Jump to content

Recommended Posts

Sincer, cred ca toti ne-am dori sa fim doar cititori/privitori ai acestui topic, dar se pare ca nu e chiar asa... Poate ca sonda aia nu a fost pentru benzine matrasite ca ale noastre, poate a fost vreo facatura (avea pe cutie doar un cod de identificare de vreo 10-12 cifre, nu mai retin exact), poate ambele si eu am fost cobaiul ghinioanelor. Dar masina imi trebuie ca duminica plec la Sibiu, asta e sigur. Petrom si OMV scrie pe mine de acum incolo, si numai de la Buzau. La Sibiu un coleg cu un diesel a zis ca l-a schimbat pe un SDI dupa ce a alimentat cu motorina de la EUROIL, vis-a-vis de parcarea unde tinem masinile (deh, sfanta comoditate) iar un GPL-ist a acuzat relanti fluctuant tot dupa ce a bagat gaz din Sibiu.

Scuze pentru offtopic, postul asta nu prea se incadreaza topicul in sine

Share this post


Link to post

Cand e frig, am observat ca face un zgomot ciudat pe partea dreapta atunci cand se comprima mai mult suspensia. (un scartzait mai puternic, metalic)

Dupa ce merg cativa km nu mai face deloc.

Am verificat amortizorul si totul pare ok: nu e curs, pare sa lucreze corect, iar daca apas pe partea aia in parcare nu face zgomotul (probabil face doar la o comprimare mai puternica).

Aveti idee ce-ar putea fi ?

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Si a mea face asa de cand s-a lasat frigul ... pe dreapta fata (cel putin asa mi se pare ... ca de acolo vine sunetul). Sper sa ajung luni in service ... sa vad de la ce-o fi :D

Share this post


Link to post

Da, pe dreapta-fata si la mine! Totusi, parca iarna trecuta nu facea :D

Sa-mi zici si mie daca ajung "mecanicii" la vreo concluzie (cel mai probabil: "n-are domne` nimic, las-o ca merge si-asa" :D )

Share this post


Link to post

Am uneori o problema - nu stiu daca s-a mai postat - se simte miros de gaze (ulei ars) in masina si nu stiu de unde...tobele sunt noi si etanse...se simte ca vine mirosul prin aerisitoare...de la motor. Ce ar putea fi?

Share this post


Link to post

Verifica sa nu fie vreun furtunas fisurat in compartimentul motor.

Share this post


Link to post

ok!

multumesc!

Dar care sunt cele la care ar trebui sa ma uit - prin care trec gaze de la motor?

Share this post


Link to post

Verifica furtunul de la epurator, cum stai cu fata la masina, in partea dreapta a motorului, spre peretele de foc. Este furtunul care preia gazele si vaporii din baie si ii duce in capacul de la chiulasa. Este usor de identificat.

Share this post


Link to post

Oare cat timp o sa se mai fabrice Nubira II? Mi se poare un model foarte corect, prin prisma raportului pret/calitate, a costurilor de intretinere, fiind ideal ca masina de familie pentru bugete mici-medii.

Share this post


Link to post

Din cate stiu nu se mai fabrica din august, ce se mai vinde sunt stocuri ramase. Are un mare handicap: e euro 3, deci taxele sunt in consecinta :)

Share this post


Link to post

Sper ca ma plang unde trebuie.

Cand bate foarte tare vantul afara sau la viteze mari(mai mari de 120kmph) se aude un suierat de vant deranjant undeva in dreptul capului soferului dar mai in spate. Eu m-am gandit ca ar fi chederul de la usa, m-am uitat la el si pare ok, geamul se inchide ok, ce credeti ca ar putea fi?

Share this post


Link to post

Vezi poate e un loc unde chederul nu calca f bine/e desprins/tasat. La mine se aude lafel din cauza cablului de la antena care iese afara pe la portiera stanga spate :D .

Share this post


Link to post

Nu stiu daca s-a mai discutat sau nu, am citit topicul mai demult si sunt ramolita. Daca s-a mai discutat, imi cer scuze :osanale: . Si sunt si foarte suparata si nervoasa: am trezit cupilu' cu noaptea in cap sa-l duc la gradi, aveam o groaza de drumuri azi de facut, si masina mea e moarta. De-a binelea. Nici nu am putut sa o descui din telecomanda, am descuiat-o cu cheia, alarma nu a urlat. Am bagat cheia in contact, pauza...nimik! nici beculete, nici piuit, nika...claxon, nema, pozitii, faruri, nema...O fi bateria? sau altceva? Bateria asta moare asa dintr-o data? Fara nici un semn? Help!

P.S. Azi noapte am mai si visat ca duceam masina in service... :wallbanger:

Share this post


Link to post

Poate fi bateria :( ... cind ai folosit ultima data masina ?

Share this post


Link to post

Sambata dupa amiaza. Si am stins tot cand am ajuns acasa: faruri, pozitii, cd, tot!

Dar nu a dat nici un semn ca ar fi obosita...

Share this post


Link to post

Cel mai simplu si sigur ... pus volmetru si vazut cit are.

