine fire si mai ales pt a nu trage fire intre usi si habitaclu, lucru cu care m-am chinuit la Epica in trecut. Culoarea am stabilit-o din aplicatia Android astfel incat sa fie identica cu iluminarea de fabrica, deci un aspect stock La final cateva poze cu instalarea si cu produsul final 1. Instalarea: 2. Iluminare pe timp de seara (ora 21:00 aprox): 4. Cateva detali (poze facute pe timp de zi): Cand stau langa usa in picioare banda e ascunsa de ornamentul cu aspect de lemn: Pe timp de zi doar unde fibra optica se curbeaza (la capete) se observa putina lumina. Fibra optica intra acolo unde se termina twitterul si iese acolo unde se dertmina ornamentul cu aspect de lemn si pielea de pe usa.
  41. 4 points
    Cea gri acum, s-a demontat mult din motor in ideea sa ajung la turbina sa o dau jos, din pacate dupa multe demontate am ajuns la concluzia ca trebuie dat jos si suportul motor de pe partea dreapta, drept urmare am renuntat. Acum astept garnitura capac tacheti si niste saibe de foc de la injectoare sa il montez la loc. Ca operatiuni facute, curatat cat se poate de moloz, stopate 2 scurgeri de ulei, inlocuit intercooler si garnituri admisie si o sa pun la loc flap-surile de la geometria variabila sa vad diferenta. Ah si o sa schimb si rampa de injectie cu una de la dezmembrari sa vad daca se rezolva variatia de presiune de pe inalta. Ps, cam asa arata un motor de 360k km mers ca benzinar si cu ulei bmw 5w30 schimbat la 10-15 mii km
  42. 4 points
    Șefu, când te trezești să ne zici si nouă. Fără supărare, dar oameni bătrâni care au avut woo-uri cu cancer iti zic sa te liniștești, tu cauți exemple și le zici că habar n-au ce vorbesc. Sunt useri pe aici tătici in reparații de tinichigerie (caută Ches si vezi ce a făcut cu matizul si spark-ul) si au pierdut lupta cu cancerul. E mișto să te minți, apreciez devotamentul si dăruirea, iubești mașina aia, cu toții le iubim de asta suntem pe aici, dar finanul e același, trist si ruginit. Chimia și ceara de cavități ajută, meșterul priceput prelungește viața aripii, dar e o chestiune de timp până reapare. Exemplul o să-ți vină singur, inevitabil. Singura necunoscută e timpul în ecuația asta. Spor la treabă!
  43. 4 points
    Salutare Cred ca m-a lovit nebunia, si, dupa ce in urma cu 5 ani am reconditionat integral o Dacie 1300 din 1971, am achzitionat recent un Daewoo Cielo hatchback din 1995 pe care doresc in iarna sa il reconditionez total si sa il upgradez. Deocamdata nu am poze, si l-am dus la tara pana cand ma voi ocupa de el. Ma intereseaza urmatoarele repere noi: brat stergator spate, set de bandouri usi si spoilere fata si spate, mocheta portbagaj, placa aceea de la portbagaj care vine deasupra rotii de rezerva si chestia aia din spate care acopera portbagajul si care se ridica odata cu portbagajul. Deoarece nu am inca poze cu Cielito, pun niste poze cu Zeppelinul (Dacia 1300) dupa reconditionare.PS Doresc ca si Cielito sa il declar (in 2025) vehicul istoric.
  44. 4 points
    Dupa ce a stat 3 luni in parcare, a pornit la prima cheie. La ralanti cam intrerupe, dar in mers e ok... fum inca scoate, dar nu extrem de mult. Uleiul e la nivel sau a scazut insesizabil. Pt ca frana spate nu prea era (si nici frana de mana), am zis ca fac o treaba si schimb tot sistemul... doar ca tamburi+feredouri+rulmenti+cabluri = faliment, asa ca am comandat o punte spate cu discuri. Urmeaza montajul, impreuna cu amortizoare noi pe spate (surubul de pe punte e mai gros, fiind de motorizari mai mari) si un schimb de ulei (am comandat Motul Xcess 5w40, pe care-l iubea Cielo). Dupa aceea va trebui sa schimb si parbrizul, pe langa crapatura, are si fff multe zgarieturi fine.
  45. 4 points
    Sa revenim, intre timp s-a mai lucrat dar mai putin asa S-a montat rezervorul, puntea si sunt in proces de montat franele. Amortizoarele au fost demontate de la bej fiindca chiar si dupa atatia ani inca sunt in parametri. Inca astept arcurile sa vina. Alea de la bej nu mai au pic de vopsea si au ruginit de tot.
  46. 4 points
    Modelul asta economic "in tensiune" in care toate firmele au cash 0 si totul consta in rulaj isi arata limitele. CAnd intra una in incapacitate de plata mai trage dupa ea inca 100. Daca un om de pe strada nu are si el niste economii sa traisca 3-6 luni, dupa 10 ani de prosperitate, il consideram analfabet financiar si un inconstient care traieste mai bine decat isi permite. Insa ni se pare absolut OK ca intreaga economie sa functioneze asa. Ba mai rau, daca doua luni reducem consumul la "bunuri si produse neesentiale" se duce dracu' totul. Avem o economie (mondiala) bazata pe consumul de chestii neesentiale. IAr statul in disperare de cauza incearca sa pompeze bani inclusiv in unele care erau pe duca dinainte de criza. Cum ar fi multe dintre companiile aeriene "nationale" pe care toti vor sa le salveze desi problemele lor nu au nicio legatura cu criza.
  47. 4 points
    Zilele trecute, de plictiseala, am montat un proiector suplimentar pt mersul inapoi. El a fost cumparat cand visam la campari pe munte... cine stie cand mai apuc :))
  48. 4 points
    Dupa un somn lung in garaj, ieri am iesit si noi la aer sa ne intindem picioarele, sa schimbem gehetele de iarna cu adidasii de vara, sa facem un dus cu spuma si o baie de soare, in timp ce tacanitul din spatele covrigului a pornit aerul conditionat, sa nu se plictiseasca compresorul cumva. Deh, sa fim cool atat afara, cat si inauntru. Astazi am facut curatenie in torpedou si eliminat ceva troace in plus care nu isi mai aveau rostul sa le tin. Pe langa asta, am curatat volanul ca era ceva mizerie printre rizuri si am dat tot bordul cu silicon. La final, am aruncat un ochi pe sub capota sa vad cum mai e nivelul la ulei, daca am vreo scurgere pe undeva si daca ceva plasticaraie necesita curatare. Suntem happy camperi acum, la umbra vitei de vie.
  49. 4 points
    error 404 !! descrierea EI, problema minora, dar cum impact major, a sarit un furtun de la vasul de servo, pe care l-am neglijat stiind foarte bine ca sa slabit coliera, pentru ca il tot gaseam usor impins, dar pe principiul las o ba !! astazi s-a decis ca el pleaca de acolo, dar spre norocul meu, sa decis fix in fata casei in timpul manevrelor de parcare, asa ca de bine ca curatasem motorul, a facut jihad acolo, noroc ca abia imi venisera 2 tuburi de spray de curatare, s-au dus amandoua in 3 min , asa cu "ocazia" asta schimb si lichidul de servo, si sa vad ce coliere ii pun acolo sa numai iasa ! si o poza sa se vada ca sunt eco friendly, masurile de ssm au fost instaurate, nisip, degresant, spalat etc
  50. 4 points
    Astia sunt in stare sa-l taxeze si pe platforma :))))))
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...