Jump to content

karmen

Membră
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About karmen

  • Rank
    Membra
  • Birthday 09/27/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Female

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira
  • An
    2003
  1. Am revenit, tot cu problema mea: am schimbat filtrul de aer, bujiile le schimba azi, dar am constatat intre timp ca pe gaz nu face asa de rau si urat ca pe benzina. Cand este pe benzina, la ralanti merge in 3. Si pleaca greu. Pe gaz se manifesta mai putin si mai rar.
  2. Buna seara, scuzati deranju'! Cred ca a trecut un an de cand nu am mai postat pe acest forum, am uitat si parola intre timp...dar daca nu am mai avut nici o problema cu Nubira mea? sunt unul dintre soferii multumiti de aceasta masina. Dar odata si odata tot trebuie sa se intample, nu? Adica sa se strice ceva la ea, ca doar nu e vesnica?! Am montata pe ea o instalatie secventiala, anul trecut, in iunie, cand am luat-o. (Unii dintre voi poate mai tin minte, ca ma plangeam de consumul mare.) Ideea e ca de cateva zile imi cam face probleme la pornirea de pe loc. Dimineata cand e motorul rece, nu are putere sa plece, parca ar vrea sa moara motorul, uneori chiar moare. Reusesc, o urnesc cu greu din loc. Toate astea se intampla pe benzina, ca pe gaz trece singura cand ajunge la anumita temperatura. O sa ziceti "bine, bine...ce legatura are asta cu gazul?" Are, ca se intampla si pe gaz, cand e motorul cald. Adica merg un drum la gradinita, (9 km, are timps a se incalzeasca motorul, semafoare etc), las copilul (10 minute), plec cu masina, porneste pe benzina, cand o turez sa plec de pe loc, ea trece pe gaz automat si iar ramane vlaguita de puteri si nu o pot misca decat cu greu, la turatii mici, o tin din ambreiaj sa nu moara. Cand pleaca, in sfarsit, sare ca din pushca. Ca si cum ii vine dintr-o data foarte mult carburant. Ieri mi s-a terminat gazul si am mers doar pe benzina, vreo 35 km prin oras si nu a facut asa. Aveti idee ce poate fi? Ce sa fac? Unde sa merg cu ea? La service Daewoo sau la firma de gaz? Ca nu prea as vrea sa ma plimbe toti pe caldurile astea de la unul la altul... Multumiri anticipate!
  3. Verificat bateria: 2V amarati! Ne-am uitat pe data de fabricatie, si...sa traim!...de cand e masina! adica 2003. Cumparat alta baterie, megem cu ea la garantie! Va multumesc frumos de sfaturi! Macar m-am linistit ca nu merg cu ea la service, ca in visele mele...
  4. Sambata dupa amiaza. Si am stins tot cand am ajuns acasa: faruri, pozitii, cd, tot! Dar nu a dat nici un semn ca ar fi obosita...
  5. Nu stiu daca s-a mai discutat sau nu, am citit topicul mai demult si sunt ramolita. Daca s-a mai discutat, imi cer scuze . Si sunt si foarte suparata si nervoasa: am trezit cupilu' cu noaptea in cap sa-l duc la gradi, aveam o groaza de drumuri azi de facut, si masina mea e moarta. De-a binelea. Nici nu am putut sa o descui din telecomanda, am descuiat-o cu cheia, alarma nu a urlat. Am bagat cheia in contact, pauza...nimik! nici beculete, nici piuit, nika...claxon, nema, pozitii, faruri, nema...O fi bateria? sau altceva? Bateria asta moare asa dintr-o data? Fara nici un semn? Help! P.S. Azi noapte am mai si visat ca duceam masina in service...
  6. Aduc stelele....:)

