Jump to content
Sign in to follow this  
ches

Chevrolet Captiva White Pearl

Recommended Posts

Incredibil dar adevarat. Eu am intinlit pe unu ce-si vindea caleasca, pe linga faptul ca era vopsita cu spray'u avea si rotile pe spate cu mult mai mari. Si crapind de curiozitate in ai asculta mareata logica, am intrebat si eu de ce astfel. Si drept raspuns am primit fenomenul "caruta", adica roti mai mari pe spate ca sa le "alunge" pe cele din fata, adica mearga usor. S-apoi sa nu-i stric ziua omului i-am dat dreptate si i-am umilit pe producatorii cit de ingusti la minte sint ca nu si-au dat seama de geniala ideia . Mda. E bine ca scrie-n carte sa nu fi de noapte.

  • Haha 2

Share this post


Link to post

Update, masina are aprox 97500km

Au venit anvelopele lunea trecuta, le-am montat in aceeasi zi, ocazie cu care am trecut si la slapii de vara. Masina merge bine, e nitel mai dura, dar nu excesiv, diferenta intra 16 inch si 19 inch este surprinzator de mica la trecerea pe denivelari, diferenta mare este la manevrabilitate, e mult mai sharp cu rotile de 19.

Sambata am dat o tura pe la tara si mi-am facut singur revizia, la 12574 km si 11 luni de la ultima revizie. A fost prima revizie completa facuta in regie proprie la Captiva si lucrurile au mers repede si bine.

- filtru de aer MANN C30012

- Ulei de motor Mobil Super 3000 XE Dexos 2 (4+1 litri). Am renuntat complet la Castrol Edge, nu i-a placut nici Epicii si se pare ca nici Captivei nu ii place, motorul devenea ceva mai zgomotos la cateva luni de la schimbare.

- filtru de ulei MANN HU7030z

- Filtru polen MANN CU2622

- filtre motorina Sofima S6071NE, modelul mai inalt (sunt 2 filtre in pachet)

Apropo, daca are cineva nevoie de modelul mai scurt (cred ca pus pe Captiva 2 intre 2011-2013 sa imi dea un mesaj), am unele UFi nou noute care nu mi se potrivesc.

Cost total: 180 lei filtrele + 170 lei uleiul = 350 lei + cca 1.5 ore de manopera, a trebuit sa ma tavalesc nitel pe jos ca sa scot scutul, sa schimb uleiul si filtrele de motorina.


Cu pompa de apa inca nu am facut nimic, astept sa treaca covidul, completez in jur de 300 ml la fiecare 2000 km, deci nu e bai.

 

1385674298_WhatsAppImage2020-04-11at20_12_02.thumb.jpeg.1ae49a12e352560fcf346ee89d86dbfa.jpeg

In o lucrare facuta la inceputul lui martie, am montat oil catch can-ul de pe Epica pe Captiva. L-am verificat acum la revizie si dupa aprox 1500km are doar putin ulei pe fund, semn ca isi face treaba, dar si ca masina nu genereaza atatia vapori de ulei comparativ cu  Epica.

124769793_WhatsAppImage2020-03-01at12_14_20.thumb.jpeg.4f604a737d986a51d89f74e13a43f644.jpeg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Mobilul ii ulei bun si deloc scump.

Apropo, nu-i asa ca-i palpitant si full satisfactie cind o bijuteresti cu mina ta ?

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Eu as renunta la mobil super 3000 ala sincer. Mie mi s-a parut cel mai comun si contrafacut ulei posibil, acum il mai folosesc doar asa la completari mici si la uns piese 🙂 .

Daca tot vrei mobil, ia mobil 1 care nu e totuna cu asta, nici la bani, nici la calitate.

Share this post


Link to post

@Viktor Imi place la nebunie sa mesteresc la masina, insa lipsa de rampa sau lift de multe ori ma face sa renunt sa ma tavalesc pe sub masina si sa ies de acolo negru 😄 . Macar la Captiva am avantajul major ca pt majoritatea operatiunilor de intretinere nici nu am nevoie de cric, il folosesc sa o salt nitel pt ca sunt eu prea gras ca sa intru usor sub ea 😛 .

