Jump to content
Sign in to follow this  
danutz

Probleme La Instalatia De Racire

Recommended Posts

Pe mine schimbatul garniturii de chiulasa m-a costat aprox 280 ron ( 80 garnitura, 200 manopera ).

 

Colegul o tot da cu defectul de fabricatie la 1.8 dar nu e adevarat. A fost un singur caz pe forum si sunt multe espero pe aici. Eu am vazut Espero cu 800.000km pe taxi si 400.000km la firma si nu aveau nici un defect de fabricatie. Daca e sa comparam cu motorul de cielo, ala are mult mai multe probleme native( de exemplu problema ungerii datorat axului cu came, mult mai prezenta ). Cred ca e inutil sa precizez ca am trecut de 140.000 km si nu imi consuma ulei deloc, garnitura am schimbat-o pentru ca am ramas fara apa de la un T de la GPL.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Problema cu consumul de ulei e reala si se datoreste blocului motor honuit prost din fabricatie . Motoarele de 1,8 sint facute de Holden Australia , nu de coreeni .

Din fericire , nu se manifesta la toate motoarele , probabil au fost numai unele loturi .

Share this post


Link to post

Atat motorul de 1.8 (C18NE) cat si cel de 2.0 sunt luate de la Opel, au echipat Vectra A cat si Astra F si sunt motoare deosebit de fiabile.

Share this post


Link to post

mie mecanicul pe care l-am sunat mi-a zis ca o sa ma coste cam 400 ron fie ca e vorba despre garnitura de chiuloasa fie ca e vorba de termostat

daca credeti ca e prea scump spuneti-mi sa caut pe altcineva

daca ati avea si un numar de telefon al unui mecanic de incredere din bucuresti mi-ati fi de un real ajutor.

multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Un pic off topic @Esperatul, nu-l mai contrazice pe Scorpion, mergi pe mana lui cand spune ceva de orice tine de modelele daewoo fabricate sau asamblate in Romania. Crede-ma pe cuvant, stie ce vorbeste.

Sorin, masina aia are 80 k km cum sunt eu popa!

Share this post


Link to post

tind sa cred ca are 80000

a fost cumparata in 2002 cu 5ok sau 60k si a ajuns in prezent la 80k

masina a stat mai mult in garaj

Share this post


Link to post

De la cine ai luat-o? Prieten, cunostiinta sau targ/ziar? Ai actele masinii de noua? Revizii in cartea service etc?

Ca idee, o masina face o medie de 10-15 k km/ an.

Share this post


Link to post

e posibil sa nu aiba atat. nu bag mana in foc pt ca a fost luata din targ

starea masinii era f buna in momentul in care am luat-o

si toate bune pana in vara asta cand nu mi-a mai mers AC-ul si nu-mi mai merg f bine geamurile electrice si acum asta.

pana la urma e prea mare pretul sau nu?

stie cineva un mecanic?

Edited by sorin_balan

Share this post


Link to post

Nu stiu ce sa zic, nu e nici mare nici mic, dat fiind ca este totusi o operatie importanta. Eu prefer sa dau mai mult unui mecanic care sa se priceapa, decat unuia care e ieftin dar bajbaie.

Share this post


Link to post
Un pic off topic @Esperatul, nu-l mai contrazice pe Scorpion, mergi pe mana lui cand spune ceva de orice tine de modelele daewoo fabricate sau asamblate in Romania. Crede-ma pe cuvant, stie ce vorbeste.

Espero nu e fabricat sau asamblat in Romania. Ma rog, eu am terminat ca vad ca pe aici sunt detinatori de adevaruri absolute.

Share this post


Link to post

Urata treaba.

@scorpion. Oricat ar consuma ulei n-are cum sa-l consume pe tot naiba intre 2 schimburi, eu am mers cu ulei scazut, nici nu mai atingea joja de el si singurul incovenient era ca atunci cand statea la relanti imi bate un culbutor din cauza presiunii scazute.

