Jump to content

Suzuki Vitara - Ηλιακό Kίτρινο


Recommended Posts

Nu e greu de inteles - sunt 2 module diferite 🙂 si e simplu de implementat un ceas, na. In plus, ceasul din mijloc il ai permanent, ala din dreapta poa' sa lipseasca (de exemplu eu merg cu navigatia pornita ... oh wait, si acolo mi se pare ca apare ceasul 😄 )

Link to comment

Fix ceasul era problema :)) Importanta e mecanica, electronica (aia functionala, nu brizbriz-uri). Japonezii tind sa faca lucruri simple, desi mai "overengineer" si ei pe la motor, din ce am observat in general... dar fiabile totusi.

  • Like 1
Link to comment

si alta chestie sa te intreb: am inteles de la vlad micsulescu, ca suzukil are un start-stop destept. in sensul ca, la stop, se opreste injectia, dar motorul e invartit in continuare de "alternator". este adevarat?  dumitale, la start-stop, iti cade turatia pe zero? 

@Viktor pai vezi, asta caut si eu, cineva sa-mi demonstreze, cu tehnologia de acum 2500 de ani, ca pamantul e rotund. 

Link to comment
Quote

dumitale, la start-stop, iti cade turatia pe zero? 

Da. La stop nu se mai invarte nimic.

Link to comment

ce trist, nici daca intri in meniu sau ceva de genul? de ce intreb, as fi fost curios la cat sta apa in croaziera la 80-100 de km/h. dar asa, in grade, nu pe cadran. 

Link to comment

Dragi/stimati colegi, @VAXXi, in calitate de "proprietar" de topic a facut un apel finut la a nu deturna discutiile de la subiectul topicului. Acum, tot @VAXXi se afla intr-un vizibil conflict de interese (va rog vedeti Regulamentul DWCC) si, ca atare, ma vad nevoit sa intervin eu ca moderator. Va rog sa respectati topicul omului si sa nu mai deturnati discutiile de la subiectul principal. Va rog sa revenim la un climat colegial si sa renuntam la atacuri personale inutile. 

Multumesc anticipat !

  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Asa, a venit prima tura de "prostii de pe Aliexpress".

Prima si cea mai misto este parasolarul,unde mi-a cam tremurat mana sa dau treij' de euro "blind", dar nu regret; tesatura e mult mai groasa fata de cele din benzinarii, rama nu e "cerc" ci facuta pe parbriz, are decupaj frumos sus pentru imensitatea de oglinda cu toti senzorii, husa de stocare.

parasolar01.jpgparasolar02.jpg

Am mai luat un set de covorase de cauciuc pentru spatiile de depozitare, foarte misto si astea, se potrivesc la fix si sunt lipicioase ca sa stea bine. Mi-au ramas 3 bucati carora nu le-am gasit locul.

covorase01.jpgcovorase02.jpg

Niste protectii anti-gheare de don'soare la manerele portierelor, unde mi-am adus aminte cum e sa pui folii la telefoane 🙂 nu s-au asezat stralucit, dar nici nu se vede prea tare.

prot01.jpgprot02.jpg

Am mai luat si niste protectii de suruburi, da' inca nu le-am montat.

  • Like 4
Link to comment

Sunt membru in club de pe vremurile cand se platea vama la OP 5 🙂 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
2 hours ago, VAXXi said:

Sunt membru in club de pe vremurile cand se platea vama la OP 5 🙂 

Sa nu uitam de taxa pentru scutire de taxa. :))

  • Like 1
Link to comment
  • 4 weeks later...

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute! Foarte frumoasa culoarea si jantele! Poate mi-a scapat, cati CP are motorul?

  • Thanks 1
Link to comment

In talonul romanesc, 95 kW.

In CoC: 95 kW la 5500 rpm pe termic, 12.22 kW pe electric.

Si daca tot m-am uitat in CoC, sa le scriu aici 🙂 

Rapoarte in cutie: 1 - 3.615, 2 - 1.955, 3 - 1.207, 4 - 0.886, 5 - 0.738, 6 - 0.644, viteza maxima 190 km/h.

2500 mm intre axe, 4185 mm lungime, 1775 latime, 1595 inaltime.

1325 kg masa proprie, rulota cu ax central 1500 kg, fara frana 600 kg, 75 kg pe carlig.