@Dj_Dark Este un ulei comun, sunt absolut de acord, dar ieftin nu este. La acelasi pret gasesti Castrol Magnatec care la Epica s-a dovedit foarte bun. Nu am luat Magnatec pt ca Mobilul avea certificarea Dexos si am zis ca asta e un lucru bun. Daca ma dezamageste si Mobilul, atunci il schimb dupa 6 luni cum am facut cu cel de la GM (masina a mers la primul proprietar doar pe GM si primul schimb l-am facut tot cu GM). Ca sa ma feresc de uleiul contrafacut de regula il cumpar la promotie 4l+1l gratis a fost oferta in momentul de fata sau alta data am luat 5l + minge cadou 🙂 . Stiu ca suna stupid cand citesti, dar ce producator de ulei contrafacut s-ar chinui sa dea si o minge contrafacuta cu Mobil sau sa il ambaleze intr-o cutie suplimentara de carton la 4+1l gratis cu simbolurile Mobil si grafica high resolution. Cele contrafacute cred ca se vand f usor in bidoanele originale, la pret mai mic, pe piata neagra/gri gen targul Vitan. Iar oferta la uleiul asta mi-a fost f clara in momentul in care am citit data de expirare de pe bidon: August 2020. Practic sunt stocuri vechi de care fabricantul incearca sa scape ca sa nu depaseasca "shelf life"-ul de 2 ani (5 ani la cele de top de la Mobil 1).

Am verificat uleiul inainte sa il pun ca sa vad daca exista separare sau depuneri pe fund sau culoarea schimbata si totul a fost OK, deci shelf life-ul este dat probabil pt conditii de depozitare proaste.

Share this post


Link to post
20 hours ago, ches said:

@Viktor ... insa lipsa de rampa sau lift ...

@Dj_Dark

Nu mai comentez pe tema asta cu "ar trebui". Nu de alta, da' cind o sa simtit cit de comod e mesteritul pe sub caleasca, va mariti parcurile auto, nu mai dati prin casa s-apoi, va pasc divorturile in pui mei ... Asa ca ... am tacut ! 😉

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Un pic de offtopic 😄

Lasa bre nea @Viktor ca de la o varsta mai greu cu tavalitul prin pat, daca nici pe sub masina nu ne mai tavalim 😄 

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Cu acel Mobil 3000 bateau tachetii la Lacetti si din ce am inteles este un turcism. Mi-a facut si mie cu ochiul pachetul de la emag.

Eu personal in ultimul timp am preferat sa bag uleiuri mai no name gen Dynamax, VAToil etc pt ca este o sansa foarte mica sa fie contrafacute si au fost chiar ok, nu se consuma, nu am zgomot mai mare decat ar trebui.

O experienta ok am avut si cu Castrol, atat la Skoda cat si la Bmw in ciuda tuturor parerilor negative.

Am pus Motul Specific PD in Skoda si in 13k mi-a consumat 1l ceea ce nu mi s-a intamplat cu nici un alt ulei si masina avea pe atunci vreo 60k km luata de noua de mine, deci la pomu' laudat...la fel nu cred nici in mult laudatul Ravenol.

 

Share this post


Link to post

Merci de raspuns. Vedem ce o fi, momentan masina merge f bine, nu am zgomot de tacheti sau de altceva. Cand devine zgomotoasa il schimb, sper totusi sa tina pana in primavara viitoare dat fiind ca de cand cu covidul nu o sa am prea multe drumuri de facut, maxim 300km/ saptamana, in medie cred ca sunt ~200km, deci daca ajung la 10000km pana la urmatroarea revizie o sa fie bine 🙂 

Edited by ches

Share this post


Link to post

Hai ca am ajuns pe pagina a doua de cand nu am mai postat 😄 

Masina merge bine, a implinit 100000km saptamana trecuta, sotia a facut poza, nu am lasat volanul din mana la 140km/h pt poze 🙂 