@balan. Daca se incalzeste asa de repede, mai mult ca sigur garnitura chiuloasa arsa sau ulei ZERO in baie (sau foarte vechi si prost). Cele mai frecvente 2 cazuri pe care le stiu ca sa ramai fara ulei deloc sunt: Buson baie rupt, nestrans, lipsa sau filtru de ulei. Verifica vizual. Ai luat vre-o lovitura pe la baia de ulei?

 

Daca nu ai forjat-o excesiv in prealabil trebuie verificata cauza, garnitura de chiuloasa nu se arde de capul ei decat daca nu e montata bine, in rest se arde datorita supraincalzirii motorului, sau supraturarii excesive in unele cazuri, deci trebuie cercetata cauza care a determinat supraincalzirea de prima data (cum ai spus tu, lipsa ulei si apa).

 

Pe scurt, eu cu riscul de a arunca niste bani aiurea, as cumpara 3 litri de ulei, as schimba uleiul si filtrul, as completa cu apa si as mai incerca odata. De ce cu riscul? Fiindca daca intr-adevar ai garnitura dusa (ceea ce e foarte probabil dar nu sigur zic eu) ai aruncat banii pe ulei degeaba.

 

Atat motorul de 1.8 (C18NE) cat si cel de 2.0 sunt luate de la Opel, au echipat Vectra A cat si Astra F si sunt motoare deosebit de fiabile.

 

Asta nu inseamna ca nu pot fi facute unde zice scorpion :P . Patentul e de Opel nu motorul in sine.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

multumesc pentru raspunsuri o sa ma uit maine dimineata ca acum nu mai vad nimic.

sper ca doar sa-mi fi cazut busonul de la baie si sa fi ramas fara ulei (joja o scot absolut uscata)

m-am uitat in rezervorul de antigel si nu e nici o urma de ulei in el (dar nici antigel nu e aproape deloc)

daca stie cineva un mecanic bun si ieftin in bucuresti e rugat sa posteze pana maine cand trebuie sa-l sun pe cel cu care am vb.

Share this post


Link to post

deocamdata se amana cu mecanicul ca nu vine pe ploaie.

alte sugestii?

Share this post


Link to post

:o fftopic: Asteapta sa vina mecanicul.

Share this post


Link to post

multumesc pentru ajutor

era stricata "termo cupla" din cate a zis mecanicul

m-a costat 250 lei schimbarea ei (cu piesa mecanicului) si schimbul de ulei si antigel (cu uleiul, filtrul si antigelul meu)

numai bine

Share this post


Link to post

am fost si eu azi la reprezentanta in bascov, pitesti pt schimb de antigel , curatare instalatie racire, schimb de bujii, verificare la nivel ulei la cutie, verificare jocuri roti si tzacanit motor. Am iesit cu 700 mii bani dati , care includ manopera si antigelul lor, bujiile le cumparasem eu, ngk, japan, nivelul la ulei in cutie e bun, pierd un pic de ulei pe la ghiulasa probabil o voi schimba peste vreo cateva luni, tzacaneala e de la un compensator hidraulic sau doi maxim= tachet hidraulic. Toata treaba am facuto fara factura ca de, e sambata, dar mecanicul care sa ocupat de mine e super bun, se pricepe, iam luat id de mess are vreo 50 de ani dar e bazat in daewoo

Share this post


Link to post

Salut all! Am un espero 1.8 cd cu gaz si acum 2 saptamini a aparut o problema la instalatia de gaz adik dupa un minut de mers sa oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca. Cind am deschis capota plaminul de gaz era inghetat si nici apa nu mai aveam in vasul de expansiune. De atunci la citeva zile completez cu antigel amestec cca 1 litru si iar gasesc vasul gol :scarpin: . Cineva mi-a sugerat ca ar fi garnitura de chiuloasa ciupita pe partea cu evacuarea avind in vedere ca mai ales pe frigul asta am nori de abur la toba de esapament.