 

Coincidenta sau nu si bateria mea a cam "slabit" peste noapte in weekendul asta

Share this post


Link to post

@karmen

Bateria sigur, patit la fel sotia la Buzau, patit eu la Sibiu, ambele nopti mai friguroase decat media, dar si bateria pe drumul cel bun catre obstescul sfarsit. Probabil ca la mine a sunat alarma la voltaj scazut, dar la cum am orientat goarna alarmei ca sa nu servesc mai multa carne decat e cazul :mrgreen: nu am auzit-o si asta a contribuit la decesul categoric al bateriei.

Nu te speria daca o gasesti la masuratoate cu 4-5 volti amarati in ea, dupa 12 ore pe redresor e ca noua (a mea si-a revenit macar...). Si vezi sa indepartezi capacul de plastic de pe elementi cand o pui pe redresor, sa nu fiarba. Daca e baterie din aia fara intretinere ultima indicatie nu-si are locul, nu ai ce sa desfaci la ea. Obligatoriu desfaci intai borna de minus, si la montaj tot aia e ultima pe care o conectezi. Succes!

Share this post


Link to post

Verificat bateria: 2V amarati! Ne-am uitat pe data de fabricatie, si...sa traim!...de cand e masina! adica 2003. Cumparat alta baterie, megem cu ea la garantie! Va multumesc frumos de sfaturi! Macar m-am linistit ca nu merg cu ea la service, ca in visele mele...

Share this post


Link to post

Chiar amariti cei 2V, de-a dreptul pribegi ... moarta de tot 8-X dna baterie !

 

Cred ca si pe mine ma paste in curind ... Am lasat-o 6 ore la incarcat, a ajuns la 14,5 insa azi de dimineata avea doar 12,20. In conditiile in care a stat in balcon (inchis) la nu mai putin de 5-6 C, mi-e cam teama ca peste o luna o sa ii cumpar colaci

Share this post


Link to post

Salutare lume!

Desi n-am mai intrat demult si ma asteptam sa vad o carca de posturi noi, am avut placuta surprindere sa citesc doar 2 pagini :D .

 

Am fost acum vreo 3 sapt pe A2 pana spre Calarasi si inapoi. Si la dus si la intors ploaie teapana. La intors la peste 130 km/h s-a aprins check engine. Putin speriat am pus o fran usoara cu gandul sa trag pe dreapta. La 100 km/h s-a stins becul. Uimit, am continuat drumul sa vad daca mai face fitze.

 

Am trecut din nou de 130 km/h si iar s-a aprins, nu imediat, dar la scurt timp. Acum stiind ce trebuie sa fac, m-am uitat f atent la kilometraj si am luat piciorul de pe acceleratie, deci nu am mai pus frana. Imediat cum a cazut sub 100 km/h, s-a stins din nou.

 

Am incercat din nou sa-l fac sa se aprinda si am accelerat pana la 150 km/h dupa care constant cu 120-130. Nu s-a mai aprins...

 

Aveti idee ce a patit?

 

PS: Daca se face benzina 4RON/litru imi pun GPL ;) .

Share this post


Link to post

@ches

Suspectez un senzor, pe ala din racordul dintre fiultrul de aer si admisie (MAP, MAT, naiba sa le ia ca le uit mereu care sunt :mrgreen: ) Gandesc ca umezeala din aer l-a pus nitel in scurt si foarte repede se aprinde ceck-ul de la el. Depresiunea creata de franare cred ca l-a curata si s-a sesiszat ECU, apoi s-a manifestat iar. Oricum eu nu am vazut ceck-ul aprins decat cand am bulit senzorul de oxigen cu benzina de kko, cand s-a dus pinionul conducator vitezometru si cand la inceput am bagat a 3-a in loc de a 1-a, a dardait masina si s-a aprins pana m-am prins eu unde e buba...

...Mda... daca stau sa ma gandesc l-am vazut cam des aprins...

Share this post


Link to post

@Adi - daca era de la umeleaza eram toti cu check-urile aprinse :)

 

@ches - incearca s-o tii turata si pe loc pe la ~ 4000rpm sa vezi daca zice ceva. Daca se mai aprinde mergi cu ea la tester, cauze pot fi o groaza.

Share this post


Link to post
@Adi - daca era de la umeleaza eram toti cu check-urile aprinse :)

 

@ches - incearca s-o tii turata si pe loc pe la ~ 4000rpm sa vezi daca zice ceva. Daca se mai aprinde mergi cu ea la tester, cauze pot fi o groaza.

 

Ok, o sa incerc varianta asta, desi nu prea cred ca se va aprinde :D . O mai fugaresc si prin oras cu a 2-a turata ca sa curat injectoarele :P .

Share this post


Link to post

Verifica suruburile prin care se face masa la motor si caroserie. Curata-le bine si asigura-te ca fac contact ferm. Daca problema persista trebuie vazut pe scaner, poate fi sonda lambda sau senzorul de viteza din cutie.

Share this post


Link to post

O intrebare de baraj acuma nu vreau sa fac pe naiba, benzina de 100 sau 99 plus ajuta motorul sau chiar curata ceva pe la motor?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...