264468813_20200610_202203(Large).thumb.jpg.038bb03784ab7f83ba318d3e36a1e883.jpg141135294_20200610_202226(Large).thumb.jpg.42b6cf8c2da3213e00a76e9158ad10c0.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salutare, in weekend mi-am luat inima in dinti si am instalat benzile luminoase in usi la aprox 6 luni de cand le-am cumparat si modificat. Am ales sa instalez 4 module bluetooth, cate unul in fiecare usa, cu cate un LED RGB si banda luminoasa facuta cu fibra optica si o camasa de plastic cauciucat pt a fi inserata intre partile de caroserie unde vrei sa o plasezi. Am optat pt configuratia asta pentru a trage cat mai putine fire si mai ales pt a nu trage fire intre usi si habitaclu, lucru cu care m-am chinuit la Epica in trecut.

Culoarea am stabilit-o din aplicatia Android astfel incat sa fie identica cu iluminarea de fabrica, deci un aspect stock

La final cateva poze cu instalarea si cu produsul final 🙂

 1. Instalarea: 

2098946550_20200802_102124(Large).thumb.jpg.ebacfebbf064d41da51ba56645540ebc.jpg   1439441900_20200802_102139(Large).thumb.jpg.53442157a482856caa14e39e05824ce8.jpg

2. Iluminare pe timp de seara (ora 21:00 aprox):

77507758_20200801_205525(Large).thumb.jpg.2e034287a14238d3bc6ab1af8360b2aa.jpg

1994767086_20200801_205539(Large).thumb.jpg.6b8e1f1818fdbfde87293a01ef7d8451.jpg

4. Cateva detali (poze facute pe timp de zi):

Cand stau langa usa in picioare banda e ascunsa de ornamentul cu aspect de lemn:

2108221841_20200802_103621(Large).thumb.jpg.025f189d55e73d71d0bc2022acdc5c13.jpg

Pe timp de zi doar unde fibra optica se curbeaza (la capete) se observa putina lumina. Fibra optica intra acolo unde se termina twitterul si iese acolo unde se dertmina ornamentul cu aspect de lemn si pielea de pe usa.

1853322198_20200802_103551(Large).thumb.jpg.7cc78c04f17949191254ebfe40b5a43f.jpg

513380822_20200802_103558(Large).thumb.jpg.df9ea7d3e7f4c7e579c19826e9decf3c.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post

Chiar imi place, frumos, elegant, cat de cat 🙂 

De unde si cat (in privat eventual), da-mi mai multe detalii. Culoarea e superba.

Share this post


Link to post

Multumesc pt aprecieri!

@Dj_Dark iti dau aici toate detaliile, sunt de pe ebay, deci nu iau partea nimanui 🙂 .

Asta de mai jos e modulul principal, daca poti sa tragi usor firele din habitaclu in usi este tot ce iti trebuie. Eu pe asta l-am pus in usa la sofer, l-am desfacut, verificat calitatea PCBului e f buna si e gandit pt masini, are protectie la legare inversa, stabilizator de tensiune cu de ce-de ce si chiar m-a mirat calitatea pt o chinezarie.

https://www.ebay.com/itm/5LED-6M-Car-Interior-Atmosphere-Strip-Light-RGB-APP-Cigarette-Fiber-Optic-Neon/143128389445?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3Daa94d005d8f946829f5299c13fd8786d%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D15%26mehot%3Dpp%26sd%3D133464980694%26itm%3D143128389445%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2380057%26brand%3DUnbranded&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A28a617af-d5b2-11ea-a0a1-e63bfe896b6f|parentrq%3Ab57475091730a4d6adaa2c1cffd8edac|iid%3A1

Eu am mai luat aditional 3 module d-astea, mai ieftine si fara protectii:

 https://www.ebay.com/itm/Mini-Bluetooth-LED-Controller-Remote-For-5050-3528-Strip-Light-LED-RGB-RGBW-V1B4/133464980694?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3Daa94d005d8f946829f5299c13fd8786d%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dnone%26sd%3D133464980694%26itm%3D133464980694%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2380057%26brand%3DUnbranded&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A28a617af-d5b2-11ea-a0a1-e63bfe896b6f|parentrq%3Ab57475091730a4d6adaa2c1cffd8edac|iid%3A1

Astea le-am montat in celelalte usi si au fost necesare modificari pt ca sunt gandite pt benzi LED de 12V - am pus un stabilizator de tensiune de 5V astfel incat sa dea 5V in loc de 12V si am pus si protectie la supratensiune (dioda transil).