Mai mentionez ca ma mai dau la ea din cind in cind :lavolan: :D

Share this post


Link to post

"Disparitie antigel" + baie de aburi la esapament ... te-ai injurat de o garnitura de chiulasa :(

 

Verificari suplimentare: 1. ar trebui sa nu mai ai nici caldura inauntru; 2. daca desfaci bujiile si gasesti vreuna cu electrozii f. albi, la cilindrul respectiv e ciupita garnitura de chiulasa

Share this post


Link to post

@Neluman, daca iti baga caldura s-ar putea sa ai noroc si sa pierzi pe undeva lichid de racire. Verifica sa nu ai vreun furtun ciupit sau vasul de expansiune spart. Daca nu pierde pe nicaieri probabil ca e garnitura de la chiuloasa :-S .

Share this post


Link to post
2. daca desfaci bujiile si gasesti vreuna cu electrozii f. albi, la cilindrul respectiv e ciupita garnitura de chiulasa

Nu neaparat,mai apare chestia asta si de la amestec sarac sau benzina proasta,cazul meu.Cat am bagat de la Lukoil,electrozii erau maronii,cu benzina de la petrom sunt albi,adica benzina ordinara.Asa ca am revenit la Lukoil.

Share this post


Link to post
Nu neaparat,mai apare chestia asta si de la amestec sarac sau benzina proasta,cazul meu.Cat am bagat de la Lukoil,electrozii erau maronii,cu benzina de la petrom sunt albi,adica benzina ordinara.Asa ca am revenit la Lukoil.

 

Zau ... fii serios. Cu cit electrozii au o culoare mai deschisa (gri deschis) cu atit arderea este mai buna. Eu nu sint de acord de nici o culoare cu ce ai spus ... Verifica culoarea electrozilor dupa un drum lung in afara orasului si compara cu culoarea dupa o perioada de mers exclusiv in oras. S-ar putea sa ai surprize. Personal am ajuns si pe alte cai la concluiza ca Petrom 95 este mai buna decit LukOil 95.

 

Oricum cred ca te contrazici singur ... amestec sarac eu stiu ca inseamna aer putin fata de raportul stoichiometric aer/benzina optim. In cazul unui amestec sarac, eu stiu ca electrozii au toate sansele sa fie negri, nu doar maronii

 

Legat de ce ti-am zis mai devreme, am plecat de la premiza ca vei circula mult in oras, caz in care electrozii intr-adevar vor fi maronii. Cum ziceam, daca gasesti unul mai albicios, acolo probabil ai garnitura de chiulasa ciupita

Share this post


Link to post

In fata evidentei, ma declar invins :) Daca expertii au decis asta, ma supun :osanale:

 

Totusi, ce am zis legat de identificarea locului in care e ciupita garnitura de chiulasa mi-a fost demonstrat de catre un mecanic relativ batrin si cu multa experienta. Dupa ce a desfacut bujiile si a gasit una alba, a dat verdictul "Aici e ciupita". La demontare, chiar acolo era !!!

Share this post


Link to post
@Neluman, daca iti baga caldura s-ar putea sa ai noroc si sa pierzi pe undeva lichid de racire. Verifica sa nu ai vreun furtun ciupit sau vasul de expansiune spart. Daca nu pierde pe nicaieri probabil ca e garnitura de la chiuloasa :-S .

 

am folosit acum 3 zile Stop Leak( un sfert de tub ) si din fericire problema a disparut...

urmari: nivelul in vas constant, caldura la greu, geamuri dezaburite

Share this post


Link to post
am folosit acum 3 zile Stop Leak( un sfert de tub ) si din fericire problema a disparut...

urmari: nivelul in vas constant, caldura la greu, geamuri dezaburite

 

 

Chestia asta cu "fericirea" dupa ce ai bagat Stop Leak, s-ar putea sa fie al dracului de relativa. Dea Domnul sa nu ai si alte ... urmari !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...