Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Probleme ambreiaj sau cutie de viteze

Recommended Posts

N-ai raspuns la intrebare, desi ai citat-o. Daca era rulmentul de vina:

- nu trebuia sa faca tot timpul, indiferent de temperatura ?

- nu trebuia sa faca urat doar cand se apasa pedala si nu invers ?

Chiar daca ti-au schimbat rulmentul in service, de unde stii tu ca acela era sursa zgomotului de la pornirea la rece ?

 

PS renunta la offtopic !

Share this post


Link to post

Raspunsul este simplu:

 

1. in momentul apasarii pedalei de ambreaj rulmentul de presiune este decuplat,iar cand ridici se cupleaza.

2.dupa schimbarea rulmentului nu s-a mai auzit acel scartait in momentul cand dadeam drumul la pedala de ambreaj.

3.La o analiza a rulmentului inlocuit, am constatat ca pe langa faptul ca acesta avea un joc lateral ingrijorator, mai prezenta si fenomene de gripare.

 

Din moment ce a disparut zgomotul, eu sunt multumit de operatiunea executata in service, ceea ce va doresc si voua in momentul in care apelati la ,,doctori". ;)

Share this post


Link to post

Felix nu mai spune nimanui asta : ''in momentul apasarii pedalei de ambreaj rulmentul de presiune este decuplat,iar cand ridici se cupleaza'' pina nu te documentezi.

Share this post


Link to post

Daca am spus prostii, mecanicul este vinovat.

Eu l-am intrebat de ce o data scartie si cu pedala apasata, nu.

Ce am scris eu asta a spus. S-au nu am inteles eu bine? :(

Share this post


Link to post

Posibil unul din cazuri.La apasarea pedalei rulmentul este cel care apasa soarele placii de presiune.

Share this post


Link to post

salut!Citesc de ceva vreme tot ce este postat pe forum,este o chestie foarte buna chiar unele indicatii sunt extraordinare. Ce vroiam sa intreb... in legatura cu aceasta cutie de viteze sau ambreiaj ,la mine intra destul de greu in viteze shi simt atunci cand merg cu viteze relativ mici,cand plec tare fortez si intra, iar cand apas abreiajul se aude un cloncanit se aude shi daca am geamul deschis de la cutie nush ce sa fie rulmentul d epresiune...!am 60k km si facuti intr-un stil destul de sportiv multumesc mult!!!astept un raspuns va rog ca nu stiu ce sa fac!!

Share this post


Link to post

Verifica nivelul uleiului din cutia de viteze si schimba si lichidul de frina din circuitul ambreiajului.

Share this post


Link to post

AM FOST LA SERVICE DE 2 ORI .

PRIMA DATA MI-AU AERISIT AMBREIAJUL, A DOUA OARA MI-AU REGLAT (UNS...)

TIMONERIA - DEFECTUL TOT A PERSISTAT.

ATUNCI I-AM CHEMAT PE CEI DE LA CRAIOVA CARE AU DECIS SA SCHIMBE

POMPA DE AMBREIAJ.

URMEAZA SA O SCHIMB . CRED CA ACEASTA S-AR PUTEA SA FIE DEFECTA.

 

Vezi ca ti s-a blocat caps lock-ul...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

E simplu de verificat si fara inlocuire prin masurarea cursei cilindrului de ambreiaj si comparat cu alta masina la care merge bine.Crezi tu sau cred ei ca e pompa?Au verificat nivelul uleiului in cutie?

Au incercat o refacere a punerii timoneriei la punct?

Share this post


Link to post

In ultimul timp (de vreo 300-400 de km a aparut un huruit in frana de motor in treapta a 3-a... fenomenul aparand aleatoriuu cu sanse mai mari sa se manifeste dupa o accelerare in viteza a 3-a pana in jur de 2500 - 2800 rpm si eliberarea imediat dupa accelerare a pedalei de acceleratie. Sa fie oare rulmentul de presiune? Ma gandesc ca dupa 50k km cu un cuplu mai mare la turatii normale de utilizare a motorului sa fi suferit ambreiajul... care oricum are 135 k km :D

Cat de urgent ar trebui schimbat? sau mai bine spus... se poate merge asa pana la 140k km ? Sau.. daca se acutizeaza aparitia acestui huruit (deloc placut) sa merg si sa schimb kitul de ambreiaj?

Share this post


Link to post

Esti sigur ca nu e timoneria?

Share this post


Link to post

si in timonerie sunt jocuri...dar nu foarte mari... nu este zgomot de vibratie... sau cel putin asa mi se pare mie... O sa fiu atent cand se aude acest zgomot sa vad cum se manifesta daca pun mana si imping de schimbator...