Daca vrei sa faci setupul meu cu 4 module te ajut cu modificarile cu cea mai mare placere, bineinteles free of charge 😄 .

Seara buna!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ieri m-am apucat de o treaba pe care vroiam sa o fac de multa vreme - sa restaurez protectiile de plastic ale caroseriei la culoarea originala neagra, ele fiind acum albite de soare si de folosirea unor produse de dressing. Am experimentat metoda cu suflanta cu aer cald in trecut pe Epica si a functionat foarte bine, asa ca am incercat-o si de data asta. A functionat din nou foarte bine 🙂 .

Metoda e foarte simpla si o s-o scriu si aici, poate va e de folos:

1. Se spala masina si se curata plasticele cat se poate de bine.

2. Se curata plasticul cu un burete magic - se gaseste la produse de menaj, eu am luat 2 buc cu 5 lei de la Jumbo - chestia asta va indeparta reziduurile de murdarie, polish, ceara, dressing si ce prostii au ramas pe suprafata plasticului.

3. Se monteaza pe suflanta un accesoriu care sa directioneze aerul cat mai bine pentru a feri partile vopsite. Eu a trebuit sa fiu foarte atent ca sa nu dau cu jetul pe vopsea pentru ca protectiile sunt prinse direct pe zone vizibile (usi, aripi etc).

4. Se incearca pe o suprafata mica si mai putin vizibila eficienta metodei. De regula eu tineam 2-3 secunde intr-un loc suflanta pana cand observam inegrirea si plasticul capata un aspect umed, apoi ma mutam imediat la zona adiacenta. Mare atentie!!! Daca suflanta e tinuta prea mult intr-un loc, plasticul va fi iremediabil distrus = topit la suprafata.

Cateva poze din timpul operatiunii: 

1374287281_20200919_121545(Large).thumb.jpg.ce6e722a9c6b64c989a67de438716d44.jpg1164700508_20200919_121604(Large).thumb.jpg.25a2c0d3c5381d46cc5296833c991de8.jpg 

663888835_20200919_124753(Large).thumb.jpg.aa156f6edd65267b9f037f31545095ed.jpg

Mai departe m-am ocupat si de cateva lovituri de usa din parcare, aveam 4, una fina a iesit de tot, 2 mai lungi si fine nu au iesit deloc si una mai adanca a iesit 70% (vezi pozele). Am folosit metoda cu "ventuze", de fapt niste paduri de plastic care se lipesc cu lipici cald, apoi se trag cu o scula speciala. Dupa aprox 10 incercari a iesit ce se vede in poze. Pentru a scoate de tot lovitura sunt necesare niste leviere de PDR de care nu am si oricum tehnica este mult mai complicata, departe de ceva DIY.

1. Inainte

32610847_20200919_143650(Large).thumb.jpg.f45f952bbb11a2c2caba35c38faf265c.jpg

2. Dupa

242209619_20200919_150632(Large).thumb.jpg.d5ad09540faa804b030aa61c17b3cd83.jpg

Cam atat pt curatenia de toamna, m-am apucat sa rezolv niste ciupituri de pietricele din capota, le termin sper saptamana care vine. La anul trebuie polishate farurile si pusa folie pe bot si pe faruri ca sa scap de pietricele 🙂 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Cat tine luciul dupa operatiune? As face si eu,  insa am o retinere vis-a-vis de faptul ca scotand uleiul din plastice vor deveni mai casante.