  7. Pneurile sunt luate cu tot cu masina. Eu am luat-o in iunie anul acesta, cauciucurile au fost luate anul trecut, de catre fostul proprietar, Montana . (Sigur sunt luate atunci, ca mi-a dat omul toate facturile de la masina: service, revizii, cauciucuri, tot, tot ce a cumparat pt. ea). Cu mine a facut masina vreo 5000 km. La fostul au mai avut cauciucurile vreo 3000. Noi acuma am avut "marele test" al masinii, ca am plecat cu ea in concediu, departe. Pe acolo s-a intamplat de era sa ajungem "ingerasi".
  8. Multumesc de explicatii. O sa schimbam cauciucurile si...mergem mai incet. Ce atata graba?...
  9. Dar intrebarea e: e normal, la Nubira in general? Alte masini parca nu derapeaza asa usor la 100...asta e chestia care ma pune pe ganduri. Asa e ea? Curba era destul de larga...
  10. Vreau sa intreb si eu ceva pe detinatorii de Nubira II: Am mers cu masina (sotul conducea) pe niste serpentine, nu foarte grele. Viteza in general era cam 100km/h. Adica era si drum drept si curbe. Intr-o curba la dreapta, cu aceasta viteza, masina a fugit de fund de era sa ne rasturnam. Drumul era uscat dar imediat in "acul" curbei era umed pe jos. Mare noroc am avut ca nu mai trecea nici o masina pe sosea in momentul ala si sotul a redresat-o. M-am speriat foarte tare si de atunci mi-e frica sa mai merg cu ea. Tot timpul am impresia ca ma bate vantul cu ea. Vreau sa o vand. E normal? A mai patit cineva asta? E proasta conceptie? Nu era normal sa fuga de fata, oare? O masina pe gheata, de ex, fuge de fata...Nashpa. Am mai mers si cu Opelul in astfel de conditii dar aia nu a derapat. Nici cu Dacia nu ni s-a intamplat asa ceva. A fost o mare surpriza neplacuta. Sa ii schimb cauciucurile de pe spate? Sa-i pun unele mai late? Asta sa fie cauza?
  11. Am revenit cu noutati despre Nubira mea: a verificat sotul bujiile, sunt ce scrie pe factura. Sambata trecuta a fost cu ea la cei care au montat instalatia de gaz. Au verificat-o, i-au mai taiat putin din debitul de gaz, ei stiu ce au mai facut pe acolo. Acum trebuie sa mai fac odata consumul, dupa reglaje. Ca au spus cei de acolo ca-mi va consuma maxim 13 pe gpl. Sa vedem.
  12. Si noi o sa plecam in Kalithea, pe 4 august trebuie sa ajungem, deci pe 3 noaptea o sa plecam. Si vom tranzita Bulgaria noaptea, evident. Nu prea imi fac griji din pricina asta, ca ne-a mai prins noaptea in Bulgaria de cateva ori si nu s-a intamplat nimic. Alta intrebare am eu: exista GPL in Grecia? ca in Bulgaria stiu ca este. Mai e cineva care merge spre Grecia in perioada asta?
  13. Ce ma mai deranjeaza la ea este ca e si foarte puturoasa, nu trage. Te cam rogi de ea sa faca o depasire, sa pornesti la semafor...si ma mai deranjeaza ca masina sotului meu, care are motor mai mare (1998 cmc) consuma (tot GPL) 14 urban si 7,4 - 7,5 extraurban. Adica Nubira mea consuma "mult si degeaba".
  14. Cand ajung acasa ma uit si pe factura de la revizie - pentru bujii, si pe cartulia aia de la gaz, ca nu stiu ce electronica are, si acum sunt la servici . Gata, am ajuns acasa. Codul de la bujii (asa cum este scris pe factura de service): 9660 +19 Electrica de la instalatia gpl (cred ca asta e): AC/STAG 200. O fi? n-o fi? altceva legat de electric, elrctronic nu am gasit.
  15. Din cartea de srvice a masinii, reiese ca s-au schimbat bujii, fise, filtrul de aer, cu 2000 km inainte de montarea instalatiei. Adica revizia + schimburile respective au fost facute la 64000 km iar eu am montat GPL la 66000 km. Mai trebuie sa le schimb inca o data? Cei de la firma cu gpl-ul mi-au spus atunci ca nu mai trebuie schimbate. Asa e normal, sa consume mai mult in primii 1000 km? Eu am avut gpl si pe Dacie, iar in zilele cu aglomeratie crancena, 2 ore pe drum pana la servici (a se citi aglomeratia produsa cu ocazia circuitului de formula 3 ), consuma 12%.
 

×
×
  • Create New...