A, inca un detaliu: Daca calc ambreiajul zbomotul dispare instantaneu.

Share this post


Link to post

In tractiune sau frana de motor timoneria pleaca in fata-spate odata cu motorul si cutia.Verificam saptamana viitoare :P .Sa iei un arc de acceleratie(dacia) de 15 bani pentru orice eventualitate :) )

Sa verifici si nivelul uleiului in cutie.

Share this post


Link to post

Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema :

Cind apas pedala de ambreaj , spre finalul cursei , se aude un "click" , care nu prea pot sa il localizez , parca ar fi mai mult in interiorul masinii !

Ce poate sa fie ?

Nu apare la toate cursele pedalei , ci uneori , dupa care dispare si iar apare dupa citeva curse !

 

Astept raspunurile voastre ! Multumesc !

Share this post


Link to post

Si eu am exact aceeasi problema (de vreo 2 sapt incoace). Inca nu am avut timp sa ma uit de la ce e (tind sa cred ca de la arc). La mine se aud mai multe clickuri deja.. :) adica 1-2 pe fiecare apasare, dar si la inapoiere. Nu intotdeauna..dar oricum.. nu-mi place.

 

Asteptam sugestii.

Share this post


Link to post

Se ia un sprei DW40 si se da pe articulatia pedalei de ambreiaj si de preferinta si la celelalte pedale. Cu timpul (vad ca ambele masini au trecut de tinerete) se pune praf si mizerie pe acolo.. si mai trebuie gresate articulatiile respective.

Share this post


Link to post

acel cilindru trebuie sa se unga cu ceva stie cineva cu ce...ma bate gandut sa il ung dar cu ce?(de intretinere)

Share this post


Link to post
Verifica cursa libera a pedalei de ambreiaj poate e prea mare.

Salut, exact aceiasi problema o am si eu, in partea de sus a cursei ambreiajului, este ff moale, dar pe o distanta de 1-2 cm, cam asa, apoi devine normal. De functionat functioneaza normal, nu par sa fie probleme, dar pedala pare ca e slabita cumva, si a prins un joc.

Cum verific cursa libera a pedalei? Sau ce altceva mai pot face?

Share this post


Link to post

Cursa se masoara cu rigla pusa in podea paralel cu cursa pedalei.Reglajul se face din tija pedalei.

Share this post


Link to post

Cat trebuie sa fie "cursa moarta" pt ca as vrea sa schimb si eu lichidul si dupa aceea sa reglez ambreiajul.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Intre 5-10 mm.Mai putin nu pentru ca exista riscul sa ramana rulmentul de presiune atacat iar mai mult apare disconfortul la apasarea pedalei de ambreiaj.

Share this post


Link to post

Revin cu o intrebare, ce inseamna cursa moarta? Cumva cursa pe care ambeiajul nu este actionat, adica abia dupa ce apesi cei 5-10 mm este actionat ambreiajul?

Este posibil ca "jocul" pe care il am la pedala sa fie aceasta cursa? Desi nu prea cred, normal ar fi ca pedala sa fie cat de cat constanta la apsare, presupun.

Share this post


Link to post

La ambreiajul actionat hidraulic cursa moarta este distanta de la care tija pedalei incepe sa impinga cilindrul pompei.

Share this post


Link to post

Salutari!

Trebuia sa se intample si ceva rau! A aparut deodata un zgomot suspect dinspre motor ca un gajait, la un drum spre Bucuresti. Se manifesta tot timpul cat motorul este pornit, indiferent de starea de miscare a masinii sau viteza in care se afla. La intoarcere sa intamplat si urmatorul fenomen de 4 ori: fiind in viteza a 5-a la ~100km/h, fara a se atinge ambreiajul, motorul s-a turat foarte tare pret de 3-4 secunde. :o Am postat aici crezand ca se inscrie in topic problema mea (dupa modestele mele cunostinte! :scarpin: ). Sa fie ceva legat de ambreiaj? Oricum maine e programata la doctor Quinn. Multam fain!

 

:o fftopic: PS: spuneti-mi domnilor si mie ce tre sa faci sa gasesti ceva cu SEARCH-ul ca nu vrea sa dea rezultate,neam! :scarpin:

> Rezultatele Cautarii

Ai cautat dupa: ambreiaj

Din pacate, ta nu a generat rezultate.

Incearca sa schimbi conditiile acesteia.

Poti folosi '*' in locul unui sir de caractere necunoscut.

:-?

Share this post


Link to post

Pregateste-te de schimbarea kitului de ambreiaj.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...