Edited by Corneda
  • Like 1

Share this post


Link to post

La Epica m-am tinut cel putin pana am vandut-o, deci vreo 8 luni, dupa aia nu mai stiu ... dar nu cred ca s-au albit prea usor. Ideea e ca incalzesti doar suprafata, deci nu au cum sa devina casante, in profunzime nu se depaseste temperatura de 60-70 grade, adica cam cat au cand sta masina la soare intr-o zi de vara 🙂 . Poti sa aplici dupa aia si un dessing cu protectie UV ca sa te tina cat mai mult, insa trebuie sa fie unul fara silicon, altfel te intorci de unde ai plecat 🙂 .

Trebuie sa ai grija si la tabla, eu am incercat sa nu merg pana in margine spre tabla, am lasat 1-2 mm garda ca sa fiu sigur ca nu afectez vopseaua. La atingere vopseaua nu era f calda, undeva sub 50 grade = puteam sa tin mana cateva secunde pe ea.

Share this post


Link to post

Ieri am terminat pregatirea de iarna la Captiva - am rezolvat cateva ciupituri de pietricele cu vopsea si lac si apoi am tratat caroseria cu Sonax Polimer Netshield ca in fiecare an. Pe la sfarsitul lunii o incalt si cu rotile de iarna si cam asta e.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Intrucat colegii de forum mi-au facut pofta de munca la masina, ieri i-am facut o curatare de EGR cu Wynn's EGR Cleaner, sau metoda lenesului cum i se mai spune 🙂 . Cu ocazia asta am vazut ca furtunul dintre intercooler si galeria de admisie nu mai statea in pozitia in care il pusesem, sarise nitel pe partea dinspre intercooler, dar inca statea fixat aparent bine pe teava.

Dupa ce l-am strans la loc si am dat o tura a sarit din nou, deci semn de boost leakage. Am pus diagnoza pe ea si am vazut ca e o diferenta mare intre boost-ul cerut si cel livrat (150kPa in loc de 250kPa). De fapt tot ce era peste 150 kPa ramanea limitat la 150kPa, probabil la presiunea asta incepea sa piarda pe la furtun. Motorul era cald, deci am lasat-o asa. Partea buna e ca am vazut ca EGR-ul se misca, pare ca agata nitel, fiind mici diferente intre pozitia ceruta si cea reala. Dar este bine, ma asteptam sa fie mai rau. Pacat ca nu am pus diagnoza si inainte de curatare, macar vedeam cat s-a schimbat treaba in urma curatarii.

Azi dimineata i-am schimbat furtunul de cauciuc "din UK" cu cel din silicon din Turcia pe care il caram in portbagaj de aproape 1 an. Asta sta mai fix, am scos-o la plimbare si i-am dat talpa si nu s-a miscat din loc. Partea si mai buna e ca masina trage mai bine si s-a vazut si pe diagnoza unde diferentele intre boost-ul cerut si cel livrat erau foarte mici, devenind zero dupa ce turbina facea spool.

Atasez si cateva poze cu furtunul nou si cel vechi, cel vechi era f curat inauntru, fara urme de ulei. La cel nou se vad si colierele mai serioase luate de pe furtunul original.

1557971616_20201006_103024(Large).thumb.jpg.825835b01585218d21bdce4d3cb94182.jpg

1428549058_20201006_103001(Large).thumb.jpg.4b40357e2c29c3a46c3f0e5a56e2d919.jpg

1953891667_20201006_103007(Large).thumb.jpg.1c0b6c96f4f37cf927b2cca88b89eac5.jpg

509347435_20201006_103015(Large).thumb.jpg.1f5628d6d2882400c7e4f5ed0aaf10fd.jpg

Edited by ches
  • Like 5

Share this post


Link to post

Ieri am dat o tura pana la tara pentru a preati nitel casa de iarna - curatare jgheaburi, schimbare baterii la senzorii sistemului de alarma etc etc. Cu ocazia asta am facut si al doilea schimb de ulei pe anul asta pentru ca din cauza pandemiei am reusit sa fac aprox 10500km in 7 luni 🙂 ,  90% din ei facuti pe drumul Bucuresti-tara, adica pe A2 si DN3.