Motor K14D, 1373 cm cubi.

Anvelope: 215/55R17 94V, 17X6 1/2J, inset 50 mm.

Zgomot 75 dB la 3750 rpm.

Consum WLTP: 6.3, 5.0, 4.7, 5.9, 5.4 l/100 km (pentru low/medium/high/extra high/combined, nu stiu ce-s astea exact).

Nascut pe 03.07.2024, Suzuki LY varianta ED1S MT.

Edit: si la asta ma refeream ca-i confortabila de condus cu "adaosul" electric: maximum torque: 220 Nm / 1,500-4,000 rpm.

  • Like 1
Link to comment
  • 1 month later...

Daca tot e public, sa ne dam cu parerea😂

Cheder intre bord si parbriz, este o teapa, nu are nici un avantaj, am luat si eu vreo 2 bucati acum ceva ani.

Chederele de pe muchia portierei sunt hidoase si nu au nici un rol practic pt tine, nu te scapa de gunoaiele care te lovesc.

Protectia de portbagaj chiar mi se pare un lucru practic.

Link to comment
39 minutes ago, Akon said:

Daca tot e public, sa ne dam cu parerea😂

Cheder intre bord si parbriz, este o teapa, nu are nici un avantaj, am luat si eu vreo 2 bucati acum ceva ani.

Chederele de pe muchia portierei sunt hidoase si nu au nici un rol practic pt tine, nu te scapa de gunoaiele care te lovesc.

Protectia de portbagaj chiar mi se pare un lucru practic.

La cel de bord, sunt de acord, nici eu nu-i vad utilitatea... pe muchia portierei am pus si eu, fiind usa mare si locurile de parcare inguste, tind sa mai ating cand o deschid.

Link to comment

Da, nu ma astept sa faca vreo minune ala de parbriz, m-am gandit ca mai reduce un pic zgomotul/praful. Eh, e usor de scos oricum, nici nu se vede practic.

Cele de portiera mie imi plac ca design, sincer. Tot presate sunt, se scot usor la nevoie daca e (sau daca or sari la spalatorie ... aia e) si daca scutesc o atingere de perete/masina, si-au facut treaba. Oricum arata mai bine decat clasicele:

image.png

Am cochetat cu protectiile "oficiale", dar erau vreo 300 de euro si protejau doar partea de jos ... dupa aia am mai citit ca merg adaptate de nustiuce Nissan, la "doar" 200 euro... meh.

 

Link to comment

Cheder de-ala am pus si eu la Spark si l-am dat jos dupa ce a inceput sa se onduleze de la caldura 🙂 . L-am pus dupa ce mi-a cazut cartela de acces in parcare in spatele bordului, deci eu vad un avantaj 🙂 .

Cheder intre usi am pus la Epica pe ideea reducerii de zgomot la vant, la mine din ce tin minte s-a simtit. E drept ca la mine se vedeau mult mult mai putin pt ca le pusesem pe scobitura usii spate, spre usa fata. Tu probabil le-ai pus pt lovituri accidentale in parcare, aici prefer doar sa fiu mai atent ...

Spor la mesterit in continuare!

  • Like 1
Link to comment
9 hours ago, ches said:

E drept ca la mine se vedeau mult mult mai putin pt ca le pusesem pe scobitura usii spate, spre usa fata. Tu probabil le-ai pus pt lovituri accidentale in parcare, aici prefer doar sa fiu mai atent ...

Ce ai pus tu e cu totul altceva, probabil ai pus cheder normal si da, efectul este simtitor, plus ca nu mai intra nici mizeria intre usi.

E o chestie foarte ieftina cu un efect major insa trebuie atentie la dimensiunea chederului in functie de dimensiunea scobiturii, altfel nu se mai inchid usile fata.

NU recomand chinezariile ce se lipesc.

 

cheder1.JPG.b11bbfc6f80fec558bd094e504115ddd.jpg

cheder2.jpg.f9c4395f0fd449b5f77b541c292f3c51.jpg

  • Like 2
Link to comment

@Akon Da, ceva de genul asta am pus, usile se inchideau bine dupa un timp (la inceput trebuiau trantite mai tare). Eu nu am avut probleme cu lipirea, nici vara, nici iarna, dar de regula tratez chederele cu solutie la inceputul toamnei.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...