Deci la aproximativ 108000km am facut schimbul de ulei, tot cu Mobil Super 3000 XE (mai aveam 2 seturi de 4+1 litri, am ramas cu unul). Eu sincer am fost f multumit de ulei, motorul s-a auzit OK, torcea linistit la relanti, nu mi s-a parut un ulei prost. E drept ca l-am folosit doar 10000km si mai toti in afara localitatii. De regula eu schimbat uleiul la 12000-13000km cat fac intr-un an, insa acum venea iarna, aveam uleiul si ocazia sa intru in iarna cu ulei nou 🙂 .

Filtrul nu l-am schimbat pentru ca m-am hotarat de pe o zi pe alta si nu am apucat sa cumpar unul. Oricum ma astept sa tina cel putin pana in primavara/ 15000km, in manual se indica schimbarea la 15000km.

Pont: desi uleiul se poate schimba usor cu masina pe roti, un cric pus in zona in care il vedeti in poza ajuta mult la scurgerea completa a uleiului vechi (busonul de golire e pus spre centrul masinii)

979900794_WhatsAppImage2020-11-04at12_57.53(1).thumb.jpeg.fbfa3f37aeb1680dd88d0f3179b5e94a.jpeg1427130716_WhatsAppImage2020-11-04at12_57_53.thumb.jpeg.bfec6f27ee6c265eaa83dd7cd37dfaa5.jpeg

La final un peisaj de toamna:

498306563_WhatsAppImage2020-11-04at12_57_54.thumb.jpeg.984d9872f119bf335411d05169aaf335.jpeg

  • Like 4

Share this post


Link to post

Gata si pompa de apa! La aproximativ 108500km am reusit sa o schimb la mecanic care s-a chinuit vreo 6 ore. Detalii aici:

 Toata dracia m-a costat aproape 2000 lei - 70 lei antigelul, 1328 lei pompa si 600 lei manopera (cu tot cu reumplerea cu freon a AC).

Sper ca acum sa mearga bine, deja m-a bagat la ceva cheltuieli neprevazute pana acum. Norocul ei e ca e mare, puternica si frumoasa, asa ca o iert 😄 

  • Haha 2

Share this post


Link to post

Ce are pompa aia de e asa scumpa? Stie sa faca si de mancare?

Share this post


Link to post
25 minutes ago, Dj_Dark said:

Ce are pompa aia de e asa scumpa?

Exclusivitate !

  • Haha 2

Share this post


Link to post
1 hour ago, Dj_Dark said:

Ce are pompa aia de e asa scumpa? Stie sa faca si de mancare?

+ ambreiaj. o fi din ala cu volanta dubla, scump :))

Deci nu doar japonezele sunt "exclusiviste", ca sa nu zic altfel.

Share this post


Link to post
1 oră în urmă, Dj_Dark a spus:

Ce are pompa aia de e asa scumpa? Stie sa faca si de mancare?

In banii aia a fost inclusa si o pipiță HOT 🤫

Share this post


Link to post

:))) Din pacate nu, nu a venit cu nimic de genul celor de mai sus. Pompa asta nenorocita are un ambreiaj si un solenoid similar cu ala de la AC. Cand temperatura apei este sub 40 grade C pompa nu plimba lichid prin motor, cand se ating 40C este cuplata de ECU. Asta vine la pachet cu un pret mult mai mare si cu probleme la prima generatie (la inceput picau in draci bobinele electromagnetilor).

Exista si o cale de bypass pt termostat, dar dracu stie ce face asta si de ce il bypaseaza si in ce conditii.

Toate prostiile astea pt a stoarce ultimul gram de CO de la emisii.

Ca idee, pompa Hepu (cea simpla, fara ambreiaj) am scris si mai sus pe undeva a costat 580 lei in conditiile in care nu vine cu suruburi, capac spate si carcasa temostatului si nu are termostat. Deci oricum scumpa ca dracu.

Dar mai enervant ca asta este chinuiala sa o schimbi. Sigur la reprezentanta te rup la manopera, cred ca sunt minim 6 ore normate. Daca era usor si puteam sa o schimb singur eram cat de cat multumit si cu 1300 lei pompa. De fapt daca era sa o schimb singur, atunci sigur faceam tigania ruseasca in care pun pompa simpla fara ambreiaj 🙂 .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...